ا

  • احمدی.حسن بررسی عوامل مؤثر بر کیفیت آموزش و تدریس در دانشگاه فرهنگیان (مطالعه موردی: پردیس‌های استان اردبیل) [ دوره11, شماره 42 - پاییز سال 1397]
  • ادیب.یوسف تحلیل محتوای کتاب‌های درسی فارسی دوره‌ی ابتدایی براساس مؤلفه‌های هوش‌های چندگانه: روش آنتروپی شانون [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1397]
  • اسدزاده.حسن اثربخشی درمان شناختی- رفتاری بر ملال تحصیلی و اضطراب امتحان دانش‌‏آموزان دختر دبیرستانی [ دوره11, شماره 44 - زمستان سال 1397]
  • اسماعیل‌پور.خلیل پیش‌بینی سازگاری عاطفی و تحصیلی دانش‌آموزان بر اساس ابعاد کارکردی خانواده [ دوره11, شماره 44 - زمستان سال 1397]
  • امانی.فرزانه بررسی اثربخشی برنامه مداخله‌ای مبتنی بر موفقیت بر ارتقای شایستگی اجتماعی و پیشرفت تحصیلی در نوجوانان دختر شهرستان مشهد [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1397]

ب

  • بدری.رحیم طراحی برنامه آموزشی ضد‌قلدری تلفیقی و تعیین اثربخشی آن بر کاهش ‌قربانی‌شدن دانش‌آموزان دوره اول متوسطه [ دوره11, شماره 41 - بهار سال 1397]

پ

  • پردال.مهین نقش واسطه‌ا‌ی جهت‌گیری هدف در رابطه ابعاد کمال‌گرایی و اضطراب امتحان [ دوره11, شماره 44 - زمستان سال 1397]
  • پورطالب.نرگس پورطالب رابطه‌ی میزان ناامیدی و خودپنداره تحصیلی با اضطراب امتحان دانش‌آموزان دختر پایه‌ی ششم [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1397]

ت

  • ترابی‌نهاد.منیره رابطه استرس تحصیلی، بی‌انگیزگی تحصیلی و خودپنداره منفی تحصیلی با احساس بی‌هویتی اجتماعی مبتنی بر واسطه‌گری ناامیدی تحصیلی [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1397]
  • تقوی جلودار.مریم اثر بخشی بازی‌های رایانه‌ای بر توانایی حل مسئله کودکان [ دوره11, شماره 42 - پاییز سال 1397]

ج

  • جلیلی.فرخ‌رو ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس شیفتگی تحصیلی در دانشجویان [ دوره11, شماره 41 - بهار سال 1397]

ح

  • حافظیان.مریم اثربخشی گشتالت درمانی گروهی بر اضطراب اجتماعی، اضطراب امتحان و عاطفه مثبت و منفی دانشجویان دختر [ دوره11, شماره 44 - زمستان سال 1397]
  • حامی.مهیار اثر بخشی بازی‌های رایانه‌ای بر توانایی حل مسئله کودکان [ دوره11, شماره 42 - پاییز سال 1397]
  • حسن نیا.سمیه نقش واسطه‌ا‌ی جهت‌گیری هدف در رابطه ابعاد کمال‌گرایی و اضطراب امتحان [ دوره11, شماره 44 - زمستان سال 1397]
  • حسینی.سید عدنان طراحی برنامه آموزشی ضد‌قلدری تلفیقی و تعیین اثربخشی آن بر کاهش ‌قربانی‌شدن دانش‌آموزان دوره اول متوسطه [ دوره11, شماره 41 - بهار سال 1397]
  • حسینی‌نسب.سیدداود ارزیابی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر کیفیت آموزش در محیط‌های یادگیری الکترونیکی با استفاده از تکنیک فرآیند تحلیل سلسله مراتبی [ دوره11, شماره 41 - بهار سال 1397]

خ

  • خادمی.علی بررسی رابطه بین مقبولیت اجتماعی و نگرش به مادر با اضطراب به مدرسه دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی ناحیه2 شهرستان ارومیه [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1397]
  • خانجانی.زینب اثربخشی آموزش مبتنی بر بازتوانی شناختی در بهبود حافظه دیداری و شنیداری کودکان با اختلالات یادگیری همراه با بیش‌فعالی و اختلالات یادگیری بدون بیش‌فعالی [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1397]
  • خدیوی.اسداله بررسی عوامل مؤثر بر کیفیت آموزش و تدریس در دانشگاه فرهنگیان (مطالعه موردی: پردیس‌های استان اردبیل) [ دوره11, شماره 42 - پاییز سال 1397]
  • خرمایی.فرهاد رابطه بین حمایت والدین و تحصیل‌گریزی دانش‌آموزان: نقش واسطه‌ای اهداف پیشرفت [ دوره11, شماره 44 - زمستان سال 1397]

