ن

  • نعلچی کاشی. علیرضا ارتباط خودسازگاری و دلبستگی برند با نقش تعدیل‌کنندگی نیاز به منحصربه‌فردبودن بر وفاداری به برند (موردمطالعه: مشتریان گوشی‌های تلفن همراه در اصفهان) [ دوره4, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]
  • نوربخش.سید کامران شناسایی و ارزیابی مولفه های زنجیره تأمین جهت ارتقاء اثربخشی عملکرد سازمان [ دوره4, شماره 3 , 3 - پاییز سال 1403]
  • نوری مطلق.ایرج ارائه جمع سپاری تأمین مالی مبتنی بر توسعه‌ی کارآفرینی در صنعت مخابرات [ دوره4, شماره 3 , 3 - پاییز سال 1403]
  • نیاز آذری.کیومرث شناسایی مولفه‌های شایستگی مدیران تراز انقلاب در حکمرانی اسلامی با تاکید بر کارآفرینی، مبتنی بر سخنان حضرت امام خمینی (ره) [ دوره4, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]
  • نیاز آذری.کیومرث ارایه مدل پارادایمی دانشگاه آینده با رویکرد کارآفرینی و دانش افزایی [ دوره4, شماره 3 , 3 - پاییز سال 1403]