List of Articles رضا ابراهیم زاده دستجردی Article 1 - ارائه مدلی برای ارزیابی اثربخشی تبلیغات محیطی فرهنگی شهر اصفهان برمبنای رویکرد آمیخته اکتشافی 10.30495/mediastudies.2022.60970.1389 دیبا Hashemi Feharaki Reza Ebrahimzadeh Akbar Etebarian Alborz Ghitani Media Studies , Issue 2 , Year , Autumn 2021 Article 2 - بررسی تأثیر تبلیغات محیطی با نقش میانجی ارزش ویژه برند بر تصویر برند از دیدگاه مشتریان فروشگاههای ورزشی شهر اصفهان (مورد مطالعه: برند پوشاک ورزشی درفش) Abbas Ghaedamini Harouni Reza Ebrahimzadeh Dastjerdi Mehrdad Sadeghi deh cheshmeh Homira abdi Jounal of Marketing Management , Issue 44 , Year , Autumn 2020 Article 3 - تأثیر ارزش رابطه مشتری با بانک بر رفتار شهروندی مشتری از طریق متغیرهای میانجی کیفیت رابطه و قدرت رابطه (مورد مطالعه: بانک صادرات اصفهان) Abbas Ghaedamini Harouni Reza Ebrahimzadeh Dastjerdi Mehrdad Sadeghi Majed i Maharani Barzan Jounal of Marketing Management , Issue 42 , Year , Spring 2020 Article 4 - رابطه بین تعارض کار – خانواده با نظام ارزشی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامیواحد شهرکرد abbas ghadamini Nazanin Sadeqzadeh Reza Ebrahimzadeh Dastjerdi Hossein Jafari Chaleshotari Journal of Cultural Management , Issue 38 , Year , Winter 2018 Article 5 - رابطه اخلاق کار اسلامی با نگرش نسبت به تغییر سازمانی در استانداری استان اصفهان mohammad hadi mansur lakourj Reza Ebrahimzadeh Dastjerdi Majed Maharani Barzani abbas ghadamini Journal of Cultural Management , Issue 37 , Year , Autumn 2018 Article 6 - رابطه بین نظام ارزشی با هوش فرهنگی کار کنان سازمانهای فرهنگی استان چهار محال و بختیاری reza ebrahimzade dastjerdi abbas ghadamini nazanin sadeqzadeh Journal of Cultural Management , Issue 42 , Year , Winter 2019 Article 7 - شناسایی مولفههای متقاعدگرانه تبلیغات بیلبورد برای کالاها و خدمات فرهنگی به منظور ارائه الگو Gholamreza maleki farsani Ali Rashidpoor reza ebrahimzadeh dastjerdi Journal of Cultural Management , Issue 52 , Year , Summer 2021 Article 8 - واکاوی اثربخشی تبلیغات محیطی فرهنگی شهرداری اصفهان به منظور ارائه الگو 10.30495/jcm.2022.65724.1582 Diba hashemi fesharaki Reza Ebrahimzadeh akbar etebarian Alborz Ghitani Journal of Cultural Management , Issue 61 , Year , Autumn 2024