ابراهیمی.سارا
پیشبینی نظم دهی یادگیری براساس خودکارآمدی تحصیلی و علاقه به مطالعه با واسطه گری راهبردهای پردازش اطلاعات
[
دوره13,
شماره
48
- بهارسال
1395]
ادیب.یوسف
بررسی تجربه دبیران علوم دوره دبیرستان از ماهیت علم: یک مطالعه پدیدارشناسی
[
دوره13,
شماره
51
- زمستانسال
1395]
ادیب.یوسف
تأثیر اجرای شیوههای مختلف یادگیری مشارکتی بر خود کار آمدی عمومی دانشآموزان
[
دوره13,
شماره
49
- تابستانسال
1395]
ارفع.فاطمه
تحلیلی بر وضعیت موجود و مطلوب تصمیمگیرندگان در فرایند طراحی و تدوین برنامه درسی در آموزش صنعتی
[
دوره13,
شماره
48
- بهارسال
1395]
اسدالهی.فاطمه
تحلیل محتوای کتاب تعلیمات اجتماعی ششم بر اساس مؤلفههای سند تحول بنیادین (هویت ملی، اخلاق، آداب و مهارتهای زندگی )
[
دوره13,
شماره
50
- پاییزسال
1395]
اعجم.علی اکبر
داستان هایی برای برنامه فلسفه بزای کودکان مبتنی بر تفکر انتقادی
[
دوره13,
شماره
48
- بهارسال
1395]
اکبری بورنگ.محمد
بررسی رابطه بین ذهنیت فلسفی و جهت گیریهای برنامه درسی دبیران مدارس متوسطه شهر زاهدان در سال تحصیلی 92-1391
[
دوره13,
شماره
48
- بهارسال
1395]
اکبری نودهی.امین
نقش هوشمندسازی مدارس بر کیفیت یادگیری دانشآموزان دوره ابتدایی شهرستان نکا
[
دوره13,
شماره
51
- زمستانسال
1395]
الهی.نسرین
بررسی تأثیر کاربرد الگوی تدریس مشارکت حرفهای مراقبت محور بر بعد روانی ـ حرکتی صلاحیت بالینی دانشجویان پرستاری
[
دوره13,
شماره
49
- تابستانسال
1395]
آ
آزادمرد.شهنام
اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش موفق بر بازدههای شناختی یادگیری دانشجومعلمان در درس روانشناسی تربیتی
[
دوره13,
شماره
50
- پاییزسال
1395]
ب
باقرپور.سمیه
بررسی تفکر انتقادی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه
[
دوره13,
شماره
49
- تابستانسال
1395]
بداقیان.محمود
مهارتهای شهروندی مغفول در برنامه درسی دوره ابتدایی ایران
[
دوره13,
شماره
49
- تابستانسال
1395]
بدیعی.الهه
تأثیر محتوای طراحی شده بر مبنای هر یک از هوشهای چندگانه گاردنر در حیطه تعاملی، بر یادگیری دانشآموزان هنرستانی، درآموزش ترکیبی
[
دوره13,
شماره
49
- تابستانسال
1395]
بذرافشان.مریم
اثر بخشی یادگیری مشارکتی بر عملکرد تحصیلی و نگرش دانشآموزان بر اساس الگوی جورچین
[
دوره13,
شماره
50
- پاییزسال
1395]
براتعلی.مریم
بینشهای اساسی برآمده از یافتههای علوم مغز و اعصاب برای تعلیم و تربیت: مرور سیستماتیک مستندات بینالمللی
[
دوره13,
شماره
48
- بهارسال
1395]
بلوطی.علیرضا
اثربخشی آموزشهای شناختی فعال، غیرفعال و چندحسی بر یادآوری و نگهداری راهبردها درکودکان با نیازهای ویژه ذهنی
[
دوره13,
شماره
49
- تابستانسال
1395]
بیات.زهرا
