ا

  • ابراهیمی.سارا تحلیل روان‌سنجی پرسشنامه راهبردهای مشارکت آنلاین در دانشجویان [ دوره14, شماره 56 - تابستان سال 1401]
  • احمدی.رحیم مقایسه اثربخشی آموزش مهارت‌های خودتنظیمی انگیزشی و آموزش مهارت‌های هیجانی- اجتماعی بر سرزندگی تحصیلی، تاب‌آوری و درگیری تحصیلی در دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوره اول دارای عملکرد تحصیلی پایین ناحیه پنج تبریز [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1400]
  • احمدی.غلامعلی ارزشیابی برنامه‌درسی علوم‌تجربی پایه‌های چهارم، پنجم و ششم ابتدایی مبتنی بر اسناد بالادستی [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1400]
  • اسحاقی مقدم.فائزه نقش واسطه‌ای یادگیری خودتنظیمی در رابطه بین نیازهای اساسی روان‌شناختی و تعلل‌ورزی تحصیلی در دانشجویان [ دوره14, شماره 56 - تابستان سال 1401]
  • اسدزاده.حسن تأثیر برنامه توانمندسازی روان‌شناختی معلم بر تعامل معلم ـ دانش‌آموز، هیجانات و خوش‌بینی تحصیلی معلمان [ دوره14, شماره 55 - زمستان سال 1400]
  • اعتمادی نیا.مهین مقایسه اثربخشی درمان تعاملی والد-کودک(PCIT)، آموزش ذهن‌آگاهی کودک محور و برنامه والدین سال‌های باورنکردنی(IY) بر نشانه‌های برونی‌سازی شده دانش‌آموزان دوره اول ابتدایی شهر تبریز [ دوره14, شماره 56 - تابستان سال 1401]
  • افرا.رقیه شناسایی چالش‌ها و راهکارهای ارزشیابی مؤثر از یادگیری دانش‌آموزان دوره ابتدایی در نرم‌افزار شاد توسط نومعلمان [ دوره14, شماره 56 - تابستان سال 1401]
  • افشارپور.سمیه تأثیر آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی یادگیری بر خودناتوان‌سازی تحصیلی و یادگیری خودراهبر دانش‌آموزان کنکوری [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1400]
  • اقدسی.علی مقایسه اثربخشی روش‌های آموزشی رجیوامیلیا و های‌اسکوپ بر خلاقیت و مهارت‌های اجتماعی نوآموزان پیش‌دبستان شهر تبریز [ دوره14, شماره 55 - زمستان سال 1400]
  • اوبالاسی.اناهیتا مقایسه اثربخشی درمان تعاملی والد-کودک(PCIT)، آموزش ذهن‌آگاهی کودک محور و برنامه والدین سال‌های باورنکردنی(IY) بر نشانه‌های برونی‌سازی شده دانش‌آموزان دوره اول ابتدایی شهر تبریز [ دوره14, شماره 56 - تابستان سال 1401]
  • اولیایی.سمیه اثربخشی نرم‌افزار چندرسانه‌ای آموزشی کودک نابغه بر نگرش و یادگیری مهارت زبان‌آموزی کودکان پیش‌دبستانی [ دوره14, شماره 55 - زمستان سال 1400]
  • اینانلو.مهدی پیش‌بینی سازگاری تحصیلی بر اساس راهبردهای مقابله‌ای و اخلاق تحصیلی دانش‌آموزان [ دوره14, شماره 55 - زمستان سال 1400]

آ

  • آخوندزاده آرانی.علی تأثیر آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی یادگیری بر خودناتوان‌سازی تحصیلی و یادگیری خودراهبر دانش‌آموزان کنکوری [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1400]
  • آربزی.محسن رابطة ساختاری منش‌های مثبت اخلاقی و سازگاری تحصیلی در دانشجویان دانشگاه شیراز [ دوره14, شماره 55 - زمستان سال 1400]
  • آزموده.معصومه مقایسه اثربخشی آموزش مهارت‌های خودتنظیمی انگیزشی و آموزش مهارت‌های هیجانی- اجتماعی بر سرزندگی تحصیلی، تاب‌آوری و درگیری تحصیلی در دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوره اول دارای عملکرد تحصیلی پایین ناحیه پنج تبریز [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1400]
  • آزموده.معصومه اثربخشی مداخله ذهن‌آگاهی مبتنی بر روایت‌درمانی گروهی بر بهبود بازده‌های شناختی، در دانش‌آموزان دارای نشانگان افسردگی [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1400]
  • آیت‌اله فتحی.آیت‌اله آیت‌اله فتحی تأثیر روش کیفیت آموزشی گروهی (QCT) بر امنیت روانی اجتماعی نوجوانان دختر بی‌سرپرست [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1400]

