احمدبیگی. فاطمه
طراحی مدل برنامۀ درسی کارآفرینی اجتماعی در آموزش عالی بر اساس الگوی اکر
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
احمدی.پروین
شناسایی و تبیین ابعاد، مؤلفهها و شاخصهای شایستگی معلم بهمثابه یادگیرنده مادامالعمر: یک مطالعه سنتز پژوهی
[
دوره19,
شماره
74
- پاییزسال
1401]
احمدی.پروین
واکاوی تجارب معلمان از برنامۀ درسی اجراشدۀ مطالعات اجتماعی پایۀ ششم ابتدایی در بعد تربیت شهروندی
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
احمدی.طاهره
شناسایی و تبیین ابعاد، مؤلفهها و شاخصهای شایستگی معلم بهمثابه یادگیرنده مادامالعمر: یک مطالعه سنتز پژوهی
[
دوره19,
شماره
74
- پاییزسال
1401]
احمدی.غلامعلی
شناسایی اصول حاکم بر برنامۀ درسی علوم تجربی مبتنی بر نظریۀ کنشگر – شبکه بر اساس رویکرد فراترکیب
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
ادیب منش.مرزبان
آسیب شناسی وضعیت موجود برنامه معلم پژوهنده (پژوهش در عمل) و ارائه راهکارهایی جهت تقویت و گسترش آن در نظام آموزش و پرورش
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
اسماعیلی.الهه
تبیین الگوی برنامۀ درسی چندفرهنگی درس علوم اجتماعی دورۀ اول متوسطه با تأکید بر رویکرد فمینیستی: سنتزپژوهی
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
اسماعیلیان.فرانک
تدوین الگوی طراحی آموزشی بر پایه اصول یادگیری معکوس
[
دوره19,
شماره
74
- پاییزسال
1401]
اصغری.ملیحه
ارائه چارچوب ادراکی برای تبیین اثرات و پیامدهای سیاستگذاری برنامه درسی در نظام آموزشوپرورش ایران
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
افتخاری.جابر
بررسی کتابهای درسی فارسی دوره اول آموزش متوسطه با تاکید بر تفکر مراقبتی
[
دوره19,
شماره
74
- پاییزسال
1401]
افتخاری.حجت
بررسی کتابهای درسی فارسی دوره اول آموزش متوسطه با تاکید بر تفکر مراقبتی
[
دوره19,
شماره
74
- پاییزسال
1401]
افراسیابی.رویا
شناسایی شاخصهای موثر بر تربیت اقتصادی با رویکرد کارآفرینی در دوره ی ابتدایی آموزش و پرورش خراسان شمالی
[
دوره19,
شماره
74
- پاییزسال
1401]
افکاری.فرشته
دانش مورد نیاز آموزگاران ریاضی برای تدریس مجازی پایۀ سوم ابتدایی
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
اکبری بورنگ.محمد
بررسی رابطه بین برنامه درسی پنهان با سبکهای تفکر و ارتباطی دانشآموزان دوره دوم متوسطه شهر مهران
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
اکبری بورنگ.محمد
شناسایی مؤلفههای فرهنگ یادگیری دانشآموزان دورۀ اول ابتدایی: رویکردی قومنگارانه
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
اکرادی.احسان
دانش مورد نیاز آموزگاران ریاضی برای تدریس مجازی پایۀ سوم ابتدایی
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
امام جمعه.محمد رضا
شناسایی اصول حاکم بر برنامۀ درسی علوم تجربی مبتنی بر نظریۀ کنشگر – شبکه بر اساس رویکرد فراترکیب
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
امام جمعه.محمد رضا
واکاوی شناخت مربیان از ویژگیهای رشدی – آموزشی کودکان پیش از دبستان در ایران
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
امام جمعه.محمد رضا
طراحی مدل توانمندسازی مربیان دوره پیشدبستانی با رویکرد "های اسکوپ" در ایران
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
ایزدی.صمد
طراحی و اعتبارسنجی الگوی ارتباطی معلمان و نظام برنامه ریزی درسی در ایران
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
ایمان زاده.علی
