ا

  • اتحاد.مهدیه تبیین مدل معادلات ساختاری چابکی فرآیند طراحی و توسعه محصول جدید با تمرکز بر طراحی پلت‌فرم خودروی ایرانی [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • احمدی افشار.سید مهدی شناسایی گلوگاه ها و شاخص های مؤثر جهت وصول مطالبات معوق بانک با استفاده از روش دیمتل فازی(Fuzzy DEMATEL) (مورد مطالعه: یکی از بانک های بزرگ تجاری) [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • احمدی.علی ارائه مدلی به منظور ارتقاء اعتماد عمومی در نظام بانکی ایران (مورد مطالعه: بانک صادرات ایران) [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • احمدیان.سعید تدوین مدلی برای شناسایی عوامل موثر بر ادراک مصرف کنندگان از ایمنی محصول (مطالعه موردی مصرف کنندگان لوازم خانگی در مشهد) [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • اسکندرپور.بهروز بررسی تاثیر بازاریابی اخلاقی بر اعتبار برند با نقش میانجی گری استراتژی احیای خدمات [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • اسلامبلوچی.علیرضا ارزیابی سطح بلوغ مدیریت دانش با استفاده از مدل بلوغ سازمان بهره وری آسیایی (APO) : مطالعه موردی: شرکت انتقال گاز ایران [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • اسلامی.شیوا تاثیرات نوع تیپ شخصیتی مصرف کنندگان دهکهای درآمدی با توجه به شرایط تورمی جامعه ، بر میزان قدرت خرید آنها در صنعت لوازم بهداشتی و آرایشی ) مطالعه موردی شرکت پاکشو از گروه صنعتی گلرنگ( [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • اسماعیل زاده مقری.علی انتخاب بهینه سبد سهام با استفاده از الگوریتم ترکیبی هوش جمعی سالپ و سینوس کسینوس و شبکه‌های عصبی روبه جلو [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • اسمعیلی.محمدرضا طراحی مدل تعالی سازمانی (EFQM)در ورزش ایران (مطالعه موردی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران) [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • اسودی.غزاله بررسی نقش عوامل موثر تبلیغات شفاهی بر قصد خرید مجدد درصندوق های سرمایه گذاری بانک ملت [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • اشرفی.مجید ارائه مدل معادلات ساختاری توسعه کارآفرینی بین‌المللی در کسب و کارهای دانش‌بنیان [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • اعتمادی.احمدرضا طراحی مدل ساختاری تفسیری مولفه های توسعه فناوری های هوشمند در صنعت مخابرات: رویکرد آمیخته [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • افتخارنژاد.فرشته شناسایی و تبیین مؤلفه‌ها و شاخص‌های استراتژی تامین نیرو مبتنی بر دانش در صنعت بانکداری در بخش دولتی با استفاده از مدل ارزیابی راجان [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • افشارکاظمی.محمدعلی ارایه الگوی دسته بندی مشتریان با رویکرد داده کاوی ترکیبی( مورد مطالعه صنعت محصولات بهداشتی و آرایشی) [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • اقبال.سعید تاثیر "مدیریت منابع انسانی سبز" بر "مدیریت زنجیره تامین سبز" با نقش تعدیلگر تعهد مدیران ارشد [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • اکبری پشم.فاطمه ارائه الگویی از رفتار خرید تصادفی متناسب با عوامل و ویژگی‌های داخلی و خارجی مشتریان با استفاده از روش تئوری داده بنیاد (مورد مطالعه: فروشگاه زنجیره‌ای رفاه شهر خرم‌آباد) [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • اکبری.احمد طراحی و تبیین مدل تحول سازمانی در سازمانهای خدمات دولتی با رویکرد آمیخته (مطالعه موردی: ادارات آموزش و پرورش ایران) [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • الیاسی.مهدی تحلیل اثر مولفه های محیطی بر توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط در صنعت پتروشیمی [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • امیرپور.فرناز عوامل موثر در توسعه دانشگاه کارآفرین در دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • امیرحصاری.سارا بررسی تاثیر متغیر تعدیلگر فعالیت های اخلاقی مدیر بر بازاریابی نوع دوستانه در کسب و کار اسلامی [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • امیرکبیری.علیرضا تأثیر رهبری اصیل بر توانمندسازی روان‌شناختی با نقش میانجی عدالت سازمانی (مورد مطالعه: شرکت سیمان صوفیان) [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • امیرکبیری.علیرضا تعیین مؤلفه‌های مؤثر بر دستیابی به مزیت رقابتی پایدار از طریق هوشمندی کسب و کار [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • امینی.علی اکبر بررسی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در تحولات حکمرانی صالح (با تاکید بر فناوری دولت یازدهم در کسب و کار الکترونیک) [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • اندرواژ.لیلا طراحی الگوی بازاریابی رسانه اجتماعی فروشگاههای زنجیره ای با تکیه بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • انصاری.ابراهیم (موردمطالعه: بورس اوراق بهادار تهران) پیش‌بینی خطر آشفتگی مالی با استفاده از اقدامات حاکمیت شرکتی [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • ایمان خان.نیلوفر نقش بازاریابی حسی بر بهبود تجربه مشتری و قصد خرید از فروشگاه (مورد مطالعه: فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش) [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]

آ

  • آزاد.ناصر تاثیر بازاریابی بین المللی بر بهبود عملکرد صادراتی شرکتهای صادر کننده ( مطالعه موردی: شرکت‌های صادرکننده قطعات خودرو) [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • آسایش.فرزاد تاثیر "مدیریت منابع انسانی سبز" بر "مدیریت زنجیره تامین سبز" با نقش تعدیلگر تعهد مدیران ارشد [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • آغاز.عسل تاثیرات نوع تیپ شخصیتی مصرف کنندگان دهکهای درآمدی با توجه به شرایط تورمی جامعه ، بر میزان قدرت خرید آنها در صنعت لوازم بهداشتی و آرایشی ) مطالعه موردی شرکت پاکشو از گروه صنعتی گلرنگ( [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • آلبو نعیمی.ابراهیم طراحی الگوی بازاریابی رسانه اجتماعی فروشگاههای زنجیره ای با تکیه بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • آلبو نعیمی.ابراهیم رتبه‌بندی عوامل شخصی مؤثر بر تعویق خرید بیمه [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • آندرواژ.لیلا رتبه‌بندی عوامل شخصی مؤثر بر تعویق خرید بیمه [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]

ب

  • بازایی.قاسمعلی شناسایی عوامل تاثیر گذار بر مدل بلوغ فناوری زنجیره بلوکی با تاکید بر اکو سیستم زنجیره بلوکی [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • بان پرور.صهبا تأثیر سازگاری، ارتباطات و همکاری بر تعهد و اعتماد و نقش آنها در عملکرد صادرات [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • بدیع زاده.علی ارائه مدل پایداری کسب و کارهای خانوادگی [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • برومند.زهرا سبک رهبری و کیفیت زندگی کاری کارکنان (دانشگاه های آزاد اسلامی استان اصفهان) [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • بشردوست.امید ارایه الگوی دسته بندی مشتریان با رویکرد داده کاوی ترکیبی( مورد مطالعه صنعت محصولات بهداشتی و آرایشی) [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • بوداقی خواجه نوبر.حسین بررسی تاثیر متغیر تعدیلگر فعالیت های اخلاقی مدیر بر بازاریابی نوع دوستانه در کسب و کار اسلامی [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • بهاردوست.مهدی تدوین مدل راهبردی جهت رابطه بین دانشگاه وصنعت با هدف جذب دانشجو [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • بهرام زاد.مهرناز ﺗﺄﺛﯿﺮ اﻗﺪاﻣﺎت و ﻗﺎﺑﻠﯿﺖﻫﺎی ﻣﺪﯾﺮﯾﺖﮐﯿﻔﯿﺖ زﻧﺠﯿﺮهﺗﺄﻣﯿﻦ، ﺑﺮﻋﻤﻠﮑﺮدﻋﻤﻠﯿﺎﺗﯽ و ﻧﻮآوری ﺑﺎ ﻣﯿﺎﻧﺠﯿﮕﺮی ﻋﻤﻠﮑﺮد ﻣﺤﯿﻄﯽ [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • بهزادی نسب.سونیا طراحی الگوی بازاریابی رسانه اجتماعی فروشگاههای زنجیره ای با تکیه بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • بیک زاد.جعفر تبیین الگوی مطلوب راهبردهای افزایش انگیزه خدمت در بخش عمومی : محرک بهبود محیط کسب و کار [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]

پ

  • پورزمانی.زهرا مقایسه اثر خوانایی قانون مالیات های مستقیم بر ریسک مالیاتی کسب و کار [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • پورصادق.ناصر بررسی میزان تاثیر عوامل موثر بر اجرای استراتژی های منابع انسانی [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • پورقلی.امیر شناسایی گلوگاه ها و شاخص های مؤثر جهت وصول مطالبات معوق بانک با استفاده از روش دیمتل فازی(Fuzzy DEMATEL) (مورد مطالعه: یکی از بانک های بزرگ تجاری) [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • پیرزاد.علی بررسی نقش قابلیت های بازاریابی، نوآوری و تحقیق و توسعه در ایجاد مزیت رقابتی محصول جدید : صنعت مواد غذایی [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]

ت

  • تبریزیان.بیتا تدوین و طراحی مدل بازاریابی تعاملی دوسویه حس محور براساس پیشایندها و مداخله‌گرهای آن با رویکرد ترکیبی [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • تدبیری.سیروس ارائه مدلی به منظور ارتقاء اعتماد عمومی در نظام بانکی ایران (مورد مطالعه: بانک صادرات ایران) [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • تقی پوریان.یوسف ارائه مدلی از مؤثرترین عوامل بازدارنده بلاک چین در توسعه کسب کار ایران [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • توحیدفام.محمد بررسی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در تحولات حکمرانی صالح (با تاکید بر فناوری دولت یازدهم در کسب و کار الکترونیک) [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • توسلی.سیدمحمد طراحی مدل تعالی سازمانی (EFQM)در ورزش ایران (مطالعه موردی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران) [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • توسلی.میترا تاثیر بازاریابی بین المللی بر بهبود عملکرد صادراتی شرکتهای صادر کننده ( مطالعه موردی: شرکت‌های صادرکننده قطعات خودرو) [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • تولایی.روح الله نگاشت شناختی فازی عوامل موثر بر مدیریت دانش مورد مطالعه: سازمان حج و زیارت [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]

ث

  • ثانوی.رسول عنوان:بررسی تأثیر غذای‌قومی، بازاریابی‌قومی وفرهنگ‌پذیری برروی گردشگران‌خارجی با نقش میانجی قومیت( مطالعه موردی: شهرتهران). [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • ثنایی پور.هادی ارائه مدل بین المللی سازی کسب و کارهای خانوادگی کارآفرینانه در ایران [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • ثنائی پور.هادی ارائه مدل معادلات ساختاری توسعه کارآفرینی بین‌المللی در کسب و کارهای دانش‌بنیان [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]

ج

  • جباری.نگین بازکاوی و رتبه بندی عوامل سرمایه فکری موثر بر شرکت‌های دانش بنیان(مورد مطالعه: شرکت های دانش بنیان خراسان شمالی) [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • جلالی.سیدمهدی تدوین و طراحی مدل بازاریابی تعاملی دوسویه حس محور براساس پیشایندها و مداخله‌گرهای آن با رویکرد ترکیبی [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • جلالی.لیلا نقش اولویت تصمیم گیری و ریسک عملکردی در تاثیر توانمندسازی مصرف کننده بر قصد خرید مجدد [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • جلیلیان.معصومه شناسایی عوامل موثر بر رفتار مصرف‌کننده از طریق رسانه‌های اجتماعی [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • جهانشاد.آزیتا انتخاب بهینه سبد سهام با استفاده از الگوریتم ترکیبی هوش جمعی سالپ و سینوس کسینوس و شبکه‌های عصبی روبه جلو [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]

چ

  • چراغعلی.محمودرضا شناسایی و ارزیابی شاخص های تجاری سازی دانش با رویکرد بین الملل در شرکتهای دانش بنیان شهر تهران [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]

ح

  • حجتی.سید عبداله تبیین الگوی مطلوب راهبردهای افزایش انگیزه خدمت در بخش عمومی : محرک بهبود محیط کسب و کار [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • حسنوند.داریوش اثر تعامل کنترل فساد و اعتماد و تامین مالی بر توسعه کارآفرینی در کشورهای منتخب منا [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • حسنی.محمدعلی شناسایی عوامل تاثیر گذار بر مدل بلوغ فناوری زنجیره بلوکی با تاکید بر اکو سیستم زنجیره بلوکی [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • حسین پور.مهدی تأثیر رهبری خدمت‌گزار و مسئولیت‌پذیری اجتماعی بر رفتارمشتری‌مدارانه کارکنان (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهر کرمانشاه) [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • حسینی طبقدهی.سیده لیلا نقش دوسوتوانی سازمانی در تجاری‎سازی دانش در آموزش عالی به منظور ارائه مدل [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • حسینی.سعید بررسی پیامدهای پیاده‌سازی سیستم نام‌نویسی متمرکز برای بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی (مورد مطالعه: اداره کل غرب سازمان تامین اجتماعی) [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • حسینی.سید شمس الدین اثرات آزادسازی تعرفه برق بر رشد اقتصادی در قالب مدل تعادل عمومی قابل محاسبه (CGE) [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • حسینی.سیدعلی انتخاب بهینه سبد سهام با استفاده از الگوریتم ترکیبی هوش جمعی سالپ و سینوس کسینوس و شبکه‌های عصبی روبه جلو [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • حقیقت منفرد.جلال توسعه کارآفرینی در دانشگاه با رویکرد فراترکیب (مطالعه موردی: دانشگاه تهران مرکزی) [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • حلواچی زاده.دل ناز تفکر ناب در مدیریت منابع انسانی (مطالعه موردی: شورای اسلامی شهر تهران) [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • حمیدیزاده.علی عنوان:بررسی تأثیر غذای‌قومی، بازاریابی‌قومی وفرهنگ‌پذیری برروی گردشگران‌خارجی با نقش میانجی قومیت( مطالعه موردی: شهرتهران). [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • حنیفی.فریبا تدوین مدل راهبردی جهت رابطه بین دانشگاه وصنعت با هدف جذب دانشجو [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز "بررسی تأثیر محتواهای تولید شده در شبکه های اجتماعی بر ارزش برند به تفکیک محتواهای تولید شده از سوی شرکت و محتواهای تولید شده از سوی کاربران" [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • حیدری.داود بررسی عوامل موثر بر بهبود فضای کسب و کار واشتغال در میان جانبازان و معلولین تهران [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • حیدری.سیدعباس تدوین مدلی برای شناسایی عوامل موثر بر ادراک مصرف کنندگان از ایمنی محصول (مطالعه موردی مصرف کنندگان لوازم خانگی در مشهد) [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • حیدری.سیدعباس ارائه مدلی به منظور توسعه روابط برند- مصرف‌کننده در صنعت هتلداری برمبنای نظریه داده بنیاد [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • حیدری.سیدعباس طراحی الگوی بازیابی درونی با رویکرد کار آفرینانه در کسب و کارهای نوپا با استفاده از تئوری داده بنیاد [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • حیدری.سیدعباس تاثیر تجربه مشتری بر قصد مراجعه مجدد در صنایع تند مصرف ، با در نظر گرفتن وفاداری ، ارزش لذت گرا و ارزش ویژه برند [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]

