ابراهیم زاده.رضا
طراحی مدل اثر بخشی تبلیغات بومی شده در شبکههای اجتماعی با رویکرد تحلیل مضمون کیفی
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
ابراهیمی.نرجس
بررسی جامعه شناختی رابطه شبکههای اجتماعی و ارتباطات خانواده در مناطق روستایی شهرستان کاشمر
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
ارباب.طاهره
تجزیه و تحلیل عوامل مؤثر بر رفتار مصرفکننده در بازاریابی موبایل
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
اسدی طاری.محمدحسن
بررسی تطبیقی شعارها و برنامههای انتخاباتی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری سال 1396 در محتوای روزنامههای کیهان، اعتماد، رسالت و شرق
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
اسدی.سکینه
سیاستگذاری رسانهای برای ارتقا کیفیت سرگرمی در برنامههای تلویزیون جمهوری اسلامی ایران
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
اعتباریان.اکبر
الگوی مفهومی مدیریت توجه در سیمای جمهوری اسلامی ایران
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
تقوی رمضانی.فاطمه
هویتسازی با تکیه بر رسانههای نوین
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
تقی پور.فائزه
آثار و دستاوردهای فردی و اجتماعی حضور رسانههای خبری در جلسات دادرسی
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
ث
ثانوی.نسیم
هراس اجتماعی، چت GPT و سرقت علمی
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
ج
جلوان.مینا
تجارب کاربران زن از همذاتپنداری با جراحیهای زیبایی در محتواهای اینستاگرام
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
جهانشاهی.امید
سیاستگذاری رسانهای برای ارتقا کیفیت سرگرمی در برنامههای تلویزیون جمهوری اسلامی ایران
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
ح
حسین زاده.حمیده
تدوین مدل ساختاری نقش سواد رسانه بر ارزشهای فردی با میانجیگری انعطافپذیری شناختی زنان شهر تهران
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
حسین نیای سلیمی.زکیه
بررسی و تحلیل نشانههای اعتماد به نفس در تصاویر فیلم "کناره غربی" با استفاده از رویکرد کرس و ونلیوون
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
حسینی دانا.حمیدرضا
بررسی جامعه شناختی رابطه شبکههای اجتماعی و ارتباطات خانواده در مناطق روستایی شهرستان کاشمر
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
حسینی دانا.حمیدرضا
هویتسازی با تکیه بر رسانههای نوین
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
حمیدی.حجت اله
تجزیه و تحلیل عوامل مؤثر بر رفتار مصرفکننده در بازاریابی موبایل
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
خ
خمامی.محمدجواد
ارائه الگوی رسانهای تابآوری شبکه بانکی بر محور اقتصاد مقاومتی در قبال تهاجم رسانهای و جنگ روانی شبکههای اجتماعی در خلال پاندمی کرونا: مطالعه گراندد تئوری
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
خمامی.محمدجواد
ارائه الگوی رسانهای تابآوری شبکه بانکی بر محور اقتصاد مقاومتی در قبال تهاجم رسانهای و جنگ روانی شبکههای اجتماعی در خلال پاندمی کرونا: مطالعه گراندد تئوری
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
د
دادگران.سید محمد
بازتاب سبک زندگی دینی در سریالهای خانوادگی ماه رمضان (مطالعه موردی: شبکههای 1، 2 و 3)
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
درزیان ستمی.حسن
هویتسازی با تکیه بر رسانههای نوین
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
دهقانی.زلیخا
طراحی مدل اثر بخشی تبلیغات بومی شده در شبکههای اجتماعی با رویکرد تحلیل مضمون کیفی
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
ر
راسته.مرتضی
آثار و دستاوردهای فردی و اجتماعی حضور رسانههای خبری در جلسات دادرسی
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
رزمجو.محمد
شناسایی چالشهای سیاستگذاری ساترا در زمینه مجوزدهی به رسانهها
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
رسولی.محمد رضا
بازتاب سبک زندگی دینی در سریالهای خانوادگی ماه رمضان (مطالعه موردی: شبکههای 1، 2 و 3)
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
رشتبر.سمانه
تدوین مدل ساختاری نقش سواد رسانه بر ارزشهای فردی با میانجیگری انعطافپذیری شناختی زنان شهر تهران
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
رشیدپور.علی
الگوی مفهومی مدیریت توجه در سیمای جمهوری اسلامی ایران
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
زمانی.عباس
تجارب کاربران زن از همذاتپنداری با جراحیهای زیبایی در محتواهای اینستاگرام
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
س
سالاری.اکرم
واکاوی شرایط و زمینههای شکلگیری بینش مشتریان بانک صادرات: یک مطالعه دادهبنیاد
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
سجادی.محمدسجاد
الگوی جرمشناسی زنان در ارتباط با فضای مجازی و جرائم رایانهای
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
سلطانی بیرامی.اسماعیل
الگوی مفهومی مدیریت توجه در سیمای جمهوری اسلامی ایران
