ا

  • ادریسی.فرهاد اثربخشی آموزش بازی درمانی شناختی-رفتاری بر توجه و تمرکز و سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1401]
  • اسدیان.سیروس مقایسه وضعیت یاددهی- یادگیری معلمان دوره‌های سه‌گانه شهر کلیبر بر اساس مدل آشور [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1401]
  • اقدسی.علی مقایسة اثربخشی آموزش گروهی مدیریت خشم مبتنی بر بازسازی شناختی و کاهش استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی (MBSR) بر استرس ادراک شده، خستگی روانی و تنظیم هیجان پرستاران ارومیه [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1401]
  • اکبرنتاج شوب.نبی اله مدل‌یابی روابط ساختاری توانایی‌های شناختی با پیشرفت تحصیلی از طریق میانجی شایستگی ادراک شده در دانش‌آموزان متوسطه [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1401]

آ

  • آربزی.محسن رابطه امید به تحصیل با بهزیستی تحصیلی در دوران آموزش مجازی: بررسی نقش واسطه‌ای خودتنظیمی تحصیلی [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1401]
  • آزموده.معصومه مدل ساختاری نقش واسطه‌ای تنظیم هیجان منفی در رابطه بین طرحواره‌های ناسازگار اولیه با تجربه آشفتگی روانشناختی نوجوانان [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1401]
  • آغبلاقی.نازیلا مقایسة اثربخشی آموزش گروهی مدیریت خشم مبتنی بر بازسازی شناختی و کاهش استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی (MBSR) بر استرس ادراک شده، خستگی روانی و تنظیم هیجان پرستاران ارومیه [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1401]
  • آهنگر انزابی.احد مقایسة اثربخشی آموزش گروهی مدیریت خشم مبتنی بر بازسازی شناختی و کاهش استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی (MBSR) بر استرس ادراک شده، خستگی روانی و تنظیم هیجان پرستاران ارومیه [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1401]

ب

  • بابایی.شهلا طراحی و توسعه پرسشنامه ثبات‏‌پذیری تحصیلی در بین دانش‏‌آموزان دوره ابتدایی [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1401]
  • بگیان کوله مرز.محمد جواد ساختار عاملی تأییدی و ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه خطر ترک تحصیل دانش‌آموزان(SDS) [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1401]
  • بهاری.پروین طراحی و توسعه پرسشنامه ثبات‏‌پذیری تحصیلی در بین دانش‏‌آموزان دوره ابتدایی [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1401]
  • بهزادی.محمد حسن شناسایی عوامل مؤثر بر یادگیری ریاضی دانش‌آموزان به کمک فراترکیب و نظرات متخصصین آموزش ریاضی [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1401]

پ

  • پورکریمی هاوشکی.مجتبی بررسی اثربخشی آموزش مدیریت زمان برایانتریسی بر کاهش وابستگی به فضای مجازی و بهبود سازگاری تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در دوران بحران کرونا [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1401]
  • پیری.موسی مقایسه وضعیت یاددهی- یادگیری معلمان دوره‌های سه‌گانه شهر کلیبر بر اساس مدل آشور [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1401]

ج

  • جبراییلی.هاشم تحلیل نیمرخ نهفته صفات تکانشگری و ارتباط آن با افسردگی، اضطراب، تنیدگی، پشیمانی و عملکرد تحصیلی دانشجویان [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1401]
  • جعفرزاده.محمد رحیم مقایسه اثربخشی روش‌های تدریس مبتنی بر کارپوشه و روش سنتی (سخنرانی) بر یادگیری درس آموزه‌های روان‌شناختی در قرآن و حدیث در دانشجویان [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1401]

ح

  • حاجی.منصور اثر ایمن‌سازی روانی – اجتماعی بر اساس آموزه‌های مثنوی معنوی بر بهزیستی روان‌شناختی دانش‌آموزان متوسطه دوم شهرستان مهاباد [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1401]
  • حبیبی کلیبر.رامین چالش‌های یادگیری معکوس: تحلیل محتوای کیفی [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1401]
  • حسینلو.ندا نقش سبک‌های اسنادی و تربیتی در پیش‌بینی اختلال سلوک با واسطه‌گری کارکرد اجرائی در دانش‌آموزان مقطع اول متوسطه [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1401]
  • حسینی نسب.سید داوود اثر ایمن‌سازی روانی – اجتماعی بر اساس آموزه‌های مثنوی معنوی بر بهزیستی روان‌شناختی دانش‌آموزان متوسطه دوم شهرستان مهاباد [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1401]
  • حسینی.سیده اسما مقایسه اثربخشی روش‌های تدریس مبتنی بر کارپوشه و روش سنتی (سخنرانی) بر یادگیری درس آموزه‌های روان‌شناختی در قرآن و حدیث در دانشجویان [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1401]
  • حقانی.مریم ساختار عاملی تأییدی و ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه خطر ترک تحصیل دانش‌آموزان(SDS) [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1401]
  • حیدری کلجه.نیر اثربخشی روش تدریس کلاس معکوس بر مؤلفه‌های خوش‌بینی تحصیلی در درس ریاضی [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1401]

خ

  • خانجانی.زینب اثربخشی آموزش آگاهی واج‌شناختی از طریق نرم‌افزار تلفن همراه بر مهارت‌های تنظیم رفتار، فراشناخت و بهبود عملکرد خواندن کودکان مبتلابه نارساخوانی [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1401]
  • خانزاده.مصطفی مقایسه مهارت‌های اجتماعی و اضطراب امتحان در نوجوانان تیزهوش، تیزهوش کاذب و عادی [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1401]
  • خزائی.آذر طراحی و اعتباریابی الگوی یادگیری‌معکوس برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1401]

د

  • دلاور.علی طراحی و اعتباریابی الگوی یادگیری‌معکوس برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1401]
  • دلاور.علی مخاطره الگوریتم متروپلیس هستینگز روبینز مونرو در مدل‌های چند‌بعدی نظریه سؤال پاسخ در داده‌های دو ارزشی با در نظر گرفتن طول آزمون [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1401]

ر

  • رستمی.حسین مقایسة اثربخشی آموزش گروهی مدیریت خشم مبتنی بر بازسازی شناختی و کاهش استرس مبتنی بر ذهن‌آگاهی (MBSR) بر استرس ادراک شده، خستگی روانی و تنظیم هیجان پرستاران ارومیه [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1401]
  • رسولی.حمید شناسایی عوامل مؤثر بر یادگیری ریاضی دانش‌آموزان به کمک فراترکیب و نظرات متخصصین آموزش ریاضی [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1401]
  • رشیدی.ورهرام بررسی مقایسه‌ای مهارت‌های تفکر انتقادی دانشجویان رشته‌های مختلف دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1401]
  • رضایی تبار.وحید مخاطره الگوریتم متروپلیس هستینگز روبینز مونرو در مدل‌های چند‌بعدی نظریه سؤال پاسخ در داده‌های دو ارزشی با در نظر گرفتن طول آزمون [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1401]
  • رضایی.علی محمد پیش‌بینی رضایت تحصیلی براساس نیازهای روان‌شناختی با نقش میانجی هیجان‌های کلاس درس و طرحواره‌های ناسازگار اولیه [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1401]
  • رنگرز.مریم مقایسه مهارت‌های اجتماعی و اضطراب امتحان در نوجوانان تیزهوش، تیزهوش کاذب و عادی [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1401]

ز

  • زارعی زوارکی.اسماعیل طراحی و اعتباریابی الگوی یادگیری‌معکوس برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1401]
  • زمانی.فاطمه پیش‌بینی رضایت تحصیلی براساس نیازهای روان‌شناختی با نقش میانجی هیجان‌های کلاس درس و طرحواره‌های ناسازگار اولیه [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1401]
  • زینالی.علی نقش ارضای نیازهای اساسی روانشناختی و جهت‌گیری هدف در پیش‌بینی اشتیاق تحصیلی دانشجویان [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1401]

س

  • ساروخانی.باقر اثربخشی آموزش بازی درمانی شناختی-رفتاری بر توجه و تمرکز و سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1401]
  • سروری.مینا مدل‌یابی روابط ساختاری توانایی‌های شناختی با پیشرفت تحصیلی از طریق میانجی شایستگی ادراک شده در دانش‌آموزان متوسطه [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1401]
  • سلیمانی.مهران نقش سبک‌های اسنادی و تربیتی در پیش‌بینی اختلال سلوک با واسطه‌گری کارکرد اجرائی در دانش‌آموزان مقطع اول متوسطه [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1401]
  • سواری.کریم مدل رابطه علی مؤلفه‌های خودکارآمدی هیجانی با اضطراب امتحان با نقش واسطه‌ای عاطفه مثبت و منفی در دانشجویان دختر و پسر [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1401]

ش

  • شاهورانی1.احمد شناسایی عوامل مؤثر بر یادگیری ریاضی دانش‌آموزان به کمک فراترکیب و نظرات متخصصین آموزش ریاضی [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1401]
  • شاهی.رضا اثربخشی روش تدریس کلاس معکوس بر مؤلفه‌های خوش‌بینی تحصیلی در درس ریاضی [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1401]
  • شریعتی.فاطمه نقش ارضای نیازهای اساسی روانشناختی و جهت‌گیری هدف در پیش‌بینی اشتیاق تحصیلی دانشجویان [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1401]
  • شفیع آبادی.عبدالله اثربخشی آموزش توانمندسازی شغلی مبتنی بر الگوی چند محوری بر بهبود اشتیاق شغلی زنان سرپرست خانواده شهر تهران [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1401]
  • شفیع آبادی.عبدالله اثربخشی آموزش توانمندسازی شغلی مبتنی بر الگوی چند محوری بر بهبود اشتیاق شغلی زنان سرپرست خانواده شهر تهران [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1401]

ص

  • صاحب یار.حافظ چالش‌های یادگیری معکوس: تحلیل محتوای کیفی [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1401]
  • صادقی.علیرضا مدل‌یابی روابط ساختاری توانایی‌های شناختی با پیشرفت تحصیلی از طریق میانجی شایستگی ادراک شده در دانش‌آموزان متوسطه [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1401]

ع

  • عبدالله پور.محمدآزاد مدل ساختاری نقش واسطه‌ای تنظیم هیجان منفی در رابطه بین طرحواره‌های ناسازگار اولیه با تجربه آشفتگی روانشناختی نوجوانان [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1401]
  • عبدالهی.بیژن طراحی الگوی مطلوب یادگیری ترکیبی در دانشگاه پیام‌نور [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1401]
  • عبدزاده.سیماa مدل ساختاری نقش واسطه‌ای تنظیم هیجان منفی در رابطه بین طرحواره‌های ناسازگار اولیه با تجربه آشفتگی روانشناختی نوجوانان [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1401]
  • عسگری.محمد مخاطره الگوریتم متروپلیس هستینگز روبینز مونرو در مدل‌های چند‌بعدی نظریه سؤال پاسخ در داده‌های دو ارزشی با در نظر گرفتن طول آزمون [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1401]
  • علی پور فتحکوهی.محمد شناسایی عوامل مؤثر بر یادگیری ریاضی دانش‌آموزان به کمک فراترکیب و نظرات متخصصین آموزش ریاضی [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1401]
  • علیوندی وفا.مرضیه مقایسه اثر بخشی آموزش گروهی مبتنی بر ذهن آگاهی، نظریه گشتالت و رویکرد معنوی - مذهبی اسلام محور بر کیفیت رابطه زناشویی ادراک شده مادران دانش‌آموزان کم توان ذهنی آموزش‌ پذیر [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1401]
  • عیوضی.مهدی اثربخشی روش تدریس کلاس معکوس بر مؤلفه‌های خوش‌بینی تحصیلی در درس ریاضی [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1401]

ف

  • فاضل هروی.ناصر ارائه مدلی برای ارزیابی فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بر مبنای اسناد بالا دستی [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1401]
  • فرزادی.فاطمه مدل رابطه علی مؤلفه‌های خودکارآمدی هیجانی با اضطراب امتحان با نقش واسطه‌ای عاطفه مثبت و منفی در دانشجویان دختر و پسر [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1401]
  • فرید.ابوالفضل چالش‌های یادگیری معکوس: تحلیل محتوای کیفی [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1401]

ق

  • قاسم زاده.ابوالفضل ارائه مدلی برای ارزیابی فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بر مبنای اسناد بالا دستی [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1401]
  • قاسم‌پور.علی واکاوی ارتباط میان تورم نمرات با ارزشیابی دانشجویان از تدریس اساتید [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1401]
  • قبادیان.مسلم ساختار عاملی تأییدی و ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه خطر ترک تحصیل دانش‌آموزان(SDS) [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1401]
  • قربان جهرمی.رضا نقش سبک‌های اسنادی و تربیتی در پیش‌بینی اختلال سلوک با واسطه‌گری کارکرد اجرائی در دانش‌آموزان مقطع اول متوسطه [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1401]
  • قویدل.اعظم تأثیر روش بارش مغزی بر کاهش اختلال یادگیری خواندن در دانش‌آموزان دوره ابتدائی شهر همدان [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1401]
  • قهرمانی.جعفر ارائه مدلی برای ارزیابی فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بر مبنای اسناد بالا دستی [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1401]

ک

  • کیامرثی.آذر اثربخشی آموزش بازی درمانی شناختی-رفتاری بر توجه و تمرکز و سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1401]

گ

ل

  • لیوارجانی.شعله اثر ایمن‌سازی روانی – اجتماعی بر اساس آموزه‌های مثنوی معنوی بر بهزیستی روان‌شناختی دانش‌آموزان متوسطه دوم شهرستان مهاباد [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1401]
  • لیوارجانی.شعله مدل ساختاری نقش واسطه‌ای تنظیم هیجان منفی در رابطه بین طرحواره‌های ناسازگار اولیه با تجربه آشفتگی روانشناختی نوجوانان [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1401]