خ

  • خادمی.ابراهیم بررسی تأثیر ارزش ادراک‌شده بر بازاریابی دهان‌به‌دهان با نقش میانجی‌گری رضایت مشتری (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات لوازم خانگی پارس خزر) [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • خالقی.فرامرز شناسایی و رتبه بندی چالش‌های همراستایی کسب و کار و فناوری اطلاعات: راهکاری برای همسویی استراتژیک (مطالعه موردی: شرکت فولاد جنوب) [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • خانی.ناصر ارائه الگوی قابلیت‌های استراتژیک مالی در موفقیت پیاده‌سازی بودجه ریزی عملیاتی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • خردمند.ابراهیم ارائه الگوی قابلیت‌های استراتژیک مالی در موفقیت پیاده‌سازی بودجه ریزی عملیاتی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • خسروانجم.داود شناسایی گلوگاه ها و شاخص های مؤثر جهت وصول مطالبات معوق بانک با استفاده از روش دیمتل فازی(Fuzzy DEMATEL) (مورد مطالعه: یکی از بانک های بزرگ تجاری) [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • خسروی پور.نگار تاثیر کیفیت گزارشگری مالی بر رابطه سرمایه‌گذاران نهادی کوتاه مدت و استراتژی کسب و کار [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • خطیب.محمود شناسایی عوامل موثر برسرمایه گذاری طرح های فناورانه مرحله رشد شرکت‌های دانش بنیان در نظام بانکی [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • خواجوی دهشیب.فهیمه ارائه الگویی جهت شناسایی عوامل موثر بر میزان وفاداری مشتریان در صنعت بیمه(مورد مطالعه: بیمه پاسارگاد مشهد) [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • خواجوی.فهیمه ارزیابی عملکرد شرکت های بیمه پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • خوزین.علی کاربست پارادایم اخلاق و تاثیر آن بر رابطه نوآوری و بین المللی سازی کارآفرینانه [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • خیری.بهرام ارائه مدلی به منظور توسعه روابط برند- مصرف‌کننده در صنعت هتلداری برمبنای نظریه داده بنیاد [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • خیری.بهرام ارائه مدل بومی ارتباطـات یکپارچـۀ بازاریـابی( IMC ) مبتنی بر ارتقا برند [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]

د

  • دامن کشیده.مرجان بررسی اثر رشد شاخص اقتصاد دانش بنیان بر رشد رژیم نهادی و اقتصادی (سهولت کسب و کار) بر کشورهای اسلامی (با استفاده از مدل پانل ور) [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • درانی.محمدرضا مدل محاسباتی ساختاری-تفسیری (ISM) برای شناسایی و طبقه‌بندی شاخص‌های مدیریت بازاریابی داخل سازمانی [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • درخشانی.کاوه اثر تعامل کنترل فساد و اعتماد و تامین مالی بر توسعه کارآفرینی در کشورهای منتخب منا [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • درودی.هما تفکر ناب در مدیریت منابع انسانی (مطالعه موردی: شورای اسلامی شهر تهران) [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • درویش پور.حجت الله بررسی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در تحولات حکمرانی صالح (با تاکید بر فناوری دولت یازدهم در کسب و کار الکترونیک) [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • درویش.فاطمه تأثیر قابلیت نوآوری و ظرفیت بازاریابی سازمان بر عملکرد بازاریابی صادراتی [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • دلگشایی.یلدا نقش دوسوتوانی سازمانی در تجاری‎سازی دانش در آموزش عالی به منظور ارائه مدل [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • دهقانی اشکذری.محمدرضا ارائه چارچوب ایجاد کسب وکارهای جدید با رویکرد اکوسیستم کارآفرینانه [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • دیهیم.جواد طراحی و تبیین مدل تحول سازمانی در سازمانهای خدمات دولتی با رویکرد آمیخته (مطالعه موردی: ادارات آموزش و پرورش ایران) [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]

ر

  • رحیمی نیک.اعظم تبیین مدل معادلات ساختاری چابکی فرآیند طراحی و توسعه محصول جدید با تمرکز بر طراحی پلت‌فرم خودروی ایرانی [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • رحیمی نیک.اعظم شناسایی عوامل تاثیرگذار بر چابکی فرایند طراحی و توسعه محصول جدید در طراحی پلت‌فرم خودرو [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • رحیمی نیک.اعظم طراحی و تبیین مدل سنجش وارزیابی سیستم CRM در زنجیره تامین محصول [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • رحیمی.اسکندر ارایه مدل علی عوامل موثر بر توسعه عملکرد سازمانی بر اساس سرمایه فکری سبز و نوآوری سبز [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • رخشانی.جاوید بررسی رابطه‌ ی ارتباط با مشتری CRM با کیفیت خدمات ارائه شده در بانک با نقش میانجی رفتار شهروندی سازمان [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • رزم اور.فرشاد اندازه‌گیری و رتبه‌بندی کارایی سهولت کسب و کار در ایران و کشورهای منتخب [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • رستمی.محمدرضا ارزیابی عملکرد شرکت های بیمه پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • رشیدی.سمیه عنوان:بررسی تأثیر غذای‌قومی، بازاریابی‌قومی وفرهنگ‌پذیری برروی گردشگران‌خارجی با نقش میانجی قومیت( مطالعه موردی: شهرتهران). [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • رضایی منش.بهروز بررسی میزان تاثیر عوامل موثر بر اجرای استراتژی های منابع انسانی [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • رضائی منش.حسینعلی تعیین مؤلفه‌های مؤثر بر دستیابی به مزیت رقابتی پایدار از طریق هوشمندی کسب و کار [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • رضائیان.علی تأثیر رهبری اصیل بر توانمندسازی روان‌شناختی با نقش میانجی عدالت سازمانی (مورد مطالعه: شرکت سیمان صوفیان) [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • رضائیان.علی سبک رهبری و کیفیت زندگی کاری کارکنان (دانشگاه های آزاد اسلامی استان اصفهان) [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • رضائیان.علی تعیین مؤلفه‌های مؤثر بر دستیابی به مزیت رقابتی پایدار از طریق هوشمندی کسب و کار [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • رمضانی.مجتبی تبیین الگوی مطلوب راهبردهای افزایش انگیزه خدمت در بخش عمومی : محرک بهبود محیط کسب و کار [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • رنجبر.محمد حسین ارائه مدل بازاریابی خدمات مالی درکارگزاری های بازار بورس اوراق بهادار [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • روستا.علیرضا بررسی نقش عوامل موثر تبلیغات شفاهی بر قصد خرید مجدد درصندوق های سرمایه گذاری بانک ملت [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • روستا.علیرضا تاثیر "مدیریت منابع انسانی سبز" بر "مدیریت زنجیره تامین سبز" با نقش تعدیلگر تعهد مدیران ارشد [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • روشن قیاس.ابراهیم بررسی نقش قابلیت های بازاریابی، نوآوری و تحقیق و توسعه در ایجاد مزیت رقابتی محصول جدید : صنعت مواد غذایی [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]

ز

  • زرگر.سید محمد مدلسازی فرآیند مربی گری در بهبود آموزش منابع انسانی در سازمان تأمین اجتماعی [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • زمانی مقدم.افسانه عوامل تاثیرگذار بر پیاده‌سازی مدیریت استعداد کارآفرینانه در شهرداری‌ها [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • زمانی.حسین بررسی اثرات هوش هیجانی بر عوامل اجتماعی، روانی و توسعه منابع انسانی (مورد مطالعه: سازمان بیمه تامین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری) [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • زمردیان.غلامرضا بررسی الگو‌های مرز کارآیی میانگین- واریانس پرتفوی تحت تئوری امکان پذیر [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • زنده‌دل.احمد طراحی و تبیین مدل تحول سازمانی در سازمانهای خدمات دولتی با رویکرد آمیخته (مطالعه موردی: ادارات آموزش و پرورش ایران) [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • زندی.امیر ارائه مدلی از مؤثرترین عوامل بازدارنده بلاک چین در توسعه کسب کار ایران [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • زهی.نقی تبیین الگوی مطلوب راهبردهای افزایش انگیزه خدمت در بخش عمومی : محرک بهبود محیط کسب و کار [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]

س

  • سایبانی.حمید رضا معادله ساختاری عوامل موثر بر بازاریابی الکترونیکی در فضای حاکم بر کسب و کار ورزشی [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • سپهوند.رضا بررسی نقش قابلیت های بازاریابی، نوآوری و تحقیق و توسعه در ایجاد مزیت رقابتی محصول جدید : صنعت مواد غذایی [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • ستایش سرور.امیرعلی مدلسازی فرآیند مربی گری در بهبود آموزش منابع انسانی در سازمان تأمین اجتماعی [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • سجادی جاغرق.سید عبداله تحلیل اثر مولفه های محیطی بر توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط در صنعت پتروشیمی [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • سرگلزایی.مصطفی شناسایی عوامل موثر برسرمایه گذاری طرح های فناورانه مرحله رشد شرکت‌های دانش بنیان در نظام بانکی [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • سرلک.احمد اثر تعامل کنترل فساد و اعتماد و تامین مالی بر توسعه کارآفرینی در کشورهای منتخب منا [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • سعیدی.پرویز توسعه نوآورانه کسب‌وکارهای تولیدی کوچک و متوسط(SME) به روش آمیخته [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • سقایی.عباس "بررسی تأثیر محتواهای تولید شده در شبکه های اجتماعی بر ارزش برند به تفکیک محتواهای تولید شده از سوی شرکت و محتواهای تولید شده از سوی کاربران" [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • سلطانی.سولماز ارزیابی سطح بلوغ مدیریت دانش با استفاده از مدل بلوغ سازمان بهره وری آسیایی (APO) : مطالعه موردی: شرکت انتقال گاز ایران [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • سمیعی.روح اله ارائه مدل بین المللی سازی کسب و کارهای خانوادگی کارآفرینانه در ایران [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • سوادی.مهدی معادله ساختاری عوامل موثر بر بازاریابی الکترونیکی در فضای حاکم بر کسب و کار ورزشی [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • سهرابی.طهمورث بررسی میزان تاثیر توانمندی های پویا در ارزیابی تکنولوژی بر سطح تکنولوژی ارزیابی شده در شرکت های متوسط و کوچک - مطالعه موردی- زنجیره تامین صنعت خودرو ایران [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • سهرابی.طهمورث طراحی مدل آموزش کارآفرینی مؤثر بر قصد کارآفرینی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده مدیریت، دانشگاه آزاد اسلامی - واحد تهران مرکزی [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • سیدنقوی.میرعلی بررسی عوامل راهبردی موفقیت کسب و کارهای خانگی با رویکرد مدلسازی ساختاری – تفسیری و MICMAC [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • سیدنقوی.میرعلی بررسی نقش انواع تعهد کارکنان در ارتقای سطح عملکرد در صنعت بیمه (مورد مطالعه؛ شرکت بیمه ایران) [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • سیدنقوی.میرعلی طراحی الگوی مدیریت جانشین پروری در دانشگاه های دولتی استان سمنان [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]

ش

  • شادنوش.نصرت اله بررسی میزان تاثیر توانمندی های پویا در ارزیابی تکنولوژی بر سطح تکنولوژی ارزیابی شده در شرکت های متوسط و کوچک - مطالعه موردی- زنجیره تامین صنعت خودرو ایران [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • شاه منصوری.اشرف شناسایی عوامل تاثیر گذار بر مدل بلوغ فناوری زنجیره بلوکی با تاکید بر اکو سیستم زنجیره بلوکی [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • شبابی.هومن بررسی عوامل موثر بر استفاده از بانکداری همراه توسط مشتریان (مطالعه موردی: داده های شعب بانک‌ ملی استان مازندران) [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • شجاعی باغینی.گلنار ارائه الگویی جهت شناسایی عوامل موثر بر میزان وفاداری مشتریان در صنعت بیمه(مورد مطالعه: بیمه پاسارگاد مشهد) [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • شجاعی.سامره ارائه مدل معادلات ساختاری توسعه کارآفرینی بین‌المللی در کسب و کارهای دانش‌بنیان [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • شریف زاده.محمد شریف شناسایی و ارزیابی شاخص های تجاری سازی دانش با رویکرد بین الملل در شرکتهای دانش بنیان شهر تهران [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • شمس قارنه.ناصر تاثیرات نوع تیپ شخصیتی مصرف کنندگان دهکهای درآمدی با توجه به شرایط تورمی جامعه ، بر میزان قدرت خرید آنها در صنعت لوازم بهداشتی و آرایشی ) مطالعه موردی شرکت پاکشو از گروه صنعتی گلرنگ( [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • شهرکی پور.حسن تدوین مدل راهبردی جهت رابطه بین دانشگاه وصنعت با هدف جذب دانشجو [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • شیروانی.علیرضا طراحی الگوی بهبود تصویر ذهنی، آگاهی و شناخت برند پست‌بانک ایران در جذب مشتری [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]