بررسی عناصر الگوی برنامه درسی مبتنی بر پروژه در دوره ابتدایی و اعتبار بخشی آن: یک مطالعه کیفی
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
آ
آهنگری کلایی.زهرا
مقایسه نگرش حال و آینده دانشجویان و اساتید گروه پزشکی به منظور استفاده از یادگیری سیار مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی مازندران
[
دوره19,
شماره
74
- پاییزسال
1401]
آیتی.محسن
بررسی رابطه بین برنامه درسی پنهان با سبکهای تفکر و ارتباطی دانشآموزان دوره دوم متوسطه شهر مهران
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
آیتی.محسن
تبیین الزامات و عوامل اجرایی مؤثر در نقشهبرداری برنامه درسی (CM) معلمان (یک مطالعه سنتزپژوهی)
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
ب
بادله.علیرضا
شناسایی عوامل موثر بهبود کیفیت آموزش مجازی مبتنی بر تجارب زیسته معلمان دوره ابتدایی در آموزشهای دوران کرونا
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
بشیریان.سمیه
شناسایی شاخصهای موثر بر تربیت اقتصادی با رویکرد کارآفرینی در دوره ی ابتدایی آموزش و پرورش خراسان شمالی
[
دوره19,
شماره
74
- پاییزسال
1401]
بهبودی.هایده
واکاوی مؤلفههای آموزش فراگیر برای دانش آموزان با نیازهای ویژه درآموزش وپرورش ایران
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
پ
پروازی مقدم.زهرا
برنامه درسی متناسب با ویژگی و نیازهای نسل z : یک مطالعه سنتز پژوهی
[
دوره19,
شماره
74
- پاییزسال
1401]
پور شافعی.هادی
شناسایی مؤلفههای فرهنگ یادگیری دانشآموزان دورۀ اول ابتدایی: رویکردی قومنگارانه
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
پورشافعی.هادی
بررسی رابطه بین برنامه درسی پنهان با سبکهای تفکر و ارتباطی دانشآموزان دوره دوم متوسطه شهر مهران
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
ت
تقی پور.کیومرث
بررسی عناصر الگوی برنامه درسی مبتنی بر پروژه در دوره ابتدایی و اعتبار بخشی آن: یک مطالعه کیفی
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
ج
جعفری روزبهانی.نجمه
سلامت روان دانشآموزان ابتدایی در همهگیری کرونا؛ نقش کلیدی سواد سلامت
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
جلیلیان.معصومه
بررسی میزان تحقق رویکرد زمینهمحور در درس علوم پایه ششم: از منظر محتوا و اجرا
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
ح
حاتمی.جواد
شناسایی اصول حاکم بر برنامۀ درسی علوم تجربی مبتنی بر نظریۀ کنشگر – شبکه بر اساس رویکرد فراترکیب
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
حاتمی.جواد
تحلیل مفهومی شهروندی دیجیتال و نقش برنامه درسی در تربیت شهروند دیجیتالی
[
دوره19,
شماره
74
- پاییزسال
1401]
حریری مقدم.شهلا
ارائه الگوی ارزشیابی درس دین و زندگی متوسطه دوم مبتنی بر دیدگاه سازندهگرایی با استفاده از رویکرد آمیخته
[
دوره19,
شماره
74
- پاییزسال
1401]
حسین مومنی مهمونی.حسین
طراحی الگوی برنامهدرسی کارشناسی مشاوره و راهنمایی مبتنی بر شایستگی (مورد مطالعه دانشگاه فرهنگیان)
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
حسینی خواه.علی
تبیین الزامات و عوامل اجرایی مؤثر در نقشهبرداری برنامه درسی (CM) معلمان (یک مطالعه سنتزپژوهی)
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
حسینی.سیده فاطمه
طراحی مدل برنامۀ درسی کارآفرینی اجتماعی در آموزش عالی بر اساس الگوی اکر
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
حسینی.سیده ملیحه
تبیین الزامات و عوامل اجرایی مؤثر در نقشهبرداری برنامه درسی (CM) معلمان (یک مطالعه سنتزپژوهی)
