محمدی.صدیقه
آسیب شناسی چارچوب افشای اطلاعات در بازار سرمایه ایران
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
مستوفی فر.زهره
بررسی اثر گیمیفیکیشن بر تعامل و خرید مشتری در فروشگاههای اینترنتی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
مطیعی.محسن
تأثیر جهتگیری کارآفرینی اجتماعی بر عملکرد مالی و نوآوری اجتماعی با میانجیگری عملکرد اجتماعی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
منتظری سانیج.فاطمه
تأثیر جهتگیری کارآفرینی اجتماعی بر عملکرد مالی و نوآوری اجتماعی با میانجیگری عملکرد اجتماعی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
منتظری.نادیا
تاثیر عوامل محیطی بر عملکرد مالی با نقش میانجی قابلیتهای بازاریابی پوشایی
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
موسوی فرد.مهتاب السادات
تاثیر اقدامات بازاریابی پایدار بر وفاداری برند در محصولات لبنی با توجه به نقش تصویر برند، اعتماد و رضایت مشتریان
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]