محرم زاده.مهرداد
طراحی مدل توسعه ورزش همگانی با تاکید بر ابعاد بازاریایی اجتماعی
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
محرم زاده.مهرداد
نظریۀ توسعه پایدار فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی باشگاه های حرفه ای ایران
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
مرادی چالشتری.جواد
تحلیل وضعیت منابع انسانی و تأثیرآن بر توسعه و عملکرد پایدار اجتماعی صنعت فوتبال ایران
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
مرادی چالشتری.جواد
تبیین جامعه شناختی وضعیت سرمایه اجتماعی و رابطه آن با عملکرد تحصیلی دانشجویان تربیت بدنی
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
مرادی.محمد
شناسایی عوامل موثر بر پویایی سازمانی با رویکرد جامعه شناختی اجتماعی (مورد مطالعه: وزارت ورزش و جوانان)
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
مسائلی.رضوان
تحلیل رابطه علی وفاداری هواداران با انواع آشوب درهواداران باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
مستحفظیان.مینا
شناسایی عوامل موثر بر پویایی سازمانی با رویکرد جامعه شناختی اجتماعی (مورد مطالعه: وزارت ورزش و جوانان)
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
مسعودی.رضا
تببین عوامل شکل دهنده ارتقا جایگاه اجتماعی دانشجویان از طریق فعالیت های ورزشی: مطالعه موردی دانشجویان علوم پزشکی
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
مشکاتی.زهره
هوش فرهنگی عامل موفقیت سرپرستان ورزشی ایران: نقش تسلط به زبان انگلیسی
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
مشکل گشا.الهام
مروری بر چالش ها و چشم انداز های مشارکت ورزشی بانوان با رویکرد بازاریابی اجتماعی
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
مشکل گشا.الهام
تأثیر سرمایة روانشناختی بر عملکرد سازمانی با تأکید بر نقش میانجی نوآوری در فناوری اطلاعات در سازمانهای ورزشی اصفهان
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
موذن احمدی.لیدا
مطالعه تحلیلی آثار اجتماعی و انگیزشی ورزش سالمندی در ایران
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
میرواحدی.لیلا
هوش فرهنگی عامل موفقیت سرپرستان ورزشی ایران: نقش تسلط به زبان انگلیسی
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]