ا

  • ابطحی.معصومه‌السادات اعتبارسنجی مؤلفه‌های جذب دانشجوی خارجی در دانشگاهها با هدف تبادل پذیری برنامه درسی با تکنیک دلفی [ دوره21, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • احمدی پور اناری.زهره واکاوی راهبردهای درک خواندن در کتاب‌های فارسی دوم و سوم ابتدایی از منظر رویکرد اجتماعی- روان‌شناسی ‌زبان‌‌ [ دوره21, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • احمدی.پروین بازنمایی تجارب زیسته آموزگاران دوره اول ابتدایی از رویکرد «غمخوارانه» در کلاس درس [ دوره21, شماره 81 - تابستان سال 1403]
  • ال خنفر.وسام عزیز تأثیر تدریس بر اساس الگوی چرخه یادگیری (7E) بر روحیه علمی و خودکارآمدی اجتماعی دانشجویان علوم تربیتی دانشگاه‌های فرات میانه (در درس روش تحقیق) [ دوره21, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • الیاسی گرمارودی.پروانه ضرورت توجه به مباحث تربیت اقتصادی در برنامه درسیِ دوره اول متوسطه مبتنی بر مطالعات آینده‌پژوهی [ دوره21, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • امیری.مریم طراحی و اعتبارسنجی چهارچوب برنامه¬درسی آموزش کاهش خطرپذیری از آسیب¬های فضای مجازی برای دوره ابتدایی [ دوره21, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • امیری.هدیه طراحی مدل توسعه سواد بازخورد دانش¬آموزان در یادگیری: رویکرد فراترکیب نظریه ساز [ دوره21, شماره 3 - پاییز سال 1403]

آ

  • آقاخانی.مرضیه طراحی و اعتباریابی الگوی مدرسه کارآمد برای دوره ابتدایی نظام آموزش و پرورش [ دوره21, شماره 3 - پاییز سال 1403]

ب

  • باباخانی.سجاد شناسايي جايگاه برنامه درسي تربيت شهروندي در نظام آموزش و پرورش ايران با رويکرد تحليل گفتمان انتقادي فرکلاف [ دوره21, شماره 81 - تابستان سال 1403]
  • بازدار قمچی قیه.مرتضی شناسایی ابعاد و مولفه¬های برنامه درسی زیرزمینی در مدارس ایران [ دوره21, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • باقرشاهی.ثریا بازنمایی تجارب زیسته آموزگاران دوره اول ابتدایی از رویکرد «غمخوارانه» در کلاس درس [ دوره21, شماره 81 - تابستان سال 1403]
  • باقری کراچی.امین طراحی و اعتبارسنجی چهارچوب برنامه¬درسی آموزش کاهش خطرپذیری از آسیب¬های فضای مجازی برای دوره ابتدایی [ دوره21, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • باقری.خسرو نقد و بررسی بندهای سند برنامه درسی ملّی، بر اساس استلزامات برنامه درسی و تعلیم و تربیت اسلامی [ دوره21, شماره 81 - تابستان سال 1403]
  • بدری.مرتضی طراحی و تدوین الگوی آموزش انشانویسی: پژوهشی کیفی با رویکرد فراترکیب [ دوره21, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • بهرامی.سوسن طراحی و اعتبارسنجی برنامۀ درسي سواد رسانه‌ای برای والدین دانش‌آموزان ابتدایی [ دوره21, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • بهرامی.فاطمه طراحی و تدوین الگوی آموزش انشانویسی: پژوهشی کیفی با رویکرد فراترکیب [ دوره21, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • بيكتاشي.وحيد کارکردهای اجرایی کودکان در مواجهه با برنامه‌های آموزشی وغیرآموزشی تلویزیون [ دوره21, شماره 1 - بهار سال 1403]

پ

  • پرسته قمبوانی.فاطمه ضرورت توجه به مباحث تربیت اقتصادی در برنامه درسیِ دوره اول متوسطه مبتنی بر مطالعات آینده‌پژوهی [ دوره21, شماره 3 - پاییز سال 1403]

ت

  • تقی پور.فائزه کارکردهای اجرایی کودکان در مواجهه با برنامه‌های آموزشی وغیرآموزشی تلویزیون [ دوره21, شماره 1 - بهار سال 1403]

ج

  • جاودانی.محمد طراحی و اعتبارسنجی چهارچوب برنامه¬درسی آموزش کاهش خطرپذیری از آسیب¬های فضای مجازی برای دوره ابتدایی [ دوره21, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • جعفری ثانی.حسین تأثیر تدریس بر اساس الگوی چرخه یادگیری (7E) بر روحیه علمی و خودکارآمدی اجتماعی دانشجویان علوم تربیتی دانشگاه‌های فرات میانه (در درس روش تحقیق) [ دوره21, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • جعفری هرندی.رضا طراحی و اعتبارسنجی برنامۀ درسي سواد رسانه‌ای برای والدین دانش‌آموزان ابتدایی [ دوره21, شماره 1 - بهار سال 1403]

