ا

  • احمدی شریف.محمود طراحی مدلِ مفهومی کنارگذاری محصول با روش شبکه خزانه [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • احمدی.مجید تاثیر شخصی سازی تبلیغات و تعامل بر ارزش تبلیغات و قصد خرید (مورد مطالعه: شرکت دیجی کالا) [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • اسلامی.شیوا بررسی تاثیر تحریم بر شاخصهای اقتصادی برندهای داخلی صنعت بهداشتی و آرایشی (مطالعه موردی : شرکت پاکشو از گروه صنعتی گلرنگ ) [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • اسماعیل پور.حسن بررسی عوامل محیطی مؤثر بر نظام بازاریابی اخلاقی بر اساس مدل پیرس و رابینسون مبتنی بر رهیافت اسلامی– ایرانی با تأکید بر صنایع غذایی [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • اسماعیل پور.حسن تحلیل تاثیر هوش فرهنگی بر عملکرد وظیفه ای کارکنان با نقش واسطه‌ای تطابق میان فرهنگی و ارتباطات اثربخش [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • اسماعیل پور.فریدون تحلیل تاثیر هوش فرهنگی بر عملکرد وظیفه ای کارکنان با نقش واسطه‌ای تطابق میان فرهنگی و ارتباطات اثربخش [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • اسماعیل زاده مقری.علی اثر متغیرهای کلان اقتصادی و قدرت بازاری بر سپرده‌های بانکی در ایران (رهیافت متوسط وزنی حداقل مربعات در داده‌های تابلویی پویا) [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • اسماعیلی.زینب نقش شادی و نشاط در محیط کار بر جذابیت سازمانی با توجه به نقش میانجی دلبستگی شغلی [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • اعتماد.محسن مدل سازی و طراحی شبکه زنجیره تامین دو هدفه با در نظر گرفتن مدیریت ارتباط با مشتری: مطالعه موردی [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • افشارنژاد.علیرضا ارائه مدل آسیب شناسی خط مشی گذاری در حوزه تعاون(مورد مطالعه: اداره کل تعاون استان تهران) [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • افشاری راد.مجید اثر متغیرهای کلان اقتصادی و قدرت بازاری بر سپرده‌های بانکی در ایران (رهیافت متوسط وزنی حداقل مربعات در داده‌های تابلویی پویا) [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • اکبری.سمیرا بررسی نقش مولفه‌های فرهنگ سازمانی در بهبود مدیریت تحول (مطالعه موردی: شعب بانک ملت شهر کرمانشاه) [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • الوانی.سید مهدی تحلیل مؤلفه‌های فرهنگ‌سازمانی دانش‌محور با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • امیدی.علی ارائه و آزمون مدل عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک بر اساس تئوری داده بنیاد (مطالعه موردی: بانک مسکن ایران [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • امیرکبیری.علیرضا تحلیل تاثیر هوش فرهنگی بر عملکرد وظیفه ای کارکنان با نقش واسطه‌ای تطابق میان فرهنگی و ارتباطات اثربخش [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • امینی سابق.زین العابدین ارائه مدل آسیب شناسی خط مشی گذاری در حوزه تعاون(مورد مطالعه: اداره کل تعاون استان تهران) [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • امینی سابق.زین العابدین نقش رفتارهای هیجانی در نوسانات قیمت سهام سازمان بورس و اوراق بهادار تهران [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • اندرواژ.لیلا ارائه مدل ارزش ویژه برند تحت تاثیر فعالیتهای بازاریابی رسانه های اجتماعی [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • انواری رستمی.علی اصغر ارایه الگوی فرایندی عمومی مدیریت سرمایه گذاری بانک ها در ایران [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • اولین چهارسوقی.رویا بررسی تفاوت‌های جمعیت شناختی مصرف‌کنندگان با سبک‌های مختلف تصمیم‌گیری در رفتار خرید آبمیوه‌های سن‌ایچ [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • ایمان خان.نیلوفر مساله‌شناسی و راهبردهای اجرای خط‌مشی‌‌های رفاه اجتماعی با استفاده از نظریه داده بنیاد [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]

ب

  • باباپور.اصغر ارایه الگوی کسب و کار در بازار کالاهای صنعتی و واسطه ای (قطعات یدکی خودرو) با تاکید بر نقش زنجیره ارزش در حوزه تجارت الکترونیک [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • بابانژاد.باقر رهگیری نیروهای پیشران مؤثر بر آینده سازمان گمرک تا افق 1410 [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • باقری.مهدی ارزیابی چابکی سازمانی در موسسات آموزش عالی و تأثیرآن بر انعطاف پذیری سازمانی (مطالعه موری: کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس) [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • باقری.مهدی تدوین مدل توانمندسازهای راه اندازی موفق در شرکت‌های کوچک و متوسط از طریق رویکرد زمینه‌ای [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • باقری.مهدی شناسایی ابعاد و مؤلفه های الگوی بانکداری شرکتی در بانکهای تخصصی [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • باقری.مهدی طراحی الگوی فرایندی بازاریابی محتوا با هدف تقویت قصد خرید مشتریان صنعت خرده فروشی با تمرکز بر رسانه‌های اجتماعی (رویکرد کیفی) [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • بحری ثالث.جمال تأثیر مدیریت منابع و مصارف بر کارایی بانک‌ها با تأکید بر نقش تعدیل‌کنندگی حاکمیت شرکتی [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • بخشم.میلاد طراحی الگوی عوامل مؤثر بر موفقیت کسب‌وکارهای کوچک و متوسط با استفاده از رویکرد تفسیری ساختاری [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • بخشنده.قاسم بررسی تفاوت‌های جمعیت شناختی مصرف‌کنندگان با سبک‌های مختلف تصمیم‌گیری در رفتار خرید آبمیوه‌های سن‌ایچ [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • بخشنده.قاسم تاثیر انگیزه­ های خرید بر فعالیت تجاری: نقش تعدیلگر خرید ناگهانی و فشار زمانی در فرودگاه [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • بهاروند.فتانه تبیین مدل ارتباط بین هوش معنوی و نگرش به کسب وکار در دانشجویان (مورد مطالعه: دانشجویان گروه مدیریت و حسابداری دانشگاه ولایت) [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • بهبودی.اصغر همراستایی استراتژی‌های کسب وکار با استراتژی‌های مدیریت دانش [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • بهمنش.مهرانه بررسی رابطۀ بین دانش مالی مدیرعامل و سیاستهای مالی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • بیات ترک.امیر شناسایی و بررسی عوامل کلیدی موثر بر مدیریت توسعه محصول جدید در حوزه فناوری های مالی نظارتی (مطالعه موردی بانک تجارت) [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • بیگ مرادی.رضا طراحی و ارائه مدل بازاریابی شخصیت نام تجاری به منظور افزایش وفاداری مشتریان [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]

