شعبانی.اکبر
بررسی و تحلیل آموزۀ تعلیمی «ظلمستیزی» در شعر «درفش کاویان» از حمید مصدق با رویکرد به نظریۀ کنشهای گفتاری جان سرل
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
ص
صادقی.الهه
بررسی آموزههای تعلیمی رسالۀ انیسالطالبین محمد بن محمود فارس
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
صفرعلیزاده.مجتبی
بررسی شگردها و تحلیل آموزه های تعلیمی در هدایت نامة عبدالرحیم شیروانی
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
ط
طبخ کار حسن کیاده.کلثوم
بررسی مضامین اخلاق اجتماعی در اشعار مولانا باتکیه بر مثنوی معنوی
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
طهماسبی.فریدون
علل و انگیزه های کاربردی مضامین تعلیمی مبتنی بر سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی در مثنوی معنوی
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
ع
عسگری حسنکلو.عسگر
بازتاب برخی اندرزها و اندیشه های پیشینیان در منظومة برزونامۀ کهن
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
ف
فخراسلام.بتول
بررسی مؤلفههای رشد اخلاقی کودک در داستانهای احمدرضا احمدی (با رویکرد به نظریة یادگیری اجتماعی)
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
فرزاد.عبدالحسین
کاربست اندیشههای اجتماعی و اندرزهای خواجه نظامالملک در کتاب سیاستنامه در عصر کنونی
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
ق
قاسمی.شهین
شیوه های ترغیب در غزلیات عطار باتکیه بر نظریۀ «فرایند ارتباط کلامی» رومن یاکوبسن
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
ک
کریمی.فریبا
ارائۀ الگوی مدرسۀ شاد از طریق واکاوی مضامین شادی در ادبیات و فرهنگ ایرانی
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
گ
گیاهی.غلامحسین
بررسی و تحلیل کارکرد تقابل ها در بازنمایی مفاهیم اخلاقی و تعلیمی در باب هفتم از بوستان سعدی
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
ل
لکزیان.حسن
بررسی و تحلیل آموزۀ تعلیمی «ظلمستیزی» در شعر «درفش کاویان» از حمید مصدق با رویکرد به نظریۀ کنشهای گفتاری جان سرل
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
م
محمدی آسیابادی.علی
بررسی مؤلّفه های «خودشکوفایی» در شخصیّت زال برپایة نظریة روانشناختی مزلو
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
محمودی.مریم
تأثیر رذایل اخلاقی بر اختلالات نظام معرفتی با تکیه بر داستانهای بلعم باعورا، برصیصا، هاروت و ماروت از مثنوی المعنویۀ الخفیه گلشنی بردعی
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
مدرس زاده.عبدالرضا
ارائۀ الگوی مدرسۀ شاد از طریق واکاوی مضامین شادی در ادبیات و فرهنگ ایرانی
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
مرادی.ایوب
بررسی تطبیقی اشعار تعلیمیِ منسوب به امام رضا (ع) با اشعار تعلیمی سعدی شیرازی با رویکرد نظریة بینامتنیت
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
موسوی سالم.سیده سمیه
بررسی تطبیقی اشعار تعلیمیِ منسوب به امام رضا (ع) با اشعار تعلیمی سعدی شیرازی با رویکرد نظریة بینامتنیت
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
موسوی سیرجانی.سهیلا
کاربست اندیشههای اجتماعی و اندرزهای خواجه نظامالملک در کتاب سیاستنامه در عصر کنونی
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
موسوی.سید کاظم
بررسی مؤلّفه های «خودشکوفایی» در شخصیّت زال برپایة نظریة روانشناختی مزلو
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
ن
نادی.محمدعلی
ارائۀ الگوی مدرسۀ شاد از طریق واکاوی مضامین شادی در ادبیات و فرهنگ ایرانی
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]
نجفی.عیسی
بررسی فلسفة اخلاق در شاهنامة فردوسی براساس نظریة امر الهی
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
نعمتی.فاروق
بررسی تطبیقی اشعار تعلیمیِ منسوب به امام رضا (ع) با اشعار تعلیمی سعدی شیرازی با رویکرد نظریة بینامتنیت
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
نقابی.عفت
بازتاب برخی اندرزها و اندیشه های پیشینیان در منظومة برزونامۀ کهن
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
نوعی.سارا
بررسی مؤلفههای رشد اخلاقی کودک در داستانهای احمدرضا احمدی (با رویکرد به نظریة یادگیری اجتماعی)
[
دوره13,
شماره
52
- زمستانسال
1400]
نیکداراصل.محمّدحسین
تحلیل شخصیت در گلستان و بوستان سعدی براساس تیپ های هفتگانة سیاره ای ویلیام بن هم
[
دوره13,
شماره
51
- پاییزسال
1400]
نیکروز.یوسف
آموزههای تعلیمی بر مبنای حضور نسلهای متفاوت در شاهنامه
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
ه
هاشم پور.معصومه
آموزههای تعلیمی بر مبنای حضور نسلهای متفاوت در شاهنامه
[
دوره13,
شماره
50
- تابستانسال
1400]
ی
یلمه ها.احمدرضا
تأثیر رذایل اخلاقی بر اختلالات نظام معرفتی با تکیه بر داستانهای بلعم باعورا، برصیصا، هاروت و ماروت از مثنوی المعنویۀ الخفیه گلشنی بردعی
[
دوره13,
شماره
49
- بهارسال
1400]