تاجیک اسماعیلی.سمیه
بررسی رابطه میان تماشای تبلیغات تلویزیون با میزان مصرف گرایی
[
دوره7,
شماره
17
- تابستانسال
1391]
تربتی.سروناز
بررسی میزان و عوامل اعتماد شهروندان جوان تهران به تلویزیون بی بی سی فارسی
[
دوره7,
شماره
17
- تابستانسال
1391]
ترزمی نژاد.وحیده
مسئولیت مدنی رسانه های تصویری « نسبت به پخش برنامه های برون مرزی»
[
دوره7,
شماره
16
- بهارسال
1391]
توسلی.غلام عباس
تحلیل و بررسی ابعاد سرمایه اجتماعی در شبکه های اجتماعی مجازی (با تاکید بر تئوری شبکه)
[
دوره7,
شماره
18
- پاییزسال
1391]
ج
جعفری.علی
نقش اینترنت در توسعه سیاسی
[
دوره7,
شماره
19
- زمستانسال
1391]
ح
حامدی.محمد
عوامل اجتماعی - فرهنگی مرتبط با سواد رسانه ای دانشجویان (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه آزاد واحد تهران شرق)
[
دوره7,
شماره
19
- زمستانسال
1391]
حسینی.محمد
بررسی نقاط ضعف تبلیغات
[
دوره7,
شماره
17
- تابستانسال
1391]
حقیقی.محمدرضا
بررسی تاثیر ماهواره بر هویت فرهنگی جوانان (مورد مطالعه: مدیران انجمن روابط عمومی ایران)
[
دوره7,
شماره
18
- پاییزسال
1391]
حقیقی.محمدرضا
راهکارهای توسعه روابط عمومی الکترونیک در سازمانهای رسانه ای (موردمطالعه: مدیران انجمن روابط عمومی ایران)
[
دوره7,
شماره
19
- زمستانسال
1391]
حیدری.مجتبی
بررسی اثر رسانه ای شبکه ماهواره ای فارسی 1 بر نگرش مخا طب
[
دوره7,
شماره
18
- پاییزسال
1391]
د
دادگران.سید محمد
بررسی وضعیت پویانمایی داخلی ایران از دید کارشناسان حوزه مؤسسات پویانمایی
[
دوره7,
شماره
16
- بهارسال
1391]
دادگران.محمد
مقایسه چالشها و فرصتهای شغلی زنان روزنامهنگار با زنان غیر روزنامهنگار در حوزه ارتباطات
[
دوره7,
شماره
17
- تابستانسال
1391]
درودی.هما
بررسی تاثیر خصوصیات ادراک شده ازتوصیه کننده تبلیغات افواهی (ارتباط گفتاری) بر انتخاب برند محصولات تکنولوژی ارتباطی
[
دوره7,
شماره
16
- بهارسال
1391]
دلاور.علی
مقایسه چالشها و فرصتهای شغلی زنان روزنامهنگار با زنان غیر روزنامهنگار در حوزه ارتباطات
[
دوره7,
شماره
17
- تابستانسال
1391]
دهقان شاد.حوریه
بررسی ضرورت آموزش سواد رسانه ای کودکان و نوجوانان از نگاه متخصصان آموزش و پرورش شهر تهران
[
دوره7,
شماره
16
- بهارسال
1391]
دیندار فرکوش.فیروز
بررسی نحوه نگرش مدیران ارشد دانشگاهها، پژوهشگاهها و پارکهای علم و فناوری در مورد نقش و جایگاه روابط عمومی و ملاکهای انتصاب مدیر روابط عمومی
[
دوره7,
شماره
18
- پاییزسال
1391]
رحمانزاده.سید علی
رابطه بین میزان هوش فرهنگی مدیران استانی و توسعه مشارکت کارکنان در مراکز شهرستانی (مورد مطالعه: موسسه فرهنگی خبرگزاری فارس)
[
دوره7,
شماره
19
- زمستانسال
1391]
رسولی.محمدرضا
بررسی میزان رعایت اصول صحیح خبرنویسی در بین چهار روزنامه پرشمار صبح تهران
[
دوره7,
شماره
17
- تابستانسال
1391]
شاه منصوری.بیتا
اعتبار رسانه ای به عنوان یک منبع استراتژیک بررسی تئوریک نقش اعتبار رسانه ای در مدل های مدیریت استراتژیک
[
دوره7,
شماره
19
- زمستانسال
1391]
شاه منصوری.بیتا
لزوم ایجاد نظام اخلاق حرفه ای در تبلیغات بازرگانی
[
دوره7,
شماره
16
- بهارسال
1391]
ص
صادقی لواسانی نیا.نادر
بررسی اثر رسانه ای شبکه ماهواره ای فارسی 1 بر نگرش مخا طب
[
دوره7,
شماره
18
- پاییزسال
1391]
صبوری خسروشاهی.حبیب
بررسی تاثیر رسانه ملی در ایجاد شکاف نسلی
[
دوره7,
شماره
19
- زمستانسال
1391]
طاهری.علی
بررسی سازوکارهای ارتباطی پست مدرن در فیلم آلزایمر
[
دوره7,
شماره
17
- تابستانسال
1391]
طاهریان.مریم
بررسی ساختارشبکه های اجتماعی فلیکسترو فتکی
[
دوره7,
شماره
17
- تابستانسال
1391]
ع
عقیلی.سید وحید
نقش اینترنت در توسعه سیاسی
[
دوره7,
شماره
19
- زمستانسال
1391]
علی پور.رضا
نقش ارتباطات الکترونیک بر فرآیند ارتباطات سازمانی
[
دوره7,
شماره
18
- پاییزسال
1391]
ف
فرهنگی.علی اکبر
بررسی نقش ارتباطات کلامی در ایجاد انگیزه بعنوان عاملی تاثیرگذار بر مدل تعالی سازمانی : EFQM
[
دوره7,
شماره
18
- پاییزسال
1391]
فرهنگی.علی اکبر
لزوم ایجاد نظام اخلاق حرفه ای در تبلیغات بازرگانی
[
دوره7,
شماره
16
- بهارسال
1391]
ق
قرائتی.علیرضا
تأثیر دیپلماسی رسانه ای بر تبادل فرهنگی کشورها
[
دوره7,
شماره
19
- زمستانسال
1391]
ک
کاوسی.اسماعیل
بررسی نقش رسانه ملی در کنترل بحران آب تهران در سال 1380
[
دوره7,
شماره
17
- تابستانسال
1391]
کاوسی.اسماعیل
رابطه بین میزان هوش فرهنگی مدیران استانی و توسعه مشارکت کارکنان در مراکز شهرستانی (مورد مطالعه: موسسه فرهنگی خبرگزاری فارس)
[
دوره7,
شماره
19
- زمستانسال
1391]
گ
گیوریان.حسن
نقش رسانه های جمعی در کنترل فساد اداری
[
دوره7,
شماره
17
- تابستانسال
1391]
گیوریان.حسن
بررسی تأثیر رسانه بر سرمایه اجتماعی
[
دوره7,
شماره
16
- بهارسال
1391]
م
محمدپور.سارا
عوامل اجتماعی مؤثر در تأثیرپذیری کودکان از تلویزیون
[
دوره7,
شماره
18
- پاییزسال
1391]
مظفری.افسانه
بررسی شیوه های تبلیغات سیاسی در فضای مجازی از نظر دانشجویان ارتباطات
[
دوره7,
شماره
16
- بهارسال
1391]
مظفری.افسانه
بررسی میزان بهرهمندی دانشجویان کارشناسی رشته ارتباطات اجتماعی شهر تهران از برنامه های شبکههای رادیویی ایران
[
دوره7,
شماره
17
- تابستانسال
1391]
ملکیان.نازنین
بررسی رابطه میان تماشای تبلیغات تلویزیون با میزان مصرف گرایی
[
دوره7,
شماره
17
- تابستانسال
1391]
ملکیان.نازنین
نقش ارتباطات الکترونیک بر فرآیند ارتباطات سازمانی
[
دوره7,
شماره
18
- پاییزسال
1391]
میر اسماعیلی.بی بی سادات
بررسی تاثیر همگرایی رسانه ای بر سیاستگذاری های رسانه ها از دیدگاه متخصصان مدیریت و تکنولوژی
[
دوره7,
شماره
18
- پاییزسال
1391]
میرزاخانیان.آنی
بررسی مدیریت سازمانی روزنامه های دنیای اقتصاد و سرمایه
[
دوره7,
شماره
19
- زمستانسال
1391]
ن
نصیری.بهاره
اهمیت آموزش سواد رسانه ای در قرن بیست و یکم
[
دوره7,
شماره
18
- پاییزسال
1391]
نیرومند.لیلا
بررسی رابطه میان تماشای تبلیغات تلویزیون با میزان مصرف گرایی
[
دوره7,
شماره
17
- تابستانسال
1391]
هاشم زهی.نوروز
عوامل مؤثّر بر اعتماد شهروندان کرمانی به اخبار شبکۀ یک تلویزیون
[
دوره7,
شماره
18
- پاییزسال
1391]
هاشمی.سید محمود
اهمیت آموزش سواد رسانه ای در قرن بیست و یکم
[
دوره7,
شماره
18
- پاییزسال
1391]
هاشمی.سید محمود
امکان سنجی پیاده سازی روابط عمومی الکترونیک دردانشگاه آزاد اسلامی(موردمطالعه: واحد تهران شرق- قیام دشت)
[
دوره7,
شماره
17
- تابستانسال
1391]
هاشمی.شهناز
بررسی شیوه های تبلیغات سیاسی در فضای مجازی از نظر دانشجویان ارتباطات
[
دوره7,
شماره
16
- بهارسال
1391]
ی
یحیایی ایله ای.احمد
طراحی مدل ارزشیابی عملکرد روابط عمومی موسسات اقتصادی – تجاری
[
دوره7,
شماره
19
- زمستانسال
1391]