ب

  • برزگر بفرویی.مهدی تأثیر آموزش سخت‌رویی بر نشانگان وانمودگرایی و سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان [ دوره14, شماره 56 - تابستان سال 1401]
  • بهاری.پروین طراحی و ساخت پرسشنامه علاقه به مدرسه در بین دانش‌آموزان مقطع ابتدایی [ دوره14, شماره 55 - زمستان سال 1400]

ت

  • تقوی قراملکی.مهدیه اثربخشی درمان شناختی رفتاری بر نشخوار فکری، نگرانی و حساسیت اضطرابی در افراد با نشانه‌های اختلالات اضطرابی [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1400]
  • تقی پور.کیومرث اثربخشی نرم‌افزار چندرسانه‌ای آموزشی کودک نابغه بر نگرش و یادگیری مهارت زبان‌آموزی کودکان پیش‌دبستانی [ دوره14, شماره 55 - زمستان سال 1400]

ج

  • جابرانصاری.عطااله ارائه الگوی ممیزی مدیریت دانش در وزارت نفت [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1400]
  • جمال‌زاده.محمّد پیش‌بینی سازگاری تحصیلی بر اساس راهبردهای مقابله‌ای و اخلاق تحصیلی دانش‌آموزان [ دوره14, شماره 55 - زمستان سال 1400]

چ

  • چنگیزی.فرشته اثربخشی مداخله ذهن‌آگاهی مبتنی بر روایت‌درمانی گروهی بر بهبود بازده‌های شناختی، در دانش‌آموزان دارای نشانگان افسردگی [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1400]

ح

  • حبیب زاده.عباس مقایسه خودکارآمدی تحصیلی در نیمرخ‌های مختلف انگیزشی: تحلیل مبتنی بر شخص [ دوره14, شماره 56 - تابستان سال 1401]
  • حسین پور.علیرضا نقش واسطه‌ای یادگیری خودتنظیمی در رابطه بین نیازهای اساسی روان‌شناختی و تعلل‌ورزی تحصیلی در دانشجویان [ دوره14, شماره 56 - تابستان سال 1401]
  • حسینی نسب.سید داوود مقایسه اثربخشی آموزش مهارت‌های خودتنظیمی انگیزشی و آموزش مهارت‌های هیجانی- اجتماعی بر سرزندگی تحصیلی، تاب‌آوری و درگیری تحصیلی در دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوره اول دارای عملکرد تحصیلی پایین ناحیه پنج تبریز [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1400]

خ

  • خادمی.علی مقایسه اثربخشی درمان تعاملی والد-کودک(PCIT)، آموزش ذهن‌آگاهی کودک محور و برنامه والدین سال‌های باورنکردنی(IY) بر نشانه‌های برونی‌سازی شده دانش‌آموزان دوره اول ابتدایی شهر تبریز [ دوره14, شماره 56 - تابستان سال 1401]
  • خرمایی.فرهاد رابطة ساختاری منش‌های مثبت اخلاقی و سازگاری تحصیلی در دانشجویان دانشگاه شیراز [ دوره14, شماره 55 - زمستان سال 1400]
  • خسروی بابادی.علی اکبر ارائه الگوی ممیزی مدیریت دانش در وزارت نفت [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1400]
  • خلیلی خضرآبادی.مهدیه نقش واسطه‌ای یادگیری خودتنظیمی در رابطه بین نیازهای اساسی روان‌شناختی و تعلل‌ورزی تحصیلی در دانشجویان [ دوره14, شماره 56 - تابستان سال 1401]
  • خورشیدی.عباس ارائه الگوی ممیزی مدیریت دانش در وزارت نفت [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1400]

ر

  • رحیمی.مهدیه شناسایی چالش‌ها و راهکارهای ارزشیابی مؤثر از یادگیری دانش‌آموزان دوره ابتدایی در نرم‌افزار شاد توسط نومعلمان [ دوره14, شماره 56 - تابستان سال 1401]
  • رحیمیان بوگر.اسحق ویژگی‌های روانسنجی مقیاس توجه مشروط والدین در دانش‌آموزان شهرستان یزد [ دوره14, شماره 55 - زمستان سال 1400]
  • رضایی.اکبر اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر آمادگی به یادگیری الکترونیکی و یادگیری خود راهبر در دانشجویان مشغول به تحصیل در دوره‌های مجازی [ دوره14, شماره 55 - زمستان سال 1400]

ز

  • زارع.فاطمه نقش واسطه‌ای یادگیری خودتنظیمی در رابطه بین نیازهای اساسی روان‌شناختی و تعلل‌ورزی تحصیلی در دانشجویان [ دوره14, شماره 56 - تابستان سال 1401]
  • زارع.معصومه رابطة ساختاری منش‌های مثبت اخلاقی و سازگاری تحصیلی در دانشجویان دانشگاه شیراز [ دوره14, شماره 55 - زمستان سال 1400]
  • زیرک پور نامی ور.مریم بررسی اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی به شیوه گروهی بر مشکلات بین فردی و احساس تنهایی دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه دوم تبریز [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1400]
  • زینالی.علی نقش فراشناخت، فراحافظه و فراهیجان در پیش‌بینی یادگیری خودراهبر دانش‌آموزان [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1400]

