ابطحی.معصومهالسادات
اعتبارسنجی مؤلفههای جذب دانشجوی خارجی در دانشگاهها با هدف تبادل پذیری برنامه درسی با تکنیک دلفی
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
احمدی پور اناری.زهره
واکاوی راهبردهای درک خواندن در کتابهای فارسی دوم و سوم ابتدایی از منظر رویکرد اجتماعی- روانشناسی زبان
[
دوره21,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
احمدی.پروین
بازنمایی تجارب زیسته آموزگاران دوره اول ابتدایی از رویکرد «غمخوارانه» در کلاس درس
[
دوره21,
شماره
81
- تابستانسال
1403]
ال خنفر.وسام عزیز
تأثیر تدریس بر اساس الگوی چرخه یادگیری (7E) بر روحیه علمی و خودکارآمدی اجتماعی دانشجویان علوم تربیتی دانشگاههای فرات میانه (در درس روش تحقیق)
[
دوره21,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
الیاسی گرمارودی.پروانه
ضرورت توجه به مباحث تربیت اقتصادی در برنامه درسیِ دوره اول متوسطه مبتنی بر مطالعات آیندهپژوهی
[
دوره21,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
امیری.مریم
طراحی و اعتبارسنجی چهارچوب برنامه¬درسی آموزش کاهش خطرپذیری از آسیب¬های فضای مجازی برای دوره ابتدایی
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
امیری.هدیه
طراحی مدل توسعه سواد بازخورد دانش¬آموزان در یادگیری: رویکرد فراترکیب نظریه ساز
[
دوره21,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
آ
آقاخانی.مرضیه
طراحی و اعتباریابی الگوی مدرسه کارآمد برای دوره ابتدایی نظام آموزش و پرورش
[
دوره21,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
ب
باباخانی.سجاد
شناسايي جايگاه برنامه درسي تربيت شهروندي در نظام آموزش و پرورش ايران با رويکرد تحليل گفتمان انتقادي فرکلاف
[
دوره21,
شماره
81
- تابستانسال
1403]
بازدار قمچی قیه.مرتضی
شناسایی ابعاد و مولفه¬های برنامه درسی زیرزمینی در مدارس ایران
[
دوره21,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
باقرشاهی.ثریا
بازنمایی تجارب زیسته آموزگاران دوره اول ابتدایی از رویکرد «غمخوارانه» در کلاس درس
[
دوره21,
شماره
81
- تابستانسال
1403]
باقری کراچی.امین
طراحی و اعتبارسنجی چهارچوب برنامه¬درسی آموزش کاهش خطرپذیری از آسیب¬های فضای مجازی برای دوره ابتدایی
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
باقری.خسرو
نقد و بررسی بندهای سند برنامه درسی ملّی، بر اساس استلزامات برنامه درسی و تعلیم و تربیت اسلامی
[
دوره21,
شماره
81
- تابستانسال
1403]
بدری.مرتضی
طراحی و تدوین الگوی آموزش انشانویسی: پژوهشی کیفی با رویکرد فراترکیب
[
دوره21,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
بهرامی.سوسن
طراحی و اعتبارسنجی برنامۀ درسي سواد رسانهای برای والدین دانشآموزان ابتدایی
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
بهرامی.فاطمه
طراحی و تدوین الگوی آموزش انشانویسی: پژوهشی کیفی با رویکرد فراترکیب
[
دوره21,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
بيكتاشي.وحيد
کارکردهای اجرایی کودکان در مواجهه با برنامههای آموزشی وغیرآموزشی تلویزیون
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
پ
پرسته قمبوانی.فاطمه
ضرورت توجه به مباحث تربیت اقتصادی در برنامه درسیِ دوره اول متوسطه مبتنی بر مطالعات آیندهپژوهی
[
دوره21,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
ت
تقی پور.فائزه
کارکردهای اجرایی کودکان در مواجهه با برنامههای آموزشی وغیرآموزشی تلویزیون
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ج
جاودانی.محمد
طراحی و اعتبارسنجی چهارچوب برنامه¬درسی آموزش کاهش خطرپذیری از آسیب¬های فضای مجازی برای دوره ابتدایی
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
جعفری ثانی.حسین
