آذزمیر.نیما
بررسی مهمترین عامل در تاب آوری سازمانی شبکه بانکداری در شرایط تحریم
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
آزاد.ناصر
تاثیر اقدامات بازاریابی پایدار بر وفاداری برند در محصولات لبنی با توجه به نقش تصویر برند، اعتماد و رضایت مشتریان
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
آزاد.ناصر
مروری برتاثیر محتوای تبلیغات در شبکه های مجازی بر قصد خرید مشتریان در کسب و کارهای خانگی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
آزاد.ناصر
روش بهینه پرداختِ بینالمللی با تکیه بر بانکداری شرکتی و نقش کارآفرینان بر اساس رویکرد بازاریابی اجتماعی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
آزاد.ناصر
طراحی مدل بانکداری شرکتی پویا و استفاده از آن در بازاریابی اجتماعی با تکیه بر فناوریهای نوین بانکی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]