ا

  • احمدی.زهرا ارزیابی عملکرد شعبات بیمه نوین با استفاده از الگوی BSC و روش Topsis [ دوره4, شماره 10 - پاییز سال 1391]
  • اشکان پور.معصومه عملکردکارکنان درموقعیت های استخدامی مختلف: شواهدی از شبکه بهداشت شهرستان رشت [ دوره4, شماره 8 - بهار سال 1391]
  • اکبری مقدم.بیت اله نقش تبلیغات اینترنتی بر اثربخشی خدمات بانکداری الکترونیکی [ دوره4, شماره 11 - زمستان سال 1391]
  • الوندی.محسن نتایج به کارگیری نقشه برداری جریان ارزش در شرکت قطعات الکتریکی با استفاده از شبیه ساز ARENA در ایران [ دوره4, شماره 8 - بهار سال 1391]
  • انصاری فرشاد.علی بهبود یک مدل تصمیم‌گیری رده‌ای در فرآیند برون‌سپاری کسب و کار(IT) با استفاده از رویکرد MCDM [ دوره4, شماره 10 - پاییز سال 1391]

ب

  • بامنی مقدم.محمد بـررسی سطح رضایت مندی مسافرین از خدمات هواپیمـایی جمهوری اسلامی ایـران بـر اساس مدل چرخه حیات [ دوره4, شماره 11 - زمستان سال 1391]
  • بوجاری.حسین بررسی رفتار خرید مصرف کنندگان نسبت به برندهای خارجی در مقابل برندهای داخلی [ دوره4, شماره 8 - بهار سال 1391]
  • بیرانوند.پری بررسی رابطه بین سبک تفکر و پذیرش تغییر مدیران مدارس راهنمایی پسرانه شهر خرم آباد در سال تحصیلی 90-1389 [ دوره4, شماره 8 - بهار سال 1391]

پ

  • پشنگ.لیلا بررسی تأثیر عوامل مؤثر بر بازاریابی رابطه¬مند در روابط کامل خریدار- فروشنده (مطالعه موردی شرکت بهمن دیزل) [ دوره4, شماره 10 - پاییز سال 1391]

ت

  • تیمورنژاد.کاوه بررسی تأثیر اتوماسیون اداری بر کارایی [ دوره4, شماره 9 - تابستان سال 1391]

ج

  • جعفری.فرزانه نقش تبلیغات اینترنتی بر اثربخشی خدمات بانکداری الکترونیکی [ دوره4, شماره 11 - زمستان سال 1391]

ح

  • حسن پور.اکبر پژوهشی پیرامون تحلیل و تبیین اخلاق اسلامی کار در سازمان¬های دولتی ایران (مطالعه موردی: سازمان¬های دولتی استان قزوین) [ دوره4, شماره 10 - پاییز سال 1391]
  • حسن زاده.رقیه ارائه الگویی به منظور سنجش میزان آمادگی مدیران برای اجرای نظام ارزیابی عملکرد در دانشگاه آزاد [ دوره4, شماره 10 - پاییز سال 1391]
  • حسنعلی پور هریس.رحمن بررسی رابطه توانمندسازی کارکنان و تعهد سازمانی کارکنان [ دوره4, شماره 11 - زمستان سال 1391]
  • حسنعلی پور هریس.رحمن پژوهشی پیرامون تحلیل و تبیین اخلاق اسلامی کار در سازمان¬های دولتی ایران (مطالعه موردی: سازمان¬های دولتی استان قزوین) [ دوره4, شماره 10 - پاییز سال 1391]
  • حق خواه.داوود ارائه الگویی به منظور سنجش میزان آمادگی مدیران برای اجرای نظام ارزیابی عملکرد در دانشگاه آزاد [ دوره4, شماره 10 - پاییز سال 1391]
  • حمیدی.ناصر طراحی سیستم ارزیـابی عملکرد بـر مبنای شاخص¬های الزامات صنایع خـودروسـازی با استفاده از مدل تلفیقی 1AHP و 2 TOPSISو منطق رادار در مدل تعالی سازمانی EFQM3 (موردکاوی: تأمین-کنندگان شرکت فرآوری و ساخت قطعات خودروی ایران) [ دوره4, شماره 11 - زمستان سال 1391]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز بررسی تأثیر تنوع فروشگاهی و شرایط محیط درونی و بیرونی بر رضایت مشتریان از مراکز خرید [ دوره4, شماره 11 - زمستان سال 1391]

خ

  • خسروی.مینا بـررسی سطح رضایت مندی مسافرین از خدمات هواپیمـایی جمهوری اسلامی ایـران بـر اساس مدل چرخه حیات [ دوره4, شماره 11 - زمستان سال 1391]
  • خیری.بهرام بررسی تأثیر عوامل مؤثر بر بازاریابی رابطه¬مند در روابط کامل خریدار- فروشنده (مطالعه موردی شرکت بهمن دیزل) [ دوره4, شماره 10 - پاییز سال 1391]