ص

  • صابری.حسین رتبه بندی اصول و اجزای کنترل داخلی کوزو در پیشگیری از فساد مالی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • صافی.حسین شناسایی عوامل تاثیرگذار بر چابکی فرایند طراحی و توسعه محصول جدید در طراحی پلت‌فرم خودرو [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • صالح پور.نبی اله بررسی نقش انواع تعهد کارکنان در ارتقای سطح عملکرد در صنعت بیمه (مورد مطالعه؛ شرکت بیمه ایران) [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • صالح پور.نبی اله شناسایی و تبیین مؤلفه‌ها و شاخص‌های استراتژی تامین نیرو مبتنی بر دانش در صنعت بانکداری در بخش دولتی با استفاده از مدل ارزیابی راجان [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • صالحی صدقیانی.جمشید بررسی نقش انواع تعهد کارکنان در ارتقای سطح عملکرد در صنعت بیمه (مورد مطالعه؛ شرکت بیمه ایران) [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • صائب نیا.سمیه بررسی رابطه‌ ی ارتباط با مشتری CRM با کیفیت خدمات ارائه شده در بانک با نقش میانجی رفتار شهروندی سازمان [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • صائب نیا.سمیه بررسی تاثیر بازاریابی اخلاقی بر اعتبار برند با نقش میانجی گری استراتژی احیای خدمات [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • صائب‌نیا.سمیه بررسی تاثیر بازاریابی اخلاقی بر اعتبار برند با نقش میانجی گری استراتژی احیای خدمات [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • صراف.فاطمه تاثیر چرخه تجاری و کارائی عملیاتی چرخه تبدیل وجه نقد بر معیارهای ارزیابی عملکرد در بورس اوراق بهادار تهران [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • صفایی.منیژه بررسی عوامل راهبردی موفقیت کسب و کارهای خانگی با رویکرد مدلسازی ساختاری – تفسیری و MICMAC [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • صفرزاده.حسین ارایه الگوی مدل خلق ارزش برای مشتریان بانکها در فرایند خلق مشترک ارزش برند ( مورد مطالعه بانک شهر) [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • صفرزاده.حسین ارائه الگوی مدل بازاریابی خدمات بانکی مبتنی بر شبکه های اجتماعی مطالعه موردی: بانک شهر [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • صفرزاده.حسین شناسایی عوامل موثر بر رفتار مصرف‌کننده از طریق رسانه‌های اجتماعی [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • صفرزاده.حسین تاثیر تجربه مشتری بر قصد مراجعه مجدد در صنایع تند مصرف ، با در نظر گرفتن وفاداری ، ارزش لذت گرا و ارزش ویژه برند [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • صمدی.فاطمه تاثیر سرمایه گذاران خطرپذیر و وام بانکی بر عملکرد شرکت‌های کوچک و متوسط [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • صنیعی فر.میثم تحلیل اثر مولفه های محیطی بر توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط در صنعت پتروشیمی [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • صنیعی فر.میثم تحلیل اثر مولفه های محیطی بر توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط در صنعت پتروشیمی [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]

ط

  • طهماسبی.ملوک بررسی اثرات هوش هیجانی بر عوامل اجتماعی، روانی و توسعه منابع انسانی (مورد مطالعه: سازمان بیمه تامین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری) [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • طهماسبی.ملوک (موردمطالعه: بورس اوراق بهادار تهران) پیش‌بینی خطر آشفتگی مالی با استفاده از اقدامات حاکمیت شرکتی [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • طیبی.علیرضا طراحی الگوی بازیابی درونی با رویکرد کار آفرینانه در کسب و کارهای نوپا با استفاده از تئوری داده بنیاد [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • طیبی.علیرضا طراحی الگوی بازیابی درونی با رویکرد کار آفرینانه در کسب و کارهای نوپا با استفاده از تئوری داده بنیاد [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]

ع

  • عباس پور اسفدن.قنبر رتبه بندی عوامل موثر بر کیفیت قطعات مکانیکی خودرو (موتور) از طریق رویکرد MCDM با استفاده از تکنیک DEMATEL [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • عباسی.ابراهیم کاربست پارادایم اخلاق و تاثیر آن بر رابطه نوآوری و بین المللی سازی کارآفرینانه [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • عبداللهی.زهرا ارزیابی کارآیی شعب بانک با استفاده از ترکیب تحلیل پوششی داده ها و نظریه بازی همکارانه [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • عدالتيان شهرياري.جمشيد بررسی عوامل مؤثر و پیامدهای تبیین نقش سرمایه اجتماعی در موفقیت کارآفرینی بین‌المللی [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • عربی.افسانه شناسایی و ارزیابی شاخص های تجاری سازی دانش با رویکرد بین الملل در شرکتهای دانش بنیان شهر تهران [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • عزیزی.میثم ارایه مدل علی عوامل موثر بر توسعه عملکرد سازمانی بر اساس سرمایه فکری سبز و نوآوری سبز [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • عسگر زاده.عزت اله ارایه الگوی دسته بندی مشتریان با رویکرد داده کاوی ترکیبی( مورد مطالعه صنعت محصولات بهداشتی و آرایشی) [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • عظیم زاده.علی ارائه مدل معادلات ساختاری توسعه کارآفرینی بین‌المللی در کسب و کارهای دانش‌بنیان [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • عظیمی.حمیدرضا ارائه الگوی مدل بازاریابی خدمات بانکی مبتنی بر شبکه های اجتماعی مطالعه موردی: بانک شهر [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • علیزاده.حمید ارائه مدلی به منظور توسعه روابط برند- مصرف‌کننده در صنعت هتلداری برمبنای نظریه داده بنیاد [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • علیقلی.منصوره ارائه مدل بومی ارتباطـات یکپارچـۀ بازاریـابی( IMC ) مبتنی بر ارتقا برند [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • عماری.حسین بررسی تاثیر متغیر تعدیلگر فعالیت های اخلاقی مدیر بر بازاریابی نوع دوستانه در کسب و کار اسلامی [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • عین آبادی.جواد تاثیرات افزایش نرخ ارز بر ارزش سهام شرکتهای دارویی مبتنی برارزش برآوردی حاصل از مدلهای ارزشیابی تنزیل سود نقدی, جریان نقد آزاد و سود باقیمانده و قیمت واقعی [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]

غ

  • غضنفری.امیرشایان "بررسی تأثیر محتواهای تولید شده در شبکه های اجتماعی بر ارزش برند به تفکیک محتواهای تولید شده از سوی شرکت و محتواهای تولید شده از سوی کاربران" [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • غفاری.فرهاد اثرات آزادسازی تعرفه برق بر رشد اقتصادی در قالب مدل تعادل عمومی قابل محاسبه (CGE) [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • غلامزاده.داریوش الگوی جانشین‌پروری برای بانک‌های ایران: یک مطالعه پدیدار شناسی [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • غلامی.عبدالخالق بررسی نقش قابلیت های بازاریابی، نوآوری و تحقیق و توسعه در ایجاد مزیت رقابتی محصول جدید : صنعت مواد غذایی [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • غیاث آبادی فراهانی.مریم بررسی عوامل موثر بر استفاده از بانکداری همراه توسط مشتریان (مطالعه موردی: داده های شعب بانک‌ ملی استان مازندران) [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]