بررسی تأثیرآموزش دانش پیش زمینهای بین فرهنگی بر مهارت خواندن زبان آموزان ایرانی
[
دوره13,
شماره
49
- تابستانسال
1395]
پ
پناهی توانا.صادق
جایگاه مؤلفههای هویت فرهنگی در کتابهای ادبیات فارسی (تحلیل محتوا)
[
دوره13,
شماره
50
- پاییزسال
1395]
پورکریمی.جواد
تبیین نقش انگیزه پیشرفت تحصیلی در بهکارگیری استراتژیهای خـودرهبری (مورد: دانشجویان دانشگاه بیرجند)
[
دوره13,
شماره
51
- زمستانسال
1395]
پیری.موسی
تأثیر اجرای شیوههای مختلف یادگیری مشارکتی بر خود کار آمدی عمومی دانشآموزان
[
دوره13,
شماره
49
- تابستانسال
1395]
پیری.موسی
تأثیر اجرای شیوههای مختلف یادگیری مشارکتی بر خود کار آمدی عمومی دانشآموزان
[
دوره13,
شماره
49
- تابستانسال
1395]
ت
ترک زاده.جعفر
تبیین و تحلیل کتاب فارسی ششم ابتدایی در چارچوب تحلیل انتقادی گفتمان
[
دوره13,
شماره
49
- تابستانسال
1395]
ج
جباریان گرو.مرتضی
اثربخشی بازخورد نوشتاری و شفاهی معلم بر یادگیری خودتنظیمی و پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی
[
دوره13,
شماره
49
- تابستانسال
1395]
جعفری هرندی.رضا
بررسی و مقایسه میزان توجه به مفاهیم مهدویت در کتب درسی معارف اسلامی آموزش و پرورش
[
دوره13,
شماره
48
- بهارسال
1395]
جمالی تازه کند.محمد
فراسوی یادگیری الکترونیکی 1: مفهوم پردازی وب 2 و دلالت های آن بر معرفی الگوی برنامه درسی آموزش مجازی
[
دوره13,
شماره
51
- زمستانسال
1395]
جناب زاده رودباری.مریم
بررسی میزان اعتماد پذیری برنامه آموزش فلسفه برای کودکان (p4c) در فعالیتهای پرورشی بر کنترل برون ریزی و درون ریزی خشم در دانشآموزان پسرمقطع متوسطه مدارس شهر تهران
[
دوره13,
شماره
51
- زمستانسال
1395]
جوکار.ناصر
نقش واسطه ای راهبردهای یادگیری در ارتباط بین خودکارآمدی تحصیلی و سبک های حل مسئله
[
دوره13,
شماره
51
- زمستانسال
1395]
ح
حاجی زاد.محمد
مقایسه مهارتهای اینترنتی و مهارتهای حرفهای دبیران مدارس علوم فنی و علوم نظری دوره متوسطه دوم
[
دوره13,
شماره
49
- تابستانسال
1395]
حدادنیا.سیروس
نقش واسطه ای راهبردهای یادگیری در ارتباط بین خودکارآمدی تحصیلی و سبک های حل مسئله
[
دوره13,
شماره
51
- زمستانسال
1395]
حسینی.سید مهدی
بررسی رابطه بین ذهنیت فلسفی و جهت گیریهای برنامه درسی دبیران مدارس متوسطه شهر زاهدان در سال تحصیلی 92-1391
[
دوره13,
شماره
48
- بهارسال
1395]
حسینی.میرقاسم
میزان رعایت اصول علمی در تدوین هدفهای برنامه درسی تحصیلات تکمیلی مطالعه موردی: دانشگاه اصفهان
[
دوره13,
شماره
48
- بهارسال
1395]
حیدرپور.معصومه
رابطه سبکهای یادگیری با روحیه پرسشگری دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه اصفهان
[
دوره13,
شماره
50