پ

  • پاک مرام.عسگر تأثیر مدیریت منابع و مصارف بر کارایی بانک‌ها با تأکید بر نقش تعدیل‌کنندگی حاکمیت شرکتی [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • پورداد.محمد رابطه بین مؤلفه‌های رهبری خدمتگزار با کیفیت زندگی‌کاری با نقش میانجی سرمایه اجتماعی [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • پورسلیمی.مجتبی ارایه مدلی از روش DEMATEL و AHP به منظور شناسایی عوامل موثر بر برندسازی بر مبنای رویکرد گراندد تئوری [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • پورقلی.امیر ارزیابی شاخص های استراتژیک پیاده سازی بانکداری دیجیتال با استفاده از ترکیب رویکردهای مدلسازی ساختاری تفسیری و دیمتل فازی [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]

ت

  • تقوی رفسنجانی.احسان تدوین راهکارهای توسعة استارت‌آپ‌های دانشجویی در ورزش کشور [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • تم زار.فاطمه تحلیل تاثیر هوش فرهنگی بر عملکرد وظیفه ای کارکنان با نقش واسطه‌ای تطابق میان فرهنگی و ارتباطات اثربخش [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • تهذیبی.سارا تاثیر شخصی سازی تبلیغات و تعامل بر ارزش تبلیغات و قصد خرید (مورد مطالعه: شرکت دیجی کالا) [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]

ث

  • ثابت.عباس بررسی نقش کارکنان نامرئی بر بی‌تفاوتی سازمانی با نقش واسطه‌ای فلات‌زدگی شغلی [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]

ج

  • جبارزاده.سیدوحید ارائه الگوی اثربخشی پیام تبلیغاتی با تاکید بر فرهنگ ملی ایران در بازار لوازم خانگی [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • جلیلی.سودابه شناسایی میزان تاثیر بلوغ مدیریت فرایند کسب و کار بر قابلیت ارتجاع سازمانی با استفاده از نقش تعدیلگر قابلیت‌های تحلیلی سازمانی [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • جمشیدی.محمدجواد طراحی الگوی عوامل مؤثر بر موفقیت کسب‌وکارهای کوچک و متوسط با استفاده از رویکرد تفسیری ساختاری [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • جوانشیر.حسن طراحی مدل استوار شبکه پویای زنجیره تامین محصولات متنوع جهانی در شرایط عدم قطعیت [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]

چ

  • چراغعلی.محمد رضا شناسایی ابعاد و مؤلفه های حاکمیت شرکتی با رویکرد توسعه کارآفرینی سازمانی در بانک کشاورزی [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • چشمه خاور.عبدالله تاثیر انگیزه­ های خرید بر فعالیت تجاری: نقش تعدیلگر خرید ناگهانی و فشار زمانی در فرودگاه [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]

