• درباره سند
  • خدمات سند
    • نویسندگان
    • برای نویسندگان
    • سردبیر
    • برای سردبیران
    • داور
    • برای داوران
  • نشریات سند
  • درخواست سامانه
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • Shahram Afraz

    فهرست مقالات Shahram Afraz


  • مقاله

    1 - The Impact of Class Presentation on EFL Learners’ Speaking Development
    10.52547/JFL.9.39.57
    Masoumeh Toghroli Shahram Afraz
    International Journal of Foreign Language Teaching and Research , شماره 1 , سال 9 , بهار 2021

  • مقاله

    2 - The Most Common Challenges Facing Iranian English Majors in the Translation Process from English into Persian
    Narcisse Memarzia Rahman Sahragard Seyyed Ayatollah Razmjoo Shahram Afraz
    International Journal of Foreign Language Teaching and Research , شماره 1 , سال 8 , بهار 2020

  • مقاله

    3 - Language Proficiency and Identity: Developing a Structural Equation Modeling (SEM) of Identity for Iranian EFL Learners
    Amir Mirahmadi Kia Seyyed Ayatollah Razmjoo Shahram Afraz
    International Journal of Foreign Language Teaching and Research , شماره 2 , سال 9 , تابستان 2021

  • مقاله

    4 - The Impact of Using Hyland's Mitigation Strategies on EFL Learners' Writing Ability: A socio-cultural perspective
    Shahram Afraz
    International Journal of Foreign Language Teaching and Research , شماره 2 , سال 5 , تابستان 2017

  • مقاله

    5 - Validation of a Preliminary Model of Cultural Identity for Iranian Advanced EFL Learners: A Structural Equation Modeling Approach
    Sharareh Ebrahimi Shahram Afraz Fazlolah Samimi
    International Journal of Foreign Language Teaching and Research , شماره 2 , سال 8 , بهار 2020

  • مقاله

    6 - On the Development of a Model of Cultural Identity and Language Achievement among Iranian Advanced EFL Learners
    Sharareh Ebrahimi Shahram Afraz Fazlolah Samimi
    International Journal of Foreign Language Teaching and Research , شماره 4 , سال 7 , پاییز 2019

  • مقاله

    7 - Impact of Personal Response System (PRS) on Iranian EFL Learners’ Performance, Class Communication and Comfort Level
    10.30495/jfl.2022.686866
    Samad Oliaei Mostafa Zamanian Samad Mirza Suzani Shahram Afraz
    International Journal of Foreign Language Teaching and Research , شماره 2 , سال 10 , تابستان 2022

  • مقاله

    8 - Assessing English Language Quality of EFL Students: Links to A Grounded Theory
    10.30495/lct.2023.699384
    Fatemeh Gorji Shahram Afraz Fazlolah Samimi
    Journal of Language, Culture, and Translation , شماره 202251 , سال 5 , بهار-تابستان 2022

  • مقاله

    9 - Appraising the Generalizability of EFL Teachers’ Passion for Profession: Evidence from Teachers’ Perceptions and MSA Model
    20.1001.1.20088590.2023.13.2.16.4
    10.30495/ttlt.2023.703385
    Zohreh Sisiyan fazlolah Samimi Shahram Afraz
    Journal of Language and Translation , شماره 2 , سال 13 , بهار 2023

  • مقاله

    10 - Relationship between Reflective Teaching and Iranian EFL Learners’ Language Achievement
    20.1001.1.20088590.2023.13.2.2.0
    10.30495/ttlt.2023.703217
    Farzaneh Abazari Behzad Ghonsooly Shahram Afraz
    Journal of Language and Translation , شماره 2 , سال 13 , بهار 2023

  • مقاله

    11 - Pedagogical Remedies to Improve Translation Teaching at Iranian Universities
    20.1001.1.20088590.2020.10.2.4.1
    10.30495/ttlt.2020.673890
    Narcisse Memarzia Rahman Sahragard Seyyed Ayatollah Razmjoo Shahram Afraz
    Journal of Language and Translation , شماره 2 , سال 10 , بهار 2020

  • مقاله

    12 - Applying Scaffolding Types in Reading Classes: Different Experimental Situations
    20.1001.1.20088590.2022.12.1.7.6
    10.30495/ttlt.2022.688338
    Noushin Asadipiran Shahram Afraz Seyyed Ayatollah Razmjoo
    Journal of Language and Translation , شماره 1 , سال 12 , زمستان 2022

  • مقاله

    13 - Developing a Model of Identity for the Iranian EFL Context: with a Focus on Language Proficiency
    20.1001.1.20088590.2020.10.1.9.4
    10.30495/ttlt.2020.673607
    Amir Mirahmadi Kia Seyyed Ayatollah Razmjoo Shahram Afraz
    Journal of Language and Translation , شماره 1 , سال 10 , زمستان 2020

  • مقاله

    14 - Perceptions of English Language Learners about Teaching of Reading Comprehension Skills: A View of Task-based Language Teaching Method
    20.1001.1.20088590.2020.10.2.9.6
    10.30495/ttlt.2020.673896
    Azar Bagheri Masoudzade Ali Asghar Rostami Abu Saeedi Shahram Afraz
    Journal of Language and Translation , شماره 2 , سال 10 , بهار 2020

  • مقاله

    15 - The Impact of Postmethod Pedagogy on Academic Achievement, Self-Efficacy, Emotions, and Self Esteem According to the Dynamic Systems Theory
    20.1001.1.20088590.2021.11.3.11.7
    10.30495/ttlt.2021.683486
    Yalda Hooman رضا رضوانی Shahram Afraz
    Journal of Language and Translation , شماره 3 , سال 11 , تابستان 2021

  • مقاله

    16 - Designing and Validating a Self-Assessment Tool for Improving the Speaking Skill of Iranian EFL Learners
    10.71528/jntell.2024.1103604
    Ali Fathi Karizak Shahram Afraz Fazlolah Samimi
    Journal of New Trends in English Language Learning (JNTELL) , شماره 3 , سال 3 , پاییز 2024

  • مقاله

    17 - اعتبارسنجی مدل انواع حرکات : بینش‌های حاصل از معلمان انگلیسی در مقابل معلمان ادبیات فارسی ایرانی
    Sima Shamsai Fazlolah Samimi Shahram Afraz
    مطالعات ادبیات تطبیقی , شماره 6 , سال 18 , پاییز 1403

  • مقاله

    18 - Effect of Using First Language by Iranian EFL Learners in Task Preparation on their Speaking Accuracy, Fluency, and Complexity
    10.71962/jfl.2024.1188083
    Hassan Galbat Farhad Fahandej Saadi Shahram Afraz
    International Journal of Foreign Language Teaching and Research , شماره 1 , سال 13 , بهار 2025

سکوی نشر دانش


سند یا سکوی نشر دانش ،سامانه ای جهت مدیریت حوزه علمی و پژوهشی نشریات دانشگاه آزاد می باشد

پیوندهای سایت


  • دانشگاه آزاد اسلامی
  • فهرست نشریات معتبر وزارت عتف
  • فهرست نشریات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

مراکز مرتبط


  • پایگاه دفتر مقام معظم رهبری
  • نهاد ریاست جمهوری
  • وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
  • وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی
  • مرکز ارتباطات مردمی(سامد)

پشتیبانی


  • تلفن : 02122222222
  • ایمیل : journals@iau.ac.ir

صفحات رسمی



  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • دانشگاه آزاد اسلامی
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • دانشگاه آزاد اسلامی
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود