احمدوند.فاطمه
واکاوی مؤلفه ها و ابعاد رسالت مدارس در پسا کرونا به شیوه داده بنیاد
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
اخلاق نیک.یکتا
پیش بینی عملکرد شغلی معلمان بر اساس توانمندسازی روانشناختی
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
اسلمی.الهه
بررسی اثر بخشی آموزش روانشناسی مثبتگرا بر بهزیستی روانشناختی و پیشرفت تحصیلی (مطالعه موردی: دانش آموزان دختر مقطع متوسطه اول شهرستان آباده)
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
افراسیابی.رؤیا
رتبهبندی شاخصهای نظام آموزش و بهسازی عدالتمحور با استفاده روش ترکیبی DEMATEL-ANP (DANP) در آموزش و پرورش
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1400]
امینی.نازنین
واکاوی مؤلفه ها و ابعاد رسالت مدارس در پسا کرونا به شیوه داده بنیاد
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
اناری نژاد.عباس
بررسی هوش معنوی دانشجو معلمان در راستای تحقق آموزش و پرورش متعالی
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1400]
آ
آتش پور.حمید
مقایسه اثربخشی درمان پذیرش ذهنآگاهانه خود و رواندرمانی مثبتنگر بر استرس ادراک شده در دانشآموزان دختر دارای افسردگی
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
ب
باقری.عباس
آسیبشناسی آموزشهای زیستمحیطی در وزارت آموزش و پرورش ایران
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
باقری.عباس
تأثیر مسئولیت اجتماعی بر رضایتمندی و وفاداری فراگیران به منظور ارایه مدل (مورد مطالعه مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی)
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
بریمانی.ابوالقاسم
مدل ساختاری رابطه بین خودکارآمدی و عملکرد اجتماعی با نقش میانجی سازگاری دانشآموزان با مدرسه
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1400]
بیات.احمد
شناسایی شایستگیهای شخصیتی آموزگاران و تعیین رابطهی این شایستگیها با کارآیی آموزشی آنان
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
ت
تقوایی یزدی.مریم
ارزیابی کمّی و کیفی پایاننامههای کارشناسی ارشد آموزش و پرورش استان مازندران
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
تقوایی یزدی.مریم
تأثیر آموزش فنی و راهبردهای فراشناختی به شیوه گروهی بر اثربخشی آموزش کارآفرینی
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
ج
جباری ظهیرابادی.علی
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش مهارتهای زندگی به دانش آموزان ابتدایی
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
جزایری.لیلا
واکاوی مؤلفه ها و ابعاد رسالت مدارس در پسا کرونا به شیوه داده بنیاد
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
ح
حافظیان.مریم
رتبهبندی شاخصهای نظام آموزش و بهسازی عدالتمحور با استفاده روش ترکیبی DEMATEL-ANP (DANP) در آموزش و پرورش
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1400]
حافظیان.مریم
دیدگاه مدیران و راهبران آموزشی در بررسی کیفیت عملکرد فارغالتحصیلان دانشگاه فرهنگیان و فارغالتحصیلان دوره یک ساله مهارتآموزی معلمی بر اساس مدل جان وایلز و جوزف باندی
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
حسنوند.نادیا
واکاوی مؤلفه ها و ابعاد رسالت مدارس در پسا کرونا به شیوه داده بنیاد
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
حسنی.حسین
واکاوی مؤلفه ها و ابعاد رسالت مدارس در پسا کرونا به شیوه داده بنیاد
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
حسین پور.سیروس
مقایسه اثر بخشی چرخه تفکرو توضیح مستقیم بر دانش فراشناختی و سرعت یادگیری دانشآموزان پسر پایه ششم شهر ایلام
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
حیدری نقد علی.ژیلا
مقایسه تأثیر آموزش با استفاده از الگوی بایبی و روش آموزش ترکیبی بر پیشرفت تحصیلی و مسئولیت پذیری اجتماعی دانشجو معلمان
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
خ
خزاعی.محمد
رتبهبندی شاخصهای نظام آموزش و بهسازی عدالتمحور با استفاده روش ترکیبی DEMATEL-ANP (DANP) در آموزش و پرورش
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1400]
خسروی.عبدالرضا
آسیبشناسی آموزشهای زیستمحیطی در وزارت آموزش و پرورش ایران
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
خمیس آبادی.محمد
واکاوی مؤلفه ها و ابعاد رسالت مدارس در پسا کرونا به شیوه داده بنیاد
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
د
دلگشایی.یلدا
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش مهارتهای زندگی به دانش آموزان ابتدایی
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
ر
ربی بی.معصومه
تأثیر مسئولیت اجتماعی بر رضایتمندی و وفاداری فراگیران به منظور ارایه مدل (مورد مطالعه مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی)
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
رحمتی.رباب
مطالعه اسنادی مقالات آیندهپژوهی در حوزه آموزش و پرورش
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
رشید.خسرو
شناسایی شایستگیهای شخصیتی آموزگاران و تعیین رابطهی این شایستگیها با کارآیی آموزشی آنان
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
ز
زادسیرجان.زهرا
تأثیر روش تدریس همیاری بر رشد مهارتهای اجتماعی در درس مطالعات اجتماعی دانشآموزان دختر پایه پنجم ابتدایی
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
س
سرچهانی.زهرا
مقایسه تأثیر آموزش با استفاده از الگوی بایبی و روش آموزش ترکیبی بر پیشرفت تحصیلی و مسئولیت پذیری اجتماعی دانشجو معلمان
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
سرچهانی.مجتبی
مقایسه تأثیر آموزش با استفاده از الگوی بایبی و روش آموزش ترکیبی بر پیشرفت تحصیلی و مسئولیت پذیری اجتماعی دانشجو معلمان
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
سعدی.پری
بررسی هوش معنوی دانشجو معلمان در راستای تحقق آموزش و پرورش متعالی
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1400]
سلیمی.سمانه
رابطه اخلاق کاری و تاب آوری شغلی با استرس و فرسودگی شغلی معلمان مدارس استثنایی شهر زاهدان
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1400]
سلیمی.فاطمه
واکاوی مؤلفه ها و ابعاد رسالت مدارس در پسا کرونا به شیوه داده بنیاد
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
سینا.حمید
تأثیر روش تدریس همیاری بر رشد مهارتهای اجتماعی در درس مطالعات اجتماعی دانشآموزان دختر پایه پنجم ابتدایی
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
ش
شریعتمداری.مهدی
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش مهارتهای زندگی به دانش آموزان ابتدایی
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
شفیع پور.فرهاد
رابطه سبک های مدیریت تعارض مدیران مدارس با اخلاق و عدالت سازمانی ادراک شده (مورد مطالعه؛دبیران دوره دوم متوسطه شهر اصفهان)
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
شفیع زاده.حمید
شناسایی مؤلفههای آموزش شایستگیمحور در هنرستانهای فنیحرفهای و کاردانش: مطالعه ترکیبی
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1400]
شمشادی.سمیه
نقش معلمان در بهبود رفتارهای اقتصادی دانش آموزان با رویکرد اقدام پژوهی
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1400]
شمشادی.مرضیه
نقش معلمان در بهبود رفتارهای اقتصادی دانش آموزان با رویکرد اقدام پژوهی
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1400]
شهیدی.نیما
رابطه بین هوش هیجانی و هوش معنوی با کیفیت زندگی کاری معلمان تربیت بدنی
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
ص
صادقیان.آزاده
تجربهزیسته دانشآموزان مدارس خاص از کمالگرایی: مطالعه کیفی پدیدارشناسی
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
صفری. امید
رابطه بین هوش هیجانی و هوش معنوی با کیفیت زندگی کاری معلمان تربیت بدنی
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
صیامی.ملیحه
رابطه اخلاق کاری و تاب آوری شغلی با استرس و فرسودگی شغلی معلمان مدارس استثنایی شهر زاهدان
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1400]
ط
طهماسبی.نرگس
نقش میانجی خستگی عاطفی در رابطه بین مدیریت عملکرد با عملکرد معلمان
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
ع
عباسی.عفت
بررسی اثربخشی آموزش مجازی دوره ابتدایی در زمان بیماری کرونا
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
عروجی.نسرین
تأثیرگذاری و تأثیر پذیری مهارت نرم بر تفکر انتقادی و رفتار نوآورانه مدیران مدارس (با رویکرد روش شناسی دیمتل)
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
عزیزی.فرامرز
واکاوی مؤلفه ها و ابعاد رسالت مدارس در پسا کرونا به شیوه داده بنیاد
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
علی محمدی.یاسمن
دیدگاه مدیران و راهبران آموزشی در بررسی کیفیت عملکرد فارغالتحصیلان دانشگاه فرهنگیان و فارغالتحصیلان دوره یک ساله مهارتآموزی معلمی بر اساس مدل جان وایلز و جوزف باندی
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
ف
فانی.حجت اله
نقش واسطه ایی مسئولیت پذیری در رابطه ی بین جو آموزشی و اشتیاق به تحصیل دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان سرچهان
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
فلاح.محمد حسین
تجربهزیسته دانشآموزان مدارس خاص از کمالگرایی: مطالعه کیفی پدیدارشناسی
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
فیاض بخش.حسین
رابطه بین استرس شغلی و دلبستگی شغلی با تعهد سازمانی معلمان ابتدایی شهر یاسوج
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1400]
ق
قزاقی.لیلا
واکاوی مؤلفه ها و ابعاد رسالت مدارس در پسا کرونا به شیوه داده بنیاد
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
قویدل.میثم
آموزش و پرورش متعالی در پرتو الگویذهنیتعالیفردی معلمان
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
ک
کارگر خرمی.صدیقه
بررسی اثربخشی آموزش مجازی دوره ابتدایی در زمان بیماری کرونا
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
کاظمی.آذر
مقایسه اثربخشی درمان پذیرش ذهنآگاهانه خود و رواندرمانی مثبتنگر بر استرس ادراک شده در دانشآموزان دختر دارای افسردگی
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
کردستانی.فرشته
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش مهارتهای زندگی به دانش آموزان ابتدایی
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
کریمی.امیر
مطالعه اسنادی مقالات آیندهپژوهی در حوزه آموزش و پرورش
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
کلهری.مرتضی
واکاوی مؤلفه ها و ابعاد رسالت مدارس در پسا کرونا به شیوه داده بنیاد
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
گ
گل پرور.محسن
مقایسه اثربخشی درمان پذیرش ذهنآگاهانه خود و رواندرمانی مثبتنگر بر استرس ادراک شده در دانشآموزان دختر دارای افسردگی
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
گودرزی.پرستو
آسیبشناسی آموزشهای زیستمحیطی در وزارت آموزش و پرورش ایران
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
گودرزی.پرستو
تأثیر مسئولیت اجتماعی بر رضایتمندی و وفاداری فراگیران به منظور ارایه مدل (مورد مطالعه مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی)
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
م
محققی.حسین
شناسایی شایستگیهای شخصیتی آموزگاران و تعیین رابطهی این شایستگیها با کارآیی آموزشی آنان
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
محمدی.مریم
واکاوی مؤلفه ها و ابعاد رسالت مدارس در پسا کرونا به شیوه داده بنیاد
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
محمدی.یحیی
واکاوی مؤلفه ها و ابعاد رسالت مدارس در پسا کرونا به شیوه داده بنیاد
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
محمدیان.پریماه
شناسایی شایستگیهای شخصیتی آموزگاران و تعیین رابطهی این شایستگیها با کارآیی آموزشی آنان
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
منتظرعطایی.محبوبه
نقش معلمان در بهبود رفتارهای اقتصادی دانش آموزان با رویکرد اقدام پژوهی
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1400]
منتظرعطایی.محبوبه
آموزش و پرورش متعالی در پرتو الگویذهنیتعالیفردی معلمان
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
موسوی.فرانک
واکاوی مؤلفه ها و ابعاد رسالت مدارس در پسا کرونا به شیوه داده بنیاد
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
میرزا بیگی.سیروس
واکاوی مؤلفه ها و ابعاد رسالت مدارس در پسا کرونا به شیوه داده بنیاد
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
ن
نجفی.حبیبه
بررسی رابطه رویکردهای سطحی و عمیق مطالعه با مهارت های یادگیری خود محور
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1400]
نجفی.حبیبه
تأثیرگذاری و تأثیر پذیری مهارت نرم بر تفکر انتقادی و رفتار نوآورانه مدیران مدارس (با رویکرد روش شناسی دیمتل)
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
نظرزاده.مسعود
مقایسه اثر بخشی چرخه تفکرو توضیح مستقیم بر دانش فراشناختی و سرعت یادگیری دانشآموزان پسر پایه ششم شهر ایلام
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
نکوئیان.طاهره
مقایسه اثر بخشی چرخه تفکرو توضیح مستقیم بر دانش فراشناختی و سرعت یادگیری دانشآموزان پسر پایه ششم شهر ایلام
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
نکوئیان.طاهره
مقایسه اثر بخشی چرخه تفکرو توضیح مستقیم بر دانش فراشناختی و سرعت یادگیری دانشآموزان پسر پایه ششم شهر ایلام
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
نیکوروش.اقدس
شناسایی مؤلفههای آموزش شایستگیمحور در هنرستانهای فنیحرفهای و کاردانش: مطالعه ترکیبی
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1400]
و
وزیری.سعید
تجربهزیسته دانشآموزان مدارس خاص از کمالگرایی: مطالعه کیفی پدیدارشناسی
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
ه
هارونی.اعظم
تأثیر آموزش فنی و راهبردهای فراشناختی به شیوه گروهی بر اثربخشی آموزش کارآفرینی
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
هاشمی اردکانی.سید جواد
بررسی اثر بخشی آموزش روانشناسی مثبتگرا بر بهزیستی روانشناختی و پیشرفت تحصیلی (مطالعه موردی: دانش آموزان دختر مقطع متوسطه اول شهرستان آباده)
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
هاشمی.نرگش
نقش واسطه ایی مسئولیت پذیری در رابطه ی بین جو آموزشی و اشتیاق به تحصیل دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان سرچهان
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]