فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - تبیین ماهیت برنامه درسی روئیدنی و استنتاج مبانی و اصول آن در دوره پیش دبستان نرگس جدا مرجان کیان علی حسینی خواه مهدی سبحانی نژاد 10.30486/jsre.2021.1935129.1943 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - مرور سیستماتیک مؤلفههای حمایت از شکلگیری PCK در میان نومعلمان مریم خدارحمی مصطفی قادری محبوبه خسروی محمود مهرمحمدی 10.30486/jsre.2022.1947212.2053 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - صلاحیتهای دانشی و پداگوژیک معلمان ابراهیم اصابت طبری محمد نوربان کیومرث دمساز 10.30486/jsre.2022.1913797.1763 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - طراحی و اعتباربخشی الگوی بهینۀ برنامۀ درسی سواد مالی برای دانشآموزان دورۀ متوسطۀ اول نفیسه عباسپور اصفهانی جواد حاتمی علیرضا صادق زاده قمصری محسن ایمانی نائینی عادل پیغامی 10.30486/jsre.2022.1938995.1976 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - طراحى چارچوب «کارگاه آموزشى» بهمنظور ارتقاء صلاحیت حرفهای اعضاى هیئتعلمی مبتنى بر استانداردهاى سازمان ملى کارآفرینی و اعتبار یابی آن از منظر متخصصان ذیربط پروانه تقی نژاد عزت اله نادری مریم سیف نراقی 10.30486/jsre.2022.1938225.1962 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - مرور نظاممند مطالعات کلاسهای چندپایه سارا ابراهیمی 10.30486/jsre.2022.1942509.2007 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - تبیین اهداف برنامه درسی آموزش خانواده در مدارس دوره ابتدایی آزیتا قرنجیک علی اصغر بیانی حسن صائمی حسین فکوری حاجیار 10.30486/jsre.2022.1918448.1802 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 8 - بررسی میزان هماهنگی و انطباق برنامه درسی قصد شده، اجرا شده با کسب شده درس دانش خانواده و جمعیت در جهت تقریب بین این سه برنامه علی زارعی مرضیه دهقانی 10.30486/jsre.2021.1939298.1978 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 9 - شناسایی مولفه های پرسشگری استراتژیک در راستای توسعه پایدار نظام آموزش عمومی محمد ادیبان اسماعیل کاظم پور زهره شکیبایی 10.30486/jsre.2022.1939893.1986 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 10 - نقد و تحلیل سند برنامه درسی ملی بر مبنای انطباق با نیازهای آموزشی دانشآموزان پیشدبستانی و دوره اول ابتدایی عشایر با تاکید بر رویکرد دانش بومی یعقوب رحیمی پردنجانی 10.30486/jsre.2022.1952485.2090 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 11 - طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی زمینه- محور با تاکید بر ارتباطگرایی برای آموزش علوم تجربی سعید اسدپور علیرضا عصاره غلامعلی احمدی محمدرضا امام جمعه 10.30486/jsre.2022.1942886.2014 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 12 - مقایسۀ اثربخشی مداخلۀ فرانظری ویژۀ دانشآموزان دارای فرسودگی تحصیلی با آموزش راهبردهای فراشناختی بر انگیزش تحصیلی دانشآموزان پسر مقطع دوم متوسطه سید پیمان امامی غلامرضا منشئی امیر قمرانی 10.30486/jsre.2022.1940021.1983