ف

  • فارسی.سلمان معادله ساختاری عوامل موثر بر بازاریابی الکترونیکی در فضای حاکم بر کسب و کار ورزشی [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • فخری.مریم تأثیر رهبری خدمت‌گزار و مسئولیت‌پذیری اجتماعی بر رفتارمشتری‌مدارانه کارکنان (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهر کرمانشاه) [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • فدائی کرمانی.رضا ارائه مدل پایداری کسب و کارهای خانوادگی [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • فرتوک زاده.حمیدرضا تعیین مؤلفه‌های مؤثر بر دستیابی به مزیت رقابتی پایدار از طریق هوشمندی کسب و کار [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • فروغی پور.حمید طراحی مدل تعالی سازمانی (EFQM)در ورزش ایران (مطالعه موردی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران) [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • فلاح.میرفیض بررسی الگو‌های مرز کارآیی میانگین- واریانس پرتفوی تحت تئوری امکان پذیر [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • فلاح.میرفیض تاثیر شوک ارز در بروز ناهنجاری (بی قاعدگی) در بورس اوراق بهادار تهران [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • فلاح.میرفیض رتبه بندی اصول و اجزای کنترل داخلی کوزو در پیشگیری از فساد مالی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • فلیحی پیربستی.نعمت الله بررسی اثر رشد شاخص اقتصاد دانش بنیان بر رشد رژیم نهادی و اقتصادی (سهولت کسب و کار) بر کشورهای اسلامی (با استفاده از مدل پانل ور) [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • فلیحی.نعمت بررسی عوامل مؤثر و پیامدهای تبیین نقش سرمایه اجتماعی در موفقیت کارآفرینی بین‌المللی [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • فیلی.مینا نگاشت شناختی فازی عوامل موثر بر مدیریت دانش مورد مطالعه: سازمان حج و زیارت [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]

ق

  • قاسمی نژاد.یاسر ارزیابی سطح بلوغ مدیریت دانش با استفاده از مدل بلوغ سازمان بهره وری آسیایی (APO) : مطالعه موردی: شرکت انتقال گاز ایران [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • قدیمی.بهناز بررسی الگو‌های مرز کارآیی میانگین- واریانس پرتفوی تحت تئوری امکان پذیر [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • قربان حسینی.مسعود ارائه مدلی به منظور ارتقاء اعتماد عمومی در نظام بانکی ایران (مورد مطالعه: بانک صادرات ایران) [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • قره بیگلو.حسین بررسی تاثیر متغیر تعدیلگر فعالیت های اخلاقی مدیر بر بازاریابی نوع دوستانه در کسب و کار اسلامی [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • قلندری.مرضیه تاثیر شوک ارز در بروز ناهنجاری (بی قاعدگی) در بورس اوراق بهادار تهران [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • قیاسی.فاطمه بررسی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در تحولات حکمرانی صالح (با تاکید بر فناوری دولت یازدهم در کسب و کار الکترونیک) [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]

ک

  • کاباران زاده قدیم.محمدرضا بررسی عوامل مؤثر و پیامدهای تبیین نقش سرمایه اجتماعی در موفقیت کارآفرینی بین‌المللی [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • کاظمی.رضا نقش بازاریابی حسی بر بهبود تجربه مشتری و قصد خرید از فروشگاه (مورد مطالعه: فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش) [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • کاملی.محمدجواد بررسی عوامل راهبردی موفقیت کسب و کارهای خانگی با رویکرد مدلسازی ساختاری – تفسیری و MICMAC [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • کاوسی.اسماعیل عوامل موثر در توسعه دانشگاه کارآفرین در دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • کبیری.فاطمه ارایه مدل علی عوامل موثر بر توسعه عملکرد سازمانی بر اساس سرمایه فکری سبز و نوآوری سبز [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • کجوری.حمیدرضا ارایه الگوی مدل خلق ارزش برای مشتریان بانکها در فرایند خلق مشترک ارزش برند ( مورد مطالعه بانک شهر) [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • کرامتی.محمدعلی طراحی مدل آموزش کارآفرینی مؤثر بر قصد کارآفرینی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده مدیریت، دانشگاه آزاد اسلامی - واحد تهران مرکزی [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • کرامتی.محمدعلی توسعه کارآفرینی در دانشگاه با رویکرد فراترکیب (مطالعه موردی: دانشگاه تهران مرکزی) [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • کردستانی.فرشته نقش دوسوتوانی سازمانی در تجاری‎سازی دانش در آموزش عالی به منظور ارائه مدل [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • کرمپور.عبدالحسین ارائه مدل بین المللی سازی کسب و کارهای خانوادگی کارآفرینانه در ایران [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • کروبی.امیرمسعود بررسی میزان تاثیر عوامل موثر بر اجرای استراتژی های منابع انسانی [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • کریمی زند.مهدی طراحی و تبیین مدل سنجش وارزیابی سیستم CRM در زنجیره تامین محصول [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • کشانچی.بهزاد شناسایی گلوگاه ها و شاخص های مؤثر جهت وصول مطالبات معوق بانک با استفاده از روش دیمتل فازی(Fuzzy DEMATEL) (مورد مطالعه: یکی از بانک های بزرگ تجاری) [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • کنعانی طهرانی.شایان تأثیر قابلیت نوآوری و ظرفیت بازاریابی سازمان بر عملکرد بازاریابی صادراتی [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • کیانوش.داود سبک رهبری و کیفیت زندگی کاری کارکنان (دانشگاه های آزاد اسلامی استان اصفهان) [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]

گ

  • گران ارویمی.آرش بررسی عوامل موثر بر استفاده از بانکداری همراه توسط مشتریان (مطالعه موردی: داده های شعب بانک‌ ملی استان مازندران) [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • گرجی.محمدباقر شناسایی و ارزیابی شاخص های تجاری سازی دانش با رویکرد بین الملل در شرکتهای دانش بنیان شهر تهران [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • گودرزی.غلامرضا تأثیر رهبری اصیل بر توانمندسازی روان‌شناختی با نقش میانجی عدالت سازمانی (مورد مطالعه: شرکت سیمان صوفیان) [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]

ل

  • لشگری.زهرا تاثیر کیفیت گزارشگری مالی بر رابطه سرمایه‌گذاران نهادی کوتاه مدت و استراتژی کسب و کار [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]

