فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - تأثیر نگرش مشتریان در مورد هتلهای سبز بر تمایل آنها به پرداخت و نیت مراجعه مجدد محمد علی عبدالوند آرزو نعیمی مجد علی محمدزاده دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - ارائه مدل مفهومی مدیریت تجربه مشتریان از وابستگی به برند براساس نظریه داده بنیاد کیوان قیم اعلایی حسن اسماعیل پور حمیدرضا سعیدنیا فریده حق شناس دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی خدمات بر ارزشهای درک شده، رضایت و نیات رفتاری مشتری در رستوران نادره السادات نجفی زاده علی اکبر میرزایی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - بررسی نقش جذابیت نام تجاری (مطالعه موردی: هواپیمایی آسمان) سید علیرضا موسوی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - بررسی تأثیر برند شخصی مدیران بر ایجاد رهبران سطح پنجم (مطالعه موردی: بانکهای دولتی) کریم اسگندری مجتبی رمضانی سمانه گلی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - رابطه بین بازاریابی بازیهای رایانهای و تمایل به خرید با نقش میانجی فرهنگ سازی داریوش طهماسبی آقبلاغی علی عابدینی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - تأثیر خدمات ارزش افزوده بر کیفیت و ارزش ویژهی برند در صنعت نوشابهسازی (مطالعهی موردی: کارخانه نوشابهسازی زمزم اصفهان) حسن قربانی دینانی راهله فتاحی مریم جوزدانی