ابطحی. معصومه السادات
تدوین بستة آموزش ضمن خدمت نوین و اثر آن بر پایداری تفکر انتقادی معلمان
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ابطحی. معصومه السادات
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر تدوین استراتژی های آموزشی مبتنی بر تربیت تمام ساحتی
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
ابطحی.معصومه السادات
آسیب های اجرای برنامه درسی در کلاس های چندپایه دوره ابتدایی
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ابطحی.معصومه السادات
تدوین و اعتباریابی بسته آموزش مربی گری سازمانی و بررسی اثر بخشی آن بر عملکرد سازمانی مدیران مدارس ناحیه 2 استان البرز
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ابطحی.معصومهالسادات
بررسی تأثیر فعالیت فوق برنامه بر عملکرد اجتمایی , عاطفی و تحصیلی دانش آموزان دوره اول متوسطه شهر کرمانشاه (ناحیه3) از دیدگاه معلمان
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1404]
احقر.قدسی
شناسایی روابط بین مؤلفههای مسؤولیتپذیری و خودکارآمدی دبیران دوره اول متوسطه
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ادیب منش.مرزبان
تحلیل محتوای کتب درسی قرآن و هدیه های آسمانی براساس ساحت های شش گانه سند تحول بنیادین در دوره ابتدایی
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ارداغیان. زهره
واکاوی شایستگی های فناور محور مدرسان و مربیان آموزش فنی و حرفه ای
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1404]
اسلامی مهر. صمد
مقایسه اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر طرحواره درمانی و ایماگو درمانی بر بهبود سبک¬های دلبستگی زوجین
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
اصغری.فریده
بررسی میزان اثربخشی آموزش یادگیری مشارکتی بر خودکارآمدی تحصیلی و انگیزش تحصیلی دانش آموزان مقطع دوم متوسطه شهرستان چالوس
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1404]
اکبری.فائزه
ارائه مدل علی درگیری تحصیلی بر اساس جو مدرسه، باورهای معرفت شناختی و سبک های حل مساله دانش آموزان
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
آ
آرمند.محمد
بررسی تأثیر فعالیت فوق برنامه بر عملکرد اجتمایی , عاطفی و تحصیلی دانش آموزان دوره اول متوسطه شهر کرمانشاه (ناحیه3) از دیدگاه معلمان
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1404]
آقا حسینی.تقی
راهبردهای آموزشی تقویت هوش متبلور کودکان پیش دبستانی به شیوه نظریه داده بنیاد
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ب
برزگر.مجید
ارائه مدل علی درگیری تحصیلی بر اساس جو مدرسه، باورهای معرفت شناختی و سبک های حل مساله دانش آموزان
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
برومند. حلیمه
بررسی نقش رفتار رهبری مدیران مدارس متوسطه در ارتقای فرهنگ سازمانی مطلوب و سازنده در محیط کار: یک پژوهش کیفی
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
پ
پالی.سمیرا
واکاوی طرحواره های مدیران مدارس ایرانی متوسطه دوم غرب استان مازندران نسبت به خود و مقامات بالادستی
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ج
جوادی پور.محمد
آسیب های اجرای برنامه درسی در کلاس های چندپایه دوره ابتدایی
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1404]
جهانگیر.پانته آ
نقش میانجی خودتنظیمی هیجانی در تاثیرگذاری تیپ شخصیت D، باورهای وسواسی، و ادراک بیماری بر اضطراب ناشی از همه گیری مجدد کووید 19 در بین دانش¬آموزان مقطع اول متوسطه
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1404]
چ
چریانی زنجانی.یاسمن
سنتزپژوهی عناصر سلامت روان دانش آموزان مدارس
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
ح
حاجی پور عبایی.نجمه
طراحی و اعتبار سنجی الگوی شایستگی مدیران مدارس متوسطه در راستای تحقق مدارس بدون شکست: مورد مطالعه شهر کرمان
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1404]
حسینی میرصفی.اشرف السادات
شناسایی روابط بین مؤلفههای مسؤولیتپذیری و خودکارآمدی دبیران دوره اول متوسطه
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1404]
حشمتی.محمد رضا
طراحی مدل فراترکیب ابعاد و پیامدهای برنامه درسی پنهان در بین دانش آموزان
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
حلیمی جلودار.سلیمان
بررسی اهداف تربیتی و تمدنی بیانیه گام دوم انقلاب
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1404]
خ
خداکرمیان گیلان.ندا
طراحی مدل فراترکیب ابعاد و پیامدهای برنامه درسی پنهان در بین دانش آموزان
