ا

  • ابراهیم خانی.مهتاب رابطه بین توانایی مدیران و حق‌الزحمه حسابرسان [ دوره12, شماره 43 - زمستان سال 1399]
  • احمدی زاده.عفت تاثیر سطح نگهداشت وجه نقد شرکت و بحران مالی بر سرریز ریسک مالی [ دوره12, شماره 40 - بهار سال 1399]
  • اشرفی.مجید تعیین روابط ساختاری و رتبه بندی عوامل موثر بر خروج کارآفرینانه در شرکت‌های دانش بنیان حوزه زیست فناوری [ دوره12, شماره 43 - زمستان سال 1399]
  • افشار کاظمی.محمد علی توسعه پایدار اجتماعی در سطح ایران و جهان: با رویکرد داده کاوی [ دوره12, شماره 41 - تابستان سال 1399]
  • الیاسی.مهدی تعیین روابط ساختاری و رتبه بندی عوامل موثر بر خروج کارآفرینانه در شرکت‌های دانش بنیان حوزه زیست فناوری [ دوره12, شماره 43 - زمستان سال 1399]
  • امیربیکی لنگرودی.حبیب تاثیر سطح نگهداشت وجه نقد شرکت و بحران مالی بر سرریز ریسک مالی [ دوره12, شماره 40 - بهار سال 1399]
  • امیرنژاد.قنبر واکاوی مفهوم انرژی سازمانی وطراحی مدل فرآیندآزادسازی آن در سازمان [ دوره12, شماره 41 - تابستان سال 1399]
  • امیری.افلاطون ارائه مدل جبران خدمات مادی و غیرمادی با رویکرد بهره وری نیروی انسانی [ دوره12, شماره 40 - بهار سال 1399]
  • انصاری رنانی.قاسم ساخت و هنجاریابی پرسشنامه استعداد محوری سازمان‌های دولتی [ دوره12, شماره 41 - تابستان سال 1399]

آ

  • آذر.عادل بررسی تاثیر چابکی سازمانی بر افزایش مهارت دوسوتوانی سازمان [ دوره12, شماره 42 - پاییز سال 1399]
  • آذرباد.موسی کاهش ریسک درماندگی و هزینه ها در حوزه بانکداری با رویکرد انتخاب شرکا [ دوره12, شماره 40 - بهار سال 1399]

ب

  • باقری.محمود تحلیل ساختار تنظیم بازار بیمه در ایران و راهکارهای مدیریت آن [ دوره12, شماره 43 - زمستان سال 1399]
  • بریمانی.ابوالقاسم بررسی رابطه معنویت سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی با عملکرد سازمانی کارکنان [ دوره12, شماره 41 - تابستان سال 1399]
  • بشکوه.مهدی رابطه بین توانایی مدیران و حق‌الزحمه حسابرسان [ دوره12, شماره 43 - زمستان سال 1399]
  • بهاروند.هاشم واکاوی مفهوم انرژی سازمانی وطراحی مدل فرآیندآزادسازی آن در سازمان [ دوره12, شماره 41 - تابستان سال 1399]

ت

  • تقوی.مهدی بررسی تعیین استراتژی مرسوم در نظام بودجه ریزی ایران [ دوره12, شماره 41 - تابستان سال 1399]

ح

  • حافظی.محمد اسماعیل شناسایی عوامل موثر بر عملکرد مراکز رشد کسب و کار [ دوره12, شماره 43 - زمستان سال 1399]
  • حسین نژاد.مهدی طراحی مدل دیرپایی کسب‌وکارهای کارآفرینی بخش تعاون مبتنی بر مؤلفه‌های کلیدی کارآفرینی [ دوره12, شماره 42 - پاییز سال 1399]
  • حسینی نیا.غلامحسین طراحی مدل دیرپایی کسب‌وکارهای کارآفرینی بخش تعاون مبتنی بر مؤلفه‌های کلیدی کارآفرینی [ دوره12, شماره 42 - پاییز سال 1399]
  • حقیقت شهرستانی.مهدی تاثیر سرمایه‌گذاری شرکت برنوسانات آتی بازده سهام با در نظر گرفتن اثر تعدیلی محافظه کاری حسابداری [ دوره12, شماره 43 - زمستان سال 1399]
  • حمیدی.ناصر شناسایی عوامل موثر بر عملکرد مراکز رشد کسب و کار [ دوره12, شماره 43 - زمستان سال 1399]
  • حمیدی.ناصر ارزیابی اثربخشی دوره‌های آموزش ضمن خدمت در افزایش توانمندی کارکنان [ دوره12, شماره 41 - تابستان سال 1399]
  • حیدری.مجتبی ارائه مدل جبران خدمات مادی و غیرمادی با رویکرد بهره وری نیروی انسانی [ دوره12, شماره 40 - بهار سال 1399]