تأثیر تدریس بر اساس الگوی چرخه یادگیری (7E) بر روحیه علمی و خودکارآمدی اجتماعی دانشجویان علوم تربیتی دانشگاههای فرات میانه (در درس روش تحقیق)
[
دوره21,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
جعفری هرندی.رضا
طراحی و اعتبارسنجی برنامۀ درسي سواد رسانهای برای والدین دانشآموزان ابتدایی
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
چ
چهارباشلو.حسین
فهم پدیدارشناسانه از عوامل تاثیرگذار بر شکل گیری هویت معلمی
[
دوره21,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
ح
حافظی.حسین
تأملی بر چگونگی برنامه ریزی درسی در دوران بیماری کرونا؛ پدیدارشناسی نگرشها و تجربیات زیسته مدیران و معلمان
[
دوره21,
شماره
81
- تابستانسال
1403]
حسینی خواه.علی
فهم پدیدارشناسانه از عوامل تاثیرگذار بر شکل گیری هویت معلمی
[
دوره21,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
حسینیان.سمیرا
تأثیر بازی¬وارسازی فعالیت¬های کلاسی بر کیفیت یادگیری دانش¬آموزان پایه دهم در برنامه درسی شیمی
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
حقیقی.فهیمه السادات
ضرورت توجه به مباحث تربیت اقتصادی در برنامه درسیِ دوره اول متوسطه مبتنی بر مطالعات آیندهپژوهی
[
دوره21,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
خ
خادم.کوثر
طراحی مدل توسعه سواد بازخورد دانش¬آموزان در یادگیری: رویکرد فراترکیب نظریه ساز
[
دوره21,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
خدادای اسفیجار.جواد
واکاوی راهبردهای درک خواندن در کتابهای فارسی دوم و سوم ابتدایی از منظر رویکرد اجتماعی- روانشناسی زبان
[
دوره21,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
خسروی.رحمت اله
تأثیر بازی¬وارسازی فعالیت¬های کلاسی بر کیفیت یادگیری دانش¬آموزان پایه دهم در برنامه درسی شیمی
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
د
دهقانی اشکذری.محمدرضا
شناسایی و اعتباربخشی مولفه های آموزش مهارتهای فراشناختی بر مبنای تفکر کوانتومی به دانشجومعلمان
[
دوره21,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
دهقانی.مرضیه
شناسایی ملاک¬ها و نشانگرهای رویکرد سنجش به مثابه یادگیری در کلاس¬های چندپایه دوره ابتدایی: یک مطالعه کیفی
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ر
رشتی زاده. الناز
تأثیر بازی¬وارسازی فعالیت¬های کلاسی بر کیفیت یادگیری دانش¬آموزان پایه دهم در برنامه درسی شیمی
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
رضایی راد.مجتبی
مقایسه کیفیت یادگیری الکترونیکی و سبک¬های یادگیری دانش¬آموزان متوسطه دوم مدارس دولتی و غیر¬دولتی
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
رضایی راد.مجتبی
تاثیر آموزش مبتنی بر یادگیری معکوس بر یادگیری خودتنظیمی، درگیری تحصیلی و خودکارآمدی دانش آموزان پایه چهارم در درس ریاضی
[
دوره21,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
رضایی.مهدیه
تأملی بر چگونگی برنامه ریزی درسی در دوران بیماری کرونا؛ پدیدارشناسی نگرشها و تجربیات زیسته مدیران و معلمان
[
دوره21,
شماره
81
- تابستانسال
1403]
رضائی.فاطمه
شناسایی ملاک¬ها و نشانگرهای رویکرد سنجش به مثابه یادگیری در کلاس¬های چندپایه دوره ابتدایی: یک مطالعه کیفی
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ز
زیرک.مهدی
سنتزپژوهی مؤلفه¬های الگوی چابک سازی برنامه¬های درسی آموزش عالی
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
س
سادات احمدی. سیده نگین
فهم پدیدارشناسانه از عوامل تاثیرگذار بر شکل گیری هویت معلمی
[
دوره21,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
سالاری.مریم
سنتزپژوهی مؤلفه¬های الگوی چابک سازی برنامه¬های درسی آموزش عالی
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
سجادیان.ایلناز
اثربخشی بسته آموزشی تجربه بهینه مبتنی بر نظریه چیکسنت میهای بر تعامل و خوداعتمادی معلمان دوره ابتدایی
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
سجادیان.ایلناز
طراحی مدل آموزشی معلم مثبت در دوره متوسطه دوم (پایه دهم) با استفاده نظریه برخاسته از دادهها
[
دوره21,
شماره
81
- تابستانسال
1403]
سلطانی دزکی.سمیه
طراحی مدل آموزشی معلم مثبت در دوره متوسطه دوم (پایه دهم) با استفاده نظریه برخاسته از دادهها
[
دوره21,
شماره
81
- تابستانسال
1403]
سلیمی.لیلا
اعتبارسنجی مؤلفههای جذب دانشجوی خارجی در دانشگاهها با هدف تبادل پذیری برنامه درسی با تکنیک دلفی
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ش
شاه طالبی.بدری
طراحی و اعتباریابی الگوی مدرسه کارآمد برای دوره ابتدایی نظام آموزش و پرورش
[
دوره21,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
شریفی بلو.زهرا
طراحي الگوي عوامل موثر بر برنامه درسي محيط کار مبتني بر مديريت يادگيري
[
دوره21,
شماره
81
- تابستانسال
1403]
شعبانی بشلی.زهرا
مقایسه کیفیت یادگیری الکترونیکی و سبک¬های یادگیری دانش¬آموزان متوسطه دوم مدارس دولتی و غیر¬دولتی
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
شعبانی فرد.مجید
طراحی مدل توسعه سواد بازخورد دانش¬آموزان در یادگیری: رویکرد فراترکیب نظریه ساز
[
دوره21,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
شفیعی سروستانی.مریم
طراحی مدل توسعه سواد بازخورد دانش¬آموزان در یادگیری: رویکرد فراترکیب نظریه ساز
[
دوره21,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
ص
صابر گرگانی.افسانه
طراحی برنامه درسی ارتقاء خودکارآمدی دانشجویان در نظام آموزش عالی
[
دوره21,
شماره
81
- تابستانسال
1403]
صاحی.اکبر
شناسايي جايگاه برنامه درسي تربيت شهروندي در نظام آموزش و پرورش ايران با رويکرد تحليل گفتمان انتقادي فرکلاف
[
دوره21,
شماره
81
- تابستانسال
1403]
صادقی.مهرداد
کارکردهای اجرایی کودکان در مواجهه با برنامههای آموزشی وغیرآموزشی تلویزیون
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
صادقي.عليرضا
اعتبارسنجی مؤلفههای جذب دانشجوی خارجی در دانشگاهها با هدف تبادل پذیری برنامه درسی با تکنیک دلفی
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
صالحی.کیوان
شناسایی ملاک¬ها و نشانگرهای رویکرد سنجش به مثابه یادگیری در کلاس¬های چندپایه دوره ابتدایی: یک مطالعه کیفی
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
صفائی موحد.سعید
طراحي الگوي عوامل موثر بر برنامه درسي محيط کار مبتني بر مديريت يادگيري
[
دوره21,
شماره
81
- تابستانسال
1403]
صمدی.پروین
بازنمایی تجارب زیسته آموزگاران دوره اول ابتدایی از رویکرد «غمخوارانه» در کلاس درس
[
دوره21,
شماره
81
- تابستانسال
1403]
ع
عباسی.ایمان
نقد و بررسی بندهای سند برنامه درسی ملّی، بر اساس استلزامات برنامه درسی و تعلیم و تربیت اسلامی
[
دوره21,
شماره
81
- تابستانسال
1403]
عراقیه.علیرضا
طراحي الگوي عوامل موثر بر برنامه درسي محيط کار مبتني بر مديريت يادگيري
[
دوره21,
شماره
81
- تابستانسال
1403]
عزیزی ملک آبادی.حمید
سنتزپژوهی روشهای تدریس زیستشناسی با تأکید بر یادگیری عمیق
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
عصاره.علیرضا
فهم پدیدارشناسانه از عوامل تاثیرگذار بر شکل گیری هویت معلمی
[
دوره21,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
علائی.رقیه
بررسی ذهنیت و تصور دانشجومعلمان از منطق درس کارورزی 4
[
دوره21,
شماره
81
- تابستانسال
1403]
علی پور.میکاءیل
نقد و بررسی بندهای سند برنامه درسی ملّی، بر اساس استلزامات برنامه درسی و تعلیم و تربیت اسلامی
[
دوره21,
شماره
81
- تابستانسال
1403]
غ
غنچه پور.موسی
