الغضبان.سلام ناجي باقر
اعتباربخشي الگوي آموزش كارافريني اجتماعي دوره متوسطه كشور عراق
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
امینیان.الهه
شاخص ها و مؤلفه های خودتوسعه ای مدیران در رویکرد مدیریت مدرسه محور
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
ب
باقرزاده. صغری
طراحی منشور اخلاق حرفهای دانشجومعلمان ایران مبتنی بر آموزههای پراگماتیسم و حکمت متعالیه
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
برجیسیان.رسول
طراحی منشور اخلاق حرفهای دانشجومعلمان ایران مبتنی بر آموزههای پراگماتیسم و حکمت متعالیه
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
بیانی.علی اصغر
اعتباریابی الگوی طراحی برنامه درسی سواد تغذیه¬ای دانش¬آموزان دوره ابتدایی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
بیرمی.فاطمه
تاثیر استفاده از فناوری واقعیت مجازی (VR) بر عملکرد تحصیلی و پیشترفت تحصیلی درس علوم دانش آموزان
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ح
حبیب زاده.عباس
مقایسه اثربخشی آموزش فلسفه ورزی و فراشناخت در خودتنظیمی هیجانی، خودمهارگری، عملکرد اجرایی و وابستگی دانش آموزان وابسته به شبکههای اجتماعی
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1404]
حبیبی.شراره
مدلسازی ساختاری تفسیری ابعاد «آموزش صلح» در سطح متوسطه اول
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
حفیظی. الهام
الگوی مولفه های برنامه درسی ویژه مدرسه برای دانش آموزان کمتوان ذهنی: رویکرد سنتزپژوهی
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1404]
خ
خادمی.یوسف
طراحی الگوی ساختاری نقش میانجی رهبری رفتارهای سازمانی ناهنجار در رابطه بین قلدری سازمانی و سایش اجتماعی در آموزش و پرورش
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ر
رحمانی.جهانبخش
طراحی منشور اخلاق حرفهای دانشجومعلمان ایران مبتنی بر آموزههای پراگماتیسم و حکمت متعالیه
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
رحمتی. حمید
فقه حکومتی با محوریت تعلیم و تربیت و نقش آن در سیستم آموزشی از نگاه قرآن و سنت
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
رستمی.بابک
تاثیر استفاده از چت بات اجتماعی بر مهارت شهروندی و کیفیت یادگیری دانش آموزان پایه چهارم ناحیه 4 شهر شیراز
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ز
زارع دهقانانی.حمیده
تاثیر داستان سرایی دیجیتال بر مهارتهای سواد اطلاعاتی و تفکر انتقادی دانش آموزان
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
س
ستاری.صدرالدین
الگوی پیشایندها و پسایندهای تفکر نوآورانهی آموزشی در مدیران مدارس ابتدایی
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ستاری.صدرالدین
طراحی الگوی ساختاری نقش میانجی رهبری رفتارهای سازمانی ناهنجار در رابطه بین قلدری سازمانی و سایش اجتماعی در آموزش و پرورش
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1404]
سلیمانی.توران
الگوی پیشایندها و پسایندهای تفکر نوآورانهی آموزشی در مدیران مدارس ابتدایی
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1404]
سينا.حميد
اعتباربخشي الگوي آموزش كارافريني اجتماعي دوره متوسطه كشور عراق
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
ش
شیخی. سمیرا
مقایسه اثربخشی آموزش فلسفه ورزی و فراشناخت در خودتنظیمی هیجانی، خودمهارگری، عملکرد اجرایی و وابستگی دانش آموزان وابسته به شبکههای اجتماعی
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ص
صابر گرگانی.افسانه
مدلسازی ساختاری تفسیری ابعاد «آموزش صلح» در سطح متوسطه اول
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
صائمی.حسن
اعتباریابی الگوی طراحی برنامه درسی سواد تغذیه¬ای دانش¬آموزان دوره ابتدایی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
صفری.مریم