م

  • مبلغی.مصطفی ﺗﺄﺛﯿﺮ اﻗﺪاﻣﺎت و ﻗﺎﺑﻠﯿﺖﻫﺎی ﻣﺪﯾﺮﯾﺖﮐﯿﻔﯿﺖ زﻧﺠﯿﺮهﺗﺄﻣﯿﻦ، ﺑﺮﻋﻤﻠﮑﺮدﻋﻤﻠﯿﺎﺗﯽ و ﻧﻮآوری ﺑﺎ ﻣﯿﺎﻧﺠﯿﮕﺮی ﻋﻤﻠﮑﺮد ﻣﺤﯿﻄﯽ [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • مجیبی.تورج شناسایی و تبیین مؤلفه‌ها و شاخص‌های استراتژی تامین نیرو مبتنی بر دانش در صنعت بانکداری در بخش دولتی با استفاده از مدل ارزیابی راجان [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • مجیدی.مریم ارائه مدلی به منظور ارتقاء اعتماد عمومی در نظام بانکی ایران (مورد مطالعه: بانک صادرات ایران) [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • محبی.سراج الدین ارائه مدل بازاریابی خدمات مالی درکارگزاری های بازار بورس اوراق بهادار [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • محرابیان.علی اکبر اثرات آزادسازی تعرفه برق بر رشد اقتصادی در قالب مدل تعادل عمومی قابل محاسبه (CGE) [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • محسن زاده شریفی.احسان رتبه‌بندی عوامل شخصی مؤثر بر تعویق خرید بیمه [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • محقق.محمد‌جواد شناسایی عوامل موثر برسرمایه گذاری طرح های فناورانه مرحله رشد شرکت‌های دانش بنیان در نظام بانکی [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • محمدآبادی.معصومه بازکاوی و رتبه بندی عوامل سرمایه فکری موثر بر شرکت‌های دانش بنیان(مورد مطالعه: شرکت های دانش بنیان خراسان شمالی) [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • محمدپورزرندی.محمدابراهیم شناسایی و رتبه بندی چالش‌های همراستایی کسب و کار و فناوری اطلاعات: راهکاری برای همسویی استراتژیک (مطالعه موردی: شرکت فولاد جنوب) [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • محمدی.ژیلا الگوی جانشین‌پروری برای بانک‌های ایران: یک مطالعه پدیدار شناسی [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • محمدی.سعید مقایسه اثر خوانایی قانون مالیات های مستقیم بر ریسک مالیاتی کسب و کار [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • محمدی.فائزه تاثیر تجربه مشتری بر قصد مراجعه مجدد در صنایع تند مصرف ، با در نظر گرفتن وفاداری ، ارزش لذت گرا و ارزش ویژه برند [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • محمدی.نبی اله تفکر ناب در مدیریت منابع انسانی (مطالعه موردی: شورای اسلامی شهر تهران) [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • محمودی.مقداد بررسی اثر رشد شاخص اقتصاد دانش بنیان بر رشد رژیم نهادی و اقتصادی (سهولت کسب و کار) بر کشورهای اسلامی (با استفاده از مدل پانل ور) [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • مختاری بایع کلایه.مهران تحلیل اثر مولفه های محیطی بر توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط در صنعت پتروشیمی [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • مخصوصی.علی بررسی نقش انواع تعهد کارکنان در ارتقای سطح عملکرد در صنعت بیمه (مورد مطالعه؛ شرکت بیمه ایران) [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • مدرسی.یاسمن طراحی الگوی مدیریت جانشین پروری در دانشگاه های دولتی استان سمنان [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • مدنی.زهره بررسی رابطه‌ ی ارتباط با مشتری CRM با کیفیت خدمات ارائه شده در بانک با نقش میانجی رفتار شهروندی سازمان [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • مرادپور.سعید ارائه مدل بازاریابی خدمات مالی درکارگزاری های بازار بورس اوراق بهادار [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • مرادحاصلی.حشمت طراحی مدل ساختاری تفسیری مولفه های توسعه فناوری های هوشمند در صنعت مخابرات: رویکرد آمیخته [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • مرادحاصلی.حشمت طراحی مدل ساختاری تفسیری مولفه های توسعه فناوری های هوشمند در صنعت مخابرات: رویکرد آمیخته [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • مرادی.فریده عوامل تاثیرگذار بر پیاده‌سازی مدیریت استعداد کارآفرینانه در شهرداری‌ها [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • مرادی.منیر اثر تعامل کنترل فساد و اعتماد و تامین مالی بر توسعه کارآفرینی در کشورهای منتخب منا [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • مرادی.نیره تاثیرات افزایش نرخ ارز بر ارزش سهام شرکتهای دارویی مبتنی برارزش برآوردی حاصل از مدلهای ارزشیابی تنزیل سود نقدی, جریان نقد آزاد و سود باقیمانده و قیمت واقعی [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • مران جوری.مهدی ارائه مدلی از مؤثرترین عوامل بازدارنده بلاک چین در توسعه کسب کار ایران [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • مردانی.مصطفی اندازه‌گیری و رتبه‌بندی کارایی سهولت کسب و کار در ایران و کشورهای منتخب [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • مشدئی.مجتبی ارائه مدل پایداری کسب و کارهای خانوادگی [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • مصطفی زاده.داود تاثیر چرخه تجاری و کارائی عملیاتی چرخه تبدیل وجه نقد بر معیارهای ارزیابی عملکرد در بورس اوراق بهادار تهران [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • مصطفی زاده.فاطمه توسعه کارآفرینی در دانشگاه با رویکرد فراترکیب (مطالعه موردی: دانشگاه تهران مرکزی) [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • مصلح.مریم ارزیابی عملکرد شرکت های بیمه پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • مظفری.علی ارائه مدل بازاریابی خدمات مالی درکارگزاری های بازار بورس اوراق بهادار [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • مظفری.مرضیه ارزیابی کارآیی شعب بانک با استفاده از ترکیب تحلیل پوششی داده ها و نظریه بازی همکارانه [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • معظمی.مجتبی عوامل موثر در توسعه دانشگاه کارآفرین در دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • معظمی.مجتبی نقش اولویت تصمیم گیری و ریسک عملکردی در تاثیر توانمندسازی مصرف کننده بر قصد خرید مجدد [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • معمارزاده طهران.غلامرضا تفکر ناب در مدیریت منابع انسانی (مطالعه موردی: شورای اسلامی شهر تهران) [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • معمارنژاد.عباس اثرات آزادسازی تعرفه برق بر رشد اقتصادی در قالب مدل تعادل عمومی قابل محاسبه (CGE) [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • مقدس نیکو.سید ناصر ارائه مدل بین المللی سازی کسب و کارهای خانوادگی کارآفرینانه در ایران [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • مقسم.یاسر توسعه نوآورانه کسب‌وکارهای تولیدی کوچک و متوسط(SME) به روش آمیخته [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • ممیز.آیت اله عوامل تاثیرگذار بر پیاده‌سازی مدیریت استعداد کارآفرینانه در شهرداری‌ها [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • منطقی.منوچهر تبیین مدل معادلات ساختاری چابکی فرآیند طراحی و توسعه محصول جدید با تمرکز بر طراحی پلت‌فرم خودروی ایرانی [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • منطقی.منوچهر شناسایی عوامل تاثیرگذار بر چابکی فرایند طراحی و توسعه محصول جدید در طراحی پلت‌فرم خودرو [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • موسوی کاشی.زهره تأثیر سازگاری، ارتباطات و همکاری بر تعهد و اعتماد و نقش آنها در عملکرد صادرات [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • موسوی.سید نجم الدین ارائه الگویی از رفتار خرید تصادفی متناسب با عوامل و ویژگی‌های داخلی و خارجی مشتریان با استفاده از روش تئوری داده بنیاد (مورد مطالعه: فروشگاه زنجیره‌ای رفاه شهر خرم‌آباد) [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • مهدی زاده.علی شناسایی و تبیین مؤلفه‌ها و شاخص‌های استراتژی تامین نیرو مبتنی بر دانش در صنعت بانکداری در بخش دولتی با استفاده از مدل ارزیابی راجان [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • مهرابیان.احمد توسعه نوآورانه کسب‌وکارهای تولیدی کوچک و متوسط(SME) به روش آمیخته [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • مهرآور.حمید رضا تاثیر کیفیت گزارشگری مالی بر رابطه سرمایه‌گذاران نهادی کوتاه مدت و استراتژی کسب و کار [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • مؤمنی.مریم ارائه الگویی از رفتار خرید تصادفی متناسب با عوامل و ویژگی‌های داخلی و خارجی مشتریان با استفاده از روش تئوری داده بنیاد (مورد مطالعه: فروشگاه زنجیره‌ای رفاه شهر خرم‌آباد) [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • میرابی.وحیدرضا ارایه الگوی مدل خلق ارزش برای مشتریان بانکها در فرایند خلق مشترک ارزش برند ( مورد مطالعه بانک شهر) [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • میرابی.وحیدرضا ارائه الگوی مدل بازاریابی خدمات بانکی مبتنی بر شبکه های اجتماعی مطالعه موردی: بانک شهر [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • میرابی.وحیدرضا الگوی جانشین‌پروری برای بانک‌های ایران: یک مطالعه پدیدار شناسی [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • میرزاآقابیک.حسن رتبه بندی عوامل موثر بر کیفیت قطعات مکانیکی خودرو (موتور) از طریق رویکرد MCDM با استفاده از تکنیک DEMATEL [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • میرزایی.وحید بررسی تأثیر ارزش ادراک‌شده بر بازاریابی دهان‌به‌دهان با نقش میانجی‌گری رضایت مشتری (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات لوازم خانگی پارس خزر) [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • مینایی.مرجان تاثیر سرمایه گذاران خطرپذیر و وام بانکی بر عملکرد شرکت‌های کوچک و متوسط [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • مینویی.مهرزاد بررسی الگو‌های مرز کارآیی میانگین- واریانس پرتفوی تحت تئوری امکان پذیر [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]

