آ

  • آرمان.محمدحسین ارزیابی و رتبه بندی مدل های کسب و کار متناسب بحران بر اساس تحلیل سلسله مراتبی فازی [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • آزاد.ناصر طراحی مدل سبک زندگی اسلامی و خرده فرهنگ ها [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • آقاسی.سعید شناسایی و اولویت بندی معیارهای بازاریابی محتوایی دیجیتال در صنعت مد [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • آلبو نعیمی.ابراهیم طراحی بسته سیاستی بازاریابی در مناطق آزاد تجاری [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]

پ

  • پناهی وانانی.ماندانا ارائه چارچوب مفهومی نقش پایبندی اخلاقی فروشنده در رابطه فروشنده-مشتری در فروش کالاهای دست دوم [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]

ت

  • توسلی.میترا طراحی مدل سبک زندگی اسلامی و خرده فرهنگ ها [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]

ج

  • جعفری.پژمان ارائه چارچوب مفهومی نقش پایبندی اخلاقی فروشنده در رابطه فروشنده-مشتری در فروش کالاهای دست دوم [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]

ح

  • حقیقی.محمد طراحی بسته سیاستی بازاریابی در مناطق آزاد تجاری [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]

خ

  • خیری.بهرام ارائه چارچوب مفهومی نقش پایبندی اخلاقی فروشنده در رابطه فروشنده-مشتری در فروش کالاهای دست دوم [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]

د

  • داد الله پور. محسن طراحی مدل هوش معنوی مدیران مبتنی بر بازاریابی حسی جهت تحقق حکمرانی پایدار (مورد مطالعه دانشگاه‌های علوم پزشکی قطب ۸ کشور) [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • داودی.سید محمد رضا شناسایی و اولویت بندی معیارهای بازاریابی محتوایی دیجیتال در صنعت مد [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]

ر

س

  • سلاجقه.سنجر طراحی مدل هوش معنوی مدیران مبتنی بر بازاریابی حسی جهت تحقق حکمرانی پایدار (مورد مطالعه دانشگاه‌های علوم پزشکی قطب ۸ کشور) [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]

ش

  • شرفی.شهین طراحی مدل هوش معنوی مدیران مبتنی بر بازاریابی حسی جهت تحقق حکمرانی پایدار (مورد مطالعه دانشگاه‌های علوم پزشکی قطب ۸ کشور) [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • شکوه.زهرا طراحی مدل هوش معنوی مدیران مبتنی بر بازاریابی حسی جهت تحقق حکمرانی پایدار (مورد مطالعه دانشگاه‌های علوم پزشکی قطب ۸ کشور) [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • شیروانی.علیرضا شناسایی و اولویت بندی معیارهای بازاریابی محتوایی دیجیتال در صنعت مد [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]

ع

  • عابدی.احسان رتبه‌بندی و تعیین اهمیت پیشایندهای رفتار خرید مصرف‌کننده در صنعت نوشیدنی [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • عباسپور. احسان طراحی بسته سیاستی بازاریابی در مناطق آزاد تجاری [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]

ک

  • کریمی.فرزاد ارزیابی و رتبه بندی مدل های کسب و کار متناسب بحران بر اساس تحلیل سلسله مراتبی فازی [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • کیانی.رضا رتبه‌بندی و تعیین اهمیت پیشایندهای رفتار خرید مصرف‌کننده در صنعت نوشیدنی [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]

م

  • محمدی حسنلوئی. محسن ارزیابی و رتبه بندی مدل های کسب و کار متناسب بحران بر اساس تحلیل سلسله مراتبی فازی [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • معصومی.پریناز برندسازی نوستالژیک مقصد گردشگری: یک مطالعه کیفی [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • منظری توکلی.حمدالله طراحی مدل هوش معنوی مدیران مبتنی بر بازاریابی حسی جهت تحقق حکمرانی پایدار (مورد مطالعه دانشگاه‌های علوم پزشکی قطب ۸ کشور) [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • میرابی.وحیدرضا برندسازی نوستالژیک مقصد گردشگری: یک مطالعه کیفی [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]

ن

  • نعامی.عبداله طراحی مدل سبک زندگی اسلامی و خرده فرهنگ ها [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]

و

  • ودادی.احمد برندسازی نوستالژیک مقصد گردشگری: یک مطالعه کیفی [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]

ه

  • هاشمی.سید محمود رتبه‌بندی و تعیین اهمیت پیشایندهای رفتار خرید مصرف‌کننده در صنعت نوشیدنی [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]

ی

  • یزدانی.حمیدرضا رتبه‌بندی و تعیین اهمیت پیشایندهای رفتار خرید مصرف‌کننده در صنعت نوشیدنی [ دوره4, شماره 1 - بهار سال 1404]