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
حمیدی.فریده
واکاوی شناخت مربیان از ویژگیهای رشدی – آموزشی کودکان پیش از دبستان در ایران
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
حمیدی.فریده
طراحی مدل توانمندسازی مربیان دوره پیشدبستانی با رویکرد "های اسکوپ" در ایران
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
خ
خادمی.سولماز
طراحی الگوی زیستپذیری برنامه درسی در نظام آموزش عالی
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
خاضکی.شیرین
طراحی الگوی زیستپذیری برنامه درسی در نظام آموزش عالی
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
خراسانی.اباصلت
ارائه چارچوب ادراکی برای تبیین اثرات و پیامدهای سیاستگذاری برنامه درسی در نظام آموزشوپرورش ایران
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
خسروی.رحمت اله
واکاوی ابعاد و کیفیت تعاملات والدین در فرایندآموزش و یادگیری مجازی
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
خلخالی.علی
مدلسازی رهبری برنامه درسی برای مدیران مدارس ایران
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
خموش.فاطمه
بررسی کاربست آموزشی وامواژههای فرانسوی در درس صفر متدهای زبان فرانسه
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
خوجه.زهرا
تحلیل محتوای کتابهای راهنمای معلم و کتابهای درسی مقاطع ابتدایی و متوسطه اول نظام آموزشوپرورش ایران از حیث توجه به اقتصاد مقاومتی
[
دوره19,
شماره
74
- پاییزسال
1401]
د
دادمهر.مجید
طراحی و اعتبارسنجی الگوی ارتباطی معلمان و نظام برنامه ریزی درسی در ایران
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
درفش.ثریا
تجارب زیسته معلمان از کیفیت سیستم اطلاعات مدیریت برنامه شاد در مدارس دوره ابتدایی: یک مطالعه پدیدارشناسانه
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
دوائی.مهدی
سلامت روان دانشآموزان ابتدایی در همهگیری کرونا؛ نقش کلیدی سواد سلامت
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
ر
رجبی.زهرا
تحلیل کتابهای درسی علوم دوره ابتدایی بر اساس بازنمایی مولفههای ماهیت علم با کاربست معادلات آنتروپی شانون
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
رحیمی.زهرا
بررسی میزان تحقق رویکرد زمینهمحور در درس علوم پایه ششم: از منظر محتوا و اجرا
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
رضاپور.روحاله
بررسی کاربست آموزشی وامواژههای فرانسوی در درس صفر متدهای زبان فرانسه
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
رضایی راد.مجتبی
کاربرد محتوای الکترونیکی در آموزش آنلاین بر عملکرد تحصیلی، انگیزش و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان مقطع ابتدایی در پاندمی کرونا
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
رضایی راد.مجتبی
مقایسه نگرش حال و آینده دانشجویان و اساتید گروه پزشکی به منظور استفاده از یادگیری سیار مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی مازندران
[
دوره19,
شماره
74
- پاییزسال
1401]
رهنما.اکبر
بررسی خوانش پستمدرنیسم از تحولات دانش با تأکید بر دیدگاه لیوتار و الزامات آن برای عناصر برنامۀ درسی
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
ز
زارع.زهرا
تدوین الگوی طراحی آموزشی بر پایه اصول یادگیری معکوس
[
دوره19,
شماره
74
- پاییزسال
1401]
زارعی.محمد حسین
ارائه مدل پیشنهادی اقدامات آموزشی موثر ذی-نفعان برنامهدرسی آموزشعالی در شرایط بحرانی کووید-19
[
دوره19,
شماره
74
- پاییزسال
1401]
زندی.طالب
