شریفی.سعید
واکاوی تجربه زیسته هواداران از چالشهای توسعه فرهنگ هواداری ورزش فوتبال موردمطالعه باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
شریفی.سعید
طراحی الگوی مدیریت بازاریابی فرهنگی با رویکرد حمایت از تولید محصولات و کالاهای ورزشی داخلی
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
شمس.فرحناز
عوامل تسریع دهنده مشارکت دانش آموزان در فعالیت های بدنی مدارس ایران
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
شهامت نشتیفانی.فرهاد
تبیین و تحلیل رابطة ارزش ویژة برند و مسئولیت اجتماعی تیمهای ورزشی: با تأکید بر نقش میانجی هویت اجتماعی
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1402]