چ

  • چهارباشلو.حسین فهم پدیدارشناسانه از عوامل تاثیرگذار بر شکل گیری هویت معلمی [ دوره21, شماره 3 - پاییز سال 1403]

ح

  • حافظی.حسین تأملی بر چگونگی برنامه ریزی درسی در دوران بیماری کرونا؛ پدیدارشناسی نگرش‌ها و تجربیات زیسته مدیران و معلمان [ دوره21, شماره 81 - تابستان سال 1403]
  • حسینی خواه.علی فهم پدیدارشناسانه از عوامل تاثیرگذار بر شکل گیری هویت معلمی [ دوره21, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • حسینیان.سمیرا تأثیر بازی¬وارسازی فعالیت¬های کلاسی بر کیفیت یادگیری دانش¬آموزان پایه دهم در برنامه درسی شیمی [ دوره21, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • حقیقی.فهیمه السادات ضرورت توجه به مباحث تربیت اقتصادی در برنامه درسیِ دوره اول متوسطه مبتنی بر مطالعات آینده‌پژوهی [ دوره21, شماره 3 - پاییز سال 1403]

خ

  • خادم.کوثر طراحی مدل توسعه سواد بازخورد دانش¬آموزان در یادگیری: رویکرد فراترکیب نظریه ساز [ دوره21, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • خدادای اسفیجار.جواد واکاوی راهبردهای درک خواندن در کتاب‌های فارسی دوم و سوم ابتدایی از منظر رویکرد اجتماعی- روان‌شناسی ‌زبان‌‌ [ دوره21, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • خسروی.رحمت اله تأثیر بازی¬وارسازی فعالیت¬های کلاسی بر کیفیت یادگیری دانش¬آموزان پایه دهم در برنامه درسی شیمی [ دوره21, شماره 1 - بهار سال 1403]

د

  • دهقانی اشکذری.محمدرضا شناسایی و اعتباربخشی مولفه های آموزش مهارت‌های فراشناختی بر مبنای تفکر کوانتومی به دانشجومعلمان [ دوره21, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • دهقانی.مرضیه شناسایی ملاک¬ها و نشانگرهای رویکرد سنجش به مثابه یادگیری در کلاس¬های چندپایه دوره ابتدایی: یک مطالعه کیفی [ دوره21, شماره 1 - بهار سال 1403]

ر

  • رشتی زاده. الناز تأثیر بازی¬وارسازی فعالیت¬های کلاسی بر کیفیت یادگیری دانش¬آموزان پایه دهم در برنامه درسی شیمی [ دوره21, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • رضایی راد.مجتبی مقایسه کیفیت یادگیری الکترونیکی و سبک¬های یادگیری دانش¬آموزان متوسطه دوم مدارس دولتی و غیر¬دولتی [ دوره21, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • رضایی راد.مجتبی تاثیر آموزش مبتنی بر یادگیری معکوس بر یادگیری خودتنظیمی، درگیری تحصیلی و خودکارآمدی دانش آموزان پایه چهارم در درس ریاضی [ دوره21, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • رضایی.مهدیه تأملی بر چگونگی برنامه ریزی درسی در دوران بیماری کرونا؛ پدیدارشناسی نگرش‌ها و تجربیات زیسته مدیران و معلمان [ دوره21, شماره 81 - تابستان سال 1403]
  • رضائی.فاطمه شناسایی ملاک¬ها و نشانگرهای رویکرد سنجش به مثابه یادگیری در کلاس¬های چندپایه دوره ابتدایی: یک مطالعه کیفی [ دوره21, شماره 1 - بهار سال 1403]

ز

  • زیرک.مهدی سنتزپژوهی مؤلفه¬های الگوی چابک سازی برنامه¬های درسی آموزش عالی [ دوره21, شماره 1 - بهار سال 1403]

