س

  • سراج.وجیهه تأثیر جهت‌گیری کارآفرینی اجتماعی بر عملکرد مالی و نوآوری اجتماعی با میانجیگری عملکرد اجتماعی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • سرداری.احمد طراحی مدل بانکداری شرکتی پویا و استفاده از آن در بازاریابی اجتماعی با تکیه بر فناوری‌های نوین بانکی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • سرداری.احمد روش بهینه پرداختِ بین‌المللی با تکیه بر بانکداری شرکتی و نقش کارآفرینان بر اساس رویکرد بازاریابی اجتماعی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]