ا

  • الوندی.هومن شفافیت اطلاعاتی، کارویژة اصلی رسانه های جمعی در برابرافکارعمومی (باتاکیدبرهدفمندی یارانه ها) [ دوره7, شماره 17 - تابستان سال 1391]
  • الوندی.هومن بررسی رابطه هویت اسلامی، فضای مجازی وجهانی شدن [ دوره7, شماره 19 - زمستان سال 1391]
  • امانی کلاریجانی.امرالله تحلیل و بررسی ابعاد سرمایه اجتماعی در شبکه های اجتماعی مجازی (با تاکید بر تئوری شبکه) [ دوره7, شماره 18 - پاییز سال 1391]

ب

  • بازغی.نازنین تاثیر رسانه ای جنبش دانشجویی دهه 60 بر شکل گیری اجلاس انسان و محیط زیست استهکلم 1972 [ دوره7, شماره 16 - بهار سال 1391]
  • ببران.صدیقه بررسی دیپلماسی رسانه ای ایران در افغانستان پس از سقوط طالبان [ دوره7, شماره 16 - بهار سال 1391]
  • بختیاری.آمنه بررسی هنجارهای اخلاقی در فضازی مجازی(اینترنت) [ دوره7, شماره 19 - زمستان سال 1391]

پ

  • پوررشیدی.هاتف بررسی دیپلماسی رسانه ای ایران در افغانستان پس از سقوط طالبان [ دوره7, شماره 16 - بهار سال 1391]
  • پورهاشمی.سید عباس تاثیر رسانه ای جنبش دانشجویی دهه 60 بر شکل گیری اجلاس انسان و محیط زیست استهکلم 1972 [ دوره7, شماره 16 - بهار سال 1391]

ت

  • تاجیک اسماعیلی.سمیه هویت ملی در عصر جهانی شدن [ دوره7, شماره 18 - پاییز سال 1391]
  • تاجیک اسماعیلی.سمیه بررسی رابطه میان تماشای تبلیغات تلویزیون با میزان مصرف گرایی [ دوره7, شماره 17 - تابستان سال 1391]
  • تربتی.سروناز بررسی میزان و عوامل اعتماد شهروندان جوان تهران به تلویزیون بی بی سی فارسی [ دوره7, شماره 17 - تابستان سال 1391]
  • ترزمی نژاد.وحیده مسئولیت مدنی رسانه های تصویری « نسبت به پخش برنامه های برون مرزی» [ دوره7, شماره 16 - بهار سال 1391]
  • توسلی.غلام عباس تحلیل و بررسی ابعاد سرمایه اجتماعی در شبکه های اجتماعی مجازی (با تاکید بر تئوری شبکه) [ دوره7, شماره 18 - پاییز سال 1391]

ج

  • جعفری.علی نقش اینترنت در توسعه سیاسی [ دوره7, شماره 19 - زمستان سال 1391]

ح

  • حامدی.محمد عوامل اجتماعی - فرهنگی مرتبط با سواد رسانه ای دانشجویان (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه آزاد واحد تهران شرق) [ دوره7, شماره 19 - زمستان سال 1391]
  • حسینی.محمد بررسی نقاط ضعف تبلیغات [ دوره7, شماره 17 - تابستان سال 1391]
  • حقیقی.محمدرضا بررسی تاثیر ماهواره بر هویت فرهنگی جوانان (مورد مطالعه: مدیران انجمن روابط عمومی ایران) [ دوره7, شماره 18 - پاییز سال 1391]
  • حقیقی.محمدرضا راهکارهای توسعه روابط عمومی الکترونیک در سازمانهای رسانه ای (موردمطالعه: مدیران انجمن روابط عمومی ایران) [ دوره7, شماره 19 - زمستان سال 1391]
  • حیدری.مجتبی بررسی اثر رسانه ای شبکه ماهواره ای فارسی 1 بر نگرش مخا طب [ دوره7, شماره 18 - پاییز سال 1391]

