ا

  • احمدی.خدابخش نقش رسانه های ارتباط جمعی در آگاهی و پیشگیری از ایدز در بین دانشجویان [ دوره8, شماره 21 - تابستان سال 1392]
  • ایمانی.جاوید الگوی برنامه ریزی برای برنامه سازی موفق در تلویزیون [ دوره8, شماره 22 - پاییز سال 1392]
  • ایمانی.جاوید مدیریت نهادی سازی از طریق تلویزیون [ دوره8, شماره 23 - زمستان سال 1392]

ب

  • بختیاری.آمنه صورت بندی نظری فمینیسم درمطالعات رسانه ای ( باارائه مدل) [ دوره8, شماره 23 - زمستان سال 1392]
  • بدوی.فاطمه سیمای زنان در رسانه های کشور ترکیه [ دوره8, شماره 20 - بهار سال 1392]
  • بهرامی.فرشته تاثیر بازی های رایانه ای برپرخاشگری بازیکنان حرفه ای نوجوان پسر گروه سنی 16 تا 20 سال شهرکرج [ دوره8, شماره 23 - زمستان سال 1392]

پ

  • پیشنمازی.پروانه نگاهی به وضعیت رسانه های الکترونیک و روزنامه نگاری آنلاین در ایران و چشم انداز آتی آن [ دوره8, شماره 20 - بهار سال 1392]

ت

  • تاجیک اسماعیلی.سمیه شناسایی ابزارهای مؤثر تبلیغات فرش دست باف ایران از نگاه خریداران داخلی [ دوره8, شماره 21 - تابستان سال 1392]
  • تاجیک اسماعیلی.سمیه علل گرایش مدیران و کارکنان روابط عمومی به استفاده از سامانه های پیامکی (مورد مطالعه شرکت مخابرات ایران) [ دوره8, شماره 20 - بهار سال 1392]
  • تاجیک اسماعیلی.سمیه رابطه سطح نیازهای دبیران با مهارت های اجتماعی آنان [ دوره8, شماره 22 - پاییز سال 1392]
  • ترزمی نژاد.وحیده نقش فن آوری اطلاعات در ارتباطات شبکه ای [ دوره8, شماره 20 - بهار سال 1392]

ج

  • جوادی پور.محمد بررسی ارتباط بین سلامت روان و تفکر انتقادی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز در سال 91 [ دوره8, شماره 22 - پاییز سال 1392]

ح

  • حسنقلی پور.طهمورث سنجش مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر رویکرد ارتباطی در بین مشترکان نشریه های تخصصی غیر دولتی شهر تهران [ دوره8, شماره 22 - پاییز سال 1392]
  • حسینی دانا.حمیدرضا نقش مطبوعات در ترویج فرهنگ کارآفرینی [ دوره8, شماره 22 - پاییز سال 1392]
  • حقیقی.محمدرضا صورت بندی نظری فمینیسم درمطالعات رسانه ای ( باارائه مدل) [ دوره8, شماره 23 - زمستان سال 1392]
  • حقیقی.محمدرضا عوامل موثردر افزایش اثربخشی شبکههای اجتماعی مجازی درسازمانهای رسانه ای (موردمطالعه: انجمن مدیران روابط عمومی ایران) [ دوره8, شماره 21 - تابستان سال 1392]

خ

  • خواجه نوری.نسترن جامعۀ چند فرهنگی : حقوق شهروندی و رفتار رسانه ای [ دوره8, شماره 21 - تابستان سال 1392]
  • خواجه نوری.نسترن مطالعۀ رابطۀ بین رفتار رسانه ای ایرانیان مقیم تورنتو و ویژگی های کشور میزبان [ دوره8, شماره 20 - بهار سال 1392]