س

  • سادات احمدی. سیده نگین فهم پدیدارشناسانه از عوامل تاثیرگذار بر شکل گیری هویت معلمی [ دوره21, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • سالاری.مریم سنتزپژوهی مؤلفه¬های الگوی چابک سازی برنامه¬های درسی آموزش عالی [ دوره21, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • سجادیان.ایلناز اثربخشی بسته آموزشی تجربه بهینه مبتنی بر نظریه چیکسنت میهای بر تعامل و خوداعتمادی معلمان دوره ابتدایی [ دوره21, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • سجادیان.ایلناز طراحی مدل آموزشی معلم مثبت در دوره متوسطه دوم (پایه دهم) با استفاده نظریه برخاسته از داده‌ها [ دوره21, شماره 81 - تابستان سال 1403]
  • سلطانی دزکی.سمیه طراحی مدل آموزشی معلم مثبت در دوره متوسطه دوم (پایه دهم) با استفاده نظریه برخاسته از داده‌ها [ دوره21, شماره 81 - تابستان سال 1403]
  • سلیمی.لیلا اعتبارسنجی مؤلفه‌های جذب دانشجوی خارجی در دانشگاهها با هدف تبادل پذیری برنامه درسی با تکنیک دلفی [ دوره21, شماره 1 - بهار سال 1403]

ش

  • شاه طالبی.بدری طراحی و اعتباریابی الگوی مدرسه کارآمد برای دوره ابتدایی نظام آموزش و پرورش [ دوره21, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • شریفی بلو.زهرا طراحي الگوي عوامل موثر بر برنامه درسي محيط کار مبتني بر مديريت يادگيري [ دوره21, شماره 81 - تابستان سال 1403]
  • شعبانی بشلی.زهرا مقایسه کیفیت یادگیری الکترونیکی و سبک¬های یادگیری دانش¬آموزان متوسطه دوم مدارس دولتی و غیر¬دولتی [ دوره21, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • شعبانی فرد.مجید طراحی مدل توسعه سواد بازخورد دانش¬آموزان در یادگیری: رویکرد فراترکیب نظریه ساز [ دوره21, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • شفیعی سروستانی.مریم طراحی مدل توسعه سواد بازخورد دانش¬آموزان در یادگیری: رویکرد فراترکیب نظریه ساز [ دوره21, شماره 3 - پاییز سال 1403]

ص

  • صابر گرگانی.افسانه طراحی برنامه درسی ارتقاء خودکارآمدی دانشجویان در نظام آموزش عالی [ دوره21, شماره 81 - تابستان سال 1403]
  • صاحی.اکبر شناسايي جايگاه برنامه درسي تربيت شهروندي در نظام آموزش و پرورش ايران با رويکرد تحليل گفتمان انتقادي فرکلاف [ دوره21, شماره 81 - تابستان سال 1403]
  • صادقی.مهرداد کارکردهای اجرایی کودکان در مواجهه با برنامه‌های آموزشی وغیرآموزشی تلویزیون [ دوره21, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • صادقي.عليرضا اعتبارسنجی مؤلفه‌های جذب دانشجوی خارجی در دانشگاهها با هدف تبادل پذیری برنامه درسی با تکنیک دلفی [ دوره21, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • صالحی.کیوان شناسایی ملاک¬ها و نشانگرهای رویکرد سنجش به مثابه یادگیری در کلاس¬های چندپایه دوره ابتدایی: یک مطالعه کیفی [ دوره21, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • صفائی موحد.سعید طراحي الگوي عوامل موثر بر برنامه درسي محيط کار مبتني بر مديريت يادگيري [ دوره21, شماره 81 - تابستان سال 1403]
  • صمدی.پروین بازنمایی تجارب زیسته آموزگاران دوره اول ابتدایی از رویکرد «غمخوارانه» در کلاس درس [ دوره21, شماره 81 - تابستان سال 1403]

ع

  • عباسی.ایمان نقد و بررسی بندهای سند برنامه درسی ملّی، بر اساس استلزامات برنامه درسی و تعلیم و تربیت اسلامی [ دوره21, شماره 81 - تابستان سال 1403]
  • عراقیه.علیرضا طراحي الگوي عوامل موثر بر برنامه درسي محيط کار مبتني بر مديريت يادگيري [ دوره21, شماره 81 - تابستان سال 1403]
  • عزیزی ملک آبادی.حمید سنتزپژوهی روش‌های تدریس زیست‌شناسی با تأکید بر یادگیری عمیق [ دوره21, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • عصاره.علیرضا فهم پدیدارشناسانه از عوامل تاثیرگذار بر شکل گیری هویت معلمی [ دوره21, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • علائی.رقیه بررسی ذهنیت و تصور دانشجومعلمان از منطق درس کارورزی 4 [ دوره21, شماره 81 - تابستان سال 1403]
  • علی پور.میکاءیل نقد و بررسی بندهای سند برنامه درسی ملّی، بر اساس استلزامات برنامه درسی و تعلیم و تربیت اسلامی [ دوره21, شماره 81 - تابستان سال 1403]