سنجش میزان شکاف دیجیتال در دسترسی و استفاده از ابزارها و قابلیتهای فناوری اطلاعات و ارتباطات در دوره متوسطه
[
دوره19,
شماره
74
- پاییزسال
1401]
زنگویی.اسداله
طراحی الگوی برنامهدرسی کارشناسی مشاوره و راهنمایی مبتنی بر شایستگی (مورد مطالعه دانشگاه فرهنگیان)
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
س
سجادی.سیدمهدی
تحلیل مفهومی شهروندی دیجیتال و نقش برنامه درسی در تربیت شهروند دیجیتالی
[
دوره19,
شماره
74
- پاییزسال
1401]
سجادیان.نرگس
ارائه الگوی برنامه درسی پرورش خودآگاهی برای دانش آموزان دوره دوم ابتدایی
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
سراجی.فرهاد
ارائه الگوی برنامه درسی پرورش خودآگاهی برای دانش آموزان دوره دوم ابتدایی
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
سعیدنیا.اکبر
بررسی عناصر الگوی برنامه درسی مبتنی بر پروژه در دوره ابتدایی و اعتبار بخشی آن: یک مطالعه کیفی
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
سعیدی رضوانی.محمود
تحلیل محتوای کتابهای راهنمای معلم و کتابهای درسی مقاطع ابتدایی و متوسطه اول نظام آموزشوپرورش ایران از حیث توجه به اقتصاد مقاومتی
[
دوره19,
شماره
74
- پاییزسال
1401]
سلحشوری.احمد
ارائه الگوی برنامه درسی پرورش خودآگاهی برای دانش آموزان دوره دوم ابتدایی
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
سلطانی.اصغر
تحلیل کتابهای درسی علوم دوره ابتدایی بر اساس بازنمایی مولفههای ماهیت علم با کاربست معادلات آنتروپی شانون
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
سلیمان پور عمران.محبوبه
شناسایی شاخصهای موثر بر تربیت اقتصادی با رویکرد کارآفرینی در دوره ی ابتدایی آموزش و پرورش خراسان شمالی
[
دوره19,
شماره
74
- پاییزسال
1401]
سلیمانپور.جواد
مدلسازی رهبری برنامه درسی برای مدیران مدارس ایران
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
سواری.کریم
مطالعه کیفی تجارب زیسته آموزش مجازی از دیدگاه دانشجویان در دوران همهگیری کرونا
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
سواری.یاسمن
مطالعه کیفی تجارب زیسته آموزش مجازی از دیدگاه دانشجویان در دوران همهگیری کرونا
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
ش
شادی.صدیقه
طراحی الگوی زیستپذیری برنامه درسی در نظام آموزش عالی
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
شاملو.ندا
شناسایی عوامل موثر بهبود کیفیت آموزش مجازی مبتنی بر تجارب زیسته معلمان دوره ابتدایی در آموزشهای دوران کرونا
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
شفیعی سروستانی.مریم
تجارب زیسته معلمان از کیفیت سیستم اطلاعات مدیریت برنامه شاد در مدارس دوره ابتدایی: یک مطالعه پدیدارشناسانه
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
شفیعی.صابر
بررسی رابطه بین برنامه درسی پنهان با سبکهای تفکر و ارتباطی دانشآموزان دوره دوم متوسطه شهر مهران
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
شکوهی فرد.حسین
بررسی رابطه بین برنامه درسی پنهان با سبکهای تفکر و ارتباطی دانشآموزان دوره دوم متوسطه شهر مهران
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
شهابی.سارا
تحلیل مفهومی شهروندی دیجیتال و نقش برنامه درسی در تربیت شهروند دیجیتالی
[
دوره19,
شماره
74
- پاییزسال
1401]
شیردل.علی
کاربرد محتوای الکترونیکی در آموزش آنلاین بر عملکرد تحصیلی، انگیزش و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان مقطع ابتدایی در پاندمی کرونا