خ

  • خسروی.سالار بررسی رابطه بین مؤلفه‌های تاب‌آوری سازمانی با موفقیت و تداوم کسب و کار بانک‌ها [ دوره12, شماره 40 - بهار سال 1399]
  • خلیلی.کرم شناسایی عوامل مؤثر بر شکل گیری رفتار توده وار سرمایه‌گذاران بورس اوراق بهادار تهران [ دوره12, شماره 42 - پاییز سال 1399]

د

  • دانش فرد.کرم اله بررسی تعیین استراتژی مرسوم در نظام بودجه ریزی ایران [ دوره12, شماره 41 - تابستان سال 1399]
  • دستگیر.محسن تاثیر سرمایه‌گذاری شرکت برنوسانات آتی بازده سهام با در نظر گرفتن اثر تعدیلی محافظه کاری حسابداری [ دوره12, شماره 43 - زمستان سال 1399]

ذ

  • ذبیحی.محسن بررسی تاثیر چابکی سازمانی بر افزایش مهارت دوسوتوانی سازمان [ دوره12, شماره 42 - پاییز سال 1399]

ر

  • راه چمنی.احمد تأثیر تناسب خودپنداره، ذهنی کارکردی و تعلق عاطفی بر وفاداری مشتریان [ دوره12, شماره 41 - تابستان سال 1399]
  • رشیدی درینی.محبوبه دولت تهی، چالش مدیریت دولتی نوین در ایران [ دوره12, شماره 42 - پاییز سال 1399]
  • رضایی پاجی.محمد بررسی رابطه معنویت سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی با عملکرد سازمانی کارکنان [ دوره12, شماره 41 - تابستان سال 1399]

ز

  • زارعی.محمد حسین تحلیل ساختار تنظیم بازار بیمه در ایران و راهکارهای مدیریت آن [ دوره12, شماره 43 - زمستان سال 1399]

س

  • ساکی.مرضیه تأثیر تناسب خودپنداره، ذهنی کارکردی و تعلق عاطفی بر وفاداری مشتریان [ دوره12, شماره 41 - تابستان سال 1399]
  • سخدری.کمال شناسایی عوامل موثر بر عملکرد مراکز رشد کسب و کار [ دوره12, شماره 43 - زمستان سال 1399]
  • سعیدپناه.مسعود طراحی مدل شایستگی های بنیادی و فناورانه مدیران حوزه فناوری اطلاعات [ دوره12, شماره 40 - بهار سال 1399]
  • سلاجقه.سنجر ارائه مدل جبران خدمات مادی و غیرمادی با رویکرد بهره وری نیروی انسانی [ دوره12, شماره 40 - بهار سال 1399]
  • سلاجقه.سنجر شناخت و توصیف الگوی مطلوب معنویت محیط کار و مدیریت ارتباط با مشتری وکیفیت زندگی کاری [ دوره12, شماره 43 - زمستان سال 1399]