د

  • دادگران.سید محمد بررسی وضعیت پویانمایی داخلی ایران از دید کارشناسان حوزه مؤسسات پویانمایی [ دوره7, شماره 16 - بهار سال 1391]
  • دادگران.محمد مقایسه چالشها و فرصتهای شغلی زنان روزنامهنگار با زنان غیر روزنامهنگار در حوزه ارتباطات [ دوره7, شماره 17 - تابستان سال 1391]
  • درودی.هما بررسی تاثیر خصوصیات ادراک شده ازتوصیه کننده تبلیغات افواهی (ارتباط گفتاری) بر انتخاب برند محصولات تکنولوژی ارتباطی [ دوره7, شماره 16 - بهار سال 1391]
  • دلاور.علی مقایسه چالشها و فرصتهای شغلی زنان روزنامهنگار با زنان غیر روزنامهنگار در حوزه ارتباطات [ دوره7, شماره 17 - تابستان سال 1391]
  • دهقان شاد.حوریه بررسی ضرورت آموزش سواد رسانه ای کودکان و نوجوانان از نگاه متخصصان آموزش و پرورش شهر تهران [ دوره7, شماره 16 - بهار سال 1391]
  • دیندار فرکوش.فیروز بررسی نحوه نگرش مدیران ارشد دانشگاهها، پژوهشگاهها و پارکهای علم و فناوری در مورد نقش و جایگاه روابط عمومی و ملاکهای انتصاب مدیر روابط عمومی [ دوره7, شماره 18 - پاییز سال 1391]
  • دیندار فرکوش.فیروز شفافیت اطلاعاتی، کارویژة اصلی رسانه های جمعی در برابرافکارعمومی (باتاکیدبرهدفمندی یارانه ها) [ دوره7, شماره 17 - تابستان سال 1391]

ر

  • رحمانزاده.سید علی رابطه بین میزان هوش فرهنگی مدیران استانی و توسعه مشارکت کارکنان در مراکز شهرستانی (مورد مطالعه: موسسه فرهنگی خبرگزاری فارس) [ دوره7, شماره 19 - زمستان سال 1391]
  • رسولی.محمدرضا بررسی میزان رعایت اصول صحیح خبرنویسی در بین چهار روزنامه پرشمار صبح تهران [ دوره7, شماره 17 - تابستان سال 1391]
  • رضوی دینانی.ابتسام رسانه ای شدن سیاست [ دوره7, شماره 17 - تابستان سال 1391]
  • رضوی دینانی.ابتسام نظریه شبکه و کاربرد آن در خانواده [ دوره7, شماره 16 - بهار سال 1391]

س

  • سلطانی فر.محمد طراحی مدل ارزشیابی عملکرد روابط عمومی موسسات اقتصادی – تجاری [ دوره7, شماره 19 - زمستان سال 1391]
  • سلطانی فر.محمد بررسی شیوه های تبلیغات سیاسی در فضای مجازی از نظر دانشجویان ارتباطات [ دوره7, شماره 16 - بهار سال 1391]

ش

  • شاه محمدی.عبدالرضا تأثیر دیپلماسی رسانه ای بر تبادل فرهنگی کشورها [ دوره7, شماره 19 - زمستان سال 1391]
  • شاه محمدی.عبدالرضا بررسی نقاط ضعف تبلیغات [ دوره7, شماره 17 - تابستان سال 1391]
  • شاه منصوری.بیتا اعتبار رسانه ای به عنوان یک منبع استراتژیک بررسی تئوریک نقش اعتبار رسانه ای در مدل های مدیریت استراتژیک [ دوره7, شماره 19 - زمستان سال 1391]
  • شاه منصوری.بیتا لزوم ایجاد نظام اخلاق حرفه ای در تبلیغات بازرگانی [ دوره7, شماره 16 - بهار سال 1391]

ص

ط

  • طاهری.علی بررسی سازوکارهای ارتباطی پست مدرن در فیلم آلزایمر [ دوره7, شماره 17 - تابستان سال 1391]
  • طاهریان.مریم بررسی ساختارشبکه های اجتماعی فلیکسترو فتکی [ دوره7, شماره 17 - تابستان سال 1391]

ع

  • عقیلی.سید وحید نقش اینترنت در توسعه سیاسی [ دوره7, شماره 19 - زمستان سال 1391]
  • علی پور.رضا نقش ارتباطات الکترونیک بر فرآیند ارتباطات سازمانی [ دوره7, شماره 18 - پاییز سال 1391]

ف

  • فرهنگی.علی اکبر بررسی نقش ارتباطات کلامی در ایجاد انگیزه بعنوان عاملی تاثیرگذار بر مدل تعالی سازمانی : EFQM [ دوره7, شماره 18 - پاییز سال 1391]
  • فرهنگی.علی اکبر لزوم ایجاد نظام اخلاق حرفه ای در تبلیغات بازرگانی [ دوره7, شماره 16 - بهار سال 1391]

