ا

  • ابطحی.معصومه‌السادات اعتبارسنجی مؤلفه‌های جذب دانشجوی خارجی در دانشگاهها با هدف تبادل پذیری برنامه درسی با تکنیک دلفی [ دوره21, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • امیری.مریم طراحی و اعتبارسنجی چهارچوب برنامه¬درسی آموزش کاهش خطرپذیری از آسیب¬های فضای مجازی برای دوره ابتدایی [ دوره21, شماره 1 - بهار سال 1403]

ب

  • بهرامی.سوسن طراحی و اعتبارسنجی برنامۀ درسي سواد رسانه‌ای برای والدین دانش‌آموزان ابتدایی [ دوره21, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • بيكتاشي.وحيد کارکردهای اجرایی کودکان در مواجهه با برنامه‌های آموزشی وغیرآموزشی تلویزیون [ دوره21, شماره 1 - بهار سال 1403]

ت

  • تقی پور.فائزه کارکردهای اجرایی کودکان در مواجهه با برنامه‌های آموزشی وغیرآموزشی تلویزیون [ دوره21, شماره 1 - بهار سال 1403]

ج

  • جاودانی.محمد طراحی و اعتبارسنجی چهارچوب برنامه¬درسی آموزش کاهش خطرپذیری از آسیب¬های فضای مجازی برای دوره ابتدایی [ دوره21, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • جعفری هرندی.رضا طراحی و اعتبارسنجی برنامۀ درسي سواد رسانه‌ای برای والدین دانش‌آموزان ابتدایی [ دوره21, شماره 1 - بهار سال 1403]

ح

  • حسینیان.سمیرا تأثیر بازی¬وارسازی فعالیت¬های کلاسی بر کیفیت یادگیری دانش¬آموزان پایه دهم در برنامه درسی شیمی [ دوره21, شماره 1 - بهار سال 1403]

خ

  • خسروی.رحمت اله تأثیر بازی¬وارسازی فعالیت¬های کلاسی بر کیفیت یادگیری دانش¬آموزان پایه دهم در برنامه درسی شیمی [ دوره21, شماره 1 - بهار سال 1403]

د

  • دهقانی.مرضیه شناسایی ملاک¬ها و نشانگرهای رویکرد سنجش به مثابه یادگیری در کلاس¬های چندپایه دوره ابتدایی: یک مطالعه کیفی [ دوره21, شماره 1 - بهار سال 1403]

ر

  • رشتی زاده. الناز تأثیر بازی¬وارسازی فعالیت¬های کلاسی بر کیفیت یادگیری دانش¬آموزان پایه دهم در برنامه درسی شیمی [ دوره21, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • رضایی راد.مجتبی مقایسه کیفیت یادگیری الکترونیکی و سبک¬های یادگیری دانش¬آموزان متوسطه دوم مدارس دولتی و غیر¬دولتی [ دوره21, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • رضائی.فاطمه شناسایی ملاک¬ها و نشانگرهای رویکرد سنجش به مثابه یادگیری در کلاس¬های چندپایه دوره ابتدایی: یک مطالعه کیفی [ دوره21, شماره 1 - بهار سال 1403]

ز

  • زیرک.مهدی سنتزپژوهی مؤلفه¬های الگوی چابک سازی برنامه¬های درسی آموزش عالی [ دوره21, شماره 1 - بهار سال 1403]

س

  • سالاری.مریم سنتزپژوهی مؤلفه¬های الگوی چابک سازی برنامه¬های درسی آموزش عالی [ دوره21, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • سجادیان.ایلناز اثربخشی بسته آموزشی تجربه بهینه مبتنی بر نظریه چیکسنت میهای بر تعامل و خوداعتمادی معلمان دوره ابتدایی [ دوره21, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • سلیمی.لیلا اعتبارسنجی مؤلفه‌های جذب دانشجوی خارجی در دانشگاهها با هدف تبادل پذیری برنامه درسی با تکنیک دلفی [ دوره21, شماره 1 - بهار سال 1403]

ش

  • شعبانی بشلی.زهرا مقایسه کیفیت یادگیری الکترونیکی و سبک¬های یادگیری دانش¬آموزان متوسطه دوم مدارس دولتی و غیر¬دولتی [ دوره21, شماره 1 - بهار سال 1403]

ص

  • صادقی.مهرداد کارکردهای اجرایی کودکان در مواجهه با برنامه‌های آموزشی وغیرآموزشی تلویزیون [ دوره21, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • صادقي.عليرضا اعتبارسنجی مؤلفه‌های جذب دانشجوی خارجی در دانشگاهها با هدف تبادل پذیری برنامه درسی با تکنیک دلفی [ دوره21, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • صالحی.کیوان شناسایی ملاک¬ها و نشانگرهای رویکرد سنجش به مثابه یادگیری در کلاس¬های چندپایه دوره ابتدایی: یک مطالعه کیفی [ دوره21, شماره 1 - بهار سال 1403]

ع

  • عزیزی ملک آبادی.حمید سنتزپژوهی روش‌های تدریس زیست‌شناسی با تأکید بر یادگیری عمیق [ دوره21, شماره 1 - بهار سال 1403]

ق

  • قادری.زهرا اثربخشی بسته آموزشی تجربه بهینه مبتنی بر نظریه چیکسنت میهای بر تعامل و خوداعتمادی معلمان دوره ابتدایی [ دوره21, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • قادري.مصطفي اعتبارسنجی مؤلفه‌های جذب دانشجوی خارجی در دانشگاهها با هدف تبادل پذیری برنامه درسی با تکنیک دلفی [ دوره21, شماره 1 - بهار سال 1403]

ک

  • کشتی آرای.نرگس سنتزپژوهی روش‌های تدریس زیست‌شناسی با تأکید بر یادگیری عمیق [ دوره21, شماره 1 - بهار سال 1403]

م

  • مؤمنی مهموئی.حسین سنتزپژوهی مؤلفه¬های الگوی چابک سازی برنامه¬های درسی آموزش عالی [ دوره21, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • میرشکاری.ثریا سنتزپژوهی روش‌های تدریس زیست‌شناسی با تأکید بر یادگیری عمیق [ دوره21, شماره 1 - بهار سال 1403]

ن

  • نادی.محمد علی اثربخشی بسته آموزشی تجربه بهینه مبتنی بر نظریه چیکسنت میهای بر تعامل و خوداعتمادی معلمان دوره ابتدایی [ دوره21, شماره 1 - بهار سال 1403]