ح

  • حاجی شاهوردی.دنیا ارزیابی ریسک رعایت (تطبیق) با الگوگیری از اسناد سازمان بین‌المللی استانداردسازی و رهنمودهای کمیسیون تردوی (مطالعه موردی یکی از بانک‌های عامل) [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • حاجی کزیمی.آرش تاثیر عوامل شتاب دهنده استارتاپ ها بر عملکرد محصول با نقش تعدیلگر رهبری خلاقانه [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • حاجی.غلامعلی رتبه‌بندی استان‌های کشور بر اساس شاخص‌های فضای کسب‌وکار با تکنیک تاکسونومی عددی [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • حامی.محمد شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر استقرار مهندسی ارزش در مدیریت اماکن ورزشی شهر تهران [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • حبیبی.سیامک تکنیک‌های اصل تعهد و سازگاری در متقاعدسازی مشتریان شرکت های خدمات گردشگری [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • حبیبی.محمد بررسی میزان تاثیر جهت گیری کارآفرینی اجتماعی بر نوآوری اجتماعی (کارآفرینان شهر تهران) [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • حسین پور.مهدی رابطه بین مؤلفه‌های رهبری خدمتگزار با کیفیت زندگی‌کاری با نقش میانجی سرمایه اجتماعی [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • حسین پور.مهدی طراحی الگوی عوامل مؤثر بر موفقیت کسب‌وکارهای کوچک و متوسط با استفاده از رویکرد تفسیری ساختاری [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • حسین زاده.سمیه تحلیل مؤلفه‌های فرهنگ‌سازمانی دانش‌محور با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • حسین زاده.علی ارایه مدلی از روش DEMATEL و AHP به منظور شناسایی عوامل موثر بر برندسازی بر مبنای رویکرد گراندد تئوری [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • حسینی.زهرا بررسی تفاوت‌های جمعیت شناختی مصرف‌کنندگان با سبک‌های مختلف تصمیم‌گیری در رفتار خرید آبمیوه‌های سن‌ایچ [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • حسینی.میرزاحسن طراحی و تبیین مدل مدیریت فرآیند کسب و کار با رویکرد ارتقاء عملکرد در شرکت-های خدمات‌محور: پژوهشی آمیخته [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • حق شناس کاشانی.فریده طراحی و تدوین استراتژیهای بازاریابی بانک سپه در صنعت بانکداری [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • حقیقت منفرد.جلال شناسایی و بررسی عوامل کلیدی موثر بر مدیریت توسعه محصول جدید در حوزه فناوری های مالی نظارتی (مطالعه موردی بانک تجارت) [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • حکاک زاده.مینا تدوین راهکارهای توسعة استارت‌آپ‌های دانشجویی در ورزش کشور [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • حنیفی.فرهاد بررسی ارتباط نرخ تورم و شکاف نرخ تسهیلات سپرده در اقتصاد ایران [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • حنیفی.فرهاد تبیین و الویت‌بندی فاکتورهای اثربخش تبلیغات با استفاده از سلسله مراتب فازی(FAHP) [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز الگوی بازاریابی درونگرا و برونگرا در بازاریابی دیجیتال مبتنی بر نظریه داده بنیاد [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • حیدری.سیدعباس ارائه الگوی اثربخشی پیام تبلیغاتی با تاکید بر فرهنگ ملی ایران در بازار لوازم خانگی [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • حیدری.سیدعباس نقش فناوری اطلاعات در افزایش آگاهی مصرف کننده در تجارت الکترونیکی فرامرزی [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • حیدری.علی مدل سازی ارتباطات سیاسی هیات مدیره و ریسک اعتباری شواهد تجربی نظام بانکداری بدون ربا ایران(رهیافت داده های تابلویی پویا) [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]

خ

  • خسروانجم.داود ارزیابی شاخص های استراتژیک پیاده سازی بانکداری دیجیتال با استفاده از ترکیب رویکردهای مدلسازی ساختاری تفسیری و دیمتل فازی [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • خلیلی.فرزانه مدل سازی ارتباطات سیاسی هیات مدیره و ریسک اعتباری شواهد تجربی نظام بانکداری بدون ربا ایران(رهیافت داده های تابلویی پویا) [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • خوارزمی.مسعود ارزیابی چابکی سازمانی در موسسات آموزش عالی و تأثیرآن بر انعطاف پذیری سازمانی (مطالعه موری: کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس) [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • خیری.بهرام الگوی بازاریابی درونگرا و برونگرا در بازاریابی دیجیتال مبتنی بر نظریه داده بنیاد [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • خیری.بهرام شناسایی پیامدهای عملکردی، عاطفی، شناختی و رفتاری اسکیزوفرنی برند: رویکرد کیفی داده بنیاد [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]

د

  • دامن کشیده.مرجان ارزیابی قدرت رقابتی در نظام بانکداری ایران (رهیافت پانزار و راس) [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • دامن کشیده.مرجان اثر متغیرهای کلان اقتصادی و قدرت بازاری بر سپرده‌های بانکی در ایران (رهیافت متوسط وزنی حداقل مربعات در داده‌های تابلویی پویا) [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • دانش‌فرد.کرم‌اله ارائه الگوی برنامه‌ریزی منابع انسانی بخش عمومی با رویکرد اثربخشی و بهره‌وری سازمانی [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • داودی.علی ارائه الگوی برنامه‌ریزی منابع انسانی بخش عمومی با رویکرد اثربخشی و بهره‌وری سازمانی [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • درویش.فاطمه واکاوی اثر تناسب خود بر قصد خرید بانوان شهر تهران از برندهای لوکس (مورد مطالعه: صنعت پوشاک) [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • دشت لعلی.زهرا شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر گردشگری هوشمند در کشور ایران(مورد مطالعه: شهر اصفهان) [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • دقیقی اصلی.علیرضا ارزیابی قدرت رقابتی در نظام بانکداری ایران (رهیافت پانزار و راس) [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • دقیقی اصلی.علیرضا اثر متغیرهای کلان اقتصادی و قدرت بازاری بر سپرده‌های بانکی در ایران (رهیافت متوسط وزنی حداقل مربعات در داده‌های تابلویی پویا) [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • دولتی.مهین طراحی و تبیین مدل مدیریت فرآیند کسب و کار با رویکرد ارتقاء عملکرد در شرکت-های خدمات‌محور: پژوهشی آمیخته [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • دهقان بنارکی.سید شهاب الدین نقش رفتارهای هیجانی در نوسانات قیمت سهام سازمان بورس و اوراق بهادار تهران [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]

ذ

  • ذاکری.محمد نقش شادی و نشاط در محیط کار بر جذابیت سازمانی با توجه به نقش میانجی دلبستگی شغلی [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]

