Subject Areas :
سعید مهدی زاده چافجیری 1 , علی قلی پور سلیمانی 2 , فرزین فرحبد 3 , حمیدرضا رضایی کلیدبری 4
1 - دانشجوی دکتری مدیریت بازرگانی بازاریابی، واحد رشت، دانشگاه آزاد اسلامی، رشت، ایران.
2 - استادیار ،گروه مدیریت بازرگانی، واحد رشت، دانشگاه آزاد اسلامی، رشت، ایران.(نویسنده مسئول)
3 - استادیار ، گروه مدیریت دولتی، واحد رشت، دانشگاه آزاد اسلامی، رشت، ایران.
4 - استادیار، گروه مدیریت دولتی، واحد رشت، دانشگاه آزاد اسلامی، رشت، ایران.
Keywords:
Abstract :