ا

  • احمدوند.فاطمه واکاوی مؤلفه ها و ابعاد رسالت مدارس در پسا کرونا به شیوه داده بنیاد [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • اخلاق نیک.یکتا پیش بینی عملکرد شغلی معلمان بر اساس توانمندسازی روانشناختی [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • اسلمی.الهه بررسی اثر بخشی آموزش روانشناسی مثبت‌گرا بر بهزیستی روانشناختی و پیشرفت تحصیلی (مطالعه موردی: دانش آموزان دختر مقطع متوسطه اول شهرستان آباده) [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • افراسیابی.رؤیا رتبه‌بندی شاخص‌های نظام آموزش و به‌سازی عدالت‌محور با استفاده روش ترکیبی DEMATEL-ANP (DANP) در آموزش و پرورش [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • امینی.نازنین واکاوی مؤلفه ها و ابعاد رسالت مدارس در پسا کرونا به شیوه داده بنیاد [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • اناری نژاد.عباس بررسی هوش معنوی دانشجو معلمان در راستای تحقق آموزش و پرورش متعالی [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]

آ

  • آتش پور.حمید مقایسه اثربخشی درمان پذیرش ذهن‌آگاهانه خود و روان‌درمانی مثبت‌نگر بر استرس ادراک شده در دانش‌آموزان دختر دارای افسردگی [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]

ب

  • باقری.عباس آسیب‌شناسی آموزش‌های زیست‌محیطی در وزارت آموزش و پرورش ایران [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • باقری.عباس تأثیر مسئولیت اجتماعی بر رضایت‌مندی و وفاداری فراگیران به منظور ارایه مدل (مورد مطالعه مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی) [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • بریمانی.ابوالقاسم مدل ساختاری رابطه بین خودکارآمدی و عملکرد اجتماعی با نقش میانجی سازگاری دانش‌آموزان با مدرسه [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • بیات.احمد شناسایی شایستگی‌های شخصیتی آموزگاران و تعیین رابطه‌ی این شایستگی‌ها با کارآیی آموزشی آنان [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]

ت

  • تقوایی یزدی.مریم تأثیر آموزش فنی و راهبردهای فراشناختی به شیوه گروهی بر اثربخشی آموزش کارآفرینی [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • تقوایی یزدی.مریم ارزیابی کمّی و کیفی پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد آموزش و پرورش استان مازندران [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]

ج

  • جباری ظهیرابادی.علی طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش مهارت‌های زندگی به دانش آموزان ابتدایی [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • جزایری.لیلا واکاوی مؤلفه ها و ابعاد رسالت مدارس در پسا کرونا به شیوه داده بنیاد [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]

ح

  • حافظیان.مریم رتبه‌بندی شاخص‌های نظام آموزش و به‌سازی عدالت‌محور با استفاده روش ترکیبی DEMATEL-ANP (DANP) در آموزش و پرورش [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • حافظیان.مریم دیدگاه مدیران و راهبران آموزشی در بررسی کیفیت عملکرد فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان و فارغ‌التحصیلان دوره یک ساله مهارت‌آموزی معلمی بر اساس مدل جان وایلز و جوزف باندی [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • حسنوند.نادیا واکاوی مؤلفه ها و ابعاد رسالت مدارس در پسا کرونا به شیوه داده بنیاد [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • حسنی.حسین واکاوی مؤلفه ها و ابعاد رسالت مدارس در پسا کرونا به شیوه داده بنیاد [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • حسین پور.سیروس مقایسه اثر بخشی چرخه تفکرو توضیح مستقیم بر دانش فراشناختی و سرعت یادگیری دانش‌آموزان پسر پایه ششم شهر ایلام [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • حیدری نقد علی.ژیلا مقایسه تأثیر آموزش با استفاده از الگوی بایبی و روش آموزش ترکیبی بر پیشرفت تحصیلی و مسئولیت پذیری اجتماعی دانشجو معلمان [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]

خ

  • خزاعی.محمد رتبه‌بندی شاخص‌های نظام آموزش و به‌سازی عدالت‌محور با استفاده روش ترکیبی DEMATEL-ANP (DANP) در آموزش و پرورش [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • خسروی.عبدالرضا آسیب‌شناسی آموزش‌های زیست‌محیطی در وزارت آموزش و پرورش ایران [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • خمیس آبادی.محمد واکاوی مؤلفه ها و ابعاد رسالت مدارس در پسا کرونا به شیوه داده بنیاد [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]

د

  • دلگشایی.یلدا طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش مهارت‌های زندگی به دانش آموزان ابتدایی [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]

ر

  • ربی بی.معصومه تأثیر مسئولیت اجتماعی بر رضایت‌مندی و وفاداری فراگیران به منظور ارایه مدل (مورد مطالعه مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی) [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • رحمتی.رباب مطالعه‌ اسنادی مقالات آینده‌پژوهی در حوزه‌ آموزش ‌و پرورش [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • رشید.خسرو شناسایی شایستگی‌های شخصیتی آموزگاران و تعیین رابطه‌ی این شایستگی‌ها با کارآیی آموزشی آنان [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]

ز

  • زادسیرجان.زهرا تأثیر روش تدریس همیاری بر رشد مهارت‌های اجتماعی در درس مطالعات اجتماعی دانش‌آموزان دختر پایه پنجم ابتدایی [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]

س

  • سرچهانی.زهرا مقایسه تأثیر آموزش با استفاده از الگوی بایبی و روش آموزش ترکیبی بر پیشرفت تحصیلی و مسئولیت پذیری اجتماعی دانشجو معلمان [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • سرچهانی.مجتبی مقایسه تأثیر آموزش با استفاده از الگوی بایبی و روش آموزش ترکیبی بر پیشرفت تحصیلی و مسئولیت پذیری اجتماعی دانشجو معلمان [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • سعدی.پری بررسی هوش معنوی دانشجو معلمان در راستای تحقق آموزش و پرورش متعالی [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • سلیمی.سمانه رابطه اخلاق کاری و تاب آوری شغلی با استرس و فرسودگی شغلی معلمان مدارس استثنایی شهر زاهدان [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • سلیمی.فاطمه واکاوی مؤلفه ها و ابعاد رسالت مدارس در پسا کرونا به شیوه داده بنیاد [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • سینا.حمید تأثیر روش تدریس همیاری بر رشد مهارت‌های اجتماعی در درس مطالعات اجتماعی دانش‌آموزان دختر پایه پنجم ابتدایی [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]

ش

  • شریعتمداری.مهدی طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش مهارت‌های زندگی به دانش آموزان ابتدایی [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • شفیع پور.فرهاد رابطه سبک های مدیریت تعارض مدیران مدارس با اخلاق و عدالت سازمانی ادراک شده (مورد مطالعه؛دبیران دوره دوم متوسطه شهر اصفهان) [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • شفیع زاده.حمید شناسایی مؤلفه‌های آموزش شایستگی‌محور در هنرستان‌های فنی‌حرفه‌ای و کار‌دانش: مطالعه ترکیبی [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • شمشادی.سمیه نقش معلمان در بهبود رفتارهای اقتصادی دانش آموزان با رویکرد اقدام پژوهی [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • شمشادی.مرضیه نقش معلمان در بهبود رفتارهای اقتصادی دانش آموزان با رویکرد اقدام پژوهی [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • شهیدی.نیما رابطه بین هوش هیجانی و هوش معنوی با کیفیت زندگی کاری معلمان تربیت بدنی [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]

ص

  • صادقیان.آزاده تجربه‌زیسته دانش‌آموزان مدارس خاص از کمال‌گرایی: مطالعه کیفی پدیدارشناسی [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • صفری. امید رابطه بین هوش هیجانی و هوش معنوی با کیفیت زندگی کاری معلمان تربیت بدنی [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • صیامی.ملیحه رابطه اخلاق کاری و تاب آوری شغلی با استرس و فرسودگی شغلی معلمان مدارس استثنایی شهر زاهدان [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]

ط

  • طهماسبی.نرگس نقش میانجی خستگی عاطفی در رابطه بین مدیریت عملکرد با عملکرد معلمان [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]

ع

  • عباسی.عفت بررسی اثربخشی آموزش مجازی دوره ابتدایی در زمان بیماری کرونا [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • عروجی.نسرین تأثیرگذاری و تأثیر پذیری مهارت نرم بر تفکر انتقادی و رفتار نوآورانه مدیران مدارس (با رویکرد روش شناسی دیمتل) [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • عزیزی.فرامرز واکاوی مؤلفه ها و ابعاد رسالت مدارس در پسا کرونا به شیوه داده بنیاد [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • علی محمدی.یاسمن دیدگاه مدیران و راهبران آموزشی در بررسی کیفیت عملکرد فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان و فارغ‌التحصیلان دوره یک ساله مهارت‌آموزی معلمی بر اساس مدل جان وایلز و جوزف باندی [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]

ف

  • فانی.حجت اله نقش واسطه ایی مسئولیت پذیری در رابطه ی بین جو آموزشی و اشتیاق به تحصیل دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان سرچهان [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • فلاح.محمد حسین تجربه‌زیسته دانش‌آموزان مدارس خاص از کمال‌گرایی: مطالعه کیفی پدیدارشناسی [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • فیاض بخش.حسین رابطه بین استرس شغلی و دلبستگی شغلی با تعهد سازمانی معلمان ابتدایی شهر یاسوج [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]

ق

  • قزاقی.لیلا واکاوی مؤلفه ها و ابعاد رسالت مدارس در پسا کرونا به شیوه داده بنیاد [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • قویدل.میثم آموزش و پرورش متعالی در پرتو الگوی‌ذهنی‌تعالی‌فردی معلمان [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]

ک

  • کارگر خرمی.صدیقه بررسی اثربخشی آموزش مجازی دوره ابتدایی در زمان بیماری کرونا [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • کاظمی.آذر مقایسه اثربخشی درمان پذیرش ذهن‌آگاهانه خود و روان‌درمانی مثبت‌نگر بر استرس ادراک شده در دانش‌آموزان دختر دارای افسردگی [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • کردستانی.فرشته طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش مهارت‌های زندگی به دانش آموزان ابتدایی [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • کریمی.امیر مطالعه‌ اسنادی مقالات آینده‌پژوهی در حوزه‌ آموزش ‌و پرورش [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • کلهری.مرتضی واکاوی مؤلفه ها و ابعاد رسالت مدارس در پسا کرونا به شیوه داده بنیاد [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]

گ

  • گل پرور.محسن مقایسه اثربخشی درمان پذیرش ذهن‌آگاهانه خود و روان‌درمانی مثبت‌نگر بر استرس ادراک شده در دانش‌آموزان دختر دارای افسردگی [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • گودرزی.پرستو تأثیر مسئولیت اجتماعی بر رضایت‌مندی و وفاداری فراگیران به منظور ارایه مدل (مورد مطالعه مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی) [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • گودرزی.پرستو آسیب‌شناسی آموزش‌های زیست‌محیطی در وزارت آموزش و پرورش ایران [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]

م

  • محققی.حسین شناسایی شایستگی‌های شخصیتی آموزگاران و تعیین رابطه‌ی این شایستگی‌ها با کارآیی آموزشی آنان [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • محمدی.مریم واکاوی مؤلفه ها و ابعاد رسالت مدارس در پسا کرونا به شیوه داده بنیاد [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • محمدی.یحیی واکاوی مؤلفه ها و ابعاد رسالت مدارس در پسا کرونا به شیوه داده بنیاد [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • محمدیان.پریماه شناسایی شایستگی‌های شخصیتی آموزگاران و تعیین رابطه‌ی این شایستگی‌ها با کارآیی آموزشی آنان [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • منتظرعطایی.محبوبه نقش معلمان در بهبود رفتارهای اقتصادی دانش آموزان با رویکرد اقدام پژوهی [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • منتظرعطایی.محبوبه آموزش و پرورش متعالی در پرتو الگوی‌ذهنی‌تعالی‌فردی معلمان [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • موسوی.فرانک واکاوی مؤلفه ها و ابعاد رسالت مدارس در پسا کرونا به شیوه داده بنیاد [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • میرزا بیگی.سیروس واکاوی مؤلفه ها و ابعاد رسالت مدارس در پسا کرونا به شیوه داده بنیاد [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]

ن

  • نجفی.حبیبه تأثیرگذاری و تأثیر پذیری مهارت نرم بر تفکر انتقادی و رفتار نوآورانه مدیران مدارس (با رویکرد روش شناسی دیمتل) [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • نجفی.حبیبه بررسی رابطه رویکردهای سطحی و عمیق مطالعه با مهارت های یادگیری خود محور [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • نظرزاده.مسعود مقایسه اثر بخشی چرخه تفکرو توضیح مستقیم بر دانش فراشناختی و سرعت یادگیری دانش‌آموزان پسر پایه ششم شهر ایلام [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • نکوئیان.طاهره مقایسه اثر بخشی چرخه تفکرو توضیح مستقیم بر دانش فراشناختی و سرعت یادگیری دانش‌آموزان پسر پایه ششم شهر ایلام [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • نکوئیان.طاهره مقایسه اثر بخشی چرخه تفکرو توضیح مستقیم بر دانش فراشناختی و سرعت یادگیری دانش‌آموزان پسر پایه ششم شهر ایلام [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • نیکوروش.اقدس شناسایی مؤلفه‌های آموزش شایستگی‌محور در هنرستان‌های فنی‌حرفه‌ای و کار‌دانش: مطالعه ترکیبی [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1400]

و

  • وزیری.سعید تجربه‌زیسته دانش‌آموزان مدارس خاص از کمال‌گرایی: مطالعه کیفی پدیدارشناسی [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]

ه

  • هارونی.اعظم تأثیر آموزش فنی و راهبردهای فراشناختی به شیوه گروهی بر اثربخشی آموزش کارآفرینی [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • هاشمی اردکانی.سید جواد بررسی اثر بخشی آموزش روانشناسی مثبت‌گرا بر بهزیستی روانشناختی و پیشرفت تحصیلی (مطالعه موردی: دانش آموزان دختر مقطع متوسطه اول شهرستان آباده) [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • هاشمی.نرگش نقش واسطه ایی مسئولیت پذیری در رابطه ی بین جو آموزشی و اشتیاق به تحصیل دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان سرچهان [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1400]