نعلچی کاشی. علیرضا
ارتباط خودسازگاری و دلبستگی برند با نقش تعدیلکنندگی نیاز به منحصربهفردبودن بر وفاداری به برند (موردمطالعه: مشتریان گوشیهای تلفن همراه در اصفهان)
[
دوره4,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
نوربخش.سید کامران
شناسایی و ارزیابی مولفه های زنجیره تأمین جهت ارتقاء اثربخشی عملکرد سازمان
[
دوره4,
شماره
3
,
3
- پاییزسال
1403]
نوری مطلق.ایرج
ارائه جمع سپاری تأمین مالی مبتنی بر توسعهی کارآفرینی در صنعت مخابرات
[
دوره4,
شماره
3
,
3
- پاییزسال
1403]
نیاز آذری.کیومرث
شناسایی مولفههای شایستگی مدیران تراز انقلاب در حکمرانی اسلامی با تاکید بر کارآفرینی، مبتنی بر سخنان حضرت امام خمینی (ره)
[
دوره4,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
نیاز آذری.کیومرث
ارایه مدل پارادایمی دانشگاه آینده با رویکرد کارآفرینی و دانش افزایی
[
دوره4,
شماره
3
,
3
- پاییزسال
1403]