سراج.وجیهه
تأثیر جهتگیری کارآفرینی اجتماعی بر عملکرد مالی و نوآوری اجتماعی با میانجیگری عملکرد اجتماعی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
سرداری.احمد
طراحی مدل بانکداری شرکتی پویا و استفاده از آن در بازاریابی اجتماعی با تکیه بر فناوریهای نوین بانکی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
سرداری.احمد
روش بهینه پرداختِ بینالمللی با تکیه بر بانکداری شرکتی و نقش کارآفرینان بر اساس رویکرد بازاریابی اجتماعی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]