ر

  • راه چمنی.احمد بررسی موانع اجرای استراتژی در سازمان امور مالیاتی استان گلستان [ دوره4, شماره 9 - تابستان سال 1391]
  • رسولیان.محسن بررسی رفتار خرید مصرف کنندگان نسبت به برندهای خارجی در مقابل برندهای داخلی [ دوره4, شماره 8 - بهار سال 1391]
  • رضایی.فرزین ارزیابی عملکرد شعبات بیمه نوین با استفاده از الگوی BSC و روش Topsis [ دوره4, شماره 10 - پاییز سال 1391]
  • رنگریز.حسن بررسی رابطه بین کیفیت خدمات الکترونیک و رضایت مشتریان بانک ملت استان لرستان [ دوره4, شماره 10 - پاییز سال 1391]
  • رهنورد.فرج الله معماری نظام اداری در پرتو سیاست های کلی ابلاغی [ دوره4, شماره 10 - پاییز سال 1391]

ز

  • زارع علمی.سمیه بررسی رابطه بین کیفیت خدمات الکترونیک و رضایت مشتریان بانک ملت استان لرستان [ دوره4, شماره 10 - پاییز سال 1391]

ص

  • صابری.نرگس ارائه مدلی جهت حل مسئله انتخاب تأمین‌کنندگان با استفاده از روش تصمیم‌گیری خاکستری و تحلیل ‌عاملی (مورد مطالعه: شرکت سازه گستر سایپا) [ دوره4, شماره 9 - تابستان سال 1391]

ط

  • طالقانی.محمد طراحی سیستم ارزیـابی عملکرد بـر مبنای شاخص¬های الزامات صنایع خـودروسـازی با استفاده از مدل تلفیقی 1AHP و 2 TOPSISو منطق رادار در مدل تعالی سازمانی EFQM3 (موردکاوی: تأمین-کنندگان شرکت فرآوری و ساخت قطعات خودروی ایران) [ دوره4, شماره 11 - زمستان سال 1391]
  • طهوری.مالک نتایج به کارگیری نقشه برداری جریان ارزش در شرکت قطعات الکتریکی با استفاده از شبیه ساز ARENA در ایران [ دوره4, شماره 8 - بهار سال 1391]
  • طیبی.سعید بررسی موانع اجرای استراتژی در سازمان امور مالیاتی استان گلستان [ دوره4, شماره 9 - تابستان سال 1391]

ع

  • عبقری.مریم بررسی تأثیر تنوع فروشگاهی و شرایط محیط درونی و بیرونی بر رضایت مشتریان از مراکز خرید [ دوره4, شماره 11 - زمستان سال 1391]

ک

  • کیانی ماوی.رضا بررسی و مقایسه تمایل کارآفرینی دانشجویان دختر و پسر رشته تربیت بدنی و ارائه مدلی برای سنجش تمایل کارآفرینی [ دوره4, شماره 9 - تابستان سال 1391]
  • کیانی ماوی.ندا بررسی و مقایسه تمایل کارآفرینی دانشجویان دختر و پسر رشته تربیت بدنی و ارائه مدلی برای سنجش تمایل کارآفرینی [ دوره4, شماره 9 - تابستان سال 1391]

م

  • محرابی.جواد بررسی موانع توسعه صنعت گردشگری در جمهوری اسلامی ایران [ دوره4, شماره 9 - تابستان سال 1391]
  • محمودی.مریم سادات بررسی تأثیر اتوماسیون اداری بر کارایی [ دوره4, شماره 9 - تابستان سال 1391]
  • مدیری.محمود بهبود یک مدل تصمیم‌گیری رده‌ای در فرآیند برون‌سپاری کسب و کار(IT) با استفاده از رویکرد MCDM [ دوره4, شماره 10 - پاییز سال 1391]
  • موسی خانی.مرتضی ارائه الگویی به منظور سنجش میزان آمادگی مدیران برای اجرای نظام ارزیابی عملکرد در دانشگاه آزاد [ دوره4, شماره 10 - پاییز سال 1391]
  • مهدیان.محمد جعفر بررسی رابطه بین کیفیت خدمات الکترونیک و رضایت مشتریان بانک ملت استان لرستان [ دوره4, شماره 10 - پاییز سال 1391]
  • مهرداد.حسین بررسی رابطه بین سبک تفکر و پذیرش تغییر مدیران مدارس راهنمایی پسرانه شهر خرم آباد در سال تحصیلی 90-1389 [ دوره4, شماره 8 - بهار سال 1391]

ن

  • نخبه زعیم.نوید بررسی برخی از عوامل اثرگذار بر تمایل به خرید تفننی [ دوره4, شماره 9 - تابستان سال 1391]
  • نعلچی کاشی.علیرضا بررسی رفتار خرید مصرف کنندگان نسبت به برندهای خارجی در مقابل برندهای داخلی [ دوره4, شماره 8 - بهار سال 1391]