ا

  • الغضبان.سلام ناجي باقر اعتباربخشي الگوي آموزش كارافريني اجتماعي دوره متوسطه كشور عراق [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • امینیان.الهه شاخص ها و مؤلفه های خودتوسعه ای مدیران در رویکرد مدیریت مدرسه محور [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1404]

ب

  • باقرزاده. صغری طراحی منشور اخلاق حرفه‌ای دانشجومعلمان ایران مبتنی بر آموزه‌های پراگماتیسم و حکمت متعالیه [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • برجیسیان.رسول طراحی منشور اخلاق حرفه‌ای دانشجومعلمان ایران مبتنی بر آموزه‌های پراگماتیسم و حکمت متعالیه [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • بیانی.علی اصغر اعتباریابی الگوی طراحی برنامه درسی سواد تغذیه¬ای دانش¬آموزان دوره ابتدایی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • بیرمی.فاطمه تاثیر استفاده از فناوری واقعیت مجازی (VR) بر عملکرد تحصیلی و پیشترفت تحصیلی درس علوم دانش آموزان [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1404]

ح

  • حبیب زاده.عباس مقایسه اثربخشی آموزش فلسفه ورزی و فراشناخت در خودتنظیمی هیجانی، خودمهارگری، عملکرد اجرایی و وابستگی دانش آموزان وابسته به شبکه‌های اجتماعی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • حبیبی.شراره مدلسازی ساختاری تفسیری ابعاد «آموزش صلح» در سطح متوسطه اول [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • حفیظی. الهام الگوی مولفه های برنامه درسی ویژه مدرسه برای دانش آموزان کم‌توان ذهنی: رویکرد سنتزپژوهی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1404]

خ

  • خادمی.یوسف طراحی الگوی ساختاری نقش میانجی رهبری رفتارهای سازمانی ناهنجار در رابطه بین قلدری سازمانی و سایش اجتماعی در آموزش و پرورش [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1404]

ر

  • رحمانی.جهانبخش طراحی منشور اخلاق حرفه‌ای دانشجومعلمان ایران مبتنی بر آموزه‌های پراگماتیسم و حکمت متعالیه [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • رحمتی. حمید فقه حکومتی با محوریت تعلیم و تربیت و نقش آن در سیستم آموزشی از نگاه قرآن و سنت [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • رستمی.بابک تاثیر استفاده از چت بات اجتماعی بر مهارت شهروندی و کیفیت یادگیری دانش آموزان پایه چهارم ناحیه 4 شهر شیراز [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1404]

ز

  • زارع دهقانانی.حمیده تاثیر داستان سرایی دیجیتال بر مهارت‌های سواد اطلاعاتی و تفکر انتقادی دانش آموزان [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1404]

س

  • ستاری.صدرالدین الگوی پیشایند‌ها و پسایند‌های تفکر نوآورانه‌ی آموزشی در مدیران مدارس ابتدایی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • ستاری.صدرالدین طراحی الگوی ساختاری نقش میانجی رهبری رفتارهای سازمانی ناهنجار در رابطه بین قلدری سازمانی و سایش اجتماعی در آموزش و پرورش [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • سلیمانی.توران الگوی پیشایند‌ها و پسایند‌های تفکر نوآورانه‌ی آموزشی در مدیران مدارس ابتدایی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • سينا.حميد اعتباربخشي الگوي آموزش كارافريني اجتماعي دوره متوسطه كشور عراق [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1404]

ش

  • شیخی. سمیرا مقایسه اثربخشی آموزش فلسفه ورزی و فراشناخت در خودتنظیمی هیجانی، خودمهارگری، عملکرد اجرایی و وابستگی دانش آموزان وابسته به شبکه‌های اجتماعی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1404]

ص

  • صابر گرگانی.افسانه مدلسازی ساختاری تفسیری ابعاد «آموزش صلح» در سطح متوسطه اول [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • صائمی.حسن اعتباریابی الگوی طراحی برنامه درسی سواد تغذیه¬ای دانش¬آموزان دوره ابتدایی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • صفری.مریم اعتباریابی الگوی طراحی برنامه درسی سواد تغذیه¬ای دانش¬آموزان دوره ابتدایی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1404]

ع

  • عبدی زرین.سهراب مقایسه اثربخشی آموزش فلسفه ورزی و فراشناخت در خودتنظیمی هیجانی، خودمهارگری، عملکرد اجرایی و وابستگی دانش آموزان وابسته به شبکه‌های اجتماعی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • عجم.علی اکبر شاخص ها و مؤلفه های خودتوسعه ای مدیران در رویکرد مدیریت مدرسه محور [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1404]

غ

  • غفاري.سارا رابطۀ رهبری اصیل با فضیلت سازمانی و بهزیستی روان شناختی معلمان ابتدایی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1404]

ف

  • فارسی.سعید رابطۀ رهبری اصیل با فضیلت سازمانی و بهزیستی روان شناختی معلمان ابتدایی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • فارسی.سعید تاثیر داستان سرایی دیجیتال بر مهارت‌های سواد اطلاعاتی و تفکر انتقادی دانش آموزان [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • فرخی نژاد.پریسا رابطه بین انگیزش تحصیلی و هیجانات مطلوب تحصیلی با نقش میانجی نیم رخ‌های درگیری تحصیلی در دانش‌آموزان دوره اول متوسطه [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1404]

ق

  • قلتاش.عباس تاثیر استفاده از فناوری واقعیت مجازی (VR) بر عملکرد تحصیلی و پیشترفت تحصیلی درس علوم دانش آموزان [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1404]

ک

  • کشتی آرای.نرگس مدلسازی ساختاری تفسیری ابعاد «آموزش صلح» در سطح متوسطه اول [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1404]

گ

  • گودرزی.حسنیه اعتباریابی الگوی طراحی برنامه درسی سواد تغذیه¬ای دانش¬آموزان دوره ابتدایی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1404]

م

  • محمدی. زهرا تاثیر استفاده از چت بات اجتماعی بر مهارت شهروندی و کیفیت یادگیری دانش آموزان پایه چهارم ناحیه 4 شهر شیراز [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • محمدیان امیری.مهدی فقه حکومتی با محوریت تعلیم و تربیت و نقش آن در سیستم آموزشی از نگاه قرآن و سنت [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • مصلح مرنی.غلامرضا بررسی نقش رهبری خدمتگزار بر مسئولیت پذیری اجتماعی معلمان دوره ابتدایی شهر نمین با میانجی گری حمایت سازمانی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • مومنی مهموئی.حسین شاخص ها و مؤلفه های خودتوسعه ای مدیران در رویکرد مدیریت مدرسه محور [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • مؤمنی مهموئی.حسین الگوی مولفه های برنامه درسی ویژه مدرسه برای دانش آموزان کم‌توان ذهنی: رویکرد سنتزپژوهی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • میرخاندوزی.اکرم السادات اعتباریابی الگوی طراحی برنامه درسی سواد تغذیه¬ای دانش¬آموزان دوره ابتدایی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1404]

ن

  • نامور وان سفلی.یوسف طراحی الگوی ساختاری نقش میانجی رهبری رفتارهای سازمانی ناهنجار در رابطه بین قلدری سازمانی و سایش اجتماعی در آموزش و پرورش [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • نامور.یوسف بررسی نقش رهبری خدمتگزار بر مسئولیت پذیری اجتماعی معلمان دوره ابتدایی شهر نمین با میانجی گری حمایت سازمانی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1404]
  • نجفی زنگیر.زهرا الگوی پیشایند‌ها و پسایند‌های تفکر نوآورانه‌ی آموزشی در مدیران مدارس ابتدایی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1404]
  • نورآبادی.عباس مدلسازی ساختاری تفسیری ابعاد «آموزش صلح» در سطح متوسطه اول [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1404]

و

  • ونداد.امید الگوی مولفه های برنامه درسی ویژه مدرسه برای دانش آموزان کم‌توان ذهنی: رویکرد سنتزپژوهی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1404]

ه

  • هادي. جمال خصیف اعتباربخشي الگوي آموزش كارافريني اجتماعي دوره متوسطه كشور عراق [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1404]