ش

  • شاهرخی.حجت شناخت و توصیف الگوی مطلوب معنویت محیط کار و مدیریت ارتباط با مشتری وکیفیت زندگی کاری [ دوره12, شماره 43 - زمستان سال 1399]
  • شاهقلیان.کیوان نقش فرهنگ سازمانی بر نوآوری و تغییر در سازمان [ دوره12, شماره 40 - بهار سال 1399]
  • شجاعی.امیرعباس کاهش ریسک درماندگی و هزینه ها در حوزه بانکداری با رویکرد انتخاب شرکا [ دوره12, شماره 40 - بهار سال 1399]
  • شیخی.ایوب شناخت و توصیف الگوی مطلوب معنویت محیط کار و مدیریت ارتباط با مشتری وکیفیت زندگی کاری [ دوره12, شماره 43 - زمستان سال 1399]
  • شیری.اردشیر شناسایی عوامل مؤثر بر شکل گیری رفتار توده وار سرمایه‌گذاران بورس اوراق بهادار تهران [ دوره12, شماره 42 - پاییز سال 1399]

ص

  • صادقی.فریدون تعیین روابط ساختاری و رتبه بندی عوامل موثر بر خروج کارآفرینانه در شرکت‌های دانش بنیان حوزه زیست فناوری [ دوره12, شماره 43 - زمستان سال 1399]
  • صلواتی.عادل ساخت و هنجاریابی پرسشنامه استعداد محوری سازمان‌های دولتی [ دوره12, شماره 41 - تابستان سال 1399]
  • صیادی.سعید شناخت و توصیف الگوی مطلوب معنویت محیط کار و مدیریت ارتباط با مشتری وکیفیت زندگی کاری [ دوره12, شماره 43 - زمستان سال 1399]
  • صیادی.سعید ارائه مدل جبران خدمات مادی و غیرمادی با رویکرد بهره وری نیروی انسانی [ دوره12, شماره 40 - بهار سال 1399]

ط

  • طاهرخانی.مریم ارزیابی اثربخشی دوره‌های آموزش ضمن خدمت در افزایش توانمندی کارکنان [ دوره12, شماره 41 - تابستان سال 1399]
  • طبری.مجتبی سنجش وضعیت و رتبه‌بندی عوامل موثر بر نهادینه شدن اخلاق اداری [ دوره12, شماره 42 - پاییز سال 1399]

ع

  • عرب.حسین سنجش وضعیت و رتبه‌بندی عوامل موثر بر نهادینه شدن اخلاق اداری [ دوره12, شماره 42 - پاییز سال 1399]
  • علیزاده.صبا بررسی قصد بازاریابی کارآفرینانه با تمرکز بر تاثیرات محیط پست مدرن [ دوره12, شماره 42 - پاییز سال 1399]

ف

  • فاروقی.پویا ساخت و هنجاریابی پرسشنامه استعداد محوری سازمان‌های دولتی [ دوره12, شماره 41 - تابستان سال 1399]

ق

  • قاسمی.بهروز بررسی قصد بازاریابی کارآفرینانه با تمرکز بر تاثیرات محیط پست مدرن [ دوره12, شماره 42 - پاییز سال 1399]
  • قلعه دره.سمیره شناسایی عوامل مؤثر بر شکل گیری رفتار توده وار سرمایه‌گذاران بورس اوراق بهادار تهران [ دوره12, شماره 42 - پاییز سال 1399]

ک

  • کرامتیان.علیرضا نقش فرهنگ سازمانی بر نوآوری و تغییر در سازمان [ دوره12, شماره 40 - بهار سال 1399]
  • کراهی‌مقدم.سیروس واکاوی مفهوم انرژی سازمانی وطراحی مدل فرآیندآزادسازی آن در سازمان [ دوره12, شماره 41 - تابستان سال 1399]
  • کردلو.محمدرضا بررسی تعیین استراتژی مرسوم در نظام بودجه ریزی ایران [ دوره12, شماره 41 - تابستان سال 1399]
  • کیال.مهرنوش تحلیل ساختار تنظیم بازار بیمه در ایران و راهکارهای مدیریت آن [ دوره12, شماره 43 - زمستان سال 1399]

گ

  • گنجهء.کاوه بررسی رضایتمندی ارتباطی مشتریان [ دوره12, شماره 40 - بهار سال 1399]