واکاوی راهبردهای درک خواندن در کتابهای فارسی دوم و سوم ابتدایی از منظر رویکرد اجتماعی- روانشناسی زبان
[
دوره21,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
ف
فتحی واجارگاه.کوروش
طراحي الگوي عوامل موثر بر برنامه درسي محيط کار مبتني بر مديريت يادگيري
[
دوره21,
شماره
81
- تابستانسال
1403]
فتحی واجارگاه.کوروش
شناسایی ابعاد و مولفه¬های برنامه درسی زیرزمینی در مدارس ایران
[
دوره21,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
ق
قادری.زهرا
اثربخشی بسته آموزشی تجربه بهینه مبتنی بر نظریه چیکسنت میهای بر تعامل و خوداعتمادی معلمان دوره ابتدایی
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
قادري.مصطفي
اعتبارسنجی مؤلفههای جذب دانشجوی خارجی در دانشگاهها با هدف تبادل پذیری برنامه درسی با تکنیک دلفی
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ک
کارشکی.حسین
تأثیر تدریس بر اساس الگوی چرخه یادگیری (7E) بر روحیه علمی و خودکارآمدی اجتماعی دانشجویان علوم تربیتی دانشگاههای فرات میانه (در درس روش تحقیق)
[
دوره21,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
کریمی.اعظم
شناسایی و اعتباربخشی مولفه های آموزش مهارتهای فراشناختی بر مبنای تفکر کوانتومی به دانشجومعلمان
[
دوره21,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
کشتی آرای.نرگس
سنتزپژوهی روشهای تدریس زیستشناسی با تأکید بر یادگیری عمیق
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
کیان. دریا
طراحی الگوی برنامه درسی چند فرهنگی دوره متوسطه مبتنی بر نظریه بوم شناختی برونفن برنر
[
دوره21,
شماره
81
- تابستانسال
1403]
کیانی سلمی.نرگس
واکاوی باورهای تربیتی معلمان با استفاده از پروفایل ایدئولوژی¬های برنامه درسی
[
دوره21,
شماره
81
- تابستانسال
1403]
کیهان.جواد
طراحی الگوی برنامه درسی چند فرهنگی دوره متوسطه مبتنی بر نظریه بوم شناختی برونفن برنر
[
دوره21,
شماره
81
- تابستانسال
1403]
ل
لطیفی.ولید
تأملی بر چگونگی برنامه ریزی درسی در دوران بیماری کرونا؛ پدیدارشناسی نگرشها و تجربیات زیسته مدیران و معلمان
[
دوره21,
شماره
81
- تابستانسال
1403]
م
ماشینچی.علیاصغر
شناسایی و اعتباربخشی مولفه های آموزش مهارتهای فراشناختی بر مبنای تفکر کوانتومی به دانشجومعلمان
[
دوره21,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
محمد جاسم. مسلم
تأثیر تدریس بر اساس الگوی چرخه یادگیری (7E) بر روحیه علمی و خودکارآمدی اجتماعی دانشجویان علوم تربیتی دانشگاههای فرات میانه (در درس روش تحقیق)
[
دوره21,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
مؤمنی مهموئی.حسین
سنتزپژوهی مؤلفه¬های الگوی چابک سازی برنامه¬های درسی آموزش عالی
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
میرشکاری.ثریا
سنتزپژوهی روشهای تدریس زیستشناسی با تأکید بر یادگیری عمیق
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ن
نادی.محمد علی
اثربخشی بسته آموزشی تجربه بهینه مبتنی بر نظریه چیکسنت میهای بر تعامل و خوداعتمادی معلمان دوره ابتدایی
[
دوره21,
شماره
1
- بهارسال
1403]
نادی.محمد علی
طراحی مدل آموزشی معلم مثبت در دوره متوسطه دوم (پایه دهم) با استفاده نظریه برخاسته از دادهها
[
دوره21,
شماره
81
- تابستانسال
1403]
نادی.محمد علی
طراحی و اعتباریابی الگوی مدرسه کارآمد برای دوره ابتدایی نظام آموزش و پرورش
[
دوره21,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
نوری.علی
واکاوی باورهای تربیتی معلمان با استفاده از پروفایل ایدئولوژی¬های برنامه درسی
[
دوره21,
شماره
81
- تابستانسال
1403]
و
وفایی.رضا
نقد و بررسی بندهای سند برنامه درسی ملّی، بر اساس استلزامات برنامه درسی و تعلیم و تربیت اسلامی
[
دوره21,
شماره
81
- تابستانسال
1403]