فهرس المقالات رضا ابراهیم زاده دستجردی المقاله 1 - ارائه مدلی برای ارزیابی اثربخشی تبلیغات محیطی فرهنگی شهر اصفهان برمبنای رویکرد آمیخته اکتشافی 10.30495/mediastudies.2022.60970.1389 دیبا هاشمی فشارکی رضا ابراهیم زاده اکبر اعتباریان البرز قیتانی مطالعات رسانه ای , العدد 2 , السنة 16 , تابستان 1400 المقاله 2 - بررسی تأثیر تبلیغات محیطی با نقش میانجی ارزش ویژه برند بر تصویر برند از دیدگاه مشتریان فروشگاههای ورزشی شهر اصفهان (مورد مطالعه: برند پوشاک ورزشی درفش) عباس قائدامینی هارونی رضا ابراهیم زاده دستجردی مهرداد صادقی ده چشمه حمیرا عبدی مدیریت بازاریابی , العدد 44 , السنة 14 , پاییز 1398 المقاله 3 - تأثیر ارزش رابطه مشتری با بانک بر رفتار شهروندی مشتری از طریق متغیرهای میانجی کیفیت رابطه و قدرت رابطه (مورد مطالعه: بانک صادرات اصفهان) عباس قائدامینی هارونی رضا ابراهیم زاده دستجردی مهرداد صادقی مجید ماهرانی برزانی مدیریت بازاریابی , العدد 42 , السنة 14 , بهار 1398 المقاله 4 - رابطه بین تعارض کار – خانواده با نظام ارزشی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامیواحد شهرکرد عباس قائدامینی هارونی نازنین صادق زاده رضا ابراهیم زاده دستجردی حسین جعفری چالشتری مدیریت فرهنگی , العدد 38 , السنة 11 , زمستان 1396 المقاله 5 - رابطه اخلاق کار اسلامی با نگرش نسبت به تغییر سازمانی در استانداری استان اصفهان محمدهادی منصور لکورج رضا ابراهیم زاده دستجردی مجید ماهرانی برزانی عباس قائدامینی هارونی مدیریت فرهنگی , العدد 37 , السنة 11 , پاییز 1396 المقاله 6 - رابطه بین نظام ارزشی با هوش فرهنگی کار کنان سازمانهای فرهنگی استان چهار محال و بختیاری رضا ابراهیم زاده دستجردی عباس قائدامینی هارونی نازنین صادق زاده مدیریت فرهنگی , العدد 42 , السنة 12 , زمستان 1397 المقاله 7 - شناسایی مولفههای متقاعدگرانه تبلیغات بیلبورد برای کالاها و خدمات فرهنگی به منظور ارائه الگو غلامرضا مالکی فارسانی علی رشیدپور رضا ابراهیم زاده دستجردی مدیریت فرهنگی , العدد 52 , السنة 15 , تابستان 1400 المقاله 8 - واکاوی اثربخشی تبلیغات محیطی فرهنگی شهرداری اصفهان به منظور ارائه الگو 10.30495/jcm.2022.65724.1582 دیبا هاشمی فشارکی رضا ابراهیم زاده اکبر اعتباریان البرز قیتانی مدیریت فرهنگی , العدد 61 , السنة 17 , پاییز 1402