ر

  • راسخ.نازنین اعتباریابی و روایی سنجی پرسشنامه سواد تبلیغاتی از دیدگاه مخاطبین با رویکرد اجتماعی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • رحیمی سرشبادرانی.قاسم غرور ملی با بهبود توسعه فرانچایز در صنعت ورزش کشور با رویکرد دلفی فازی و مدل سازی ساختاری-تفسیری [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • رسایی راد.عبدالله تبیین و تحلیل رابطة ارزش ویژة برند و مسئولیت اجتماعی تیم‌های ورزشی: با تأکید بر نقش میانجی هویت اجتماعی [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • رشیدپور.علی واکاوی تجربه زیسته هواداران از چالش‌های توسعه فرهنگ هواداری ورزش فوتبال موردمطالعه باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • رفیعی.نرگس تحلیل رابطه علی وفاداری هواداران با انواع آشوب درهواداران باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]