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
سلطانی فر.محمد
هویتسازی با تکیه بر رسانههای نوین
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
سیادتان.محمد
بررسی نقش بازاریابی رسانههای اجتماعی بر پیشبرد تبلیغات دهان به دهان الکترونیک مقاصد گردشگری (مورد مطالعه: استان تهران)
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
ش
شاه منصوری.بیتا
بررسی جامعه شناختی رابطه شبکههای اجتماعی و ارتباطات خانواده در مناطق روستایی شهرستان کاشمر
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
شریفی.سعید
الگوی مفهومی مدیریت توجه در سیمای جمهوری اسلامی ایران
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
شریفی.سعید
ارائه الگوی رسانهای تابآوری شبکه بانکی بر محور اقتصاد مقاومتی در قبال تهاجم رسانهای و جنگ روانی شبکههای اجتماعی در خلال پاندمی کرونا: مطالعه گراندد تئوری
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
شیخ الاسلامی.عباس
الگوی جرمشناسی زنان در ارتباط با فضای مجازی و جرائم رایانهای
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
شیرعلی.اسماعیل
هراس اجتماعی، چت GPT و سرقت علمی
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
شیری.طهمورث
بررسی تطبیقی شعارها و برنامههای انتخاباتی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری سال 1396 در محتوای روزنامههای کیهان، اعتماد، رسالت و شرق
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
ص
صادقی.مهرداد
طراحی مدل اثر بخشی تبلیغات بومی شده در شبکههای اجتماعی با رویکرد تحلیل مضمون کیفی
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
ض
ضابط.شادی
واکاوی شرایط و زمینههای شکلگیری بینش مشتریان بانک صادرات: یک مطالعه دادهبنیاد
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
ق
قره خانی.محسن
تجزیه و تحلیل عوامل مؤثر بر رفتار مصرفکننده در بازاریابی موبایل
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
قهرمانی تولابی.حدید
نگرش و سواد رایانهای معلمان مدارس هوشمند در استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرآیندهای آموزشی و اداری
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
ک
کاویانی.الهام
نگرش و سواد رایانهای معلمان مدارس هوشمند در استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرآیندهای آموزشی و اداری
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
کروبی.مهدی
بررسی نقش بازاریابی رسانههای اجتماعی بر پیشبرد تبلیغات دهان به دهان الکترونیک مقاصد گردشگری (مورد مطالعه: استان تهران)
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
م
مجیدی قهرودی.نسیم
بررسی تطبیقی شعارها و برنامههای انتخاباتی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری سال 1396 در محتوای روزنامههای کیهان، اعتماد، رسالت و شرق
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
مجیدی قهرودی.نسیم
سیاستگذاری رسانهای برای ارتقا کیفیت سرگرمی در برنامههای تلویزیون جمهوری اسلامی ایران
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
محمدزاده.رعنا
تدوین مدل ساختاری نقش سواد رسانه بر ارزشهای فردی با میانجیگری انعطافپذیری شناختی زنان شهر تهران
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
محمدی.آناهیتا
بررسی نقش بازاریابی رسانههای اجتماعی بر پیشبرد تبلیغات دهان به دهان الکترونیک مقاصد گردشگری (مورد مطالعه: استان تهران)
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
مظفری.افسانه
بررسی تطبیقی شعارها و برنامههای انتخاباتی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری سال 1396 در محتوای روزنامههای کیهان، اعتماد، رسالت و شرق
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
ملکان.محسن
الگوی جرمشناسی زنان در ارتباط با فضای مجازی و جرائم رایانهای
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
موحدی.رضا
بازتاب سبک زندگی دینی در سریالهای خانوادگی ماه رمضان (مطالعه موردی: شبکههای 1، 2 و 3)
[
دوره18,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
موسیوند.مریم
تدوین مدل ساختاری نقش سواد رسانه بر ارزشهای فردی با میانجیگری انعطافپذیری شناختی زنان شهر تهران
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
مهدیان.حفیظه
هویت جنسیتی برساختی در آثار سودای سیمرغ چهلمین جشنواره فیلم فجر
[
دوره18,
شماره
1
- بهارسال
1402]
نصراللهی.محمدصادق
شناسایی چالشهای سیاستگذاری ساترا در زمینه مجوزدهی به رسانهها
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
و
واحدیان عظیمی.محسن
الگوی جرمشناسی زنان در ارتباط با فضای مجازی و جرائم رایانهای
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
ه
هراتیان.فرزانه
بررسی و تحلیل نشانههای اعتماد به نفس در تصاویر فیلم "کناره غربی" با استفاده از رویکرد کرس و ونلیوون
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
هرمزی زاده.محمد علی
شناسایی چالشهای سیاستگذاری ساترا در زمینه مجوزدهی به رسانهها
[
دوره18,
شماره
2
- تابستانسال
1402]