م

  • محب.نعیمه مقایسه اثر بخشی آموزش گروهی مبتنی بر ذهن آگاهی، نظریه گشتالت و رویکرد معنوی - مذهبی اسلام محور بر کیفیت رابطه زناشویی ادراک شده مادران دانش‌آموزان کم توان ذهنی آموزش‌ پذیر [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1401]
  • محسن پور.مریم مروری نقادانه بر آزمون های سنجش حس عدد [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1401]
  • مدنی.احمد واکاوی ارتباط میان تورم نمرات با ارزشیابی دانشجویان از تدریس اساتید [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1401]
  • مرادی.احمد مدل رابطه علی مؤلفه‌های خودکارآمدی هیجانی با اضطراب امتحان با نقش واسطه‌ای عاطفه مثبت و منفی در دانشجویان دختر و پسر [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1401]
  • مزروعی.نازیلا مقایسه اثر بخشی آموزش گروهی مبتنی بر ذهن آگاهی، نظریه گشتالت و رویکرد معنوی - مذهبی اسلام محور بر کیفیت رابطه زناشویی ادراک شده مادران دانش‌آموزان کم توان ذهنی آموزش‌ پذیر [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1401]
  • مصرآبادی.جواد چالش‌های یادگیری معکوس: تحلیل محتوای کیفی [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1401]
  • معینی.مژگان بررسی اثربخشی آموزش مدیریت زمان برایانتریسی بر کاهش وابستگی به فضای مجازی و بهبود سازگاری تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در دوران بحران کرونا [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1401]
  • ملکی آوارسین.صادق بررسی مقایسه‌ای مهارت‌های تفکر انتقادی دانشجویان رشته‌های مختلف دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1401]
  • موسیوند.محبوبه ساختار عاملی تأییدی و ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه خطر ترک تحصیل دانش‌آموزان(SDS) [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1401]
  • مولایی.آقای مخاطره الگوریتم متروپلیس هستینگز روبینز مونرو در مدل‌های چند‌بعدی نظریه سؤال پاسخ در داده‌های دو ارزشی با در نظر گرفتن طول آزمون [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1401]

ن

  • ناموران گرمی.کبری بررسی مقایسه‌ای مهارت‌های تفکر انتقادی دانشجویان رشته‌های مختلف دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1401]
  • نایبی.متینه اثربخشی آموزش آگاهی واج‌شناختی از طریق نرم‌افزار تلفن همراه بر مهارت‌های تنظیم رفتار، فراشناخت و بهبود عملکرد خواندن کودکان مبتلابه نارساخوانی [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1401]
  • نجارپور استادی.سعید اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر خودتنظیمی تحصیلی و ابراز وجود دانش‌آموزان دختر [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1401]
  • نقی زاده علمداری.ماهک اثربخشی آموزش کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر خودتنظیمی تحصیلی و ابراز وجود دانش‌آموزان دختر [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1401]
  • نوری زاده.اکبر طراحی الگوی مطلوب یادگیری ترکیبی در دانشگاه پیام‌نور [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1401]
  • نیلی.محمدرضا طراحی و اعتباریابی الگوی یادگیری‌معکوس برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1401]

ه

  • هاشمی.تورج اثربخشی آموزش آگاهی واج‌شناختی از طریق نرم‌افزار تلفن همراه بر مهارت‌های تنظیم رفتار، فراشناخت و بهبود عملکرد خواندن کودکان مبتلابه نارساخوانی [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1401]

ی

  • یاری قراداغلو.علی مقایسه وضعیت یاددهی- یادگیری معلمان دوره‌های سه‌گانه شهر کلیبر بر اساس مدل آشور [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1401]
  • یاری قلی.بهبود طراحی و توسعه پرسشنامه ثبات‏‌پذیری تحصیلی در بین دانش‏‌آموزان دوره ابتدایی [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1401]
  • یزدانی کلیبر.فرحناز تأثیر روش بارش مغزی بر کاهش اختلال یادگیری خواندن در دانش‌آموزان دوره ابتدائی شهر همدان [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1401]
  • یزدی.حمیده مروری نقادانه بر آزمون های سنجش حس عدد [ دوره15, شماره 60 - زمستان سال 1401]
  • یونسی.جلیل مخاطره الگوریتم متروپلیس هستینگز روبینز مونرو در مدل‌های چند‌بعدی نظریه سؤال پاسخ در داده‌های دو ارزشی با در نظر گرفتن طول آزمون [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1401]