د

  • داورپناه.سید هدایت الله پیش‌بینی پذیرش نوآوری‌های آموزشی بر اساس رفتار به اشتراک‌گذاری دانش و توسعه حرفه‌ای اعضای هیئت علمی [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1397]

ر

  • رجبی.هومن اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی(CMST) بر خودکارآمدی خلاق و اشتیاق تحصیلی در دانش‌آموزان پسر دوره دوم متوسطه [ دوره11, شماره 42 - پاییز سال 1397]
  • رحمتی.فرزانه الگوی مشترک «بهترین تجارب تدریس »: علّت‌ها، زمینه‌سازها و راهبردها [ دوره11, شماره 42 - پاییز سال 1397]
  • رضاپور میرصالح.یاسر بررسی ویژگی‌های روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه جهت‌گیری هدف شغلی در معلمان ایرانی [ دوره11, شماره 44 - زمستان سال 1397]
  • رضازاده.اکبر ارزیابی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر کیفیت آموزش در محیط‌های یادگیری الکترونیکی با استفاده از تکنیک فرآیند تحلیل سلسله مراتبی [ دوره11, شماره 41 - بهار سال 1397]
  • رضائیان.مهدی تأثیر آموزش بسته فراشناختی (تفکر انتقادی، حل مسئله و فراشناخت) بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان پسر دوره دوم متوسطه [ دوره11, شماره 42 - پاییز سال 1397]

ز

  • زارع.حسین اثربخشی آموزش خودکنترلی هیجانی بر کاهش پرخاشگری فیزیکی دانشجویان دانشگاه پیام نور [ دوره11, شماره 41 - بهار سال 1397]
  • زارعی.حیدرعلی اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر انگیزش تحصیلی و اضطراب امتحان در دانش‌آموزان [ دوره11, شماره 42 - پاییز سال 1397]

س

  • سامری.مریم ارائه مدل تدریس اثربخش اساتید دانشگاه بر پایه تحلیل شبکه عصبی مصنوعی [ دوره11, شماره 44 - زمستان سال 1397]
  • ستایشی اظهری.محمد مقایسه رضایت تحصیلی و پیشرفت تحصیلی در نیمرخ‌های مختلف انگیزشی دانش‌آموزان: تحلیل مبتنی بر شخص [ دوره11, شماره 41 - بهار سال 1397]
  • سرمدی.محمدرضا ارزیابی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر کیفیت آموزش در محیط‌های یادگیری الکترونیکی با استفاده از تکنیک فرآیند تحلیل سلسله مراتبی [ دوره11, شماره 41 - بهار سال 1397]
  • سلطانی.اکبر تحلیل محتوای کتاب‌های درسی فارسی دوره‌ی ابتدایی براساس مؤلفه‌های هوش‌های چندگانه: روش آنتروپی شانون [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1397]
  • سلمانپور.حمزه بررسی رابطه بین مقبولیت اجتماعی و نگرش به مادر با اضطراب به مدرسه دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی ناحیه2 شهرستان ارومیه [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1397]

ش

  • شفیع‌پور مطلق.فرهاد رابطه استرس تحصیلی، بی‌انگیزگی تحصیلی و خودپنداره منفی تحصیلی با احساس بی‌هویتی اجتماعی مبتنی بر واسطه‌گری ناامیدی تحصیلی [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1397]

ط

  • طالع پسند.سیاوش ویژگی‌های روانسنجی مقیاس دشواری تنظیم هیجان در دانشجویان دانشگاه سمنان [ دوره11, شماره 42 - پاییز سال 1397]

ع

  • عارفی.مژگان ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس شیفتگی تحصیلی در دانشجویان [ دوره11, شماره 41 - بهار سال 1397]
  • عافی.الهه اثربخشی آموزش مبتنی بر بازتوانی شناختی در بهبود حافظه دیداری و شنیداری کودکان با اختلالات یادگیری همراه با بیش‌فعالی و اختلالات یادگیری بدون بیش‌فعالی [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1397]
  • عظیم‌پور.احسان مدل علّی تأثیر انگیزش شغلی خودتعیین‌گری معلمان بر بکارگیری راهبردهای آموزشی و انضباطی [ دوره11, شماره 41 - بهار سال 1397]
  • علوی.زینب اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی و فراشناختی(CMST) بر خودکارآمدی خلاق و اشتیاق تحصیلی در دانش‌آموزان پسر دوره دوم متوسطه [ دوره11, شماره 42 - پاییز سال 1397]

