فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - مروری بر تحقیقات در مطالعه مصرف کننده اخلاقی (مقاله مروری) مهدی نعیمی نظام آباد حسین وظیفه دوست دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - تعیین نقش برند بر رابطه بین فرهنگ مصرف کننده و تبلیغات دهان به دهان فریدون امیدی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - اهمیت نگرانی درباره حریم خصوصی در بازاریابی اجازه ای زهرا محمدزاده اماموردیخان علیرضا فرخ بخت فومنی رحمتعلی صابری حقایق دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - بررسی نقش میانجی تعهد و اعتماد مشتریان در رابطه بین ادراک از مسئولیت اجتماعی شرکت و نیات رفتاری مشتریان ریحانه خیزاب مریم رستمی جام خانه مجید نصیری راضیه خیزاب دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - شناسایی الگوهای ذهنی مصرفکنندگان متعصب نسبت به برندهای تجملاتی رامین باقری مهدی نعیمی نظام آباد عبدالعزیز پقه دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - تأثیر استراتژیهای برندسازی سازمانی بر ارزش ویژه برند سازمانی و مبتنی بر کارکنان: نقش واسطه ای رهبری برندمحور عباس قائدامینی هارونی مهرداد صادقی ده چشمه سمانه کلدانی غلام رضا مالکی فارسانی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - بررسی اثربخشی ظرفیت های سازمانی بر اتخاذ استراتژیهای کسب و کار در صنایع غذایی ایران جاوید احمدی فرزانه خلیلی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 8 - راهبردهای توسعه حملونقل چندوجهی به منظور بالابردن قدرت رقابتپذیری و توسعه زیرساختی در فضای حوزه ترانزیتی و لجستیکی کشور سروش عروجی محمد حسین شوکت پور