- پاییزسال
1395]
خ
خالوندی.فاطمه
اثر بخشی یادگیری مشارکتی بر عملکرد تحصیلی و نگرش دانشآموزان بر اساس الگوی جورچین
[
دوره13,
شماره
50
- پاییزسال
1395]
خباره.کبری
تبیین نقش انگیزه پیشرفت تحصیلی در بهکارگیری استراتژیهای خـودرهبری (مورد: دانشجویان دانشگاه بیرجند)
[
دوره13,
شماره
51
- زمستانسال
1395]
خسروی.معصومه
اثربخشی بازخورد نوشتاری و شفاهی معلم بر یادگیری خودتنظیمی و پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی
[
دوره13,
شماره
49
- تابستانسال
1395]
خلیلی.حسن
راهکارهای ارتقاء اثربخشی دوره های آموزش ضمن خدمت فراگیران ناجا در فرماندهی انتظامی استان اصفهان
[
دوره13,
شماره
51
- زمستانسال
1395]
د
داداش زاده.مجید
بررسی نقش عوامل زمینهای مؤثر در تقلب تحصیلی دانشآموزان: رویکرد تحلیل آمیخته
[
دوره13,
شماره
50
- پاییزسال
1395]
داداش زاده.وحید
بررسی نقش عوامل زمینهای مؤثر در تقلب تحصیلی دانشآموزان: رویکرد تحلیل آمیخته
[
دوره13,
شماره
50
- پاییزسال
1395]
درخشان.مختار
راهکارهای ارتقاء اثربخشی دوره های آموزش ضمن خدمت فراگیران ناجا در فرماندهی انتظامی استان اصفهان
[
دوره13,
شماره
51
- زمستانسال
1395]
ذ
ذهبیون.شهلا
تحلیل محتوای کتابهای درسی جامعهشناسی دوره دبیرستان به لحاظ توجه به مفاهیم تربیت شهروندی
[
دوره13,
شماره
50
- پاییزسال
1395]
ر
راستی بزرگی.مهدی
ارائه مدلی جهت تعیین رابطه بین برنامه درسی پاسخگو و ارزشیابی کلاسی ادراک شده مبتنی بر میانجیگری درگیری تحصیلی
[
دوره13,
شماره
50
- پاییزسال
1395]
رجایی.افسانه
تأثیر برنامه ی درسی قصه گویی و نمایش خلاق بر خلاقیت وعملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر پایه پنجم ابتدایی در دروس انشا و هنر
[
دوره13,
شماره
51
- زمستانسال
1395]
رحمان پور.محمد
میزان رعایت اصول علمی در تدوین هدفهای برنامه درسی تحصیلات تکمیلی مطالعه موردی: دانشگاه اصفهان
[
دوره13,
شماره
48
- بهارسال
1395]
رحمانی.جهانبخش
مقایسه نمرات دانشآموزان مدارس مقطع متوسطه دارای فعالیتهای فوق برنامه و فاقد فعالیتهای فوق برنامه در آزمون رشد مهارتهای اجتماعی ماتسون
[
دوره13,
شماره
48
- بهارسال
1395]
رضایی کلانتری.مرضیه
نقش هوشمندسازی مدارس بر کیفیت یادگیری دانشآموزان دوره ابتدایی شهرستان نکا
[
دوره13,
شماره
51
- زمستانسال
1395]
رمرودی.مسعود
بررسی رابطه بین ذهنیت فلسفی و جهت گیریهای برنامه درسی دبیران مدارس متوسطه شهر زاهدان در سال تحصیلی 92-1391
[
دوره13,
شماره
48
- بهارسال
1395]
رنجدوست.شهرام
رابطه بین سبک پردازش هویت و پیشرفت تحصیلی با نقش واسطهای سلامت عمومی در بین دانشآموزان دختر و پسردوره پیش دانشگاهی
[
دوره13,
شماره
50
- پاییزسال
1395]
رهنما.اکبر
بررسی رویکرد برنامه درسی غالب اعضای هیأت علمی دانشگاه شاهد با عنایت به ماهیت رشتههای تخصصی و سطح تحصیلات آنان
[
دوره13,
شماره
48
- بهارسال
1395]
ریگی.عاطفه
مقایسه ارزیابی عملکرد معلمان از طریق ویدئو دیتا با سایر روشهای موجود ارزیابی عملکرد تدریس
[
دوره13,
شماره
50
- پاییزسال
1395]
ز
زمانی.دکتر بی بی عشرت
بررسی فرصتها و تهدیدها، قوتها و ضعفهای کاربست نوآوریهای هوشمندسازی مطالعه موردی دبیران مدارس متوسطه شهر اصفهان
[
دوره13,
شماره
49
- تابستانسال
1395]
زنگویی.اسدالله
بررسی رابطه بین ذهنیت فلسفی و جهت گیریهای برنامه درسی دبیران مدارس متوسطه شهر زاهدان در سال تحصیلی 92-1391
[
دوره13,
شماره
48
- بهارسال
1395]
س
سبحانی نژاد.مهدی
بررسی رویکرد برنامه درسی غالب اعضای هیأت علمی دانشگاه شاهد با عنایت به ماهیت رشتههای تخصصی و سطح تحصیلات آنان
[
دوره13,
شماره
48
- بهارسال
1395]
سعادتمند.زهره
راهکارهای ارتقاء اثربخشی دوره های آموزش ضمن خدمت فراگیران ناجا در فرماندهی انتظامی استان اصفهان
[
دوره13,
شماره
51
- زمستانسال
1395]
سلطانی.اصغر
اعتباریابی مقیاس نگرش نسبت به علم در بین دانشآموزان دوره متوسطه شهر اصفهان
[
دوره13,
شماره
49
- تابستانسال
1395]
سلیمانپور عمران.محبوبه
بررسی مقایسه ای نظریات ورویکردهای برنامه درسی زیست محیطی
[
دوره13,
شماره
48
- بهارسال
1395]
سلیمی.جمال
مقایسه ارزیابی عملکرد معلمان از طریق ویدئو دیتا با سایر روشهای موجود ارزیابی عملکرد تدریس
[
دوره13,
شماره
50
- پاییزسال
1395]
سماواتیان.حسین
نقش ویژگیهای بازخورد مؤثر بر انگیزش دانشجویان در یادگیری
[
دوره13,
شماره
49
- تابستانسال
1395]
سیادتیان.سید حسین
فراتحلیل مداخلات روان شناختی ـ آموزشی بر پیشرفت اثربخشی تحصیلی دانشآموزان دبیرستانی (1391-1384)
[
دوره13,
شماره
48
- بهارسال
1395]
ش
شاه طالبی.سمیه
شایستگی های مهارتی دانشآموختگان دکتری برنامه درسی ایران؛ بررسی دیدگاه صاحب نظران و متخصصان برنامه ی درسی
[
دوره13,
شماره
51
- زمستانسال
1395]
شبیری.محمد
اثربخشی دورههای آموزش درس پژوهی بر دانش و مهارت تدریس معلمان دوره ابتدایی
[
دوره13,
شماره
48
- بهارسال
1395]
شریف.مصطفی
چالشهای دانشگاه در تدوین محتوای متناسب با شایستگیهای یادگیرنده مادام العمر
[
دوره13,
شماره
50
- پاییزسال
1395]
شریفیان.فریدون
شایستگی های مهارتی دانشآموختگان دکتری برنامه درسی ایران؛ بررسی دیدگاه صاحب نظران و متخصصان برنامه ی درسی
[
دوره13,
شماره
51
- زمستانسال
1395]
شفیع پور.فرهاد
ارائه مدلی جهت تعیین رابطه بین شیفتگی تحصیلی، خلاقیت تحصیلی و موفقیت تحصیلی با خودشکوفایی تحصیلی مبتنی بر میانجیگری جدیت تحصیلی
[
دوره13,
شماره
48
- بهارسال
1395]
شفیع پور.فرهاد
ارائه مدلی جهت تعیین رابطه بین برنامه درسی پاسخگو و ارزشیابی کلاسی ادراک شده مبتنی بر میانجیگری درگیری تحصیلی
[
دوره13,
شماره
50
- پاییزسال
1395]
شهسواری.جواد
بررسی تفکر انتقادی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه
[
دوره13,
شماره
49
- تابستانسال
1395]
شیخ الاسلامی.راضیه
نقش واسطه ای راهبردهای یادگیری در ارتباط بین خودکارآمدی تحصیلی و سبک های حل مسئله
[
دوره13,
شماره
51
- زمستانسال
1395]
ص
صابری.رضا
ارزیابی نظام آموزش هنر دوره ابتدایی ازمنظر قلمروهای اساسی و ساختار محتوایی: مطالعه دیدگاه های معلمان، مدیران و کارشناسان
[
دوره13,
شماره
51
- زمستانسال
1395]
صاحی.اکبر
ویژگیهای برنامههای درسی در عصر جهانی شدن و بینالمللی کردن برنامه درسی
[
دوره13,
شماره
50
- پاییزسال
1395]
صالحی عمران.ابراهیم
بررسی نقش یادگیری های غیر رسمی در پرورش شایستگی های کلیدی در محیط های آموزش عالی وشغلی
[
دوره13,
شماره
51
- زمستانسال
1395]
صبوری.مسیح
بینشهای اساسی برآمده از یافتههای علوم مغز و اعصاب برای تعلیم و تربیت: مرور سیستماتیک مستندات بینالمللی
[
دوره13,
شماره
48
- بهارسال
1395]
صحابت انور.سعید
اثربخشی دورههای آموزش درس پژوهی بر دانش و مهارت تدریس معلمان دوره ابتدایی
[
دوره13,
شماره
48
- بهارسال
1395]
صفرزاده.سحر
رابطه تفکر انتقادی و فراشناخت با سبک های یادگیری و موفقیت تحصیلی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز
[
دوره13,
شماره
51
- زمستانسال
1395]
ط
طالبی.هوشنگ
اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش موفق بر بازدههای شناختی یادگیری دانشجومعلمان در درس روانشناسی تربیتی
[
دوره13,
شماره
50
- پاییزسال
1395]
ع
عابدی.حیدر علی
بررسی تأثیر کاربرد الگوی تدریس مشارکت حرفهای مراقبت محور بر بعد روانی ـ حرکتی صلاحیت بالینی دانشجویان پرستاری
[
دوره13,
شماره
49
- تابستانسال
1395]
عارفی.محبوبه
فراسوی یادگیری الکترونیکی 1: مفهوم پردازی وب 2 و دلالت های آن بر معرفی الگوی برنامه درسی آموزش مجازی
[
دوره13,
شماره
51
- زمستانسال
1395]
عامری.شهربانو
بررسی رویکرد برنامه درسی غالب اعضای هیأت علمی دانشگاه شاهد با عنایت به ماهیت رشتههای تخصصی و سطح تحصیلات آنان
[
دوره13,
شماره
48
- بهارسال
1395]
عباسی.عفت
ویژگیهای برنامههای درسی در عصر جهانی شدن و بینالمللی کردن برنامه درسی
[
دوره13,
شماره
50
- پاییزسال
1395]
عبداللهی.حسین
ارزیابی سازوکارهای تجربهشده برقراری ارتباط بین آموزش فنی و حرفهای رسمی و بازار کار در ایران
[
دوره13,
شماره
49
- تابستانسال
1395]
عرفانی.نصراله
اثربخشی دورههای آموزش درس پژوهی بر دانش و مهارت تدریس معلمان دوره ابتدایی