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
شیرکوند.ناصر
طراحی الگوی برنامهدرسی کارشناسی مشاوره و راهنمایی مبتنی بر شایستگی (مورد مطالعه دانشگاه فرهنگیان)
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
ص
صاحبدل.حسین
طراحی الگوی برنامهدرسی کارشناسی مشاوره و راهنمایی مبتنی بر شایستگی (مورد مطالعه دانشگاه فرهنگیان)
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
صادقی.علیرضا
تبیین الگوی برنامۀ درسی چندفرهنگی درس علوم اجتماعی دورۀ اول متوسطه با تأکید بر رویکرد فمینیستی: سنتزپژوهی
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
صادقی.علیرضا
بررسی تجربه زیسته دانش آموزان افغانستانی در تعاملات و ارتباطات درون مدرسهای در دوره متوسطه اول
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
صمدی.پروین
شناسایی و تبیین ابعاد، مؤلفهها و شاخصهای شایستگی معلم بهمثابه یادگیرنده مادامالعمر: یک مطالعه سنتز پژوهی
[
دوره19,
شماره
74
- پاییزسال
1401]
صمدی.پروین
واکاوی تجارب معلمان از برنامۀ درسی اجراشدۀ مطالعات اجتماعی پایۀ ششم ابتدایی در بعد تربیت شهروندی
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
ط
طلایی.ابراهیم
تحلیل مفهومی شهروندی دیجیتال و نقش برنامه درسی در تربیت شهروند دیجیتالی
[
دوره19,
شماره
74
- پاییزسال
1401]
ع
عابدی.احمد
شناسایی روشها و مؤلفههای تدریس و تدوین الگوی تفسیری آن بر مبنای تجارب زیستۀ معلمان در کشف استعداد علوم تجربی دانشآموزان ابتدایی
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
عارفی.محبوبه
ارائه چارچوب ادراکی برای تبیین اثرات و پیامدهای سیاستگذاری برنامه درسی در نظام آموزشوپرورش ایران
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
عارفی.محبوبه
بررسی تجربه زیسته دانش آموزان افغانستانی در تعاملات و ارتباطات درون مدرسهای در دوره متوسطه اول
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
عراقیه.علیرضا
سلامت روان دانشآموزان ابتدایی در همهگیری کرونا؛ نقش کلیدی سواد سلامت
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
عصاره.علیرضا
شناسایی اصول حاکم بر برنامۀ درسی علوم تجربی مبتنی بر نظریۀ کنشگر – شبکه بر اساس رویکرد فراترکیب
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
عصاره.علیرضا
سلامت روان دانشآموزان ابتدایی در همهگیری کرونا؛ نقش کلیدی سواد سلامت
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
عصاره.علیرضا
واکاوی شناخت مربیان از ویژگیهای رشدی – آموزشی کودکان پیش از دبستان در ایران
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
عصاره.علیرضا
طراحی مدل توانمندسازی مربیان دوره پیشدبستانی با رویکرد "های اسکوپ" در ایران
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
علی عسگری.مجید
طراحی مدل برنامۀ درسی کارآفرینی اجتماعی در آموزش عالی بر اساس الگوی اکر
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
علی عسگری.مجید
تبیین الزامات و عوامل اجرایی مؤثر در نقشهبرداری برنامه درسی (CM) معلمان (یک مطالعه سنتزپژوهی)
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
علینژآد.مهرانگیز
تحلیل کتابهای درسی علوم دوره ابتدایی بر اساس بازنمایی مولفههای ماهیت علم با کاربست معادلات آنتروپی شانون
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
ف
فاضلی.زینب
بررسی میزان تحقق رویکرد زمینهمحور در درس علوم پایه ششم: از منظر محتوا و اجرا
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
فتحی واجارگاه.کورش
