فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - بررسی عوامل تأثیرگذار بر مدیریت تجربه مشتری با تأکید بر شاخصهای بانکی (مطالعه موردی: بانک مسکن شهر کرمانشاه) ابراهیم حشمتی حمیدرضا سعیدنیا علی بدیع زاده دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - بررسی تأثیر کیفیت وبسایت، هیجان و رضایت بر وفاداری الکترونیکی مشتریان در وبسایتهای رزرو سفر باقر عباسپور نادره السادات نجفی زاده علی اکبر میرزایی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - اثر فاکتورهای اجتماعی سازمانی بر دانش ضمنی و اثربخشی بازاریابی برند ورزشی الهام مشکل گشا رسول نظری رضا فردی پور دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - سنجش ارزش ویژه برند مکان و تأثیر آن بر دلبستگی شهروندان؛ تحلیل نقش میانجی رضایت از مکان مهدی خادمی فرشته امیرخانی هانیه فتحی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - بررسی اثرات بازاریابی رسانههای اجتماعی بر رفتار مشتریان آنلاین بانک صادرات شهرستان بوشهر جهانگیر دشتی علی اکبر میرزایی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - رابطه بین تعهد رابطهمند و رفع تعارض با رضایت مشتریان کالاهای ورزشی یوسف رستم پور جعفر برقی مقدم حسین شرفی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت بازاریابی در یکی از شعب بانک تجارت با استفاده از تکنیکهای دادهکاوی مهدی غضنفری اقدس بدیعی فاطمه مصلحی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 8 - تأثیر هویت برند مصرفکنندگان جوان بر وفاداری برند با میانجیگری رضایت مشتری در صنعت تلفن همراه مریم قمری پور زهرا امیرحسینی