فهرست مقالات محمد فاریابی مقاله 1 - بررسی نقش بازاریابی رابطه مند، بازاریابی حسی وحمایتی در وفاداری مشتریان اکبر شیدائی حبشی علیرضا فضل زاده محمد فاریابی مدیریت بازاریابی , شماره 4 , سال 1 , پاییز 1397 مقاله 2 - بررسی نقش بازاریابی رابطه مند، بازاریابی حسی و حمایتی در وفاداری مشتریان اکبر شیدائی حبشی علیرضا فضل زاده محمد فاریابی مدیریت بازاریابی , شماره 24 , سال 9 , پاییز 1393 مقاله 3 - Developing a Dynamic Model for the Impact of Servicescape on Customer Experience in the Hotel Industry 20.1001.1.23222301.2022.8.1.1.3 10.30495/jsm.2021.1940878.1525 Somayyeh NasarAmini jeloudarlou Samad Aali Mohamad Faryabi Alireza Bafandeh zendeh Journal of System Management , شماره 1 , سال 8 , زمستان 2022 مقاله 4 - بررسی رابطه بازار محوری و مزیت رقابتی در گروه صنایع تراکتورسازی ایران 20.1001.1.27169979.1390.5.2.6.3 محمد فاریابی رعنا تجویدی مینا تجویدی مدیریت بهرهوری , شماره 17 , سال 5 , تابستان 1390 مقاله 5 - سنجش کیفیت خدمات و بررسی رابطه آن با سهم بازار بر اساس مدل سروکوال (مطالعه موردی: بانک صادرات شهر تبریز) 20.1001.1.27169979.1392.7.2.8.9 محمد فاریابی محمود محمودی مدیریت بهرهوری , شماره 25 , سال 7 , تابستان 1392 مقاله 6 - تأثیر کیفیت محتوای شبکههای اجتماعی بر آگاهی برند و قصد خرید با منظر از بین بردن شکاف آفلاین و آنلاین محمدرضا کوششی محمد فاریابی مدیریت عملیات , شماره 1 , سال 1 , بهار 1400