[
دوره13,
شماره
48
- بهارسال
1395]
عظیمی.محمد
تأثیر اجرای شیوههای مختلف یادگیری مشارکتی بر خود کار آمدی عمومی دانشآموزان
[
دوره13,
شماره
49
- تابستانسال
1395]
علوی لنگرودی.سیدکاظم
تأثیر برنامه ی درسی قصه گویی و نمایش خلاق بر خلاقیت وعملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر پایه پنجم ابتدایی در دروس انشا و هنر
[
دوره13,
شماره
51
- زمستانسال
1395]
ف
فتحی آذر.اسنکندر
بررسی تجربه دبیران علوم دوره دبیرستان از ماهیت علم: یک مطالعه پدیدارشناسی
[
دوره13,
شماره
51
- زمستانسال
1395]
فتحی واجارگاه.کوروش
فراسوی یادگیری الکترونیکی 1: مفهوم پردازی وب 2 و دلالت های آن بر معرفی الگوی برنامه درسی آموزش مجازی
[
دوره13,
شماره
51
- زمستانسال
1395]
فخاری.غلامعلی
مقایسه مهارتهای اینترنتی و مهارتهای حرفهای دبیران مدارس علوم فنی و علوم نظری دوره متوسطه دوم
[
دوره13,
شماره
49
- تابستانسال
1395]
فرامرزی.سالار
اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش موفق بر بازدههای شناختی یادگیری دانشجومعلمان در درس روانشناسی تربیتی
[
دوره13,
شماره
50
- پاییزسال
1395]
فرج اللهی.مهران
تأثیر محتوای طراحی شده بر مبنای هر یک از هوشهای چندگانه گاردنر در حیطه تعاملی، بر یادگیری دانشآموزان هنرستانی، درآموزش ترکیبی
[
دوره13,
شماره
49
- تابستانسال
1395]
فرزانفر.جواد
داستان هایی برای برنامه فلسفه بزای کودکان مبتنی بر تفکر انتقادی
[
دوره13,
شماره
48
- بهارسال
1395]
فرهادی امجد.فرهاد
تبیین نقش انگیزه پیشرفت تحصیلی در بهکارگیری استراتژیهای خـودرهبری (مورد: دانشجویان دانشگاه بیرجند)
[
دوره13,
شماره
51
- زمستانسال
1395]
فقیهی.علی نقی
بررسی و مقایسه میزان توجه به مفاهیم مهدویت در کتب درسی معارف اسلامی آموزش و پرورش
[
دوره13,
شماره
48
- بهارسال
1395]
قادری.مصطفی
مقایسه ارزیابی عملکرد معلمان از طریق ویدئو دیتا با سایر روشهای موجود ارزیابی عملکرد تدریس
[
دوره13,
شماره
50
- پاییزسال
1395]
قاسم پور.علی
بررسی فرصتها و تهدیدها، قوتها و ضعفهای کاربست نوآوریهای هوشمندسازی مطالعه موردی دبیران مدارس متوسطه شهر اصفهان
[
دوره13,
شماره
49
- تابستانسال
1395]
قاسمی زاد.علیرضا
تحلیل محتوای کتاب تعلیمات اجتماعی ششم بر اساس مؤلفههای سند تحول بنیادین (هویت ملی، اخلاق، آداب و مهارتهای زندگی )
[
دوره13,
شماره
50
- پاییزسال
1395]
قربان دردی نژاد.فرهاد
بررسی تأثیرآموزش دانش پیش زمینهای بین فرهنگی بر مهارت خواندن زبان آموزان ایرانی
[
دوره13,
شماره
49
- تابستانسال
1395]
ک
کاظمی مهیاری.حمزه
نقش ویژگیهای بازخورد مؤثر بر انگیزش دانشجویان در یادگیری
[
دوره13,
شماره
49
- تابستانسال
1395]
کجباف.محمدباقر
اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش موفق بر بازدههای شناختی یادگیری دانشجومعلمان در درس روانشناسی تربیتی
[
دوره13,
شماره
50
- پاییزسال
1395]
کرمی.مرتضی
تحلیلی بر وضعیت موجود و مطلوب تصمیمگیرندگان در فرایند طراحی و تدوین برنامه درسی در آموزش صنعتی
[
دوره13,
شماره
48
- بهارسال
1395]
کریمی.صدیقه
چالشهای دانشگاه در تدوین محتوای متناسب با شایستگیهای یادگیرنده مادام العمر
[
دوره13,
شماره
50
- پاییزسال
1395]
کریمی.محمدحسن
تبیین و تحلیل کتاب فارسی ششم ابتدایی در چارچوب تحلیل انتقادی گفتمان
[
دوره13,
شماره
49
- تابستانسال
1395]
کشاورزی.فهیمه
تبیین و تحلیل کتاب فارسی ششم ابتدایی در چارچوب تحلیل انتقادی گفتمان
[
دوره13,
شماره
49
- تابستانسال
1395]
کشتی آرای.نرگس
بینشهای اساسی برآمده از یافتههای علوم مغز و اعصاب برای تعلیم و تربیت: مرور سیستماتیک مستندات بینالمللی
[
دوره13,
شماره
48
- بهارسال
1395]
کشتی آرای.نرگس
تحلیل محتوای کتابهای درسی جامعهشناسی دوره دبیرستان به لحاظ توجه به مفاهیم تربیت شهروندی
[
دوره13,
شماره
50
- پاییزسال
1395]
کشتی آرای.نرگس
بررسی مقایسه ای نظریات ورویکردهای برنامه درسی زیست محیطی
[
دوره13,
شماره
48
- بهارسال
1395]
محمدجانی.ابراهیم
جایگاه شهروند جهانی در برنامه درسی مطالعات اجتماعی پایه ششم ابتدایی
[
دوره13,
شماره
48
- بهارسال
1395]
محمدی فر.محمدعلی
اثربخشی بازخورد نوشتاری و شفاهی معلم بر یادگیری خودتنظیمی و پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی
[
دوره13,
شماره
49
- تابستانسال
1395]
مزاری.ابراهیم
تبیین نقش انگیزه پیشرفت تحصیلی در بهکارگیری استراتژیهای خـودرهبری (مورد: دانشجویان دانشگاه بیرجند)
[
دوره13,
شماره
51
- زمستانسال
1395]
مشایخی پور.مصطفی
اثربخشی دورههای آموزش درس پژوهی بر دانش و مهارت تدریس معلمان دوره ابتدایی
[
دوره13,
شماره
48
- بهارسال
1395]
معروفی.یحیی
جایگاه مؤلفههای هویت فرهنگی در کتابهای ادبیات فارسی (تحلیل محتوا)
[
دوره13,
شماره
50
- پاییزسال
1395]
ملکی آوارسین.صادق
مقایسه میزان مشارکت دبیران در مدیریت با توجه به سبکهای تفکر آنان در مدارس متوسطه شهرستان نقده در سال تحصیلی 92-91
[
دوره13,
شماره
49
- تابستانسال
1395]
منصوری گرگر.رحیمه
ویژگیهای برنامههای درسی در عصر جهانی شدن و بینالمللی کردن برنامه درسی
[
دوره13,
شماره
50
- پاییزسال
1395]
موسوی.ستاره
بررسی فرصتها و تهدیدها، قوتها و ضعفهای کاربست نوآوریهای هوشمندسازی مطالعه موردی دبیران مدارس متوسطه شهر اصفهان
[
دوره13,
شماره
49
- تابستانسال
1395]
مولا قلقاچی.سمیه
بررسی تجربه دبیران علوم دوره دبیرستان از ماهیت علم: یک مطالعه پدیدارشناسی
[