ر

  • رادفر.رضا تبیین روابط بین ابعاد و شاخص‌های مدل پذیرش فناوری‌های اینترنت اشیاء در کسب و کار هوشمند [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • رحیمیان.محمد نقش شادی و نشاط در محیط کار بر جذابیت سازمانی با توجه به نقش میانجی دلبستگی شغلی [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • رزمی بنفشه ورق.ندا بررسی عوامل موثر بر بهبود جذب منابع مالی بخش خصوصی [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • رسولی.کامران شناسایی ابعاد و مؤلفه های حاکمیت شرکتی با رویکرد توسعه کارآفرینی سازمانی در بانک کشاورزی [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • رضاییان زیدی.جواد تحلیل مؤلفه‌های فرهنگ‌سازمانی دانش‌محور با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • رنجبر.محمد حسین ارزیابی چابکی سازمانی در موسسات آموزش عالی و تأثیرآن بر انعطاف پذیری سازمانی (مطالعه موری: کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس) [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • رنجبر.محمد حسین شناسایی ابعاد و مؤلفه های الگوی بانکداری شرکتی در بانکهای تخصصی [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • روستا.علیرضا طراحی و ارائه مدل بازاریابی شخصیت نام تجاری به منظور افزایش وفاداری مشتریان [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]

ز

  • زارع مهرجردی.فرزانه ارائه مدل هویت نام تجاری شرکت مبتنی بر مدیریت فرایند کسب‌وکار [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • زمانی.حسین طراحی مدل مدیریت عملکرد مربیان مهدهای کودک در منطقه مرکزی ایران [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • زمردیان.غلامرضا بررسی ارتباط نرخ تورم و شکاف نرخ تسهیلات سپرده در اقتصاد ایران [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • زمردیان.غلامرضا ارزیابی ریسک رعایت (تطبیق) با الگوگیری از اسناد سازمان بین‌المللی استانداردسازی و رهنمودهای کمیسیون تردوی (مطالعه موردی یکی از بانک‌های عامل) [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • زینل زاده.رضا رقابت‌پذیری و فضای کسب و کار [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]

س

  • ساده.احسان ارائه مدل آسیب شناسی خط مشی گذاری در حوزه تعاون(مورد مطالعه: اداره کل تعاون استان تهران) [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • ساده.احسان نقش رفتارهای هیجانی در نوسانات قیمت سهام سازمان بورس و اوراق بهادار تهران [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • ستایش.سحر بررسی ارتباط نرخ تورم و شکاف نرخ تسهیلات سپرده در اقتصاد ایران [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • سرلک.احمد رتبه‌بندی استان‌های کشور بر اساس شاخص‌های فضای کسب‌وکار با تکنیک تاکسونومی عددی [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • سرمدسعیدی.سهیل ارائه مدل متمایزسازی سازمان های پست مدرن بر خودانگاره مصرف کنندگان [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • سرمدسعیدی.سهیل شناسایی ‌مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی ‌مؤثر بر بازاریابی استراتژیک در صنعت هتلداری [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • سعیدنیا.حمیدرضا ارائه مدل ارزش ویژه برند تحت تاثیر فعالیتهای بازاریابی رسانه های اجتماعی [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • سعیدنیا.حمیدرضا ارایه الگوی کسب و کار در بازار کالاهای صنعتی و واسطه ای (قطعات یدکی خودرو) با تاکید بر نقش زنجیره ارزش در حوزه تجارت الکترونیک [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • سعیدی.پرویز شناسایی ابعاد و مؤلفه های حاکمیت شرکتی با رویکرد توسعه کارآفرینی سازمانی در بانک کشاورزی [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • سفیدگر.افروز تاثیر برند کارفرما و ابعاد آن بر رضایت شغلی کارکنان [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • سلطان آباد.هیرش تکنیک‌های اصل تعهد و سازگاری در متقاعدسازی مشتریان شرکت های خدمات گردشگری [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • سهرابی.شهلا همراستایی استراتژی‌های کسب وکار با استراتژی‌های مدیریت دانش [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • سهرابی.شهلا تاثیر شخصی سازی تبلیغات و تعامل بر ارزش تبلیغات و قصد خرید (مورد مطالعه: شرکت دیجی کالا) [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • سید حسینی.سید مجید بررسی تأثیر کار احساسی بر تصویرذهنی کارکنان از برند سازمان با در نظر گرفتن متغیرهای میانجی تعهد سازمانی و کیفیت خدمات (مطالعه موردی: بانک ملی ایران) [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]

ش

  • شافعی.رضا تکنیک‌های اصل تعهد و سازگاری در متقاعدسازی مشتریان شرکت های خدمات گردشگری [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • شجاع.علی واکاوی اثر تناسب خود بر قصد خرید بانوان شهر تهران از برندهای لوکس (مورد مطالعه: صنعت پوشاک) [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • شجاعی.سامره رهگیری نیروهای پیشران مؤثر بر آینده سازمان گمرک تا افق 1410 [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • شجاعی.وحید شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر استقرار مهندسی ارزش در مدیریت اماکن ورزشی شهر تهران [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • شریفی نیا.حسین ارزیابی قدرت رقابتی در نظام بانکداری ایران (رهیافت پانزار و راس) [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • شکاری.عاطفه تبیین مدل نگرش به تبلیغات در کالاهای ورزشی از طریق اینستاگرام با استفاده از مدل پذیرش تکنولوژی [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • شکیبا.محبوبه اثر متغیرهای کلان اقتصادی و قدرت بازاری بر سپرده‌های بانکی در ایران (رهیافت متوسط وزنی حداقل مربعات در داده‌های تابلویی پویا) [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • شکیبی.حسین تاثیر عوامل شتاب دهنده استارتاپ ها بر عملکرد محصول با نقش تعدیلگر رهبری خلاقانه [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • شمس الدینی.سهیلا تبیین و الویت‌بندی فاکتورهای اثربخش تبلیغات با استفاده از سلسله مراتب فازی(FAHP) [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • شیخ.علیرضا بررسی تاثیر تحریم بر شاخصهای اقتصادی برندهای داخلی صنعت بهداشتی و آرایشی (مطالعه موردی : شرکت پاکشو از گروه صنعتی گلرنگ ) [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]

