علل گرایش مدیران و کارکنان روابط عمومی به استفاده از سامانه های پیامکی (مورد مطالعه شرکت مخابرات ایران)
محورهای موضوعی : مدیریت رسانهسمیه تاجیک اسماعیلی 1 , منیژه رسول زاده 2
1 - ندارد
2 - نویسنده و مسئول مکاتبات
کلید واژه: سامانه های پیامکی, روابط عمومی, شرکت مخابرات ایران, مدیران,
چکیده مقاله :
در این پژوهش عوامل موثر بر گرایش به استفاده از سامانه های پیامکی در روابط عمومی شرکت مخابرات ایران مورد بررسی قرارمی گیرد بنابراین نوع تحقیق بر مبنای هدف کاربردی است در این تحقیق از روش توصیفی زمینه یابی استفاده می شود که در واقععوامل موثر از طریق پرسشنامه مورد بررسی قرار گرفته می شود. جامعه آماری شامل کلیه مدیران عالی، میانی و عملیاتی شرکت هایاستفاده کننده از سامانه های پیامکی است که حدود 52 شرکت انتخاب شد و تعداد مدیران عالی، میانی و عملیاتی این شرکتها وهمچنین کلیه کارکنان و مدیران روابط عمومی شرکت مخابرات ایران 170 نفر می باشد. روش نمونه گیری به صورت سیستماتیکمی باشد و برای برآورد حجم نمونه از فرمول کوکران استفاده شده است. ابزار جمع آوری دادههای این تحقیق پرسشنامه بوده کهتوسط پژوهشگر با استفاده از منابع علمی معتبر تهیه و تنظیم گردیده است.