آ

  • آذزمیر.نیما بررسی مهمترین عامل در تاب آوری سازمانی شبکه بانکداری در شرایط تحریم [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • آزاد.ناصر تاثیر اقدامات بازاریابی پایدار بر وفاداری برند در محصولات لبنی با توجه به نقش تصویر برند، اعتماد و رضایت مشتریان [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • آزاد.ناصر مروری برتاثیر محتوای‌ تبلیغات در شبکه های مجازی‌ بر قصد خرید مشتریان در کسب و کارهای خانگی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • آزاد.ناصر روش بهینه پرداختِ بین‌المللی با تکیه بر بانکداری شرکتی و نقش کارآفرینان بر اساس رویکرد بازاریابی اجتماعی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • آزاد.ناصر طراحی مدل بانکداری شرکتی پویا و استفاده از آن در بازاریابی اجتماعی با تکیه بر فناوری‌های نوین بانکی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]