فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - بررسی تأثیر کیفیت ادراک شده و امنیت ادراک شده خدمات الکترونیکی بر ارزش ویژه برند محسن خون سیاوش الیکا امیراصل مجید محمدی پور پامساری دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - تأثیر خودپنداره فردی (جمعگرا در برابر فردگرا) و حس نوستالژی بر نگرش و قصد توصیه و خرید مصرفکنندگان محصولات مواد غذایی مریم مجنونیان نوش آبادی حمید سعیدی شهرزاد چیت ساز دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - بررسی تطبیقی تأثیر برجستگی برند بر تصمیمگیری به خرید در لوازم خانگی ایرانی و خارجی با رویکرد داده بنیاد نیوشا ده بینی محمد حقیقی عبدالخالق غلامی چنارستان علیا دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - رابطهسنجی عوامل مدیریتی، فنی و محیطی با تمایل به پذیرش کسب و کار الکترونیک در میان شرکتهای کوچک و متوسط توزیع کننده محصولات دارویی در شهر تهران نوشین طویلی محمدرضا رمضانی قمی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - بررسی تأثیر تحریفهای شناختی بر تصویر ذهنی برند (مطالعه موردی: مشتریان شرکت همکاران سیستم) ندا مرادی محمد غفاری دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - ارزیابی تأثیر آمیخته بازاریابی بر برچسب خصوصی ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: محصولات لبنی) انیسه قدرتی مقدسه محمدیان دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - راحتی تحویل خرید آنلاین و تأثیر آن بر افزایش رضایت مشتری عباس احمدی سید احمد حیدری دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 8 - بررسی تأثیر ادراک از منصفانه بودن قیمت بر تمایل به خرید مصرفکننده محصولات سامسونگ (مطالعه موردی: شهروندان اراکی) علی اکبر میرزایی محمدکریم قلعه نویی