ن

  • ناصری کوچه بیوک.محمدعلی تأثیر رهبری اصیل بر توانمندسازی روان‌شناختی با نقش میانجی عدالت سازمانی (مورد مطالعه: شرکت سیمان صوفیان) [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • نامنی.وحید ارائه مدل بومی ارتباطـات یکپارچـۀ بازاریـابی( IMC ) مبتنی بر ارتقا برند [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • نصابیان.شهریار بررسی اثر رشد شاخص اقتصاد دانش بنیان بر رشد رژیم نهادی و اقتصادی (سهولت کسب و کار) بر کشورهای اسلامی (با استفاده از مدل پانل ور) [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • نعمتی زاده.سینا تبیین مدل معادلات ساختاری چابکی فرآیند طراحی و توسعه محصول جدید با تمرکز بر طراحی پلت‌فرم خودروی ایرانی [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • نعمتی زاده.سینا شناسایی عوامل تاثیرگذار بر چابکی فرایند طراحی و توسعه محصول جدید در طراحی پلت‌فرم خودرو [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • نعمتی زاده.سینا طراحی و تبیین مدل سنجش وارزیابی سیستم CRM در زنجیره تامین محصول [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • نعمتی زاده.سینا تاثیر تجربه مشتری بر قصد مراجعه مجدد در صنایع تند مصرف ، با در نظر گرفتن وفاداری ، ارزش لذت گرا و ارزش ویژه برند [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • نقشینه ارجمند.وحید طراحی و تبیین مدل سنجش وارزیابی سیستم CRM در زنجیره تامین محصول [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • نمامیان.فرشید مدل محاسباتی ساختاری-تفسیری (ISM) برای شناسایی و طبقه‌بندی شاخص‌های مدیریت بازاریابی داخل سازمانی [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • نوربخش.سید کامران تدوین مدلی برای شناسایی عوامل موثر بر ادراک مصرف کنندگان از ایمنی محصول (مطالعه موردی مصرف کنندگان لوازم خانگی در مشهد) [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • نوربخش.کامران شناسایی عوامل موثر بر رفتار مصرف‌کننده از طریق رسانه‌های اجتماعی [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • نوروزی.حسین تأثیر قابلیت نوآوری و ظرفیت بازاریابی سازمان بر عملکرد بازاریابی صادراتی [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • نیاز آذری.کیومرث بازکاوی و رتبه بندی عوامل سرمایه فکری موثر بر شرکت‌های دانش بنیان(مورد مطالعه: شرکت های دانش بنیان خراسان شمالی) [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • نیلوفری.زهره تاثیر استراتژی کسب و کار بر ریسک شرکت با تاکید بر توانایی مدیریت [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]

و

  • ودادی.احمد الگوی جانشین‌پروری برای بانک‌های ایران: یک مطالعه پدیدار شناسی [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • ودیعی نوغابی.محمد حسین طراحی و تبیین مدل تحول سازمانی در سازمانهای خدمات دولتی با رویکرد آمیخته (مطالعه موردی: ادارات آموزش و پرورش ایران) [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • وقفی.سید حسام تاثیر استراتژی کسب و کار بر ریسک شرکت با تاکید بر توانایی مدیریت [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • ولی خانی.ماشااله طراحی الگوی بهبود تصویر ذهنی، آگاهی و شناخت برند پست‌بانک ایران در جذب مشتری [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • ولیپوری.زهرا تدوین و طراحی مدل بازاریابی تعاملی دوسویه حس محور براساس پیشایندها و مداخله‌گرهای آن با رویکرد ترکیبی [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]

ه

  • هاشمی.سید محمود بررسی عوامل موثر بر بهبود فضای کسب و کار واشتغال در میان جانبازان و معلولین تهران [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]
  • همتیان.هادی مدلسازی فرآیند مربی گری در بهبود آموزش منابع انسانی در سازمان تأمین اجتماعی [ دوره13, شماره 52 - زمستان سال 1400]

ی

  • یحیی زاده فر.محمود بررسی عوامل موثر بر استفاده از بانکداری همراه توسط مشتریان (مطالعه موردی: داده های شعب بانک‌ ملی استان مازندران) [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • یعقوبی.اکرمه السادات نقش دوسوتوانی سازمانی در تجاری‎سازی دانش در آموزش عالی به منظور ارائه مدل [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • یوسفی طوین.سمیه طراحی مدل آموزش کارآفرینی مؤثر بر قصد کارآفرینی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده مدیریت، دانشگاه آزاد اسلامی - واحد تهران مرکزی [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]