• درباره سند
  • خدمات سند
    • نویسندگان
    • برای نویسندگان
    • سردبیر
    • برای سردبیران
    • داور
    • برای داوران
  • نشریات سند
  • درخواست سامانه
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • فیروز محمودی

    فهرست مقالات فیروز محمودی


  • مقاله

    1 - Investigating the Effectiveness of Jigsaw 2 Model and Traditional Learning on Reading Comprehension of Iranian Learners
    Ramin Nozohouri Firooz Mahmoudi Naser Adhami Somayyeh Rasouli
    Research in English Language Pedagogy , شماره 1 , سال 4 , بهار 2016

  • مقاله

    2 - یادگیری خدمات‌رسانی: کاربست نظریه تربیتی در عمل
    10.30486/jsre.2018.545126
    مریم مرندی حیدرلو یوسف ادیب اسکندر فتحی آذر فیروز محمودی
    پژوهش در برنامه ریزی درسی , شماره 5 , سال 15 , زمستان 1397

  • مقاله

    3 - تجارب معلمان دورة ابتدایی از آزادسازی برنامه درسی: یک رویکرد پدیدارشناختی
    10.30486/jsre.2019.559532.1078
    رضا معصومی نژاد اسکندر فتحی آذر یوسف ادیب فیروز محمودی
    پژوهش در برنامه ریزی درسی , شماره 1 , سال 17 , بهار 1399

  • مقاله

    4 - مطالعة ویژگی‌های عناصر برنامه درسی در مدارس دورة ابتدایی عشایری
    10.30486/jsre.2020.1892258.1564
    فیروز محمودی احد عظیمی آقبلاغ سیدهادی مدنی
    پژوهش در برنامه ریزی درسی , شماره 2 , سال 17 , تابستان 1399

  • مقاله

    5 - بررسی عناصر الگوی برنامه درسی مبتنی بر پروژه در دوره ابتدایی و اعتبار بخشی آن: یک مطالعه کیفی
    10.30486/jsre.2022.1955653.2111
    اکبر سعیدنیا فیروز محمودی علی ایمان زاده کیومرث تقی پور
    پژوهش در برنامه ریزی درسی , شماره 2 , سال 19 , تابستان 1401

  • مقاله

    6 - تاثیر الگوی طراحی آموزشی بایبی بر خلاقیت دانش آموزان پایه ششم
    رباب جاهدی رحیم بدری گرگری فیروز محمودی
    ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی , شماره 4 , سال 9 , پاییز 1398

  • مقاله

    7 - اثر بخشی برنامه درسی پروژه محور STEM بر خلاقیت دانش آموزان پایه ششم
    https://doi.org/10.71923/ichs.2025.930678
    رعنا اصلانی فیروز محمودی کیومرث تقی پور حسین دهقانزاده
    ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی , شماره 55 , سال 14 , زمستان 1403

  • مقاله

    8 - اثربخشی برنامه‌درسی مبتنی بر درک طراحی‌محور بر پیشرفت تحصیلی و ادراک حل مسئله دانش‌آموزان پایه ششم دوره ابتدایی
    10.30495/jinev.2024.2000480.2966
    سید طاهر سیدی نظرلو فیروز محمودی داود طهماسب زاده شیخلار حسین دهقان زاده
    آموزش و ارزشیابی , شماره 4 , سال 16 , زمستان 1402

  • مقاله

    9 - رابطه نگرش به درس کار و فناوری با نگرش فناورانه دانش‌آموزان مقطع متوسطه ناحیه یک تبریز
    10.30495/jinev.2020.673919
    مریم حسین‌زاده نباتی فیروز محمودی یوسف ادیب
    آموزش و ارزشیابی , شماره 1 , سال 13 , بهار 1399

  • مقاله

    10 - تحلیل محتوای کتاب‌های درسی فارسی دوره‌ی ابتدایی براساس مؤلفه‌های هوش‌های چندگانه: روش آنتروپی شانون
    اکبر سلطانی یوسف ادیب فیروز محمودی شهرام واحدی
    آموزش و ارزشیابی , شماره 4 , سال 11 , پاییز 1397

  • مقاله

    11 - فراتحلیل اثربخشی روش های مختلف درمان بر اضطراب امتحان فراگیران در ایران
    20.1001.1.22285516.1397.9.31.3.3
    فیروز محمودی نرگس پورطالب فرزانه صادقی
    روش ها و مدل های روانشناختی , شماره 31 , سال 9 , بهار 1397

  • مقاله

    12 - بررسی اثربخشی الگوی آموزشی پرسش و پاسخ در درس مطالعات اجتماعی پایه پنجم بر درک مفاهیم و تفکر انتقادی دانش آموزان
    20.1001.1.22285516.1397.9.31.7.7
    سعید محمودی بردزردی اسکندر فتحی آذر فیروز محمودی رحیم بدری گرگری
    روش ها و مدل های روانشناختی , شماره 31 , سال 9 , بهار 1397

سکوی نشر دانش


سند یا سکوی نشر دانش ،سامانه ای جهت مدیریت حوزه علمی و پژوهشی نشریات دانشگاه آزاد می باشد

پیوندهای سایت


  • دانشگاه آزاد اسلامی
  • فهرست نشریات معتبر وزارت عتف
  • فهرست نشریات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

مراکز مرتبط


  • پایگاه دفتر مقام معظم رهبری
  • نهاد ریاست جمهوری
  • وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
  • وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی
  • مرکز ارتباطات مردمی(سامد)

پشتیبانی


  • تلفن : 02122222222
  • ایمیل : journals@iau.ac.ir

صفحات رسمی



  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • دانشگاه آزاد اسلامی
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • دانشگاه آزاد اسلامی
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود