• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 14
  • شماره53 دوره14
  • 53
    شماره 53 دوره 14 بهار 1401

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - بررسی مضامین تعلیمی در مثنوی ناشناختۀ ظهیر کرمانی
        پری مالملی احمدرضا یلمه ها پریسا داوری
        10.30495/pars.2022.690514
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - تحلیل آموزه‌های اخلاقی و تعلیمی در مثنوی صفات‌العاشقین هلالی جُغتایی
        فرشاد اسکندری شرفی وحید مبارک
        10.30495/pars.2022.1935179.2755
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - تحلیل کارکرد تعلیمی‌ روان‌شناختی کهن‌الگوی «جهان» در اشعار ناصرخسرو بر پایۀ نظریۀ ژیلبر دوران
        آرزو احمدبیگی قربانعلی ابراهیمی شهرزاد نیازی
        10.30495/pars.2022.690515
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - بررسی و تحلیل بنیان‌های تعلیمی در رباعیات سعدی
        حمزه اکبری زاده نعمت اصفهانی عمران حمید طبسی
        10.30495/pars.2022.690616
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - بررسی و تحلیل شاخصه‌های تعلیمی قابوس‌نامه در ارتباط با روابط والدین ـ فرزند براساس نظریۀ رمزگان‌های پنج‌گانۀ رولان بارت
        رحمت الله حق طلب مهدی نوروز محبوبه ضیاءخدادادیان
        10.30495/pars.2022.690618
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - علل و انگیزه های کاربرد مضامین تعلیمی در منظومۀ رامایانا بازسرودۀ ملامسیح پانی‌پتی
        فیروزه ملک پور مهدی نوریان
        10.30495/pars.2022.690812
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - «مؤلفه‌های نوع تعلیمی در رسالۀ کمال اظهری شیرازی»
        فریبا چینی فاطمه سادات طاهری
        10.30495/pars.2022.690813
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود