ن

  • نادریان جهرمی.مسعود تبیین و تحلیل رابطة ارزش ویژة برند و مسئولیت اجتماعی تیم‌های ورزشی: با تأکید بر نقش میانجی هویت اجتماعی [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • نادریان.فاطمه تبیین و تحلیل رابطة ارزش ویژة برند و مسئولیت اجتماعی تیم‌های ورزشی: با تأکید بر نقش میانجی هویت اجتماعی [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • نادی.محمدعلی تدوین مدل مبتنی بر تفکر استراتژیک مدیریت منابع انسانی ورزش ایران [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • نجف نژاد.سیما نقش میانجیگری فعالیت بدنی در رابطه علّی اعتیاد به فضای مجازی با سلامت روانی ورزشکاران [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • نجفی.عارف شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر عدم ثبات مدیریت در باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران با رویکرد جامعه ‎شناختی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • ندری.امیر تببین عوامل شکل دهنده ارتقا جایگاه اجتماعی دانشجویان از طریق فعالیت های ورزشی: مطالعه موردی دانشجویان علوم پزشکی [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • نریمانی فر.ولی اعتباریابی و روایی سنجی پرسشنامه سواد تبلیغاتی از دیدگاه مخاطبین با رویکرد اجتماعی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • نصر اصفهانی.داود تحلیل رابطه علی وفاداری هواداران با انواع آشوب درهواداران باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • نصر اصفهانی.داوود تحلیل خاکستری در ارزیابی اماکن ورزشی، تفریحی فرهنگی شهر اصفهان: رویکرد بهینه سازی کارکرد اجتماعی [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • نظری.رسول تدوین مدل مبتنی بر تفکر استراتژیک مدیریت منابع انسانی ورزش ایران [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • نقدی.آزاده نقش میانجیگری فعالیت بدنی در رابطه علّی اعتیاد به فضای مجازی با سلامت روانی ورزشکاران [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • نقی زاده باقی.عباس نظریۀ توسعه پایدار فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی باشگاه های حرفه ای ایران [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • نوروزیان قهفرخی.سهیلا تحلیل وضعیت منابع انسانی و تأثیرآن بر توسعه و عملکرد پایدار اجتماعی صنعت فوتبال ایران [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • نیازی.پریسا تأثیر سرمایة روانشناختی بر عملکرد سازمانی با تأکید بر نقش میانجی نوآوری در فناوری اطلاعات در سازمان‌های ورزشی اصفهان [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]