ص

  • صادقی.مرضیه بکارگیری ابعاد ارزش ویژه برند در ایجاد رضایت و وفاداری مشتریان [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • صفایی تبریزی.الهه بررسی کارآمدی محتوای اطلاعاتی گزارشگری مالی برون‌سازمانی در پیش‌بینی رفتار بازده سهام شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران با بکارگیری تحلیل همبستگی بنیادی [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • صفایی.راضیه شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر استقرار مهندسی ارزش در مدیریت اماکن ورزشی شهر تهران [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • صفرزاده.حسین بررسی عوامل محیطی مؤثر بر نظام بازاریابی اخلاقی بر اساس مدل پیرس و رابینسون مبتنی بر رهیافت اسلامی– ایرانی با تأکید بر صنایع غذایی [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]

ط

  • طاهری دمنه.محسن رهگیری نیروهای پیشران مؤثر بر آینده سازمان گمرک تا افق 1410 [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • طوطیان.صدیقه تأثیر استراتژی آینده‌نگر و تدافعی بر درماندگی مالی در شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • طوطیان.صدیقه بررسی رابطۀ بین دانش مالی مدیرعامل و سیاستهای مالی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • طهماسبی فرد.حمید شناسایی پیامدهای عملکردی، عاطفی، شناختی و رفتاری اسکیزوفرنی برند: رویکرد کیفی داده بنیاد [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • طهماسبی.ملوک طراحی مدل مدیریت عملکرد مربیان مهدهای کودک در منطقه مرکزی ایران [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]

ظ

  • ظریف ثاقب.مریم مدل سازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر قصد خرید محصولات غذایی خارجی [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]

ع

  • عادلخانی.حسین طراحی و تدوین استراتژیهای بازاریابی بانک سپه در صنعت بانکداری [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • عاقل فدیهه.زهرا تدوین مدل توانمندسازهای راه اندازی موفق در شرکت‌های کوچک و متوسط از طریق رویکرد زمینه‌ای [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • عباسیان.عزت اله مدل سازی ارتباطات سیاسی هیات مدیره و ریسک اعتباری شواهد تجربی نظام بانکداری بدون ربا ایران(رهیافت داده های تابلویی پویا) [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • عبدالرحیمیان.محسن ارایه الگوی فرایندی عمومی مدیریت سرمایه گذاری بانک ها در ایران [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • عبداللهی.شوانه ارزیابی شاخص های استراتژیک پیاده سازی بانکداری دیجیتال با استفاده از ترکیب رویکردهای مدلسازی ساختاری تفسیری و دیمتل فازی [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • عبدالوند.محمدعلی تاثیر دانش و ارزش‌های فردی بر رفتار اخلاقی مصرف‌کننده با تاکید بر نقش ویژگی های شخصیتی و موقعیتی [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • عدالتیان شهریاری.جمشید طراحی الگوی بومی مدیریت توسعه کارآفرینی زنان ایران در امور بانوان شهرداری تهران [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • عدالتيان شهرياري.جمشيد طراحی و تبیین مدل مدیریت فرآیند کسب و کار با رویکرد ارتقاء عملکرد در شرکت-های خدمات‌محور: پژوهشی آمیخته [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • عزیزی.صدیقه ارایه مدلی از روش DEMATEL و AHP به منظور شناسایی عوامل موثر بر برندسازی بر مبنای رویکرد گراندد تئوری [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • عزیزی.میثم بررسی نقش کارکنان نامرئی بر بی‌تفاوتی سازمانی با نقش واسطه‌ای فلات‌زدگی شغلی [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • علیرضایی.ابوتراب طراحی مدل استوار شبکه پویای زنجیره تامین محصولات متنوع جهانی در شرایط عدم قطعیت [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • علیقلی.منصوره شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر گردشگری هوشمند در کشور ایران(مورد مطالعه: شهر اصفهان) [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]

غ

  • غریب نواز.نادر طراحی مدلِ مفهومی کنارگذاری محصول با روش شبکه خزانه [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • غلامی.عبدالخالق ارائه الگوی برنامه‌ریزی منابع انسانی بخش عمومی با رویکرد اثربخشی و بهره‌وری سازمانی [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • غلامی.عبدالخالق تبیین مدل نگرش به تبلیغات در کالاهای ورزشی از طریق اینستاگرام با استفاده از مدل پذیرش تکنولوژی [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]