اعتباریابی الگوی طراحی برنامه درسی سواد تغذیه¬ای دانش¬آموزان دوره ابتدایی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
ع
عبدی زرین.سهراب
مقایسه اثربخشی آموزش فلسفه ورزی و فراشناخت در خودتنظیمی هیجانی، خودمهارگری، عملکرد اجرایی و وابستگی دانش آموزان وابسته به شبکههای اجتماعی
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1404]
عجم.علی اکبر
شاخص ها و مؤلفه های خودتوسعه ای مدیران در رویکرد مدیریت مدرسه محور
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
غ
غفاري.سارا
رابطۀ رهبری اصیل با فضیلت سازمانی و بهزیستی روان شناختی معلمان ابتدایی
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ف
فارسی.سعید
رابطۀ رهبری اصیل با فضیلت سازمانی و بهزیستی روان شناختی معلمان ابتدایی
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1404]
فارسی.سعید
تاثیر داستان سرایی دیجیتال بر مهارتهای سواد اطلاعاتی و تفکر انتقادی دانش آموزان
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
فرخی نژاد.پریسا
رابطه بین انگیزش تحصیلی و هیجانات مطلوب تحصیلی با نقش میانجی نیم رخهای درگیری تحصیلی در دانشآموزان دوره اول متوسطه
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ق
قلتاش.عباس
تاثیر استفاده از فناوری واقعیت مجازی (VR) بر عملکرد تحصیلی و پیشترفت تحصیلی درس علوم دانش آموزان
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ک
کشتی آرای.نرگس
مدلسازی ساختاری تفسیری ابعاد «آموزش صلح» در سطح متوسطه اول
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
گ
گودرزی.حسنیه
اعتباریابی الگوی طراحی برنامه درسی سواد تغذیه¬ای دانش¬آموزان دوره ابتدایی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
م
محمدی. زهرا
تاثیر استفاده از چت بات اجتماعی بر مهارت شهروندی و کیفیت یادگیری دانش آموزان پایه چهارم ناحیه 4 شهر شیراز
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1404]
محمدیان امیری.مهدی
فقه حکومتی با محوریت تعلیم و تربیت و نقش آن در سیستم آموزشی از نگاه قرآن و سنت
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
مصلح مرنی.غلامرضا
بررسی نقش رهبری خدمتگزار بر مسئولیت پذیری اجتماعی معلمان دوره ابتدایی شهر نمین با میانجی گری حمایت سازمانی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
مومنی مهموئی.حسین
شاخص ها و مؤلفه های خودتوسعه ای مدیران در رویکرد مدیریت مدرسه محور
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
مؤمنی مهموئی.حسین
الگوی مولفه های برنامه درسی ویژه مدرسه برای دانش آموزان کمتوان ذهنی: رویکرد سنتزپژوهی
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1404]
میرخاندوزی.اکرم السادات
اعتباریابی الگوی طراحی برنامه درسی سواد تغذیه¬ای دانش¬آموزان دوره ابتدایی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
ن
نامور وان سفلی.یوسف
طراحی الگوی ساختاری نقش میانجی رهبری رفتارهای سازمانی ناهنجار در رابطه بین قلدری سازمانی و سایش اجتماعی در آموزش و پرورش
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1404]
نامور.یوسف
بررسی نقش رهبری خدمتگزار بر مسئولیت پذیری اجتماعی معلمان دوره ابتدایی شهر نمین با میانجی گری حمایت سازمانی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
نجفی زنگیر.زهرا
الگوی پیشایندها و پسایندهای تفکر نوآورانهی آموزشی در مدیران مدارس ابتدایی
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1404]
نورآبادی.عباس
مدلسازی ساختاری تفسیری ابعاد «آموزش صلح» در سطح متوسطه اول
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
و
ونداد.امید
الگوی مولفه های برنامه درسی ویژه مدرسه برای دانش آموزان کمتوان ذهنی: رویکرد سنتزپژوهی
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ه
هادي. جمال خصیف
اعتباربخشي الگوي آموزش كارافريني اجتماعي دوره متوسطه كشور عراق
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1404]