• درباره سند
  • خدمات سند
    • نویسندگان
    • برای نویسندگان
    • سردبیر
    • برای سردبیران
    • داور
    • برای داوران
  • نشریات سند
  • درخواست سامانه
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • Seyyed Ayatollah Razmjoo

    فهرست مقالات Seyyed Ayatollah Razmjoo


  • مقاله

    1 - طراحی چارچوب ارزشیابی برنامه درسی جدید زبان انگلیسی دوره متوسطه جمهوری اسلامی ایران
    10.30486/jsre.2019.568812.1194
    عباس خضری رحمت اله مرزوقی جعفر جهانی سید آیت اله رزمجو
    پژوهش در برنامه ریزی درسی , شماره 4 , سال 16 , پاییز 1398

  • مقاله

    2 - The Most Common Challenges Facing Iranian English Majors in the Translation Process from English into Persian
    Narcisse Memarzia Rahman Sahragard Seyyed Ayatollah Razmjoo Shahram Afraz
    International Journal of Foreign Language Teaching and Research , شماره 1 , سال 8 , بهار 2020

  • مقاله

    3 - Language Proficiency and Identity: Developing a Structural Equation Modeling (SEM) of Identity for Iranian EFL Learners
    Amir Mirahmadi Kia Seyyed Ayatollah Razmjoo Shahram Afraz
    International Journal of Foreign Language Teaching and Research , شماره 2 , سال 9 , تابستان 2021

  • مقاله

    4 - On the Development of a Model of Discipline-specific Reading Strategies in the Context of Iranian EFL Learners
    Fazlolah Samimi Rahman Sahragard Seyyed Ayatollah Razmjoo
    International Journal of Foreign Language Teaching and Research , شماره 5 , سال 4 , زمستان 2016

  • مقاله

    5 - Social, Cultural and Linguistic Factors Affecting EFL Learners’ Language Proficiency: A Quantitative Analysis
    Somaye Amirabadi Seyyed Ayatollah Razmjoo
    International Journal of Foreign Language Teaching and Research , شماره 2 , سال 5 , تابستان 2017

  • مقاله

    6 - A Qualitative Study of Socio-Cultural and Linguistic Factors Affecting Iranian EFL Learners' Language Proficiency
    Somayyeh Amir Abadi Seyyed Ayatollah Razmjoo
    Journal of Applied Linguistics Studies , شماره 1 , سال 1 , زمستان 2022

  • مقاله

    7 - Iranian EFL Teachers’ Beliefs in English Language Institutes and Universities
    20.1001.1.20088590.2023.13.3.7.7
    10.30495/ttlt.2023.705433
    Mojtaba Moradi Rahman Sahragard Seyyed Ayatollah Razmjoo
    Journal of Language and Translation , شماره 3 , سال 13 , تابستان 2023

  • مقاله

    8 - Toward the Development of a Model of Political and Socio-Economic Factors Impacting the Motivation of Iranian EFL learners to Learn English
    20.1001.1.20088590.2018.8.3.2.7
    Naser salehi Seyyed Ayatollah Razmjoo
    Journal of Language and Translation , شماره 4 , سال 8 , تابستان 2018

  • مقاله

    9 - Pedagogical Remedies to Improve Translation Teaching at Iranian Universities
    20.1001.1.20088590.2020.10.2.4.1
    10.30495/ttlt.2020.673890
    Narcisse Memarzia Rahman Sahragard Seyyed Ayatollah Razmjoo Shahram Afraz
    Journal of Language and Translation , شماره 2 , سال 10 , بهار 2020

  • مقاله

    10 - Applying Scaffolding Types in Reading Classes: Different Experimental Situations
    20.1001.1.20088590.2022.12.1.7.6
    10.30495/ttlt.2022.688338
    Noushin Asadipiran Shahram Afraz Seyyed Ayatollah Razmjoo
    Journal of Language and Translation , شماره 1 , سال 12 , زمستان 2022

  • مقاله

    11 - Developing a Model of Identity for the Iranian EFL Context: with a Focus on Language Proficiency
    20.1001.1.20088590.2020.10.1.9.4
    10.30495/ttlt.2020.673607
    Amir Mirahmadi Kia Seyyed Ayatollah Razmjoo Shahram Afraz
    Journal of Language and Translation , شماره 1 , سال 10 , زمستان 2020

  • مقاله

    12 - On the Development of a Model of Political and Socio-Economic Factors Impacting Iranian EFL Learners’ Motivation to Learn English
    20.1001.1.20088590.2019.9.3.10.2
    Naser salehi Seyyed Ayatollah Razmjoo
    Journal of Language and Translation , شماره 4 , سال 9 , تابستان 2019

  • مقاله

    13 - The Relationship Among Identity Aspects, Brain-Friendly Instruction, and Iranian IELTS Candidates' Performance in Speaking and Reading Subcomponents
    10.30486/RELP.2024.1130542
    Abdolhamid Mohamadi Seyyed Ayatollah Razmjoo Shahram Afraz Fazlolah Samimi
    Research in English Language Pedagogy , شماره 29 , سال 12 , پاییز 2024

  • مقاله

    14 - Structural Equation Modeling of the Relationship among BFI and Components of IELTS Reading and Speaking Modules among Female Candidates
    Abdolhamid Mohammadi Seyyed Ayatollah Razmjoo Shahram Afraz Fazlolah Samimi
    Journal of Teaching English Language Studies (JTELS) , شماره 4 , سال 9 , پاییز 2024

سکوی نشر دانش


سند یا سکوی نشر دانش ،سامانه ای جهت مدیریت حوزه علمی و پژوهشی نشریات دانشگاه آزاد می باشد

پیوندهای سایت


  • دانشگاه آزاد اسلامی
  • فهرست نشریات معتبر وزارت عتف
  • فهرست نشریات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

مراکز مرتبط


  • پایگاه دفتر مقام معظم رهبری
  • نهاد ریاست جمهوری
  • وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
  • وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی
  • مرکز ارتباطات مردمی(سامد)

پشتیبانی


  • تلفن : 02122222222
  • ایمیل : journals@iau.ac.ir

صفحات رسمی



  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • دانشگاه آزاد اسلامی
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • دانشگاه آزاد اسلامی
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود