امانی کلاریجانی.امرالله
بررسی رابطه بین تعاملات اینترنت (چت) و تعاملات بین فردی
[
دوره9,
شماره
25
- تابستانسال
1393]
ب
ببران.صدیقه
بررسی میزان استفاده از تکنولوژیهای نوین ارتباطی در دستگاههای اجرایی شهرستان دماوند
[
دوره9,
شماره
26
- پاییزسال
1393]
برزگر.کیهان
رویکردی انتقادی به پدیده تروریسم: نظریه سنتی و انتقادی
[
دوره9,
شماره
24
- بهارسال
1393]
ت
تاجیک اسماعیلی.سمیه
میزان و ابعاد اعتماد اجتماعی در میان دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران
[
دوره9,
شماره
27
- زمستانسال
1393]
تاجیک اسماعیلی.سمیه
تأثیر اینترنت بر هویت ملی در ایران
[
دوره9,
شماره
26
- پاییزسال
1393]
تاجیک.فاطمه
بررسی مقایسه ای کارکردهای ارتباطی و اقتصادی شبکه های اجتماعی فیس بوک و کلوب
[
دوره9,
شماره
25
- تابستانسال
1393]
تربتی.سروناز
بررسی رابطه میزان استفاده تکنولوژیهای نوین ارتباطی و سواد رسانهای
[
دوره9,
شماره
26
- پاییزسال
1393]
ترزمی نژاد.وحیده
نقش رسانه و مطبوعات در تصمیمات کیفری قضات و اجرای احکام مبتنی بر عدالت
[
دوره9,
شماره
26
- پاییزسال
1393]
ح
حاجی زاده.کریم
مقایسه عوامل مؤثر برنگرش دانشآموزان در ورود باستانشناسی به محتوای درسی مدارس هوشمند و عادی شهر خرمآباد
[
دوره9,
شماره
27
- زمستانسال
1393]
حاجی مینه.رحمت
رویکردی انتقادی به پدیده تروریسم: نظریه سنتی و انتقادی
[
دوره9,
شماره
24
- بهارسال
1393]
حسینی دانا.حمیدرضا
بررسی پیامد های تکنولوژی های نوین ارتباطی بر فرآیند یادگیری
[
دوره9,
شماره
25
- تابستانسال
1393]
حسینی دانا.حمیدرضا
نقش و جایگاه شبکههای اجتماعی در جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی ایران
[
دوره9,
شماره
26
- پاییزسال
1393]
حقیقی.محمدرضا
نقش رسانههای تخصصی حوزه حمل و نقل در توسعه گردشگری ملی
[
دوره9,
شماره
27
- زمستانسال
1393]
حقیقی.محمدرضا
تأثیر فضای مجازی بر تحولات ارتباطات سیاسی
[
دوره9,
شماره
26
- پاییزسال
1393]
حیدری.مجید
رسانههای اجتماعی و مدیریت ارائه خدمات بانکی به نسل دیجیتال با رویکرد نظریه استفاده و رضایتمندی
[
دوره9,
شماره
27
- زمستانسال
1393]
د
دادخواه.مهتاب
مقایسه عوامل مؤثر برنگرش دانشآموزان در ورود باستانشناسی به محتوای درسی مدارس هوشمند و عادی شهر خرمآباد
[
دوره9,
شماره
27
- زمستانسال
1393]
دلاور.علی
ارزیابی عناصر ساختاری معماری در انتقال پیام های مذهبی به مخاطب
[
دوره9,
شماره
24
- بهارسال
1393]
دیندار فرکوش.فیروز
بررسی میزان رضامندی مخاطبان از عملکرد روزنامه های ایران و همشهری
[
دوره9,
شماره
25
- تابستانسال
1393]
دیندار فرکوش.فیروز
عملکرد روزنامه های ایران و همشهری از دیدگاه مخاطبان
[
دوره9,
شماره
24
- بهارسال
1393]
دیندار فرکوش.فیروز
بررسی میزان تاثیر استرس و فشارهای روانی بر عملکرد خبرنگاران شهر تهران در 5 خبرگزاری (دانا پرس، موج، خبرآنلاین، مهر و آنا)
[
دوره9,
شماره
27
- زمستانسال
1393]
ر
رحمانزاده.سید علی
بررسی مقایسه ای ساختار و محتوای اخبار و مطالب مربوط به اعتیاد در روزنامه های ایران و همشهری در سال 1390
[
دوره9,
شماره
25
- تابستانسال
1393]
ز
زارع.زهرا
بررسی عوامل فردی و خانوادگی موثر بر درخواست حمایت های اجتماعی از شبکه های مجازی(آنلاین) در بین دانشجویان دانشگاه آزاد تهران
[
دوره9,
شماره
25
- تابستانسال
1393]
س
سلطانی فر.محمد
بررسی شیوه های تبلیغات انتخاباتی مجلس نهم در استان های عشیر های و غیرعشیر های ازدیدگاه استادان دانشگاه های ایلام وتهران
[
دوره9,
شماره
25
- تابستانسال
1393]
سلطانی فر.محمد
بررسی مشکلات، موانع و راهکارهایی در جهت ایجاد و بهبود روابط عمومی الکترونیک
[
دوره9,
شماره
24
- بهارسال
1393]
سلطانی.ایرج
بررسی و الویتبندی عوامل موثر برکاهش شکاف دیجیتالی درایران با تاکید برنقش دفاتر ICT روستائی (مورد مطالعه: روستاهای استان قم)
[
دوره9,
شماره
26
- پاییزسال
1393]
سلطانی.جلیل
عوامل مؤثر بر گرایش ساکنین شهر شهریار به تماشای برنامههای ماهوارهای
[
دوره9,
شماره
26
- پاییزسال
1393]
ش
شاه منصوری.بیتا
بررسی تأثیر تبلیغات تلویزیونی شرکت آب و فاضلاب استان تهران بر میزان صرفه جویی آب در میان شهروندان مناطق شش گانه آبفای تهران
[
دوره9,
شماره
24
- بهارسال
1393]
شریفی.فرزانه
نقش رسانههای تخصصی حوزه حمل و نقل در توسعه گردشگری ملی
[
دوره9,
شماره
27
- زمستانسال
1393]
شریفی.فرزانه
تأثیر فضای مجازی بر تحولات ارتباطات سیاسی
[
دوره9,
شماره
26
- پاییزسال
1393]
شعله کار.شیما
رابطه بین فرهنگ سازمانی و به کارگیری فناوری های نوین ارتباطی با مورد کاوی در معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران (رادیو)
[
دوره9,
شماره
25
- تابستانسال
1393]
ط
طاهری.آرش
نشانهشناسی تبلیغات اخلاقی در سطح شهر تهران مطالعه موردی " جنگ، کار تا پیروزی... "
[
دوره9,
شماره
27
- زمستانسال
1393]
طاهریان.مریم
بررسی میزان استفاده از تکنولوژیهای نوین ارتباطی در دستگاههای اجرایی شهرستان دماوند
[
دوره9,
شماره
26
- پاییزسال
1393]
طوطیان اصفهانی.صدیقه
ارتباط بین توانمندسازی و بهره وری منابع انسانی در دانشگاه آزاداسلامی( واحد تهران شرق)
[
دوره9,
شماره
25
- تابستانسال
1393]
ف
فرهنگی.علی اکبر
رسانههای اجتماعی و مدیریت ارائه خدمات بانکی به نسل دیجیتال با رویکرد نظریه استفاده و رضایتمندی
[
دوره9,
شماره
27
- زمستانسال
1393]
فرهنگی.علی اکبر
بررسی میزان و علل بهره مندی مخاطبان قائم شهری از تلویزیون های ماهواره ای
[
دوره9,
شماره
25
- تابستانسال
1393]
فرهنگی.علی اکبر
دیپلماسی دیجیتال و روابط میان دولت ها در جوامع معاصر
[
دوره9,
شماره
24
- بهارسال
1393]
ق
قرائتی.علیرضا
دیپلماسی دیجیتال و روابط میان دولت ها در جوامع معاصر
[
دوره9,
شماره
24
- بهارسال
1393]
ک
کاوسی.اسماعیل
هوش فرهنگی کارکنان و نقش آن در توسعه فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه
[
دوره9,
شماره
26
- پاییزسال
1393]
کاووسی.اسماعیل
نقش مؤلفه های فرهنگی دراستقرار مدیریت دانایی در دانشگاه آزاد اسلامی 1
[
دوره9,
شماره
24
- بهارسال
1393]
کردی.ناهید
