م

  • محمدی.محمد تبیین عوامل علی قصد خرید مجدد آنلاین در فروشگاه‌های زنجیره‌ای [ دوره4, شماره 1 , 1 - بهار سال 1403]
  • محمودزاده واشان.مهدی تبیین عوامل علی قصد خرید مجدد آنلاین در فروشگاه‌های زنجیره‌ای [ دوره4, شماره 1 , 1 - بهار سال 1403]
  • محمودیان.حمید ارائه مدل توسعه گردشگری پایدار با تکیه بر بقاع متبرکه در ایران [ دوره4, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]
  • مشاور.فرشته شتابدهنده‌ها چگونه با خلق ارزش برای سرمایه‌گذاران، به تامین مالی استارتاپها کمک می‌کنند؟ [ دوره4, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • معمارزاده طهران.غلامرضا بررسی وضعیت مولفه‌های توسعه کسب‌وکار کارآفرینانه موثر بر مدل حکمرانی [ دوره4, شماره 3 , 3 - پاییز سال 1403]
  • موسی خانی.مرتضی ارائه الگوی گردشگری خلاق با هدف برند سازی مقاصد گردشگری [ دوره4, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • مومنی.ماندان ارائه الگوی گردشگری خلاق با هدف برند سازی مقاصد گردشگری [ دوره4, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • میرابی.وحیدرضا شناسایی و ارزیابی مولفه های زنجیره تأمین جهت ارتقاء اثربخشی عملکرد سازمان [ دوره4, شماره 3 , 3 - پاییز سال 1403]
  • میرزائی.رمضان ارائه جمع سپاری تأمین مالی مبتنی بر توسعه‌ی کارآفرینی در صنعت مخابرات [ دوره4, شماره 3 , 3 - پاییز سال 1403]