د

  • درودی.هما بررسی رابطه بین ارتباطات غیرکلامی و رضایت مندی مشتریان در نمایندگی های شرکت خودروسازی تویوتا در شهر تهران [ دوره8, شماره 22 - پاییز سال 1392]
  • درودی.هما نقش پیام تبلیغاتی رسانه بر اساس مدل (A. I. D. A) بر روی رفتار مصرف کننده (در فروشگاه های عرضه کننده لوازم خانگی، غرب تهران) [ دوره8, شماره 21 - تابستان سال 1392]
  • دیندار فرکوش.فیروز بررسی رابطه استفاده از اخبار ساعت 21 شبکه یک سیما و مشارکت سیاسی (موردمطالعه دانشجویان دانشگاه تهران شرق) [ دوره8, شماره 20 - بهار سال 1392]

س

  • سلطانی فر.محمد تحلیل برنامه های شبکه ماهواره ای ام.بی.سی فارسی به منظور دستیابی به فرهنگ و تکنیک های ارتباطی بکار گرفته شده در انتقال پیام [ دوره8, شماره 20 - بهار سال 1392]

ش

  • شاه محمدی.عبدالرضا بررسی میزان تاثیر سبکهای ارتباطی مدیریت در تعامل میان فردی کارکنان [ دوره8, شماره 22 - پاییز سال 1392]
  • شهرانی کرانی.نجمه تأثیر رسانههای جمعی در افزایش احساس ناامنی و ایجاد رویکردهای امنیتی [ دوره8, شماره 23 - زمستان سال 1392]

ص

  • صادقی لواسانی نیا.نادر نقش رسانه های ارتباط جمعی در آگاهی و پیشگیری از ایدز در بین دانشجویان [ دوره8, شماره 21 - تابستان سال 1392]
  • صادقی لواسانی.نادر بررسی رابطه استفاده از اخبار ساعت 21 شبکه یک سیما و مشارکت سیاسی (موردمطالعه دانشجویان دانشگاه تهران شرق) [ دوره8, شماره 20 - بهار سال 1392]
  • صبوری خسروشاهی.حبیب تأثیر شبکه های اجتماعی مجازی (فیس بوک) بر هویت اجتماعی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی) [ دوره8, شماره 21 - تابستان سال 1392]
  • صبوری خسروشاهی.حبیب بررسی ارتباط بین احساس نیاز، جذابیت و مطلوبیت با گرایش والدین و فرزندان به ماهواره [ دوره8, شماره 22 - پاییز سال 1392]

ط

ع

  • عقیلی.سید وحید بررسی دیپلماسی کره جنوبی در استقبال مردم ایران از فرهنگ و کالای این کشور [ دوره8, شماره 21 - تابستان سال 1392]

ف

  • فرهنگی.علی اکبر سنجش مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر رویکرد ارتباطی در بین مشترکان نشریه های تخصصی غیر دولتی شهر تهران [ دوره8, شماره 22 - پاییز سال 1392]
  • فرهنگی.علی اکبر مدیریت نهادی سازی از طریق تلویزیون [ دوره8, شماره 23 - زمستان سال 1392]

ق

  • قاسمی.طیبه بررسی نقش اینترنت بر ارزش های خانواده (مورد مطالعه: جوانان منطقه 15 تهران) [ دوره8, شماره 23 - زمستان سال 1392]
  • قرائتی.علیرضا بررسی دیپلماسی کره جنوبی در استقبال مردم ایران از فرهنگ و کالای این کشور [ دوره8, شماره 21 - تابستان سال 1392]
  • قلی پور.آرین الگوی برنامه ریزی برای برنامه سازی موفق در تلویزیون [ دوره8, شماره 22 - پاییز سال 1392]
  • قلی پور.آرین مدیریت نهادی سازی از طریق تلویزیون [ دوره8, شماره 23 - زمستان سال 1392]

ک

  • کاوسی.اسماعیل رابطه بین ارزشهای دینی و توسعه روابط عمومی در سازمان های هزاره سوم [ دوره8, شماره 23 - زمستان سال 1392]
  • کاوسی.اسماعیل نقش تحرک اجتماعی سیاسی شبکههای اجتماعی مجازی بر شکل گیری بعد فرهنگی سرمایه اجتماعی [ دوره8, شماره 22 - پاییز سال 1392]
  • کردستانی.فرشته بررسی ارتباط بین سلامت روان و تفکر انتقادی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز در سال 91 [ دوره8, شماره 22 - پاییز سال 1392]