ف

  • فانی.مجید بکارگیری ابعاد ارزش ویژه برند در ایجاد رضایت و وفاداری مشتریان [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • فتحی.زاداله نقش سرمایه اجتماعی مدنی بر شکل گیری سرمایه اجتماعی کار نیروی انسانی (مورد مطالعه: پیمانکاران قرارگاه خاتم الانبیاء) [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • فتحی.محمد رضا مدل سازی و طراحی شبکه زنجیره تامین دو هدفه با در نظر گرفتن مدیریت ارتباط با مشتری: مطالعه موردی [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • فدوی.عارفه نقش سرمایه اجتماعی مدنی بر شکل گیری سرمایه اجتماعی کار نیروی انسانی (مورد مطالعه: پیمانکاران قرارگاه خاتم الانبیاء) [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • فرزین.میلاد بکارگیری ابعاد ارزش ویژه برند در ایجاد رضایت و وفاداری مشتریان [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • فرهمند.امیر عباس تبیین روابط بین ابعاد و شاخص‌های مدل پذیرش فناوری‌های اینترنت اشیاء در کسب و کار هوشمند [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • فریدچهر.الهام طراحی مدلِ مفهومی کنارگذاری محصول با روش شبکه خزانه [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • فشاری.مجید ارزیابی قدرت رقابتی در نظام بانکداری ایران (رهیافت پانزار و راس) [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • فقانی.مهدی مساله‌شناسی و راهبردهای اجرای خط‌مشی‌‌های رفاه اجتماعی با استفاده از نظریه داده بنیاد [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • فلاح.میرفیض مدل سازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر قصد خرید محصولات غذایی خارجی [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • فلاح.میرفیض ارایه الگوی فرایندی عمومی مدیریت سرمایه گذاری بانک ها در ایران [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • فلاح.میرفیض بررسی تأثیر کار احساسی بر تصویرذهنی کارکنان از برند سازمان با در نظر گرفتن متغیرهای میانجی تعهد سازمانی و کیفیت خدمات (مطالعه موردی: بانک ملی ایران) [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • فیلی.اردلان بررسی نقش کارکنان نامرئی بر بی‌تفاوتی سازمانی با نقش واسطه‌ای فلات‌زدگی شغلی [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]

ق

  • قاسمی نامقی.محمد ارایه مدلی از روش DEMATEL و AHP به منظور شناسایی عوامل موثر بر برندسازی بر مبنای رویکرد گراندد تئوری [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • قاسمی.بهروز ارائه مدل متمایزسازی سازمان های پست مدرن بر خودانگاره مصرف کنندگان [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • قاسمی.بهروز شناسایی ‌مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی ‌مؤثر بر بازاریابی استراتژیک در صنعت هتلداری [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • قاسمی.بهروز بررسی عوامل محیطی مؤثر بر نظام بازاریابی اخلاقی بر اساس مدل پیرس و رابینسون مبتنی بر رهیافت اسلامی– ایرانی با تأکید بر صنایع غذایی [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • قالباف اصل.حسن تأثیر مدیریت منابع و مصارف بر کارایی بانک‌ها با تأکید بر نقش تعدیل‌کنندگی حاکمیت شرکتی [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • قباخلو.حامد طراحی مدلِ مفهومی کنارگذاری محصول با روش شبکه خزانه [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • قربانی.فاضل رتبه‌بندی استان‌های کشور بر اساس شاخص‌های فضای کسب‌وکار با تکنیک تاکسونومی عددی [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • قریب گرکانی.سمیرا ارائه مدل متمایزسازی سازمان های پست مدرن بر خودانگاره مصرف کنندگان [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • قشقایی.سمیرا بررسی تفاوت‌های جمعیت شناختی مصرف‌کنندگان با سبک‌های مختلف تصمیم‌گیری در رفتار خرید آبمیوه‌های سن‌ایچ [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]

ک

  • کاباران زاد قدیم.محمدرضا بررسی تاثیر بکارگیری راهبرد اقیانوس آبی با رویکرد تفکر راهبردی بر تجاری سازی تولید نوآورانه و تولید نوآورانه سیستماتیک در شرکت کاله آمل. [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • کاظمی رهبر.مجتبی ارائه مدل آسیب شناسی خط مشی گذاری در حوزه تعاون(مورد مطالعه: اداره کل تعاون استان تهران) [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • کثیرلو.مجید تاثیر مدیریت استراتژیک منابع انسانی بر عملکرد سازمان( مورد مطالعه : بانک ملت شهر تهران) [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • کردنائیج.لیلا نقش فناوری اطلاعات در افزایش آگاهی مصرف کننده در تجارت الکترونیکی فرامرزی [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • کریمی.حسین طراحی الگوی عوامل مؤثر بر موفقیت کسب‌وکارهای کوچک و متوسط با استفاده از رویکرد تفسیری ساختاری [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • کشانچی.بهزاد ارزیابی شاخص های استراتژیک پیاده سازی بانکداری دیجیتال با استفاده از ترکیب رویکردهای مدلسازی ساختاری تفسیری و دیمتل فازی [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • کمالی پور.محمد رقابت‌پذیری و فضای کسب و کار [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • کوکبی.راضیه الگوی بازاریابی درونگرا و برونگرا در بازاریابی دیجیتال مبتنی بر نظریه داده بنیاد [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]

گ

  • گرجی.محمدباقر شناسایی ابعاد و مؤلفه های حاکمیت شرکتی با رویکرد توسعه کارآفرینی سازمانی در بانک کشاورزی [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • گرجی.محمدباقر رهگیری نیروهای پیشران مؤثر بر آینده سازمان گمرک تا افق 1410 [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • گلعلی زاده.میلاد شناسایی میزان تاثیر بلوغ مدیریت فرایند کسب و کار بر قابلیت ارتجاع سازمانی با استفاده از نقش تعدیلگر قابلیت‌های تحلیلی سازمانی [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • گوران.میلاد تبیین مدل ارتباط بین هوش معنوی و نگرش به کسب وکار در دانشجویان (مورد مطالعه: دانشجویان گروه مدیریت و حسابداری دانشگاه ولایت) [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]