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
خراسانی.اباصلت
تدوین و اعتباریابی بسته آموزش مربی گری سازمانی و بررسی اثر بخشی آن بر عملکرد سازمانی مدیران مدارس ناحیه 2 استان البرز
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1404]
خلعتبری.جواد
واکاوی طرحواره های مدیران مدارس ایرانی متوسطه دوم غرب استان مازندران نسبت به خود و مقامات بالادستی
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1404]
خميس آبادي.مرجان
آسیب های اجرای برنامه درسی در کلاس های چندپایه دوره ابتدایی
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1404]
خورشیدی.عباس
بررسی ویژگی¬های برنامه درسی آموزش مجازی ریاضی در دوره ابتدایی؛ یک مطالعه کیفی
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
د
دلاور.علی
واکاوی شایستگی های فناور محور مدرسان و مربیان آموزش فنی و حرفه ای
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1404]
دیلمی معزی. امین
بررسی اهداف تربیتی و تمدنی بیانیه گام دوم انقلاب
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ذ
ذوقی.لیلا
نقش میانجی خودتنظیمی هیجانی در تاثیرگذاری تیپ شخصیت D، باورهای وسواسی، و ادراک بیماری بر اضطراب ناشی از همه گیری مجدد کووید 19 در بین دانش¬آموزان مقطع اول متوسطه
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ر
رحمتی کهخا.سعید
واکاوی ابعاد و مؤلفه¬های برنامه¬های ¬درسی علوم تجربی مبتنی بر کاربرد هوش مصنوعی
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1404]
رسولی. سیده عصمت
ارائه الگوی معادلات ساختاری نظام جامع فرهنگی - تربیتی دانشگاه فرهنگیان مبتنی بر دیدگاه مدیران و کارشناسان فرهنگی
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1404]
رضوی.مجیدرضا
واکاوی نقش تعدیلی مشغولیت تحصیلی در تاثیر آموزش مبتنی بر بازیهای معلم ساخته بر انگیزش، اشتیاق و هیجان تحصیلی دانشآموزان
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
ز
زرنقاش.مریم
ارائه مدل علی درگیری تحصیلی بر اساس جو مدرسه، باورهای معرفت شناختی و سبک های حل مساله دانش آموزان
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
زهراکار.کیانوش
مقایسه اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر طرحواره درمانی و ایماگو درمانی بر بهبود سبک¬های دلبستگی زوجین
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
زین الدینی میمند.زهرا
طراحی و اعتبار سنجی الگوی شایستگی مدیران مدارس متوسطه در راستای تحقق مدارس بدون شکست: مورد مطالعه شهر کرمان
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1404]
س
سلمانی کله.سمیه
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر تدوین استراتژی های آموزشی مبتنی بر تربیت تمام ساحتی
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
سلیمی.لادن
ارائه الگوی معادلات ساختاری نظام جامع فرهنگی - تربیتی دانشگاه فرهنگیان مبتنی بر دیدگاه مدیران و کارشناسان فرهنگی
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1404]
سهرابی.نادره
ارائه مدل علی درگیری تحصیلی بر اساس جو مدرسه، باورهای معرفت شناختی و سبک های حل مساله دانش آموزان
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
ش
شاه محمدی. عاطفه
تدوین و اعتباریابی بسته آموزش مربی گری سازمانی و بررسی اثر بخشی آن بر عملکرد سازمانی مدیران مدارس ناحیه 2 استان البرز
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1404]
شفیع پور مطلق. شیما
راهبردهای آموزشی تقویت هوش متبلور کودکان پیش دبستانی به شیوه نظریه داده بنیاد
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1404]
شفیع پور.فرهاد
راهبردهای آموزشی تقویت هوش متبلور کودکان پیش دبستانی به شیوه نظریه داده بنیاد
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ص
صادقی.انسیه
نقش کمال گرایی و شفقت به خود در پیش بینی راهبردهای مثبت تنظیم شناختی هیجانی دانش آموزان دوره متوسطه دوم
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1404]
صالحی.کیوان
آسیب های اجرای برنامه درسی در کلاس های چندپایه دوره ابتدایی
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1404]
صالحی.محمد
واکاوی شایستگی های فناور محور مدرسان و مربیان آموزش فنی و حرفه ای
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1404]
صفر نواده.مریم
بررسی تأثیر فعالیت فوق برنامه بر عملکرد اجتمایی , عاطفی و تحصیلی دانش آموزان دوره اول متوسطه شهر کرمانشاه (ناحیه3) از دیدگاه معلمان
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ط
