راسخ.نازنین
اعتباریابی و روایی سنجی پرسشنامه سواد تبلیغاتی از دیدگاه مخاطبین با رویکرد اجتماعی
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
رحیمی سرشبادرانی.قاسم
غرور ملی با بهبود توسعه فرانچایز در صنعت ورزش کشور با رویکرد دلفی فازی و مدل سازی ساختاری-تفسیری
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
رسایی راد.عبدالله
تبیین و تحلیل رابطة ارزش ویژة برند و مسئولیت اجتماعی تیمهای ورزشی: با تأکید بر نقش میانجی هویت اجتماعی
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
رشیدپور.علی
واکاوی تجربه زیسته هواداران از چالشهای توسعه فرهنگ هواداری ورزش فوتبال موردمطالعه باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
رفیعی.نرگس
تحلیل رابطه علی وفاداری هواداران با انواع آشوب درهواداران باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1402]