م

  • مجیبی.تورج مساله‌شناسی و راهبردهای اجرای خط‌مشی‌‌های رفاه اجتماعی با استفاده از نظریه داده بنیاد [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • محبی.سراج الدین طراحی الگوی فرایندی بازاریابی محتوا با هدف تقویت قصد خرید مشتریان صنعت خرده فروشی با تمرکز بر رسانه‌های اجتماعی (رویکرد کیفی) [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • محبی.سراج الدین شناسایی ابعاد و مؤلفه های الگوی بانکداری شرکتی در بانکهای تخصصی [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • محمدپورزرندی.محمدابراهیم تعیین مهم‌ترین استراتژی‌های تأمین مالی در پهنه نابسامان میانی محدوده‌ها و محلات هدف بازآفرینی شهری با استفاده از تحلیل پوششی داده شبکه‌ای فازی از نوع مقدار تعدیل‌شده دامنه (مطالعه موردی: محله جوانمرد قصاب واقع در منطقه 20 شهرداری تهران) [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • محمودی.ادریس ارائه و آزمون مدل عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک بر اساس تئوری داده بنیاد (مطالعه موردی: بانک مسکن ایران [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • مختاران.ماهرخ ارزیابی تاثیر سکوت سازمانی بر بطالت اجتماعی کارکنان (مطالعه موردی: کارکنان شهرداری تهران) [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • مختاری لاکلایه.مهران طراحی الگوی بومی مدیریت توسعه کارآفرینی زنان ایران در امور بانوان شهرداری تهران [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • مدیری.محمود طراحی مدل استوار شبکه پویای زنجیره تامین محصولات متنوع جهانی در شرایط عدم قطعیت [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • مشهدی تفرشی.سمیه ارزیابی تاثیر سکوت سازمانی بر بطالت اجتماعی کارکنان (مطالعه موردی: کارکنان شهرداری تهران) [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • معتمدی فرد.سروش شناسایی و بررسی عوامل کلیدی موثر بر مدیریت توسعه محصول جدید در حوزه فناوری های مالی نظارتی (مطالعه موردی بانک تجارت) [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • معصوم.محمد توسعه محصول جدید از طریق توسعه فرهنگ حمایت از نوآوری و دوسوتوانی سازمانی (مورد مطالعه: تولید کنندگان لوازم و تجهیزات ورزشی) [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • معظمی.مجتبی بررسی میزان تاثیر جهت گیری کارآفرینی اجتماعی بر نوآوری اجتماعی (کارآفرینان شهر تهران) [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • معمارزاده طهران.غلامرضا ارائه مدل تصمیم گیری مدیریت نقدینگی مبتنی ابزارهای پولی در کشور [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • معماریان.عرفان ارزش در معرض ریسک در بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از رویکردهای پارامتریک و ناپارامتریک [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • منوچهری نژاد.محسن تدوین راهکارهای توسعة استارت‌آپ‌های دانشجویی در ورزش کشور [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • موسوی.سید نجم الدین تبیین مدل نگرش به تبلیغات در کالاهای ورزشی از طریق اینستاگرام با استفاده از مدل پذیرش تکنولوژی [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • موسوی.میر مرتضی تأثیر مدیریت منابع و مصارف بر کارایی بانک‌ها با تأکید بر نقش تعدیل‌کنندگی حاکمیت شرکتی [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • مومنی وصالیان.هوشنگ ارزیابی قدرت رقابتی در نظام بانکداری ایران (رهیافت پانزار و راس) [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • مومنی.ماندان شناسایی پیامدهای عملکردی، عاطفی، شناختی و رفتاری اسکیزوفرنی برند: رویکرد کیفی داده بنیاد [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • مهدی زاده.علی مساله‌شناسی و راهبردهای اجرای خط‌مشی‌‌های رفاه اجتماعی با استفاده از نظریه داده بنیاد [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • میدری.احمد مساله‌شناسی و راهبردهای اجرای خط‌مشی‌‌های رفاه اجتماعی با استفاده از نظریه داده بنیاد [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • میرابی.وحیدرضا ارائه و آزمون مدل عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک بر اساس تئوری داده بنیاد (مطالعه موردی: بانک مسکن ایران [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • میرابی.وحیدرضا طراحی الگوی فرایندی بازاریابی محتوا با هدف تقویت قصد خرید مشتریان صنعت خرده فروشی با تمرکز بر رسانه‌های اجتماعی (رویکرد کیفی) [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • میرابی.وحیدرضا تبیین و الویت‌بندی فاکتورهای اثربخش تبلیغات با استفاده از سلسله مراتب فازی(FAHP) [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • میرابی.وحیدرضا تدوین مدل توانمندسازهای راه اندازی موفق در شرکت‌های کوچک و متوسط از طریق رویکرد زمینه‌ای [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • میرزامحمدی.مجید طراحی مدل توسعه کارآفرینی افراد معلول و جانباز با رویکرد توانمند سازی [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • میرسپاسی.نیلوفر بررسی رابطۀ بین دانش مالی مدیرعامل و سیاستهای مالی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • مینویی.مهرزاد نقش سرمایه اجتماعی مدنی بر شکل گیری سرمایه اجتماعی کار نیروی انسانی (مورد مطالعه: پیمانکاران قرارگاه خاتم الانبیاء) [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • مینویی.مهرزاد نقش سرمایه اجتماعی مدنی بر شکل گیری سرمایه اجتماعی کار نیروی انسانی (مورد مطالعه: پیمانکاران قرارگاه خاتم الانبیاء) [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • مینویی.مهرزاد تعیین مهم‌ترین استراتژی‌های تأمین مالی در پهنه نابسامان میانی محدوده‌ها و محلات هدف بازآفرینی شهری با استفاده از تحلیل پوششی داده شبکه‌ای فازی از نوع مقدار تعدیل‌شده دامنه (مطالعه موردی: محله جوانمرد قصاب واقع در منطقه 20 شهرداری تهران) [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]