بررسی تجربه زیسته دانش آموزان افغانستانی در تعاملات و ارتباطات درون مدرسهای در دوره متوسطه اول
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
فتحی واجارگاه.کوروش
ارائه چارچوب ادراکی برای تبیین اثرات و پیامدهای سیاستگذاری برنامه درسی در نظام آموزشوپرورش ایران
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
فتحی واجارگاه.کوروش
برنامه درسی متناسب با ویژگی و نیازهای نسل z : یک مطالعه سنتز پژوهی
[
دوره19,
شماره
74
- پاییزسال
1401]
فرج پور.نیلوفر
شناسایی مؤلفههای فرهنگ یادگیری دانشآموزان دورۀ اول ابتدایی: رویکردی قومنگارانه
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
فیاض.ایراندخت
بررسی خوانش پستمدرنیسم از تحولات دانش با تأکید بر دیدگاه لیوتار و الزامات آن برای عناصر برنامۀ درسی
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
ق
قادری.مصطفی
بررسی خوانش پستمدرنیسم از تحولات دانش با تأکید بر دیدگاه لیوتار و الزامات آن برای عناصر برنامۀ درسی
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
قادریانی.هادی
بررسی خوانش پستمدرنیسم از تحولات دانش با تأکید بر دیدگاه لیوتار و الزامات آن برای عناصر برنامۀ درسی
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
قاسمپور.عرفانه
طراحی برنامه درسی آموزش کارآفرینی و شغلی بر مبنای پروژههای عملیاتی موفق با گذر از مدل استورت میل
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
قلتاش.عباس
طراحی مدل برنامۀ درسی کارآفرینی اجتماعی در آموزش عالی بر اساس الگوی اکر
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
قلتاش.عباس
ارائه الگوی ارزشیابی درس دین و زندگی متوسطه دوم مبتنی بر دیدگاه سازندهگرایی با استفاده از رویکرد آمیخته
[
دوره19,
شماره
74
- پاییزسال
1401]
ک
کبیری.مسعود
مقایسه پیشرفت تحصیلی و نسبت برونداد به درونداد (کارایی) و فرایند در چند استان منتخب بر اساس مطالعه تیمز
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
کرامتی.محمدرضا
مروری نظاممند بر مؤلفههای مرتبط با یادگیری موبایل در نظام آموزش عالی ایران
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
کرمی.مرتضی
طراحی و اعتبارسنجی الگوی ارتباطی معلمان و نظام برنامه ریزی درسی در ایران
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
کریمی زاده.نسرین
بررسی تجربه زیسته دانش آموزان افغانستانی در تعاملات و ارتباطات درون مدرسهای در دوره متوسطه اول
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
کشاورزی.فهیمه
تجارب زیسته معلمان از کیفیت سیستم اطلاعات مدیریت برنامه شاد در مدارس دوره ابتدایی: یک مطالعه پدیدارشناسانه
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
لطفی.حسین
شناسایی اصول حاکم بر برنامۀ درسی علوم تجربی مبتنی بر نظریۀ کنشگر – شبکه بر اساس رویکرد فراترکیب
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
م
مبین رهنی.یاسمن
مروری نظاممند بر مؤلفههای مرتبط با یادگیری موبایل در نظام آموزش عالی ایران
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
محمدجانی.صدیقه
ارائه الگوی ارزشیابی درس دین و زندگی متوسطه دوم مبتنی بر دیدگاه سازندهگرایی با استفاده از رویکرد آمیخته
[
دوره19,
شماره
74
- پاییزسال
1401]
محمدی.مهدی
طراحی الگوی زیستپذیری برنامه درسی در نظام آموزش عالی
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
محمودی.فیروز
بررسی عناصر الگوی برنامه درسی مبتنی بر پروژه در دوره ابتدایی و اعتبار بخشی آن: یک مطالعه کیفی
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
