List of Articles فرزین فرحبد Article 1 - مولفه ها، پیشایندها و پیامدهای تاثیرگذار بر تدوین استراتژی های بازاریابی سیاسی 10.30495/jmfr.2021.19489 Hamidreza Teymori Kambiz Shahroodi Ali Esmaeilzadeh Moghory Farzin Farahbod Future study Management , Issue 3 , Year , Autumn 2022 Article 2 - طراحی الگوی بازاریابی کسب و کار با رویکرد اجتماعی و سیاسی و شیوه گزارشگری آن Hamidreza Teimouri Kambiz Shahroodi ali esmaelzadeh Farzin Farahbod Journal of Investment Knowledge , Issue 4 , Year , Winter 2022 Article 3 - شناسایی عوامل مؤثر بر مسمومیت مالی و طراحی الگوی پارادایم مسمومیت مالی مبتنی بر تحلیل داده بنیاد Saeid karimipour saryazdi sina kherdyar Seyed Reza Seyed Nezhad Fahim Farzin Farahbod Journal of Investment Knowledge , Issue 2 , Year , Summer 2023 Article 4 - شناسایی تنوع نسلی در بازار کنونی کار ایران Shabnam Afarin abadeh Farzin Farahbod Mohammad Reza Azadehdel Saeed Baghersalimi Hamid Reza Rezaeeklidbari Journal of Training and Improvement of Human Resources , Issue 14 , Year , Spring 2024 Article 5 - طراحی مدل تصمیمگیری اخلاق سبز مصرفکنندگان صنعت پوشاک 20.1001.1.28210050.1402.3.2.2.6 سعید مهدی زاده چافجیری علی قلی پور سلیمانی فرزین فرحبد حمیدرضا رضایی کلیدبری فصلنامه مدیریت سبز , Issue 7 , Year , Summer 2024 Article 6 - بررسی عوامل مؤثر بر تمایل به ترک خدمت کارکنان بانک ملّی استان گیلان farzin Farahbod Davood Bakhshalizadeh sareh khomami Journal of Human Capital Empowerment , Issue 4 , Year , Winter 2018 Article 7 - مدل تعالی سازمانی با بررسی اثرات شایستگیهای نیروی انسانی در بازاریابی خدمات آموزشی Saeed Talebi Seyyed Mahmoud Shabgoo Monsef kambiz shahroodi Farzin Farahbod Journal of Human Capital Empowerment , Issue 5 , Year , Winter 2024 Article 8 - تبیینی بر پدیده نسل شناسی: نسل کرونا shabnam Afarin Abadeh Farzin Farahbod mohammad reza azadehdel saeed Baghersalimi Hamidreza Rezaee kelidbari Journal of Human Capital Empowerment , Issue 1 , Year , Summer 2024 Article 9 - طراحی مدل کاهش اهمالکاری کارکنان (مورد مطالعه: شرکت ملی نفت ایران) رضا Farshiyan Farzin Farahbod Karamollah Daneshfard Hamid Reza Rezaei Kalidbari Behavioral Studies in Management , Issue 37 , Year , Spring 2024