ن

  • نادری.نادر بررسی نقش مولفه‌های فرهنگ سازمانی در بهبود مدیریت تحول (مطالعه موردی: شعب بانک ملت شهر کرمانشاه) [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • نافعی.محمد ارائه مدل ارزش ویژه برند تحت تاثیر فعالیتهای بازاریابی رسانه های اجتماعی [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • نجفی.نجف تأثیر استراتژی آینده‌نگر و تدافعی بر درماندگی مالی در شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • نظافتی.نوید مدل سازی و طراحی شبکه زنجیره تامین دو هدفه با در نظر گرفتن مدیریت ارتباط با مشتری: مطالعه موردی [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • نظری.پویا بررسی نقش مولفه‌های فرهنگ سازمانی در بهبود مدیریت تحول (مطالعه موردی: شعب بانک ملت شهر کرمانشاه) [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • نظری.علیرضا شناسایی ابعاد و مؤلفه های الگوی بانکداری شرکتی در بانکهای تخصصی [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • نعامی.عبداله ارایه مدل کمی توسعه کسب و کارهای نوین مبتنی بر رویکرد محله محور در کلان شهر تهران [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • نعامی.عبداله تاثیر مدیریت استراتژیک منابع انسانی بر عملکرد سازمان( مورد مطالعه : بانک ملت شهر تهران) [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • نعمتی زاده.سینا ارائه الگوی اثربخشی پیام تبلیغاتی با تاکید بر فرهنگ ملی ایران در بازار لوازم خانگی [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • نعمتی زاده.سینا بررسی تأثیر کار احساسی بر تصویرذهنی کارکنان از برند سازمان با در نظر گرفتن متغیرهای میانجی تعهد سازمانی و کیفیت خدمات (مطالعه موردی: بانک ملی ایران) [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • نعیمی نظام آباد.مهدی تاثیر دانش و ارزش‌های فردی بر رفتار اخلاقی مصرف‌کننده با تاکید بر نقش ویژگی های شخصیتی و موقعیتی [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • نوابخش.مهرداد طراحی مدل توسعه کارآفرینی افراد معلول و جانباز با رویکرد توانمند سازی [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • نوربخش.سید کامران شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر گردشگری هوشمند در کشور ایران(مورد مطالعه: شهر اصفهان) [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • نورشرق.فاطمه بررسی عوامل محیطی مؤثر بر نظام بازاریابی اخلاقی بر اساس مدل پیرس و رابینسون مبتنی بر رهیافت اسلامی– ایرانی با تأکید بر صنایع غذایی [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • نوروزی.حسین واکاوی اثر تناسب خود بر قصد خرید بانوان شهر تهران از برندهای لوکس (مورد مطالعه: صنعت پوشاک) [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • نوروزی.نگار توسعه محصول جدید از طریق توسعه فرهنگ حمایت از نوآوری و دوسوتوانی سازمانی (مورد مطالعه: تولید کنندگان لوازم و تجهیزات ورزشی) [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • نیکزاد.عباس بررسی تاثیر بکارگیری راهبرد اقیانوس آبی با رویکرد تفکر راهبردی بر تجاری سازی تولید نوآورانه و تولید نوآورانه سیستماتیک در شرکت کاله آمل. [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]

و

  • وظیفه دوست.حسین تاثیر دانش و ارزش‌های فردی بر رفتار اخلاقی مصرف‌کننده با تاکید بر نقش ویژگی های شخصیتی و موقعیتی [ دوره12, شماره 45 - بهار سال 1399]
  • وظیفه دوست.حسین طراحی و تبیین مدل مدیریت فرآیند کسب و کار با رویکرد ارتقاء عملکرد در شرکت-های خدمات‌محور: پژوهشی آمیخته [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • وظیفه دوست.حسین تاثیر برند کارفرما و ابعاد آن بر رضایت شغلی کارکنان [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]

ه

  • هاشمی.سید محمود ارایه مدل کمی توسعه کسب و کارهای نوین مبتنی بر رویکرد محله محور در کلان شهر تهران [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • هاشمی.سید محمود بررسی میزان تاثیر جهت گیری کارآفرینی اجتماعی بر نوآوری اجتماعی (کارآفرینان شهر تهران) [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • هداوند.سارا تعیین مهم‌ترین استراتژی‌های تأمین مالی در پهنه نابسامان میانی محدوده‌ها و محلات هدف بازآفرینی شهری با استفاده از تحلیل پوششی داده شبکه‌ای فازی از نوع مقدار تعدیل‌شده دامنه (مطالعه موردی: محله جوانمرد قصاب واقع در منطقه 20 شهرداری تهران) [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]

ی

  • یزدانی.احسان ارایه مدل کمی توسعه کسب و کارهای نوین مبتنی بر رویکرد محله محور در کلان شهر تهران [ دوره12, شماره 46 - تابستان سال 1399]
  • یونسی.امید ارائه مدل تصمیم گیری مدیریت نقدینگی مبتنی ابزارهای پولی در کشور [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]