م

  • ماجدی.نیما تعیین راهبردهای ورزش همگانی در ایران [ دوره12, شماره 42 - پاییز سال 1399]
  • محمدی.حامد سنجش وضعیت و رتبه‌بندی عوامل موثر بر نهادینه شدن اخلاق اداری [ دوره12, شماره 42 - پاییز سال 1399]
  • محمدی.مهدی تعیین روابط ساختاری و رتبه بندی عوامل موثر بر خروج کارآفرینانه در شرکت‌های دانش بنیان حوزه زیست فناوری [ دوره12, شماره 43 - زمستان سال 1399]
  • مدبرنیا.یاسمن ارائه مدل رفتاری مشتریان در میزان پذیرش و شیوه استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک با توسعه و تحلیل تئوری UTAUT [ دوره12, شماره 43 - زمستان سال 1399]
  • مرجانی.محمدرضا بررسی رابطه بین مؤلفه‌های تاب‌آوری سازمانی با موفقیت و تداوم کسب و کار بانک‌ها [ دوره12, شماره 40 - بهار سال 1399]
  • مکوندی.فواد واکاوی مفهوم انرژی سازمانی وطراحی مدل فرآیندآزادسازی آن در سازمان [ دوره12, شماره 41 - تابستان سال 1399]
  • منصوری موید.فرشته بررسی رضایتمندی ارتباطی مشتریان [ دوره12, شماره 40 - بهار سال 1399]
  • موسی خانی.مرتضی توسعه پایدار اجتماعی در سطح ایران و جهان: با رویکرد داده کاوی [ دوره12, شماره 41 - تابستان سال 1399]
  • مهربان.سارا تأثیر تناسب خودپنداره، ذهنی کارکردی و تعلق عاطفی بر وفاداری مشتریان [ دوره12, شماره 41 - تابستان سال 1399]
  • میر.علی طراحی و آزمون مدل توسعه سرمایه اجتماعی بازاریابی بانک‌ها با رویکرد کیفی پدیدارشناسی و نقش آن در وفاداری مشتریان [ دوره12, شماره 40 - بهار سال 1399]

ن

  • ناجی.عیسی ارزیابی عملکرد سازمان با استفاده از دو رویکرد تلفیقی DEA-BSC و ANN-DEA [ دوره12, شماره 43 - زمستان سال 1399]
  • نادری نسب.مهدی تعیین راهبردهای ورزش همگانی در ایران [ دوره12, شماره 42 - پاییز سال 1399]
  • نجف بیگی.رضا توسعه پایدار اجتماعی در سطح ایران و جهان: با رویکرد داده کاوی [ دوره12, شماره 41 - تابستان سال 1399]
  • نجفی.امیر بررسی رابطه بین مؤلفه‌های تاب‌آوری سازمانی با موفقیت و تداوم کسب و کار بانک‌ها [ دوره12, شماره 40 - بهار سال 1399]
  • نجفی.مهتاب تاثیر ابعاد رهبری اصیل بر کاهش رفتارهای ناکارآمد حسابرسان به واسطه فرهنگ اخلاقی در موسسات حسابرسی [ دوره12, شماره 42 - پاییز سال 1399]
  • نعمتی.فرشاد ساخت و هنجاریابی پرسشنامه استعداد محوری سازمان‌های دولتی [ دوره12, شماره 41 - تابستان سال 1399]
  • نمامیان.فرشید طراحی و آزمون مدل توسعه سرمایه اجتماعی بازاریابی بانک‌ها با رویکرد کیفی پدیدارشناسی و نقش آن در وفاداری مشتریان [ دوره12, شماره 40 - بهار سال 1399]

و

  • وظیفه دوست.حسین طراحی مدل دیرپایی کسب‌وکارهای کارآفرینی بخش تعاون مبتنی بر مؤلفه‌های کلیدی کارآفرینی [ دوره12, شماره 42 - پاییز سال 1399]

ه

  • هاشمی.سید محمد تحلیل ساختار تنظیم بازار بیمه در ایران و راهکارهای مدیریت آن [ دوره12, شماره 43 - زمستان سال 1399]

ی

  • یاسینی.علی شناسایی عوامل مؤثر بر شکل گیری رفتار توده وار سرمایه‌گذاران بورس اوراق بهادار تهران [ دوره12, شماره 42 - پاییز سال 1399]