مرتضی نژاد.نیلوفر
ارزشیابی از برنامههای درسی مرتبط با کارآفرینی در دوره آموزش عمومی
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
مزهبیان.حدیث
طراحی الگوی زیستپذیری برنامه درسی در نظام آموزش عالی
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
مصطفی پور.زهرا
برابرگرایی در آموزش عالی : تأملی بر شاخصهای برابری کیفیت آموزش و برنامه درسی دانشگاهها و ارائه الگوی مفهومی برای آن (مطالعه کیفی )
[
دوره19,
شماره
74
- پاییزسال
1401]
معظمی.مجتبی
واکاوی مؤلفههای آموزش فراگیر برای دانش آموزان با نیازهای ویژه درآموزش وپرورش ایران
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
مقدسی.حمید
سلامت روان دانشآموزان ابتدایی در همهگیری کرونا؛ نقش کلیدی سواد سلامت
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
مهداد.علی
شناسایی روشها و مؤلفههای تدریس و تدوین الگوی تفسیری آن بر مبنای تجارب زیستۀ معلمان در کشف استعداد علوم تجربی دانشآموزان ابتدایی
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
مهرام.بهروز
تحلیل محتوای کتابهای راهنمای معلم و کتابهای درسی مقاطع ابتدایی و متوسطه اول نظام آموزشوپرورش ایران از حیث توجه به اقتصاد مقاومتی
[
دوره19,
شماره
74
- پاییزسال
1401]
مهرام.بهروز
طراحی و اعتبارسنجی الگوی ارتباطی معلمان و نظام برنامه ریزی درسی در ایران
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
مهرمحمدی.محمود
تبیین الگوی برنامۀ درسی چندفرهنگی درس علوم اجتماعی دورۀ اول متوسطه با تأکید بر رویکرد فمینیستی: سنتزپژوهی
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
ن
نادری.نادر
مدلسازی رهبری برنامه درسی برای مدیران مدارس ایران
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
نادی.محمد علی
شناسایی روشها و مؤلفههای تدریس و تدوین الگوی تفسیری آن بر مبنای تجارب زیستۀ معلمان در کشف استعداد علوم تجربی دانشآموزان ابتدایی
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
نارنجی ثانی.فاطمه
مروری نظاممند بر مؤلفههای مرتبط با یادگیری موبایل در نظام آموزش عالی ایران
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
نصرتی.صدیقه
دانش مورد نیاز آموزگاران ریاضی برای تدریس مجازی پایۀ سوم ابتدایی
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
نظامی.مینا
واکاوی ابعاد و کیفیت تعاملات والدین در فرایندآموزش و یادگیری مجازی
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
نظریان.محمدرضا
شناسایی روشها و مؤلفههای تدریس و تدوین الگوی تفسیری آن بر مبنای تجارب زیستۀ معلمان در کشف استعداد علوم تجربی دانشآموزان ابتدایی
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]
نوروزی.رضاعلی
بررسی کتابهای درسی فارسی دوره اول آموزش متوسطه با تاکید بر تفکر مراقبتی
[
دوره19,
شماره
74
- پاییزسال
1401]
نوری.علی
سنجش میزان شکاف دیجیتال در دسترسی و استفاده از ابزارها و قابلیتهای فناوری اطلاعات و ارتباطات در دوره متوسطه
[
دوره19,
شماره
74
- پاییزسال
1401]
نوریان فر.صیدکرم
واکاوی شناخت مربیان از ویژگیهای رشدی – آموزشی کودکان پیش از دبستان در ایران
[
دوره19,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
نوریان فر.صیدکرم
طراحی مدل توانمندسازی مربیان دوره پیشدبستانی با رویکرد "های اسکوپ" در ایران
[
دوره19,
شماره
73
- تابستانسال
1401]
ه
هاشمی.سید محمود
واکاوی مؤلفههای آموزش فراگیر برای دانش آموزان با نیازهای ویژه درآموزش وپرورش ایران
[
دوره19,
شماره
72
- بهارسال
1401]