نادریان جهرمی.مسعود
تبیین و تحلیل رابطة ارزش ویژة برند و مسئولیت اجتماعی تیمهای ورزشی: با تأکید بر نقش میانجی هویت اجتماعی
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
نادریان.فاطمه
تبیین و تحلیل رابطة ارزش ویژة برند و مسئولیت اجتماعی تیمهای ورزشی: با تأکید بر نقش میانجی هویت اجتماعی
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
نادی.محمدعلی
تدوین مدل مبتنی بر تفکر استراتژیک مدیریت منابع انسانی ورزش ایران
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
نجف نژاد.سیما
نقش میانجیگری فعالیت بدنی در رابطه علّی اعتیاد به فضای مجازی با سلامت روانی ورزشکاران
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
نجفی.عارف
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر عدم ثبات مدیریت در باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران با رویکرد جامعه شناختی
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
ندری.امیر
تببین عوامل شکل دهنده ارتقا جایگاه اجتماعی دانشجویان از طریق فعالیت های ورزشی: مطالعه موردی دانشجویان علوم پزشکی
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
نریمانی فر.ولی
اعتباریابی و روایی سنجی پرسشنامه سواد تبلیغاتی از دیدگاه مخاطبین با رویکرد اجتماعی
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
نصر اصفهانی.داود
تحلیل رابطه علی وفاداری هواداران با انواع آشوب درهواداران باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
نصر اصفهانی.داوود
تحلیل خاکستری در ارزیابی اماکن ورزشی، تفریحی فرهنگی شهر اصفهان: رویکرد بهینه سازی کارکرد اجتماعی
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
نظری.رسول
تدوین مدل مبتنی بر تفکر استراتژیک مدیریت منابع انسانی ورزش ایران
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
نقدی.آزاده
نقش میانجیگری فعالیت بدنی در رابطه علّی اعتیاد به فضای مجازی با سلامت روانی ورزشکاران
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
نقی زاده باقی.عباس
نظریۀ توسعه پایدار فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی باشگاه های حرفه ای ایران
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
نوروزیان قهفرخی.سهیلا
تحلیل وضعیت منابع انسانی و تأثیرآن بر توسعه و عملکرد پایدار اجتماعی صنعت فوتبال ایران
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
نیازی.پریسا
تأثیر سرمایة روانشناختی بر عملکرد سازمانی با تأکید بر نقش میانجی نوآوری در فناوری اطلاعات در سازمانهای ورزشی اصفهان
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1402]