س

  • سارانی.هادی تأثیر آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی یادگیری بر خودناتوان‌سازی تحصیلی و یادگیری خودراهبر دانش‌آموزان کنکوری [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1400]
  • ستایشی اظهری.محمد مقایسه خودکارآمدی تحصیلی در نیمرخ‌های مختلف انگیزشی: تحلیل مبتنی بر شخص [ دوره14, شماره 56 - تابستان سال 1401]
  • سجادیان.ایلناز ساختار عاملی، روایی، پایایی و هنجاریابی مقیاس معلم مثبت ارییلماز در دانش‌آموزان دختر پایه دهم دوره دوم متوسطه [ دوره14, شماره 56 - تابستان سال 1401]
  • سرداری.باقر نقش واسطه‌ای فراشناخت بین کارکردهای اجرایی و یادگیری خودتنظیم در دانش‌آموزان [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1400]
  • سلطانی دزکی.سمیه ساختار عاملی، روایی، پایایی و هنجاریابی مقیاس معلم مثبت ارییلماز در دانش‌آموزان دختر پایه دهم دوره دوم متوسطه [ دوره14, شماره 56 - تابستان سال 1401]
  • سلیمانی.مجید تأثیر آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی یادگیری بر خودناتوان‌سازی تحصیلی و یادگیری خودراهبر دانش‌آموزان کنکوری [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1400]

ش

  • شفیعی.محمد تأثیر آموزش سخت‌رویی بر نشانگان وانمودگرایی و سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان [ دوره14, شماره 56 - تابستان سال 1401]
  • شکری.امید تأثیر برنامه توانمندسازی روان‌شناختی معلم بر تعامل معلم ـ دانش‌آموز، هیجانات و خوش‌بینی تحصیلی معلمان [ دوره14, شماره 55 - زمستان سال 1400]
  • شیخعلیزاده.سیاووش طراحی و ساخت پرسشنامه علاقه به مدرسه در بین دانش‌آموزان مقطع ابتدایی [ دوره14, شماره 55 - زمستان سال 1400]

ص

  • صیادی قصبه.محدثه اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی بر انگیزه پیشرفت و اهمال‌کاری تحصیلی دانش‌آموزان [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1400]

ط

  • طالبی.بهنام ارزیابی بهره‌وری سازمان‌های آموزشی به روش داده بنیاد طراحی مدل (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی) [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1400]
  • طالع پسند.سیاوش ویژگی‌های روانسنجی مقیاس توجه مشروط والدین در دانش‌آموزان شهرستان یزد [ دوره14, شماره 55 - زمستان سال 1400]

ع

  • عابدینی.خدیجه ویژگی‌های روانسنجی مقیاس توجه مشروط والدین در دانش‌آموزان شهرستان یزد [ دوره14, شماره 55 - زمستان سال 1400]
  • عباس نژاد.مینا مقایسه اثربخشی روش‌های آموزشی رجیوامیلیا و های‌اسکوپ بر خلاقیت و مهارت‌های اجتماعی نوآموزان پیش‌دبستان شهر تبریز [ دوره14, شماره 55 - زمستان سال 1400]
  • عباسقلی زاده.محمد ارزیابی کاربست سازمان یادگیرنده در شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان بر اساس مدل واتکینز ومارسیک [ دوره14, شماره 56 - تابستان سال 1401]
  • عباسی.عفت ارزشیابی برنامه‌درسی علوم‌تجربی پایه‌های چهارم، پنجم و ششم ابتدایی مبتنی بر اسناد بالادستی [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1400]
  • عباسی.محمد تأثیر آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی یادگیری بر خودناتوان‌سازی تحصیلی و یادگیری خودراهبر دانش‌آموزان کنکوری [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1400]
  • عراقیه.علیرضا ارائه الگوی ممیزی مدیریت دانش در وزارت نفت [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1400]
  • عظیمی.کامیار ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی پرسشنامه توانمندی اجتماعی-هیجانی و ارتباط آن با سرزندگی تحصیلی در دانش‌آموزان دوره اول متوسطه ایرانی [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1400]

ف

  • فریدیان.کبری اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر آمادگی به یادگیری الکترونیکی و یادگیری خود راهبر در دانشجویان مشغول به تحصیل در دوره‌های مجازی [ دوره14, شماره 55 - زمستان سال 1400]