بررسی عوامل فردی و خانوادگی موثر بر درخواست حمایت های اجتماعی از شبکه های مجازی(آنلاین) در بین دانشجویان دانشگاه آزاد تهران
[
دوره9,
شماره
25
- تابستانسال
1393]
گ
گوهری.حمیده
بررسی شیوههای بازنمایی قومیتهای ایرانی در شبکههای اجتماعی مجازی
[
دوره9,
شماره
27
- زمستانسال
1393]
ل
لشکری.کبری
بررسی عوامل موثر بر کارآفرینی مدیران روابط عمومی سازمان های شهر تهران
[
دوره9,
شماره
24
- بهارسال
1393]
م
متانی.مهرداد
بررسی میزان و علل بهره مندی مخاطبان قائم شهری از تلویزیون های ماهواره ای
[
دوره9,
شماره
25
- تابستانسال
1393]
محمدپور.سارا
بررسی مقایسه ای کارکردهای ارتباطی و اقتصادی شبکه های اجتماعی فیس بوک و کلوب
[
دوره9,
شماره
25
- تابستانسال
1393]
محمدزاده.زینب
رابطه شیوههای فرزندپروری با پرخاشگری و اضطراب کودکان پیش دبستانی شهر فردیس کرج
[
دوره9,
شماره
27
- زمستانسال
1393]
محمدی.افشین
بررسی عوامل موثر بر کارآفرینی مدیران روابط عمومی سازمان های شهر تهران
[
دوره9,
شماره
24
- بهارسال
1393]
مصلایی راد.سارا
بررسی میزان رعایت اخلاق رسانهای در روزنامه همشهری از دیدگاه دانشجویان رشته علوم ارتباطات و روزنامه نگاری دانشگاه علامه طباطبایی
[
دوره9,
شماره
24
- بهارسال
1393]
مظفری.افسانه
بررسی شیوه های تبلیغات انتخاباتی مجلس نهم در استان های عشیر های و غیرعشیر های ازدیدگاه استادان دانشگاه های ایلام وتهران
[
دوره9,
شماره
25
- تابستانسال
1393]
مظفری.افسانه
نشانهشناسی تبلیغات اخلاقی در سطح شهر تهران مطالعه موردی " جنگ، کار تا پیروزی... "
[
دوره9,
شماره
27
- زمستانسال
1393]
میراسماعیلی.بی بی السادات
نقش و جایگاه شبکههای اجتماعی در جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی ایران
[
دوره9,
شماره
26
- پاییزسال
1393]
میرزاخانیان.آنی
بررسی عوامل موثر بر رضایت شغلی روزنامهنگاران بخش حوادث و اجتماعی شهر تهران
[
دوره9,
شماره
26
- پاییزسال
1393]
ن
نصراللهی.اکبر
نقش رسانههای تخصصی حوزه حمل و نقل در توسعه گردشگری ملی
[
دوره9,
شماره
27
- زمستانسال
1393]
نصراللهی.اکبر
تأثیر فضای مجازی بر تحولات ارتباطات سیاسی
[
دوره9,
شماره
26
- پاییزسال
1393]
نصیری.بهاره
عوامل مؤثر بر گرایش ساکنین شهر شهریار به تماشای برنامههای ماهوارهای
[
دوره9,
شماره
26
- پاییزسال
1393]
نصیری.بهاره
رابطه شیوههای فرزندپروری با پرخاشگری و اضطراب کودکان پیش دبستانی شهر فردیس کرج
[
دوره9,
شماره
27
- زمستانسال
1393]
نیرومند.لیلا
عوامل موثر بر حضور زنان تهرانی در شبکههای اجتماعی مجازی
[
دوره9,
شماره
26
- پاییزسال
1393]
نیکخواه قمصری.نرگس
تاملی بر رابطه فضای مجازی و هویت جنسیتی مطالعه موردی کاربران اینترنت در شهر کاشان
[
دوره9,
شماره
27
- زمستانسال
1393]
ه
هاشمی.سید محمود
هوش فرهنگی کارکنان و نقش آن در توسعه فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه
[
دوره9,
شماره
26
- پاییزسال
1393]
هاشمی.سید محمود
نقش مؤلفه های فرهنگی دراستقرار مدیریت دانایی در دانشگاه آزاد اسلامی 1
[
دوره9,
شماره
24
- بهارسال
1393]