فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - طراحی مدل ارتباطات دیجیتال بازاریابی در صنعت تلهکام با رویکرد آمیخته اکتشافی سعید آقاسی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - ارائه الگوی همآفرینی ارزش در برند سازی خانوادگی مبتنی بر سرمایه اجتماعی مهشید نورعلی حمیدرضا سعیدنیا زهرا علیپور درویشی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - تاثیر استراتژی تمایز و رهبری هزینه بر رابطه مسئولیت اجتماعی با میزان و پایداری سود تقسیمی شرکت ها مجید مرادی محمد کاظم سبزی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - طراحی و تبیین الگوی سیاست گذاری برای انطباق با شرایط نامطمئن محیطی در صنعت لوازم خانگی محمد تقی امینی فائزه ظریف محمدرضا مشایخ سید موسی خادمی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - طراحی مدل تفسیری- ساختاری ابعاد کیفیت خدمات مشاوره مدیریت بازاریابی یعقوب سلیم پور ناصر آزاد عبداله نعامی لیلا کریمیان دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - ارائه مدل حکمرانی دیجیتال در صنعت بانکداری ایران علیرضا فرهادی کوتنایی شایسته واردی اسدالله مهرآرا حمید آزادی ریکنده دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - الگوی بازاریابی سبز مبتنی بر توسعه پایدار: رویکرد نظریه داده بنیاد مهرداد مختارپور فرشته لطفی زاده سیاوش احمدی چهره برق فرید طاهری کیا دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 8 - طراحی مدل توسعه نگرش به برند ایرانی در صنعت لوازم خانگی با تاکید بر ارزش های ملی و باورهای دینی امید زنگنه مهدی محمودزاده واشان حسین حکیم پور محمد محمدی