پرویزی نیا.الناز
ارتباط خودسازگاری و دلبستگی برند با نقش تعدیلکنندگی نیاز به منحصربهفردبودن بر وفاداری به برند (موردمطالعه: مشتریان گوشیهای تلفن همراه در اصفهان)
[
دوره4,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
پوراحمدی هوشمند.حمید
بررسی و تبیین عوامل مؤثر بر بازاریابی آنلاین (مطالعه موردی فروشگاههای اینترنتی)
[
دوره4,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
پیامی.فهیمه
ارائه مدل عوامل اثر گذار بر ظرفیت جذب و اثر آن برانتقال تکنولوژی اثربخش با رویکرد پویایی شناسی سیستم ها در شرکت های دانش بنیان
[
دوره4,
شماره
1
,
1
- بهارسال
1403]