گ

  • گرانمایه پور.علی بررسی نقش تفاوت مهارتهای ارتباطی زنان و مردان و تاثیر آن بر رضایت شغلی کارکنان [ دوره8, شماره 21 - تابستان سال 1392]
  • گیوریان.حسن نقش رسانه ها برفرهنگ سازی [ دوره8, شماره 20 - بهار سال 1392]
  • گیوریان.حسن جهانی شدن وارتباطات فرهنگی [ دوره8, شماره 23 - زمستان سال 1392]

م

  • مجیدی قهرودی.نسیم بررسی نقش تفاوت مهارتهای ارتباطی زنان و مردان و تاثیر آن بر رضایت شغلی کارکنان [ دوره8, شماره 21 - تابستان سال 1392]
  • ملکی.معصومه بررسی تطبیقی دیدگاه دانشجویان (رشته علوم ارتباطات) دانشگاه تهران و واحد علوم تحقیقات نسبت به فرصت ها وتهدیدهای فضای مجازی [ دوره8, شماره 23 - زمستان سال 1392]
  • ملکیان.نازنین بررسی رابطه استفاده از پیام کوتاه با ارتباطات میان فردی جوانان (مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه آزادبندرعباس) [ دوره8, شماره 21 - تابستان سال 1392]
  • ملکیان.نازنین تحلیل برنامه های شبکه ماهواره ای ام.بی.سی فارسی به منظور دستیابی به فرهنگ و تکنیک های ارتباطی بکار گرفته شده در انتقال پیام [ دوره8, شماره 20 - بهار سال 1392]
  • مهدوی پور.اعظم تأثیر رسانههای جمعی در افزایش احساس ناامنی و ایجاد رویکردهای امنیتی [ دوره8, شماره 23 - زمستان سال 1392]
  • میراسماعیلی.بی بی سادات بررسی اسناد یونسکو در رابطه با جامعه اطلاعاتی (wsis) و آزادی اطلاعات [ دوره8, شماره 23 - زمستان سال 1392]
  • میراسماعیلی.بی بی سادات نقش مطبوعات در ترویج فرهنگ کارآفرینی [ دوره8, شماره 22 - پاییز سال 1392]
  • میرزاخانیان.آنی بررسی رابطه استفاده از پیام کوتاه با ارتباطات میان فردی جوانان (مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه آزادبندرعباس) [ دوره8, شماره 21 - تابستان سال 1392]

ن

  • نجف بیگی.رضا مدیریت نهادی سازی از طریق تلویزیون [ دوره8, شماره 23 - زمستان سال 1392]
  • نصیری.بهاره سیمای زنان در رسانه های کشور ترکیه [ دوره8, شماره 20 - بهار سال 1392]
  • نصیری.بهاره صورت بندی نظری فمینیسم درمطالعات رسانه ای ( باارائه مدل) [ دوره8, شماره 23 - زمستان سال 1392]
  • نیرومند.لیلا بررسی رابطه بین اطلاع رسانی به موقع روابط عمومی هاو رضایت کارکنان (مورد مطالعه: کلیه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی واقع در استان تهران) [ دوره8, شماره 21 - تابستان سال 1392]
  • نیرومند.لیلا اطلاع رسانی به موقع روابط عمومی هاو رضایت کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی (استان تهران) [ دوره8, شماره 23 - زمستان سال 1392]

ه

  • هاشم زهی.نوروز عوامل موثر بر اعتماد به عملکرد روابط عمومی قوه قضائیه [ دوره8, شماره 23 - زمستان سال 1392]
  • هاشمی.سید محمود رابطه بین ارزشهای دینی و توسعه روابط عمومی در سازمان های هزاره سوم [ دوره8, شماره 23 - زمستان سال 1392]

ی

  • یزدانی.حمید بررسی فناوری اطلاعاتی و ارتباطی والزامات پیاده سازی و توسعه مدارس هوشمند در ایران [ دوره8, شماره 21 - تابستان سال 1392]