طهرانچی. محبوبه
شناسایی روابط بین مؤلفههای مسؤولیتپذیری و خودکارآمدی دبیران دوره اول متوسطه
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ع
عاشوری.مهدی
تدوین و اعتباریابی بسته آموزش مربی گری سازمانی و بررسی اثر بخشی آن بر عملکرد سازمانی مدیران مدارس ناحیه 2 استان البرز
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1404]
عجم.علی اکبر
واکاوی ابعاد و مؤلفه¬های برنامه¬های ¬درسی علوم تجربی مبتنی بر کاربرد هوش مصنوعی
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1404]
عراقیه.علیرضا
بررسی ویژگی¬های برنامه درسی آموزش مجازی ریاضی در دوره ابتدایی؛ یک مطالعه کیفی
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
ف
فتحعلی بیگی.پروانه
تدوین بستة آموزش ضمن خدمت نوین و اثر آن بر پایداری تفکر انتقادی معلمان
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1404]
فتحعلی بیگی.پروانه
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر تدوین استراتژی های آموزشی مبتنی بر تربیت تمام ساحتی
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
فرهادیان.علی
طراحی مدل فراترکیب ابعاد و پیامدهای برنامه درسی پنهان در بین دانش آموزان
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
فضل هاشمی.سیدمحمد
واکاوی طرحواره های مدیران مدارس ایرانی متوسطه دوم غرب استان مازندران نسبت به خود و مقامات بالادستی
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ق
قلعه کهنه.خزاله
بررسی تأثیر فعالیت فوق برنامه بر عملکرد اجتمایی , عاطفی و تحصیلی دانش آموزان دوره اول متوسطه شهر کرمانشاه (ناحیه3) از دیدگاه معلمان
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ک
کیا کجوری.داود
سنتزپژوهی عناصر سلامت روان دانش آموزان مدارس
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
م
محسن زاده.فرشاد
مقایسه اثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر طرحواره درمانی و ایماگو درمانی بر بهبود سبک¬های دلبستگی زوجین
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
مرادی.رحیم
تدوین بستة آموزش ضمن خدمت نوین و اثر آن بر پایداری تفکر انتقادی معلمان
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1404]
مظلومی.علی
الگوی صلاحیت حرفه¬ای معلمان در دوره ابتدایی : فراترکیب بر اساس مدل اروین
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1404]
مقامی.حمیدرضا
تدوین بستة آموزش ضمن خدمت نوین و اثر آن بر پایداری تفکر انتقادی معلمان
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1404]
منظری توکلی.حمدالله
طراحی و اعتبار سنجی الگوی شایستگی مدیران مدارس متوسطه در راستای تحقق مدارس بدون شکست: مورد مطالعه شهر کرمان
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1404]
مومنی مهموئی.حسین
الگوی صلاحیت حرفه¬ای معلمان در دوره ابتدایی : فراترکیب بر اساس مدل اروین
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1404]
مومنیان شهمیری.فاطمه صغری
ارائه الگوی معادلات ساختاری نظام جامع فرهنگی - تربیتی دانشگاه فرهنگیان مبتنی بر دیدگاه مدیران و کارشناسان فرهنگی
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1404]
مؤمنی مهموئی.حسین
واکاوی ابعاد و مؤلفه¬های برنامه¬های ¬درسی علوم تجربی مبتنی بر کاربرد هوش مصنوعی
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1404]
ن
نصراللهی.فرشته
بررسی اهداف تربیتی و تمدنی بیانیه گام دوم انقلاب
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1404]
نوراشرف الدین.ساره
سنتزپژوهی عناصر سلامت روان دانش آموزان مدارس
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
نیازی.محسن
طراحی مدل فراترکیب ابعاد و پیامدهای برنامه درسی پنهان در بین دانش آموزان
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
ه
هادی.حدیث
طراحی و اعتبار سنجی الگوی شایستگی مدیران مدارس متوسطه در راستای تحقق مدارس بدون شکست: مورد مطالعه شهر کرمان
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1404]
هوشی. هما
واکاوی نقش تعدیلی مشغولیت تحصیلی در تاثیر آموزش مبتنی بر بازیهای معلم ساخته بر انگیزش، اشتیاق و هیجان تحصیلی دانشآموزان
[
دوره17,
شماره
2
- تابستانسال
1404]
ی
یمینی.نوشین
نقش کمال گرایی و شفقت به خود در پیش بینی راهبردهای مثبت تنظیم شناختی هیجانی دانش آموزان دوره متوسطه دوم
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1404]
یوسفی سعیدآبادی.رضا
واکاوی شایستگی های فناور محور مدرسان و مربیان آموزش فنی و حرفه ای
[
دوره17,
شماره
1
- بهارسال
1404]