ق

  • قرائتی.علیرضا تأثیر دیپلماسی رسانه ای بر تبادل فرهنگی کشورها [ دوره7, شماره 19 - زمستان سال 1391]

ک

  • کاوسی.اسماعیل بررسی نقش رسانه ملی در کنترل بحران آب تهران در سال 1380 [ دوره7, شماره 17 - تابستان سال 1391]
  • کاوسی.اسماعیل رابطه بین میزان هوش فرهنگی مدیران استانی و توسعه مشارکت کارکنان در مراکز شهرستانی (مورد مطالعه: موسسه فرهنگی خبرگزاری فارس) [ دوره7, شماره 19 - زمستان سال 1391]

گ

  • گیوریان.حسن نقش رسانه های جمعی در کنترل فساد اداری [ دوره7, شماره 17 - تابستان سال 1391]
  • گیوریان.حسن بررسی تأثیر رسانه بر سرمایه اجتماعی [ دوره7, شماره 16 - بهار سال 1391]

م

  • محمدپور.سارا عوامل اجتماعی مؤثر در تأثیرپذیری کودکان از تلویزیون [ دوره7, شماره 18 - پاییز سال 1391]
  • مظفری.افسانه بررسی شیوه های تبلیغات سیاسی در فضای مجازی از نظر دانشجویان ارتباطات [ دوره7, شماره 16 - بهار سال 1391]
  • مظفری.افسانه بررسی میزان بهرهمندی دانشجویان کارشناسی رشته ارتباطات اجتماعی شهر تهران از برنامه های شبکههای رادیویی ایران [ دوره7, شماره 17 - تابستان سال 1391]
  • ملکیان.نازنین بررسی رابطه میان تماشای تبلیغات تلویزیون با میزان مصرف گرایی [ دوره7, شماره 17 - تابستان سال 1391]
  • ملکیان.نازنین نقش ارتباطات الکترونیک بر فرآیند ارتباطات سازمانی [ دوره7, شماره 18 - پاییز سال 1391]
  • میر اسماعیلی.بی بی سادات همگرایی رسانه [ دوره7, شماره 16 - بهار سال 1391]
  • میر اسماعیلی.بی بی سادات بررسی تاثیر همگرایی رسانه ای بر سیاستگذاری های رسانه ها از دیدگاه متخصصان مدیریت و تکنولوژی [ دوره7, شماره 18 - پاییز سال 1391]
  • میرزاخانیان.آنی بررسی مدیریت سازمانی روزنامه های دنیای اقتصاد و سرمایه [ دوره7, شماره 19 - زمستان سال 1391]

ن

  • نصیری.بهاره اهمیت آموزش سواد رسانه ای در قرن بیست و یکم [ دوره7, شماره 18 - پاییز سال 1391]
  • نیرومند.لیلا بررسی رابطه میان تماشای تبلیغات تلویزیون با میزان مصرف گرایی [ دوره7, شماره 17 - تابستان سال 1391]
  • نیرومند.لیلا میزان تاثیر گذاری تبلیغات تجاری تلویزیون بر مصرف گرایی مخاطبان [ دوره7, شماره 16 - بهار سال 1391]

ه

  • هاشم زهی.نوروز عوامل مؤثّر بر اعتماد شهروندان کرمانی به اخبار شبکۀ یک تلویزیون [ دوره7, شماره 18 - پاییز سال 1391]
  • هاشمی.سید محمود اهمیت آموزش سواد رسانه ای در قرن بیست و یکم [ دوره7, شماره 18 - پاییز سال 1391]
  • هاشمی.سید محمود امکان سنجی پیاده سازی روابط عمومی الکترونیک دردانشگاه آزاد اسلامی(موردمطالعه: واحد تهران شرق- قیام دشت) [ دوره7, شماره 17 - تابستان سال 1391]
  • هاشمی.شهناز بررسی شیوه های تبلیغات سیاسی در فضای مجازی از نظر دانشجویان ارتباطات [ دوره7, شماره 16 - بهار سال 1391]

ی

  • یحیایی ایله ای.احمد طراحی مدل ارزشیابی عملکرد روابط عمومی موسسات اقتصادی – تجاری [ دوره7, شماره 19 - زمستان سال 1391]