ع

  • عسگرپور.رسول بررسی تاثیر واقعیت افزوده بر رفتار خرید مشتری با توجه به نقش میانجی لذت درک شده و رضایت مشتری در صنعت توریسم در ایران [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • عسگری.انسیه بررسی درگیری تصمیم گیری خریدمشتری با تأملی بر پیشایندهای هم افزایی ارزش برند، عشق به برند و هویت برند در جوامع برند آنلاین [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • عسگری.انسیه تحلیل نقش واسطه ای انتقال نفوذ اجتماعی در تأثیر مولفه های بازاریابی محتوای دیجیتال بر بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی و بازاریابی ویروسی الکترونیکی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • عسگری.انسیه تاثیر عوامل محیطی بر عملکرد مالی با نقش میانجی قابلیت‏های بازاریابی پوشایی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • علامی.محمدشعیب تحلیل نقش واسطه ای انتقال نفوذ اجتماعی در تأثیر مولفه های بازاریابی محتوای دیجیتال بر بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی و بازاریابی ویروسی الکترونیکی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • علیزاده مشکانی.فتانه مروری برتاثیر محتوای‌ تبلیغات در شبکه های مجازی‌ بر قصد خرید مشتریان در کسب و کارهای خانگی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • عینی.علی بررسی درگیری تصمیم گیری خریدمشتری با تأملی بر پیشایندهای هم افزایی ارزش برند، عشق به برند و هویت برند در جوامع برند آنلاین [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]