ف

  • فاطمی.عادل ارزشیابی مقالات علمی علوم تربیتی به منظور شناسایی اشتباهات رایج آماری [ دوره11, شماره 41 - بهار سال 1397]
  • فرزانه.اکرم پیش‌بینی سازگاری عاطفی و تحصیلی دانش‌آموزان بر اساس ابعاد کارکردی خانواده [ دوره11, شماره 44 - زمستان سال 1397]
  • فرهادی راد.حمید الگوی مشترک «بهترین تجارب تدریس »: علّت‌ها، زمینه‌سازها و راهبردها [ دوره11, شماره 42 - پاییز سال 1397]
  • فولادی.اسما اثربخشی آموزش سرزندگی تحصیلی بر موفقیت تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان دختر [ دوره11, شماره 42 - پاییز سال 1397]

ق

  • قدم پور.عزت الله تأثیر آموزش بسته فراشناختی (تفکر انتقادی، حل مسئله و فراشناخت) بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان پسر دوره دوم متوسطه [ دوره11, شماره 42 - پاییز سال 1397]
  • قمرانی.امیر اثربخشی آموزش سرزندگی تحصیلی بر موفقیت تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان دختر [ دوره11, شماره 42 - پاییز سال 1397]
  • قمرانی.امیر ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس شیفتگی تحصیلی در دانشجویان [ دوره11, شماره 41 - بهار سال 1397]

ک

  • کجباف.محمدباقر اثربخشی آموزش سرزندگی تحصیلی بر موفقیت تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان دختر [ دوره11, شماره 42 - پاییز سال 1397]
  • کرمانی مامازندی.زهرا ویژگی‌های روانسنجی مقیاس دشواری تنظیم هیجان در دانشجویان دانشگاه سمنان [ دوره11, شماره 42 - پاییز سال 1397]
  • کرمی.ابوالفضل اثربخشی درمان شناختی- رفتاری بر ملال تحصیلی و اضطراب امتحان دانش‌‏آموزان دختر دبیرستانی [ دوره11, شماره 44 - زمستان سال 1397]
  • کریمی.سیدبهاالدین اثربخشی آموزش خودکنترلی هیجانی بر کاهش پرخاشگری فیزیکی دانشجویان دانشگاه پیام نور [ دوره11, شماره 41 - بهار سال 1397]

گ

  • گلمحمدنژادبهرامی.غلامرضا مقایسه اثر بخشی یادگیری مشارکتی و سنتی بر مهارت‌های ارتباطی و خودکارآمدی دانش‌آموزان دختر دوره دوم متوسطه [ دوره11, شماره 41 - بهار سال 1397]

م

  • محبوبی.طاهر اثربخشی آموزش خودکنترلی هیجانی بر کاهش پرخاشگری فیزیکی دانشجویان دانشگاه پیام نور [ دوره11, شماره 41 - بهار سال 1397]
  • محمدی شاهراجی.فاطمه اثربخشی گشتالت درمانی گروهی بر اضطراب اجتماعی، اضطراب امتحان و عاطفه مثبت و منفی دانشجویان دختر [ دوره11, شماره 44 - زمستان سال 1397]
  • محمودی.فیروز تحلیل محتوای کتاب‌های درسی فارسی دوره‌ی ابتدایی براساس مؤلفه‌های هوش‌های چندگانه: روش آنتروپی شانون [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1397]
  • مرادی.فاطمه ارزیابی هوش هیجانی با استفاده از تحلیل پوششی داده‌ها(نمونه موردی: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام (ره) ) [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1397]
  • مصرآبادی.جواد مدل علّی تأثیر انگیزش شغلی خودتعیین‌گری معلمان بر بکارگیری راهبردهای آموزشی و انضباطی [ دوره11, شماره 41 - بهار سال 1397]
  • میرنسب.میرمحمود طراحی برنامه آموزشی ضد‌قلدری تلفیقی و تعیین اثربخشی آن بر کاهش ‌قربانی‌شدن دانش‌آموزان دوره اول متوسطه [ دوره11, شماره 41 - بهار سال 1397]

و

  • واحدی.شهرام تحلیل محتوای کتاب‌های درسی فارسی دوره‌ی ابتدایی براساس مؤلفه‌های هوش‌های چندگانه: روش آنتروپی شانون [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1397]

ه

  • هاشمی.تورج طراحی برنامه آموزشی ضد‌قلدری تلفیقی و تعیین اثربخشی آن بر کاهش ‌قربانی‌شدن دانش‌آموزان دوره اول متوسطه [ دوره11, شماره 41 - بهار سال 1397]
  • هاشمی.سید جلال الگوی مشترک «بهترین تجارب تدریس »: علّت‌ها، زمینه‌سازها و راهبردها [ دوره11, شماره 42 - پاییز سال 1397]

ی

  • یارمحمدزاده.پیمان مدل علّی تأثیر انگیزش شغلی خودتعیین‌گری معلمان بر بکارگیری راهبردهای آموزشی و انضباطی [ دوره11, شماره 41 - بهار سال 1397]