ش

  • شریفی.سعید واکاوی تجربه زیسته هواداران از چالش‌های توسعه فرهنگ هواداری ورزش فوتبال موردمطالعه باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • شریفی.سعید طراحی الگوی مدیریت بازاریابی فرهنگی با رویکرد حمایت از تولید محصولات و کالاهای ورزشی داخلی [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • شمس.فرحناز عوامل تسریع دهنده مشارکت دانش آموزان در فعالیت های بدنی مدارس ایران [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • شهامت نشتیفانی.فرهاد تبیین و تحلیل رابطة ارزش ویژة برند و مسئولیت اجتماعی تیم‌های ورزشی: با تأکید بر نقش میانجی هویت اجتماعی [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]