ق

  • قدم پور.عزت الله تأثیر آموزش سخت‌رویی بر نشانگان وانمودگرایی و سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان [ دوره14, شماره 56 - تابستان سال 1401]

ک

  • کرامتی.انسی شناسایی چالش‌ها و راهکارهای ارزشیابی مؤثر از یادگیری دانش‌آموزان دوره ابتدایی در نرم‌افزار شاد توسط نومعلمان [ دوره14, شماره 56 - تابستان سال 1401]
  • کریمی.منوچهر ارایه مدل شایستگی اختصاصی استادان دانشگاه [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1400]

گ

ل

  • لیوارجانی.شعله اثربخشی مداخله ذهن‌آگاهی مبتنی بر روایت‌درمانی گروهی بر بهبود بازده‌های شناختی، در دانش‌آموزان دارای نشانگان افسردگی [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1400]

م

  • محب.نعیمه اثربخشی درمان شناختی رفتاری بر نشخوار فکری، نگرانی و حساسیت اضطرابی در افراد با نشانه‌های اختلالات اضطرابی [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1400]
  • محمود علیلو.مجید مقایسه اثربخشی درمان تعاملی والد-کودک(PCIT)، آموزش ذهن‌آگاهی کودک محور و برنامه والدین سال‌های باورنکردنی(IY) بر نشانه‌های برونی‌سازی شده دانش‌آموزان دوره اول ابتدایی شهر تبریز [ دوره14, شماره 56 - تابستان سال 1401]
  • محمودی.فیروز اثربخشی نرم‌افزار چندرسانه‌ای آموزشی کودک نابغه بر نگرش و یادگیری مهارت زبان‌آموزی کودکان پیش‌دبستانی [ دوره14, شماره 55 - زمستان سال 1400]
  • مراتی.علیرضا تأثیر آموزش سخت‌رویی بر نشانگان وانمودگرایی و سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان [ دوره14, شماره 56 - تابستان سال 1401]
  • مرادی.سعید ارائه الگوی ممیزی مدیریت دانش در وزارت نفت [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1400]
  • مصرآبادی.جواد اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر آمادگی به یادگیری الکترونیکی و یادگیری خود راهبر در دانشجویان مشغول به تحصیل در دوره‌های مجازی [ دوره14, شماره 55 - زمستان سال 1400]
  • مقتدر.لیلا اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی بر انگیزه پیشرفت و اهمال‌کاری تحصیلی دانش‌آموزان [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1400]
  • ملکی آوارسین.صادق ارزیابی بهره‌وری سازمان‌های آموزشی به روش داده بنیاد طراحی مدل (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی) [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1400]
  • ملکی آوارسین.صادق ارزیابی کاربست سازمان یادگیرنده در شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان بر اساس مدل واتکینز ومارسیک [ دوره14, شماره 56 - تابستان سال 1401]
  • میرزاحسینی.حسن مقایسه خودکارآمدی تحصیلی در نیمرخ‌های مختلف انگیزشی: تحلیل مبتنی بر شخص [ دوره14, شماره 56 - تابستان سال 1401]

ن

  • نادی.محمد علی ساختار عاملی، روایی، پایایی و هنجاریابی مقیاس معلم مثبت ارییلماز در دانش‌آموزان دختر پایه دهم دوره دوم متوسطه [ دوره14, شماره 56 - تابستان سال 1401]
  • نجارپور استادی.سعید بررسی اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی به شیوه گروهی بر مشکلات بین فردی و احساس تنهایی دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه دوم تبریز [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1400]
  • نوروزبخش حاجی کندی.راضیه اثربخشی بازتوانی شناختی بر ظرفیت حافظه کاری دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی مبتلا به اختلال یادگیری خاص (خواندن) با تعدیل‌گری جنسیت [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1400]

و

  • واحدی.شهرام اثربخشی مداخله ذهن‌آگاهی مبتنی بر روایت‌درمانی گروهی بر بهبود بازده‌های شناختی، در دانش‌آموزان دارای نشانگان افسردگی [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1400]
  • واله.مونا تأثیر برنامه توانمندسازی روان‌شناختی معلم بر تعامل معلم ـ دانش‌آموز، هیجانات و خوش‌بینی تحصیلی معلمان [ دوره14, شماره 55 - زمستان سال 1400]

ه

  • هاشمی نصرت آباد.تورج اثربخشی بازتوانی شناختی بر ظرفیت حافظه کاری دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی مبتلا به اختلال یادگیری خاص (خواندن) با تعدیل‌گری جنسیت [ دوره14, شماره 53 - بهار سال 1400]
  • هاشمی.تورج مقایسه اثربخشی روش‌های آموزشی رجیوامیلیا و های‌اسکوپ بر خلاقیت و مهارت‌های اجتماعی نوآموزان پیش‌دبستان شهر تبریز [ دوره14, شماره 55 - زمستان سال 1400]