List of Articles محمد فاریابی Article 1 - بررسی نقش بازاریابی رابطه مند، بازاریابی حسی وحمایتی در وفاداری مشتریان اکبر شیدائی حبشی Alireza Fazlzadeh Mohammad Faryabi Jounal of Marketing Management , Issue 4 , Year , Autumn 2018 Article 2 - بررسی نقش بازاریابی رابطه مند، بازاریابی حسی و حمایتی در وفاداری مشتریان A. Sheidaei habashi A. R. Fazlzadeh M. Faryabi Jounal of Marketing Management , Issue 24 , Year , Autumn 2014 Article 3 - Developing a Dynamic Model for the Impact of Servicescape on Customer Experience in the Hotel Industry 20.1001.1.23222301.2022.8.1.1.3 10.30495/jsm.2021.1940878.1525 Somayyeh NasarAmini jeloudarlou Samad Aali Mohamad Faryabi Alireza Bafandeh zendeh Journal of System Management , Issue 1 , Year , Winter 2022 Article 4 - بررسی رابطه بازار محوری و مزیت رقابتی در گروه صنایع تراکتورسازی ایران 20.1001.1.27169979.1390.5.2.6.3 Mohammad Faryabi Rana Tajvidi Mina Tajvidi The Journal of Productivity Management , Issue 17 , Year , Summer 2011 Article 5 - سنجش کیفیت خدمات و بررسی رابطه آن با سهم بازار بر اساس مدل سروکوال (مطالعه موردی: بانک صادرات شهر تبریز) 20.1001.1.27169979.1392.7.2.8.9 Mohammad Faryabi Mahmod Mahmodi The Journal of Productivity Management , Issue 25 , Year , Summer 2013 Article 6 - تأثیر کیفیت محتوای شبکههای اجتماعی بر آگاهی برند و قصد خرید با منظر از بین بردن شکاف آفلاین و آنلاین Mohammad Reza Kousheshi Mohammad Faryabi Journal of Operations Management , Issue 1 , Year , Summer 2021