دوره13,
شماره
51
- زمستانسال
1395]
ن
نادی.محمد علی
مدل یابی معادلات ساختاری رابطه بین یادگیری خودراهبر، سبکهای یادگیری و راهبردهای یادگیری با پیشرفت تحصیلی درس زبان انگلیسی دانشآموزان پیش دانشگاهی مدارس دولتی شهر اصفهان
[
دوره13,
شماره
49
- تابستانسال
1395]
ناطقی.فائزه
مهارتهای شهروندی مغفول در برنامه درسی دوره ابتدایی ایران
[
دوره13,
شماره
49
- تابستانسال
1395]
نجفی.حسن
بررسی و مقایسه میزان توجه به مفاهیم مهدویت در کتب درسی معارف اسلامی آموزش و پرورش
[
دوره13,
شماره
48
- بهارسال
1395]
نصر اصفهانی.احمد رضا
میزان رعایت اصول علمی در تدوین هدفهای برنامه درسی تحصیلات تکمیلی مطالعه موردی: دانشگاه اصفهان
[
دوره13,
شماره
48
- بهارسال
1395]
نصر.احمدرضا
چالشهای دانشگاه در تدوین محتوای متناسب با شایستگیهای یادگیرنده مادام العمر
[
دوره13,
شماره
50
- پاییزسال
1395]
نقش.سیمین
ارائه مدلی جهت تعیین رابطه بین شیفتگی تحصیلی، خلاقیت تحصیلی و موفقیت تحصیلی با خودشکوفایی تحصیلی مبتنی بر میانجیگری جدیت تحصیلی
[
دوره13,
شماره
48
- بهارسال
1395]
نقی پور.کمال
مقایسه میزان مشارکت دبیران در مدیریت با توجه به سبکهای تفکر آنان در مدارس متوسطه شهرستان نقده در سال تحصیلی 92-91
[
دوره13,
شماره
49
- تابستانسال
1395]
نوبخت.مریم
بررسی تأثیر کاربرد الگوی تدریس مشارکت حرفهای مراقبت محور بر بعد روانی ـ حرکتی صلاحیت بالینی دانشجویان پرستاری
[
دوره13,
شماره
49
- تابستانسال
1395]
نوروزی مصیر.رضا
مقایسه نمرات دانشآموزان مدارس مقطع متوسطه دارای فعالیتهای فوق برنامه و فاقد فعالیتهای فوق برنامه در آزمون رشد مهارتهای اجتماعی ماتسون
[
دوره13,
شماره
48
- بهارسال
1395]
و
وفایی.فاطمه
تحلیلی بر وضعیت موجود و مطلوب تصمیمگیرندگان در فرایند طراحی و تدوین برنامه درسی در آموزش صنعتی
[
دوره13,
شماره
48
- بهارسال
1395]
ولوی.پروانه
بررسی تفکر انتقادی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه
[
دوره13,
شماره
49
- تابستانسال
1395]
ه
همایی.رضا
بررسی فرصتها و تهدیدها، قوتها و ضعفهای کاربست نوآوریهای هوشمندسازی مطالعه موردی دبیران مدارس متوسطه شهر اصفهان
[
دوره13,
شماره
49
- تابستانسال
1395]
ی
یارمحمدزاده.پیمان
بررسی نقش عوامل زمینهای مؤثر در تقلب تحصیلی دانشآموزان: رویکرد تحلیل آمیخته
[
دوره13,
شماره
50
- پاییزسال
1395]
یوسفی.علی رضا
تحلیل محتوای کتابهای درسی جامعهشناسی دوره دبیرستان به لحاظ توجه به مفاهیم تربیت شهروندی
[
دوره13,
شماره
50
- پاییزسال
1395]
یوسفی.علی رضا
بینشهای اساسی برآمده از یافتههای علوم مغز و اعصاب برای تعلیم و تربیت: مرور سیستماتیک مستندات بینالمللی
[
دوره13,
شماره
48
- بهارسال
1395]