م

  • محرم زاده.مهرداد طراحی مدل توسعه ورزش همگانی با تاکید بر ابعاد بازاریایی اجتماعی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • محرم زاده.مهرداد نظریۀ توسعه پایدار فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی باشگاه های حرفه ای ایران [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • مرادی چالشتری.جواد تحلیل وضعیت منابع انسانی و تأثیرآن بر توسعه و عملکرد پایدار اجتماعی صنعت فوتبال ایران [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • مرادی چالشتری.جواد تبیین جامعه شناختی وضعیت سرمایه اجتماعی و رابطه آن با عملکرد تحصیلی دانشجویان تربیت بدنی [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • مرادی.محمد شناسایی عوامل موثر بر پویایی سازمانی با رویکرد جامعه شناختی اجتماعی (مورد مطالعه: وزارت ورزش و جوانان) [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • مسائلی.رضوان تحلیل رابطه علی وفاداری هواداران با انواع آشوب درهواداران باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • مستحفظیان.مینا شناسایی عوامل موثر بر پویایی سازمانی با رویکرد جامعه شناختی اجتماعی (مورد مطالعه: وزارت ورزش و جوانان) [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • مسعودی.رضا تببین عوامل شکل دهنده ارتقا جایگاه اجتماعی دانشجویان از طریق فعالیت های ورزشی: مطالعه موردی دانشجویان علوم پزشکی [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • مشکاتی.زهره هوش فرهنگی عامل موفقیت سرپرستان ورزشی ایران: نقش تسلط به زبان انگلیسی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • مشکل گشا.الهام مروری بر چالش ها و چشم انداز های مشارکت ورزشی بانوان با رویکرد بازاریابی اجتماعی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • مشکل گشا.الهام تأثیر سرمایة روانشناختی بر عملکرد سازمانی با تأکید بر نقش میانجی نوآوری در فناوری اطلاعات در سازمان‌های ورزشی اصفهان [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • موذن احمدی.لیدا مطالعه تحلیلی آثار اجتماعی و انگیزشی ورزش سالمندی در ایران [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • میرواحدی.لیلا هوش فرهنگی عامل موفقیت سرپرستان ورزشی ایران: نقش تسلط به زبان انگلیسی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]