غ

  • غنچه پور.موسی واکاوی راهبردهای درک خواندن در کتاب‌های فارسی دوم و سوم ابتدایی از منظر رویکرد اجتماعی- روان‌شناسی ‌زبان‌‌ [ دوره21, شماره 3 - پاییز سال 1403]

ف

  • فتحی واجارگاه.کوروش طراحي الگوي عوامل موثر بر برنامه درسي محيط کار مبتني بر مديريت يادگيري [ دوره21, شماره 81 - تابستان سال 1403]
  • فتحی واجارگاه.کوروش شناسایی ابعاد و مولفه¬های برنامه درسی زیرزمینی در مدارس ایران [ دوره21, شماره 3 - پاییز سال 1403]

ق

  • قادری.زهرا اثربخشی بسته آموزشی تجربه بهینه مبتنی بر نظریه چیکسنت میهای بر تعامل و خوداعتمادی معلمان دوره ابتدایی [ دوره21, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • قادري.مصطفي اعتبارسنجی مؤلفه‌های جذب دانشجوی خارجی در دانشگاهها با هدف تبادل پذیری برنامه درسی با تکنیک دلفی [ دوره21, شماره 1 - بهار سال 1403]

ک

  • کارشکی.حسین تأثیر تدریس بر اساس الگوی چرخه یادگیری (7E) بر روحیه علمی و خودکارآمدی اجتماعی دانشجویان علوم تربیتی دانشگاه‌های فرات میانه (در درس روش تحقیق) [ دوره21, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • کریمی.اعظم شناسایی و اعتباربخشی مولفه های آموزش مهارت‌های فراشناختی بر مبنای تفکر کوانتومی به دانشجومعلمان [ دوره21, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • کشتی آرای.نرگس سنتزپژوهی روش‌های تدریس زیست‌شناسی با تأکید بر یادگیری عمیق [ دوره21, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • کیان. دریا طراحی الگوی برنامه درسی چند فرهنگی دوره متوسطه مبتنی بر نظریه بوم شناختی برونفن برنر [ دوره21, شماره 81 - تابستان سال 1403]
  • کیانی سلمی.نرگس واکاوی باورهای تربیتی معلمان با استفاده از پروفایل ایدئولوژی¬های برنامه درسی [ دوره21, شماره 81 - تابستان سال 1403]
  • کیهان.جواد طراحی الگوی برنامه درسی چند فرهنگی دوره متوسطه مبتنی بر نظریه بوم شناختی برونفن برنر [ دوره21, شماره 81 - تابستان سال 1403]

ل

  • لطیفی.ولید تأملی بر چگونگی برنامه ریزی درسی در دوران بیماری کرونا؛ پدیدارشناسی نگرش‌ها و تجربیات زیسته مدیران و معلمان [ دوره21, شماره 81 - تابستان سال 1403]

م

  • ماشینچی.علی‌اصغر شناسایی و اعتباربخشی مولفه های آموزش مهارت‌های فراشناختی بر مبنای تفکر کوانتومی به دانشجومعلمان [ دوره21, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • محمد جاسم. مسلم تأثیر تدریس بر اساس الگوی چرخه یادگیری (7E) بر روحیه علمی و خودکارآمدی اجتماعی دانشجویان علوم تربیتی دانشگاه‌های فرات میانه (در درس روش تحقیق) [ دوره21, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • مؤمنی مهموئی.حسین سنتزپژوهی مؤلفه¬های الگوی چابک سازی برنامه¬های درسی آموزش عالی [ دوره21, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • میرشکاری.ثریا سنتزپژوهی روش‌های تدریس زیست‌شناسی با تأکید بر یادگیری عمیق [ دوره21, شماره 1 - بهار سال 1403]

ن

  • نادی.محمد علی اثربخشی بسته آموزشی تجربه بهینه مبتنی بر نظریه چیکسنت میهای بر تعامل و خوداعتمادی معلمان دوره ابتدایی [ دوره21, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • نادی.محمد علی طراحی مدل آموزشی معلم مثبت در دوره متوسطه دوم (پایه دهم) با استفاده نظریه برخاسته از داده‌ها [ دوره21, شماره 81 - تابستان سال 1403]
  • نادی.محمد علی طراحی و اعتباریابی الگوی مدرسه کارآمد برای دوره ابتدایی نظام آموزش و پرورش [ دوره21, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • نوری.علی واکاوی باورهای تربیتی معلمان با استفاده از پروفایل ایدئولوژی¬های برنامه درسی [ دوره21, شماره 81 - تابستان سال 1403]

و

  • وفایی.رضا نقد و بررسی بندهای سند برنامه درسی ملّی، بر اساس استلزامات برنامه درسی و تعلیم و تربیت اسلامی [ دوره21, شماره 81 - تابستان سال 1403]